Het was een dolletje scrummie.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah, dus dat afkoelbans van een kwartier/uur/2 uur technisch niet kunnen is ook alweer een fabeltje.
Dus je kreeg geen ban van een kwartier?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was een dolletje scrummie.
Erg hard moeten lachen om dit dolletje.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken je die ene bekende Willem II supporter niet die eigenlijk voor Feyenoord is?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dank je wel, enige Willem II supporter die ik ken!
Goeiedag zegquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dus je kreeg geen ban van een kwartier?
Ik las drolletje, komt omdat ik net uitstekend heb zitten schijten.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veel plezier op de borrel zo!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeiedag zeg
Wat ben jij traag van begrip
Het was een grapje. En het was wel een ban. Overigens iets korter zag ik. Lolquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dus je kreeg geen ban van een kwartier?
Ik ook!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
Post geplaatst in het Twente-topic
@:drizzt_dourden
Mijn mobiel maakt er ook drolletje vanquote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik las drolletje, komt omdat ik net uitstekend heb zitten schijten.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
Post geplaatst in het Twente-topic
@:drizzt_dourden
Nu wil ik het weten ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken je die ene bekende Willem II supporter niet die eigenlijk voor Feyenoord is?
Hoe heet die kanjermongool ook alweer @:lenny_leonard
Dan keek je vast in het verkeerde topicquote:
Ja hij?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:02 schreef Caland het volgende:
Oja Leo Alkemade (aangezien ik aan @:lenny_leonard toch niks heb)
Wat een teringmongool is dat zeg
Klopt helemaal ouwe reus.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Knipperlicht relaties duren niet eeuwig.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
@:coco. en @:lenny_leonard proberen wanhopig grappig te doen
Ja fox ofzo maakte zo'n hele special rondom hem toen hij naar de bekerfinale ging van Willem II.quote:
Ze falen keihard.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
@:coco. en @:lenny_leonard proberen wanhopig grappig te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |