Je mention kwam niet door, post niet gezien. @Bannyquote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:02 schreef Caland het volgende:
Oja Leo Alkemade (aangezien ik aan @:lenny_leonard toch niks heb)
Wat een teringmongool is dat zeg
20:30quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik weet niet tot hoe laat @:GGMM gaat "sporten"
Tyfus, da's echt klein.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)l-me-gediscrimineerd
Sandra is 1 meter 47 en kan geen auto vinden: 'Ik voel me gediscrimineerd'
Gelachen.
En dan:quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:09 schreef aTypisch het volgende:
"Drie jaar geleden kon ik gewoon nog een auto kopen. Omdat we onlangs een caravan hebben gekocht, willen we nu een iets grotere auto met wat meer power", vertelt Sandra aan Editie NL. "Ik ben bij verschillende dealers geweest, maar ik kan niks vinden."
pfff meid, gaat het?
oh ben daar gestopt met lezenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En dan:
Maar er zijn oplossingen. "Je kunt de auto op allerlei manieren laten aanpassen. Zo kun je verstelbare pedalen krijgen die je ook weer uit de auto kunt halen en kan de stoel versteld worden."
Daar wil Sandra niet aan beginnen.
Krijg de pleuris dan ook maar Sandra!
Met zo'n lengte vragen ze bij de entree naar haar leeftijd. Kan ze misschien nog gratis naar binnen.quote:
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met zo'n lengte vragen ze bij de entree naar haar leeftijd. Kan ze misschien nog gratis naar binnen.
Echt he.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En dan:
Maar er zijn oplossingen. "Je kunt de auto op allerlei manieren laten aanpassen. Zo kun je verstelbare pedalen krijgen die je ook weer uit de auto kunt halen en kan de stoel versteld worden."
Daar wil Sandra niet aan beginnen.
Krijg de pleuris dan ook maar Sandra!
Zeker lekkerquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eens hoor, niets is lekkerder dan een koud getapt pilsje (bij voorkeur Hertog Jan).
Probeer de bieren van Kaapse Brouwers of Brouwerij Noordt, die worden (althans hier in R’dam) alom geprezen.
Doorgezet naar het F1 topic.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:57 schreef 3rr0r het volgende:
voor wie wil lachen @:GGMM @:onlogisch
F1 / [Live] Formula 1 Styrian Grand Prix 2020 #2
Ramen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |