KingRoland geeft een teken van leven via Godquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ‘ie zwart zijn, denken jullie?
IK VIND HET GEWOON NIET LEKKER OKEquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Juist in dat soort mengels wel zou je zeggen. Hoewel een goede maiskolf knabbelen ook niet verkeerd is.
Náást de foodtruck of op een houten bankje?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoewel een goede maiskolf knabbelen ook niet verkeerd is.
Hebben ze dat in Nederland ook, van die mais bij een foodtruck? Heb het zo wel eens in Costa Rica en de VS gehad maar hier nooit. Alleen zelf icm BBQ.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Náást de foodtruck of op een houten bankje?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Kun je direct je excuses aanbieden
Ik vind mensen die zeggen je moet dit zus en zo eten, hoe kun je dat nou eten etc altijd erg vermoeiend. Zoveel mensen, zoveel smaken.quote:
En mensen die plakken kaas over hun pasta leggen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind mensen die zeggen je moet dit zus en zo eten, hoe kun je dat nou eten etc altijd erg vermoeiend. Zoveel mensen, zoveel smaken.
Die mogen weg, zo hypocriet ben ik dan ook wel weer.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
En mensen die plakken kaas over hun pasta leggen?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hebben ze dat in Nederland ook, van die mais bij een foodtruck? Heb het zo wel eens in Costa Rica en de VS gehad maar hier nooit. Alleen zelf icm BBQ.
Weet ik veel. Ik kom nooit bij Nederlandse foodtrucks.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hebben ze dat in Nederland ook, van die mais bij een foodtruck? Heb het zo wel eens in Costa Rica en de VS gehad maar hier nooit. Alleen zelf icm BBQ.
ik zeg toch altijd meteen als ik iets niet lekker vind, zeker als ik betaal of er de kans is dat ik nog bij die mensen terug kom, je zou het nog een keer krijgen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind mensen die zeggen je moet dit zus en zo eten, hoe kun je dat nou eten etc altijd erg vermoeiend. Zoveel mensen, zoveel smaken.
Ik ook, soms ook voor de tijd.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zeg toch altijd meteen als ik iets niet lekker vind, zeker als ik betaal of er de kans is dat ik nog bij die mensen terug kom, je zou het nog een keer krijgen.
Houd ons op de hoogte!!!quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ‘ie zwart zijn, denken jullie?
denk het ook, sowieso moeilijk met een foodtruck, collega van m'n broer deed erbij, een beetje festivals en rollende keukens dat soort dingen maar is moeilijk om er wat aan over te houden.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Leuk. Denk dat het hier alleen niet zo makkelijk is om daarmee een beetje omzet te draaien.
Zijn er nog genoeg dus kennelijk lukt het sommigen wel, of het is steeds nieuwe aanwas die vol goede moed er aan begint. Op festivals had ik het idee dat die tent met 'ambachtelijke friet' de meeste omzet pakte. Maar kan ook zijn omdat de rest prijziger was.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het ook, sowieso moeilijk met een foodtruck, collega van m'n broer deed erbij, een beetje festivals en rollende keukens dat soort dingen maar is moeilijk om er wat aan over te houden.
Ik zag vorig jaar zelfs een ‘foodtruck’ met eiwitshakes voor de anabolenboysquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn er nog genoeg dus kennelijk lukt het sommigen wel, of het is steeds nieuwe aanwas die vol goede moed er aan begint. Op festivals had ik het idee dat die tent met 'ambachtelijke friet' de meeste omzet pakte. Maar kan ook zijn omdat de rest prijziger was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |