quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In betere tijden ging jouw trein nog gewoon rechtstreeks richting de gulag.
Il Duce met z'n incestkopquote:
Had niet het idee dat de rest het ook allemaal zo opnam.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:18 schreef Caland het volgende:
Net even het laatste deel van die Srebrenicadocu gezien
Gelachen om die kerel die er ogenschijnlijk niks aan over had gehouden
En ik geloofde het bij hem ook wel. Gok dat hij wat hoger in rang was/beter opgeleid.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had niet het idee dat de rest het ook allemaal zo opnam.
Ja.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:22 schreef Caland het volgende:
Kapot lopen ergeren aan dat instabiele wijf ook. Kon je je vrijwillig aanmelden voor die ‘reis’ ofzo?
Ik zou heel wat users covid gunnen maar Mr. baldgod nietquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Komt wel weer, zag op insta vandaag dat ie amper 100 meter kon lopen
@onlogischquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou heel wat users covid gunnen maar Mr. baldgod niet
Ja dat wist ik maar dat sommigen bij defensie zaten verbaasde me al.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja.
Deed o.a. onderstaande man ook:
https://www.ad.nl/binnenl(...)orlogsbuit~a1794110/
ik heb het uit en thuisshirt van watford gekochtquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:01 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom zou je een verzameling aan voetbalshirtjes willen
Volgens mij ook niet iedereen dacht ik.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat wist ik maar dat sommigen bij defensie zaten verbaasde me al.
Pauper.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb het uit en thuisshirt van watford gekocht
quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:16 schreef onlogisch het volgende:
@scrupuleus is Nouri.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SAD.
Wist niet dat die hier ook postequote:Op donderdag 9 juli 2020 18:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou heel wat users covid gunnen maar Mr. baldgod niet
quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:17 schreef Tjacka het volgende:
Mini-mus weet alles beter. Een soort Stijn on steroids.
Sorry maatquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
@:Onlogisch @:GGMM Ik dacht dat er niet geroddeld werd
[..]
@Tjacka zal zo wel weer in je dm hangen om te zeggen dat hij het niet zo bedoelde maar dat hij even stoer deed voor de boys.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is nog UREN licht. Dan zeg ik gewoon middag. Tevens 18:10 is @haags_kwartiertje nog niet af, dus gewoon nog 17:55quote:
Over 1 of 2 uurtjes reageert @GGMM weer.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is 'sporten', inderdaad. Altijd die algemeenheden of die geforceerde interessantdoenerij.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Over 1 of 2 uurtjes reageert @:GGMM weer.
Hij is nu druk bezig met zijn "sport" act.
Check dit: @:lenny_leonard
En dan zegt @Lenny_Leonard dat het geen sport is, want geen spelregels en dan reageert @GGMM weer dat tennis ook geen sport is maar een wijvenbezigheid. Ik teken de situatie tot in detail uit voor ie is begonnen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Over 1 of 2 uurtjes reageert @:GGMM weer.
Hij is nu druk bezig met zijn "sport" act.
Check dit: @:lenny_leonard
Met een verheven toontje in een podcast gaan uitleggen hoe het allemaal zit is natuurlijk alles behalve interessantdoenerij. Nee, jij bent echt bescheidenheid gegoten in een persoon, Stijn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is 'sporten', inderdaad. Altijd die algemeenheden of die geforceerde interessantdoenerij.
Kijk mij
Kijk mij!!!!!
KIJK MIJ!!!!!
Eten en afwassen. Dat is zijn sport act.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is 'sporten', inderdaad. Altijd die algemeenheden of die geforceerde interessantdoenerij.
Kijk mij
Kijk mij!!!!!
KIJK MIJ!!!!!
Nee alsof jij iets nuttigs doet met je leven.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eten en afwassen. Dat is zijn sport act.
Wat heeft dit met tennis te maken?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Over tennis gesproken, @:Wereldgozer vertelde mij zojuist in DM dat @:Anneloos haar tepels op dezelfde breedtegraad zitten als haar clit, maar misschien had ik dit niet moeten/mogen openbaren.
Pics.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat heeft dit met tennis te maken?
En @:anneloos heeft prima tieten
Pics.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat heeft dit met tennis te maken?
En @:anneloos heeft prima tieten
TRIGGERED.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee alsof jij iets nuttigs doet met je leven.
Wordt tijd dat hij met Braddie gaat vloggen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eten en afwassen. Dat is zijn sport act.
Zo voorspelbaar zijn die twee toch niet?quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan zegt @:lenny_leonard dat het geen sport is, want geen spelregels en dan reageert @:GGMM weer dat tennis ook geen sport is maar een wijvenbezigheid. Ik teken de situatie tot in detail uit voor ie is begonnen.
Absoluut niet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar zijn die twee toch niet?
Nee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |