Laten we het hopen, hij is erg vervelend nu hij zich zo verveelt de hele dag.quote:
het @Lenny_Leonard syndroomquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we het hopen, hij is erg vervelend nu hij zich zo verveelt de hele dag.
poah lekker maandag nog vrijquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dinsdag. Twee weken werken en dan heb ik nog een week. @:ggmm
Ik ben tegen racismequote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:47 schreef Anneloos het volgende:
[..]
In dat geval. Ja, ik neuk hem. Ik neuk hem goed. Fijn weekend
Nee, dagje weg met nichtje maar verder niets. Wil ook niet ver weg door dat gedoe met mijn pa (niet dat ik anders op wereldreis was gegaan, maar toch).quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker maat, hopelijk krijg je wat beter weer. Nog plannen?
Doe de groetjes aan @GGMMquote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dagje weg met nichtje maar verder niets.
Als je mentions toevoegt in je edit (omdat het de eerste keer totaal mislukt) krijgt de persoon niet alsnog een mention.quote:
hoe gaat het met hem?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dagje weg met nichtje maar verder niets. Wil ook niet ver weg door dat gedoe met mijn pa (niet dat ik anders op wereldreis was gegaan, maar toch).
Ik vind dat je een retourtje Lublin moet boeken, effe weg, even het hoofd leeg (al zit er bij jou sowieso niet veel in).quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dagje weg met nichtje maar verder niets. Wil ook niet ver weg door dat gedoe met mijn pa (niet dat ik anders op wereldreis was gegaan, maar toch).
We gaan eens even goed de tijd nemen dit uit te zoeken!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd in hoeverre deze ook seksueel wordt.
zijn bordelen al open in polen?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vind dat je een retourtje Lublin moet boeken, effe weg, even het hoofd leeg (al zit er bij jou sowieso niet veel in).
Pics van je nichtje?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |