quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:17 schreef Tjacka het volgende:
Mini-mus weet alles beter. Een soort Stijn on steroids.
Sorry maatquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
@:Onlogisch @:GGMM Ik dacht dat er niet geroddeld werd
[..]
@Tjacka zal zo wel weer in je dm hangen om te zeggen dat hij het niet zo bedoelde maar dat hij even stoer deed voor de boys.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is nog UREN licht. Dan zeg ik gewoon middag. Tevens 18:10 is @haags_kwartiertje nog niet af, dus gewoon nog 17:55quote:
Over 1 of 2 uurtjes reageert @GGMM weer.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is 'sporten', inderdaad. Altijd die algemeenheden of die geforceerde interessantdoenerij.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Over 1 of 2 uurtjes reageert @:GGMM weer.
Hij is nu druk bezig met zijn "sport" act.
Check dit: @:lenny_leonard
En dan zegt @Lenny_Leonard dat het geen sport is, want geen spelregels en dan reageert @GGMM weer dat tennis ook geen sport is maar een wijvenbezigheid. Ik teken de situatie tot in detail uit voor ie is begonnen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Over 1 of 2 uurtjes reageert @:GGMM weer.
Hij is nu druk bezig met zijn "sport" act.
Check dit: @:lenny_leonard
Met een verheven toontje in een podcast gaan uitleggen hoe het allemaal zit is natuurlijk alles behalve interessantdoenerij. Nee, jij bent echt bescheidenheid gegoten in een persoon, Stijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is 'sporten', inderdaad. Altijd die algemeenheden of die geforceerde interessantdoenerij.
Kijk mij
Kijk mij!!!!!
KIJK MIJ!!!!!
Eten en afwassen. Dat is zijn sport act.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is 'sporten', inderdaad. Altijd die algemeenheden of die geforceerde interessantdoenerij.
Kijk mij
Kijk mij!!!!!
KIJK MIJ!!!!!
Nee alsof jij iets nuttigs doet met je leven.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eten en afwassen. Dat is zijn sport act.
Wat heeft dit met tennis te maken?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Over tennis gesproken, @:Wereldgozer vertelde mij zojuist in DM dat @:Anneloos haar tepels op dezelfde breedtegraad zitten als haar clit, maar misschien had ik dit niet moeten/mogen openbaren.
Pics.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat heeft dit met tennis te maken?
En @:anneloos heeft prima tieten
Pics.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat heeft dit met tennis te maken?
En @:anneloos heeft prima tieten
TRIGGERED.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee alsof jij iets nuttigs doet met je leven.
Wordt tijd dat hij met Braddie gaat vloggen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eten en afwassen. Dat is zijn sport act.
Zo voorspelbaar zijn die twee toch niet?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan zegt @:lenny_leonard dat het geen sport is, want geen spelregels en dan reageert @:GGMM weer dat tennis ook geen sport is maar een wijvenbezigheid. Ik teken de situatie tot in detail uit voor ie is begonnen.
Absoluut niet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar zijn die twee toch niet?
Nee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |