Oh ben jij een neger?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:27 schreef Mansjester het volgende:
Beter gewoon geen bier toch
Tering smerig
"Aldus de man die twee zoetjes in zn koffie doet", ik maak hem zelf maar
Nee.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oh ben jij een neger?
Wil je dan als de wiedeweerga optyfen hier?
De eerste keer dat ik ging stappen bestelde ik besser voor mezelf (of hoe je dat ook schrijft). Had echt geen ideequote:Op donderdag 9 juli 2020 21:28 schreef Caland het volgende:
User @:mansjester drinkt liever een razz 7-up
Maar ik veroordeel hem daar verder niet op ofzo
Bessen bedoel je? Jenever?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik ging stappen bestelde ik besser voor mezelf (of hoe je dat ook schrijft). Had echt geen idee
watquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:27 schreef Mansjester het volgende:
Beter gewoon geen bier toch
Tering smerig
"Aldus de man die twee zoetjes in zn koffie doet", ik maak hem zelf maar
Bessen ja. Dat dronken de meisjes altijd terwijl de 16-jarige jongens deden alsof ze bier lusten maar na elke slok een kokhalsreflex maaktenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik ging stappen bestelde ik besser voor mezelf (of hoe je dat ook schrijft). Had echt geen idee
@Jojoortjequote:Op donderdag 9 juli 2020 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Bessen ja. Dat dronken de meisjes altijd terwijl de 16-jarige jongens deden alsof ze bier lusten maar na elke slok een kokhalsreflex maakten
Ja en je had ook nog van die vieze boerinnen die ook bier dronken en uit hun kut stonken jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |