SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
C’est Davie :o)
watquote:Op maandag 6 juli 2020 13:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
een compleet geflopte Spider-Manmusical met muziek van U2
quote:
Zoals het logo al zegt: Dis nepquote:Op maandag 6 juli 2020 13:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Gratis Disney abo's? Ook voor Walt Disney World?![]()
Alhoewel, daar wil een weldenkend mens voorlopig ook nog niet heen
Dis nie echt?quote:
Gaat binnenkort volgens mij wel weer open.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:24 schreef Hamlapjes het volgende:
In de USA zeker nietquote:Op maandag 6 juli 2020 13:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb alleen nog geen idee waar het om ging. Straks die klant maar eens bellen.quote:Op maandag 6 juli 2020 09:51 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Ben ook weer druk aan het werk. Mijn naaste collega is met vakantie dus extra arbeid voor mij.
@:MMF93 welkom terug! Hoe is het met je moeder nu? En we duimen voor een goed resultaat
@:Molloot200 hopelijk kun je heel snel genieten van je welverdiende vakantie.
@:Luctor.et.Emergo ik denk altijd maar, als het vrijdag na 16:00 pas belangrijk wordt, dan is maandag vroeg genoeg om ernaar te kijken.
Dit weekend twee parken en volgende week de andere twee, jaquote:Op maandag 6 juli 2020 13:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Gaat binnenkort volgens mij wel weer open.
En mijn generatie zegt straks: de Robots komen! Of niet @Straniquote:Op maandag 6 juli 2020 12:11 schreef Arizona het volgende:
Wij zeiden altijd: de Russen komen!
Kind in de tijd van de Koude Oorlog, jeweets.
Ai, sterktequote:
de cyborgs komenquote:Op maandag 6 juli 2020 14:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En mijn generatie zegt straks: de Robots komen! Of niet @:Strani
oeh dat is nķet fijn...zelfs al is het controle....succes!quote:
Heb ik ook wel eens. Dan doe ik even swipen zodat ik toegang heb en dan er weer uit en alles is goed.quote:Op maandag 6 juli 2020 14:08 schreef molloot200 het volgende:
Mijn nieuwe iPhone zegt als ik de oplader erin steek "mogelijk wordt dit accessoire niet ondersteund" terwijl dat gewoon een iPhone oplader is maar dan van mn vorige
Nou, niet per se een minor en dat kan ik zelf ook niet zo goed denk ik. Ik ben zelf héél erg van de brede interesse. Bij mijn opleiding zeggen ze dat je een minor mag doen, maar ook die studieruimte in mag vullen met vakken vanuit allemaal verschillende studies. Ik heb nu bijvoorbeeld vakken van sociologie en psychologie gedaan. En volgend jaar wil ik bijvoorbeeld iets van politicologie volgen. Verder heb ik in het derde jaar bachelorscriptie en een stagequote:Op maandag 6 juli 2020 14:11 schreef MMF93 het volgende:
Dankjullie @:momo & @:aoibhin.!
@:molloot200 oh spannend zeg! En volgend jaar een minor doen ook dan of niet? Maar eerst nog lekker genieten van een lange vakantie![]()
@:strani jaaaaa eindelijkik heb nog wel een haat-liefde relatie met m'n laptop door het afstuderen, dus ik ben nog een beetje langzaam hier
Oh ja het is gelukt! Thanksquote:Op maandag 6 juli 2020 14:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Dan doe ik even swipen zodat ik toegang heb en dan er weer uit en alles is goed.
Dat zijn dan toch gewoon minors? Het zijn alleen verbredende in plaats van verdiependequote:Op maandag 6 juli 2020 14:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou, niet per se een minor en dat kan ik zelf ook niet zo goed denk ik. Ik ben zelf héél erg van de brede interesse. Bij mijn opleiding zeggen ze dat je een minor mag doen, maar ook die studieruimte in mag vullen met vakken vanuit allemaal verschillende studies. Ik heb nu bijvoorbeeld vakken van sociologie en psychologie gedaan. En volgend jaar wil ik bijvoorbeeld iets van politicologie volgen. Verder heb ik in het derde jaar bachelorscriptie en een stage
Oh okquote:Op maandag 6 juli 2020 14:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zijn dan toch gewoon minors? Het zijn alleen verbredende in plaats van verdiepende
Als je Spiderman gaat kijken wil je hem niet aan 83 kabels door de ruimte zien vliegen. Ik weet niet hoe het anders had gemoeten, maar die special effects...quote:Op maandag 6 juli 2020 13:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kostte 75 miljoen dollar om te maken, om vervolgens met 60 miljoen dollar verlies af te sluiten. Geen idee of de hele show ergens online te zien is
Waren daar ook geen ongelukken meegebeurd?quote:Op maandag 6 juli 2020 14:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Als je Spiderman gaat kijken wil je hem niet aan 83 kabels door de ruimte zien vliegen. Ik weet niet hoe het anders had gemoeten, maar die special effects...
Lolquote:Op maandag 6 juli 2020 14:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Waren daar ook geen ongelukken meegebeurd?
Sowieso die "special effects" in musicals.
Deze blijft ook leuk
Ben je niet meer achter het gordijn weggemoffeld nee?quote:Op maandag 6 juli 2020 15:30 schreef Aoibhin het volgende:
Op de site van toneel sta ik nu ook bij de cast
Ik meteen Googelen omdat ik eng ben, maar kan het niet vinden.quote:Op maandag 6 juli 2020 15:30 schreef Aoibhin het volgende:
Nee ze durven er eindelijk voor uit te komen!quote:Op maandag 6 juli 2020 15:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben je niet meer achter het gordijn weggemoffeld nee?
quote:
Oeh spannendquote:Op maandag 6 juli 2020 15:30 schreef Aoibhin het volgende:
In oktober!quote:Op maandag 6 juli 2020 15:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oeh spannendZijn er al data gepland voor het stuk?
Helaas wel jaquote:Op maandag 6 juli 2020 14:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En mijn generatie zegt straks: de Robots komen! Of niet @:Strani
Haags van het goede levenquote:
U nog welquote:
Ja van hetzelfde. Na een redelijke kut ochtend. Maar hey alles is goed gekomen.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
U nog wel![]()
Hier wel prima, gaat een beetje zijn gangetje
En met U?
Aww wat was er dan?quote:Op maandag 6 juli 2020 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja van hetzelfde. Na een redelijke kut ochtend. Maar hey alles is goed gekomen.
Ah gelukkig dan maar dat het goed kwam uiteindelijk!quote:Op maandag 6 juli 2020 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kwam beetje stroef uit de startblokken op werk
Yesquote:Op maandag 6 juli 2020 15:30 schreef Aoibhin het volgende:
Jaaaaquote:Op maandag 6 juli 2020 16:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah gelukkig dan maar dat het goed kwam uiteindelijk!En nu even bijkomen bij ons!
quote:Op maandag 6 juli 2020 16:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Yes![]()
Als je straks wereldberoemd bent in Nederland kan ik zeggen: ik heb met Aoibhin gefok!t
Nog even en ik doe mee aan WIDM!quote:Op maandag 6 juli 2020 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We hebben een celeb in ons midden.
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 16:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Yes![]()
Als je straks wereldberoemd bent in Nederland kan ik zeggen: ik heb met Aoibhin gefok!t
Jobi wordt beroemdquote:Op maandag 6 juli 2020 15:30 schreef Aoibhin het volgende:
Wij kunnen wel je entourage zijn bij de uitreiking van de Oscar die je gaat winnenquote:
Die willen wij wel zijn natuurlijkquote:Op maandag 6 juli 2020 15:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In oktober!![]()
Er is ook al een trailer gemaakt, maar die wordt nog even geperfectioneerd. Als die helemaal af is, wordt me zeer aangeraden om hem zoveel mogelijk te verspreiden
En dan bij de speech jullie allemaal individueel bedankenquote:Op maandag 6 juli 2020 16:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij kunnen wel je entourage zijn bij de uitreiking van de Oscar die je gaat winnen
Zodra het mag, plaats ik hem hier meteenquote:
Een talentenjacht met "B"N'ers. Hebben jullie nog suggesties?quote:Op maandag 6 juli 2020 16:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb nu wel verwachtingen van de carričre van Jobi.
Alles minder dan deelname aan een talentenjacht met "B"N'ers zal ik als een teleurstelling beschouwen!
Ik dacht zelf aan iets als dit:quote:Op maandag 6 juli 2020 16:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een talentenjacht met "B"N'ers. Hebben jullie nog suggesties?
oehh even alvast een jurk uitzoekenquote:Op maandag 6 juli 2020 16:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij kunnen wel je entourage zijn bij de uitreiking van de Oscar die je gaat winnen
En dan roept een van ons uit de zaal: PLAY JA JA DING DONG!quote:Op maandag 6 juli 2020 16:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan bij de speech jullie allemaal individueel bedanken
Pierre Kartner als presentatorquote:Op maandag 6 juli 2020 16:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een talentenjacht met "B"N'ers. Hebben jullie nog suggesties?
Och hemelquote:Op maandag 6 juli 2020 16:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan iets als dit:
Komt in de toekomst vast nog wel weer terug
Jaaaaaaquote:Op maandag 6 juli 2020 16:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan roept een van ons uit de zaal: PLAY JA JA DING DONG!
Fijn dat je weer heelhuids thuis bentquote:Op maandag 6 juli 2020 16:21 schreef Koen66 het volgende:
Tandarts overleefd, wel bijna 3 kwartier gezeten, kramp in m'n kaken
Ouchquote:Op maandag 6 juli 2020 16:21 schreef Koen66 het volgende:
Koen leeftquote:Op maandag 6 juli 2020 16:21 schreef Koen66 het volgende:
drie kwartier mijne vriedequote:Op maandag 6 juli 2020 16:21 schreef Koen66 het volgende:
Hilbrand, mooi figuur wel. Zit nu in de Zoetermeerse politiekquote:Op maandag 6 juli 2020 16:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och hemel![]()
![]()
![]()
Ik zing wel beter dan Hilbrand, al is dat niet zo moeilijk
Planning was 2 vullingen vervangen, maar is er bij 1 gebleven. Van die kies was vorige week een stukje afgebroken. Helemaal opgebouwd nu weerquote:
Nu pas weer in November. Eigenlijk had ik deze week wel naar de mondhygiėniste gemoeten maar moet nog kijken of ik zin hebquote:Op maandag 6 juli 2020 16:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
drie kwartier mijne vriede![]()
Voorlopig wel vanaf nu?
Dat was dan wel een lastige vulling! Maar mooi dat het weer gerepareerd is.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Planning was 2 vullingen vervangen, maar is er bij 1 gebleven. Van die kies was vorige week een stukje afgebroken. Helemaal opgebouwd nu weer
Moet ook maar zien hoe lang het houdt, kennelijk is die kies 80% vullingquote:Op maandag 6 juli 2020 16:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat was dan wel een lastige vulling! Maar mooi dat het weer gerepareerd is.
Waarschijnlijk niet, maar dan ben je er wel weer even vanafquote:Op maandag 6 juli 2020 16:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu pas weer in November. Eigenlijk had ik deze week wel naar de mondhygiėniste gemoeten maar moet nog kijken of ik zin heb
Hij had ook nog een eigen single uitgebrachtquote:Op maandag 6 juli 2020 16:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hilbrand, mooi figuur wel. Zit nu in de Zoetermeerse politiek
Owj achterin je mond ook? Ik heb er zo eentje, daar wordt over een maand een kroon op gezet. Zijn worden: die kies is een puinhoop. Ik heb die afspraak al twee keer afgezegd/verzetquote:Op maandag 6 juli 2020 16:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet ook maar zien hoe lang het houdt, kennelijk is die kies 80% vulling
OH ja die afgebroken kies, daar vertelde je al overquote:Op maandag 6 juli 2020 16:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Planning was 2 vullingen vervangen, maar is er bij 1 gebleven. Van die kies was vorige week een stukje afgebroken. Helemaal opgebouwd nu weer
Ik heb ook zo'n kies die momenteel van de vullingen aan elkaar hangtquote:Op maandag 6 juli 2020 16:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Owj achterin je mond ook? Ik heb er zo eentje, daar wordt over een maand een kroon op gezet. Zijn worden: die kies is een puinhoop. Ik heb die afspraak al twee keer afgezegd/verzet
quote:Op maandag 6 juli 2020 16:31 schreef Strani het volgende:
Sowieso, een streaming service zonder naakte mensen
Als je er geen last van heb lekker laten zitten ja! Komt er nog wel een andere kies onder dan? Of zit er gewoon helemaal niks? Dat hoor je ook wel eens.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n kies die momenteel van de vullingen aan elkaar hangtMaar dat is een melkkies nog waar geen andere kies onder zit, en de tandarts heeft zoiets van 'laat die maar zo lang mogelijk als kan gewoon zitten'.
Heb gek genoeg ook al zo'n 10 jaar geen last meer gehad van die kies, dus ach; zolang hij blijft zitten waar hij zit, is het prima
Er zit wel enige waarheid achterquote:
Er zit echt helemaal niks onder. Bij een andere kies heb ik hetzelfde, en die melkkies zit er ook nog.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als je er geen last van heb lekker laten zitten ja! Komt er nog wel een andere kies onder dan? Of zit er gewoon helemaal niks? Dat hoor je ook wel eens.
Brave familieseries mogen er ook zijn Straniquote:Op maandag 6 juli 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zit wel enige waarheid achterAls een serie helemaal geen naakt bevat heb ik meteen de indruk dat ik naar een brave familieserie zit te kijken.
Ah als bladeren. Hopelijk valt het doek dan nietquote:Op maandag 6 juli 2020 15:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In oktober!![]()
Er is ook al een trailer gemaakt, maar die wordt nog even geperfectioneerd. Als die helemaal af is, wordt me zeer aangeraden om hem zoveel mogelijk te verspreiden
Ze mogen er zijn maar ik ga m'n tijd er niet mee verdoen. Ik ben niet voor niks kindervrijquote:Op maandag 6 juli 2020 16:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Brave familieseries mogen er ook zijn StraniMisschien steek je er nog wat van op!
Kleine baby Jobi met melkkiesjesquote:Op maandag 6 juli 2020 16:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zit echt helemaal niks onder. Bij een andere kies heb ik hetzelfde, en die melkkies zit er ook nog.
Mochten die kiezen ooit echt helemaal afsterven of ze vallen eruit ofzo, dan kunnen we altijd nog kijken hoe verder, maar voorlopig blijven ze gewoon lekker zitten
quote:Op maandag 6 juli 2020 16:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah als bladeren. Hopelijk valt het doek dan niet
quote:
Ja, maar om daarvoor nou alle druk bij de makers te leggen... Je kan toch ook gewoon zelf in je blote toekeloekes naar een serie kijken?quote:Op maandag 6 juli 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zit wel enige waarheid achterAls een serie helemaal geen naakt bevat heb ik meteen de indruk dat ik naar een brave familieserie zit te kijken.
Neequote:Op maandag 6 juli 2020 16:56 schreef Greys het volgende:
Ik kan het hier bijna nooit meer bijhouden dus ik heb veel gemist maar zijn Roger en Epiales er nog?
En we zijn al op de TT aan het broeden!quote:
Nee, ze hebben een tijdje geleden aangegeven niet meer mee te willen posten voorlopig.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:56 schreef Greys het volgende:
Ik kan het hier bijna nooit meer bijhouden dus ik heb veel gemist maar zijn Roger en Epiales er nog?
Ohquote:Op maandag 6 juli 2020 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
NeeDie zijn een tijdje terug afgehaakt. Even kijken of ik die post nog kan vinden
Ja dat spreekt voor zich, dat ik dat doe. Maar dan nóg Tim.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, maar om daarvoor nou alle druk bij de makers te leggen... Je kan toch ook gewoon zelf in je blote toekeloekes naar een serie kijken?
Zit al een tijdje te bedenken wat ik van deze stelling vindquote:Op maandag 6 juli 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het verdict wordtquote:Op maandag 6 juli 2020 17:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zit al een tijdje te bedenken wat ik van deze stelling vind
Was er toen iets bijzonders gebeurd hier of 'gewoon' even geen zin meer?quote:Op maandag 6 juli 2020 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ze hebben een tijdje geleden aangegeven niet meer mee te willen posten voorlopig.
quote:Op maandag 6 juli 2020 16:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En we zijn al op de TT aan het broeden!
Hij voelde zich niet meer zo thuis hier. Ik denk eerlijk gezegd dat het corona-gebeuren er wat mee te maken had maar misschien speelde er meer.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Was er toen iets bijzonders gebeurd hier of 'gewoon' even geen zin meer?
Deze pagina en dan post #146:quote:Op maandag 6 juli 2020 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Was er toen iets bijzonders gebeurd hier of 'gewoon' even geen zin meer?
Nou ja, het ligt er aan wat voor soort serie het is. Kijk ik neem aan dat je geen sitcoms bedoelt of wat luchtigere series want daar zit uberhaupt geen naakt in.quote:
Die indruk had ik zelf niet, ik heb een ander idee, maar weet niet of het netjes is om dat hier te bespeculeren als iemand er zelf niet isquote:Op maandag 6 juli 2020 17:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij voelde zich niet meer zo thuis hier. Ik denk eerlijk gezegd dat het corona-gebeuren er wat mee te maken had maar misschien speelde er meer.
Anti-spuit 11! Je bent me voor, en niet zo'n beetje ook.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze pagina en dan post #146:
ESF / [Slowchat] #846 Nanana, waar zijn de poffertjes?
Ja precies, ik bedoel wel echt dramaseries. Er zijn wel uitzonderingen natuurlijk. Breaking Bad heeft als ik me niet vergis geen naakt en is toch één van m'n favoriete series.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, het ligt er aan wat voor soort serie het is. Kijk ik neem aan dat je geen sitcoms bedoelt of wat luchtigere series want daar zit uberhaupt geen naakt in.
Verder kijk ik denk ik niet genoeg series om te weten hoeveel naakt er dan normaal wel of niet inzit. Ik weet alleen Game of Thrones.
Ik kijk graag Scandinavische crimeseries en daarin zijn de lijken op de tafel van de dinges (hoe heet het, je snapt) vaak het enige naakte. Maar toch geen brave familieserie.quote:Op maandag 6 juli 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah okay, ik weet er het fijne ook niet van inderdaad. Ik weet alleen dat hij er moeite mee had hoe enthousiast hier werd gereageerd op de toespraak van Rutte waarin de kudde-immuniteit werd uitgelegd.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die indruk had ik zelf niet, ik heb een ander idee, maar weet niet of het netjes is om dat hier te bespeculeren als iemand er zelf niet is
En bedoel je met naakt borsten? (Ik wilde tetten/tieten zeggen, maar dat vind jij niet netjesquote:Op maandag 6 juli 2020 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, ik bedoel wel echt dramaseries. Er zijn wel uitzonderingen natuurlijk. Breaking Bad heeft als ik me niet vergis geen naakt en is toch één van m'n favoriete series.
Haha ja dat is ook wel zo inderdaadquote:Op maandag 6 juli 2020 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk graag Scandinavische crimeseries en daarin zijn de lijken op de tafel van de dinges (hoe heet het, je snapt) vaak het enige haakte. Maar toch geen brave familieserie.
Al heb ik wel dat ik het leuk vind als er een keer hartstochtelijk gezoend of gesekst wordt in een serie. Desnoods maar om alle stress van het moordonderzoek even kwijt te raken zeg maar.
Ja, het moest ooit eens andersom he?quote:Op maandag 6 juli 2020 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Anti-spuit 11! Je bent me voor, en niet zo'n beetje ook.
Anyway, ik heb hoop dat we Roger weer terug gaan zien hierWanneer hij er weer zin in heeft natuurlijk
Je mag alles zeggen hoorquote:Op maandag 6 juli 2020 17:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En bedoel je met naakt borsten? (Ik wilde tetten/tieten zeggen, maar dat vind jij niet netjes) Want andersoortig naakt zie je toch eigenlijk nooit. Behalve dan weer Game of Thrones waar ook af en toe een pener voorbij kwam
Dank je.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze pagina en dan post #146:
ESF / [Slowchat] #846 Nanana, waar zijn de poffertjes?
De uitleg van Roger
Hoop ik ook. En hetzelfde geldt voor I . Die mis ik ook.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je.
Stom he, ik dacht heel naļef dat ik hem gewoon steeds misliep omdat ik lang niet alles bijgelezen kreeg. En dacht dat hij misschien nog aan het verbouwen en klussen was.
En door die gekke tijd met corona en ESF dat niet doorging had iedereen ook zijn eigen sores en afleidingen etc.
Hoop dat hij weer terugkomt.
Bij "achterwerken" stel ik me gezapige billen in degelijke huidkleurige oma-onderbroeken voor, of in van die blauwe herenslips.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen hoorEn ja bijvoorbeeld en natuurlijk achterwerken hč!
Graag gedaanquote:Op maandag 6 juli 2020 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je.
Stom he, ik dacht heel naļef dat ik hem gewoon steeds misliep omdat ik lang niet alles bijgelezen kreeg. En dacht dat hij misschien nog aan het verbouwen en klussen was.
En door die gekke tijd met corona en ESF dat niet doorging had iedereen ook zijn eigen sores en afleidingen etc.
Hoop dat hij weer terugkomt.
Ik heb hem daarover bericht gestuurd via Twitter. Nog geen reactie.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
We kunnen niet anders dan gewoon wachten tot hij nog een keer terugkomt. Ik hoop het ook heel erg![]()
Ik vraag me wel af of hij het mee heeft gekregen van ato?
Ja, users komen en gaan. Is natuurlijk ook wel logisch op zo'n forum, dat de samenstelling wel eens verandert.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:11 schreef Em31 het volgende:
Zat gisteren door oude topics te scrollen en toen viel het me sowieso ook wel op dat er nog best veel mensen zijn die de afgelopen jaren niet meer terug zijn gekomen.
Ah, dat zou jij doen inderdaad! Bedanktquote:Op maandag 6 juli 2020 17:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb hem daarover bericht gestuurd via Twitter. Nog geen reactie.
Hahaha nou die mogen er óók zijn Arizona!quote:Op maandag 6 juli 2020 17:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij "achterwerken" stel ik me gezapige billen in degelijke huidkleurige oma-onderbroeken voor, of in van die blauwe herenslips.
Het valt me eerlijk gezegd nog wel mee. Ik heb wel chatrooms en zo meegemaakt waar het verloop groter was.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, users komen en gaan. Is natuurlijk ook wel logisch op zo'n forum, dat de samenstelling wel eens verandert.
Ja, maar een chatroom is ook wel minder persoonlijk lijkt me. Op een forum deel je toch meerquote:Op maandag 6 juli 2020 17:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Het valt me eerlijk gezegd nog wel mee. Ik heb wel chatrooms en zo meegemaakt waar het verloop groter was.
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:11 schreef Arizona het volgende:
Bij "achterwerken" stel ik me gezapige billen in degelijke huidkleurige oma-onderbroeken voor
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, users komen en gaan. Is natuurlijk ook wel logisch op zo'n forum, dat de samenstelling wel eens verandert.
Villa Achterwerk?quote:Op maandag 6 juli 2020 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen hoorEn ja bijvoorbeeld en natuurlijk achterwerken hč!
Ben erg benieuwd naar jouw dirtytalk!quote:Op maandag 6 juli 2020 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel mijn publieke persona inderdaad.
Oh dat valt mee hoor. Ik heb jaren in een chatroom gezeten waarin heel veel werd gedeeld. Héél veel, Aoibhin.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar een chatroom is ook wel minder persoonlijk lijkt me. Op een forum deel je toch meerMaar ook daar zal niet altijd maar iedereen altijd actief blijven. Geen tijd meer voor, geen zin meer in hebben, etc.
Ja precies, die dan voor het ESF nog wel weer even komen buurtenquote:Op maandag 6 juli 2020 17:16 schreef Em31 het volgende:
[..]wel jammer, al is het wel zo dat sommige mensen volgens mij juist weer even terugkomen tijdens de repetities, dus dat is wel leuk.
Gezapige billen?quote:Op maandag 6 juli 2020 17:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat valt mee hoor. Ik heb jaren in een chatroom gezeten waarin heel veel werd gedeeld. Héél veel, Aoibhin.
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar jouw dirtytalk!
Volgens mij was chatroom a la House party en later Jitsi overigens ook een issue voor Roger, om daar op in te haken.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Het valt me eerlijk gezegd nog wel mee. Ik heb wel chatrooms en zo meegemaakt waar het verloop groter was.
Ja precies, omdat hij verder ook niet mee kon doen. Al hoeven we het in de toekomst misschien ook niet meer élke week te doen. Er mag nu ook veel meer weer; toen was het ook een beetje ter vervanging van geen mensen mogen zien met corona-maatregelen enzo.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij was chatroom a la House party en later Jitsi overigens ook een issue voor Roger, om daar op in te haken.
Hoop dat die nog wel een keer terugkomt
Ja dat zou kunnen inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij was chatroom a la House party en later Jitsi overigens ook een issue voor Roger, om daar op in te haken.
Hoop dat die nog wel een keer terugkomt
Het is echt zo'n ding dat misschien door de degenen die niet meedoen soms groter wordt gemaakt dan wat het is, het Jitsi-gebeuren.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, omdat hij verder ook niet mee kon doen. Al hoeven we het in de toekomst misschien ook niet meer élke week te doen. Er mag nu ook veel meer weer; toen was het ook een beetje ter vervanging van geen mensen mogen zien met corona-maatregelen enzo.
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:20 schreef Strani het volgende:
Maar ja goed, dat zeg ik ook altijd van de parenclub.
Haha ja dat is een goed punt. Maar soms kan ik het ook wel weer waarderen als ze door middel van goede positionering van het andere lichaam en schaduwen alles heel subtiel buiten beeld weten te houden.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:22 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft naakt in films/series. Of beter gezegd niet naakt. Vind ik scčnes waarin ze net seks hebben gehad en vervolgens met dekbed en al weglopen altijd zo achterlijk. Niet zozeer omdat ze dan niks laten (dat is dan best logisch).
Maar vooral dat de schrijvers dan niet denken van 'goh laten we die scčne iets anders schrijven zodat we niet zo krampachtig het naakt buiten beeld hoeven te houden' Schrijf dan een scčne waarin ze hun kleren nog aanhouden. Of laat ze dan niet in beeld uit bed stappen ofzo. Maar nee hoor ze maken het zichzelf liever wat moeilijker
Was er in het begin ook niet enthousiast over, omdat het risico was dat je dan vooral elders aan het praten was. Al was dat toen ook meer omdat Fok zo instabiel was.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En bedoel je met naakt borsten? (Ik wilde tetten/tieten zeggen, maar dat vind jij niet netjes) Want andersoortig naakt zie je toch eigenlijk nooit. Behalve dan weer Game of Thrones waar ook af en toe een pener voorbij kwam
Op zich bespreken we daar ook niks wat we anders niet in de SC hadden gezegd. Gewoon over dingen kletsen enzo. Veel waar we het daar dan over hebben komt even later toch weer in de SC voorbij.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is echt zo'n ding dat misschien door de degenen die niet meedoen soms groter wordt gemaakt dan wat het is, het Jitsi-gebeuren.
Tja groter of niet, ik gaf hem daar destijds wel gelijk in hoor. Hoewel het uiteraard iedereen vrij staat om buiten FOK! om contact te hebben, kan het wel uitsluitend voelen als een groepje zoiets doet en jijzelf kan/wil niet meedoen.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is echt zo'n ding dat misschien door de degenen die niet meedoen soms groter wordt gemaakt dan wat het is, het Jitsi-gebeuren.
Daar ben ik ook heel tevreden mee inderdaadquote:Op maandag 6 juli 2020 17:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was er in het begin ook niet enthousiast over, omdat het risico was dat je dan vooral elders aan het praten was. Al was dat toen ook meer omdat Fok zo instabiel was.
Hoe we het uiteindelijk gedaan hebben is juist prima
Dus jullie zaten niet stiekem over de rest te roddelen?quote:Op maandag 6 juli 2020 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat gebeurt denk ik uitsluitend via dm!quote:Op maandag 6 juli 2020 17:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dus jullie zaten niet stiekem over de rest te roddelen?
Ja precies, en echt inside dingen zijn er ook niet zo veel. Wel eens zoals vorige week dat ik een linkje plaats naar een video waarover ik het tijdens de call had, maar het plaatsen van het linkje maakt dan 100% duidelijk dat ik het in de call over die video had en dat er verder weinig mysterie achter zit.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op zich bespreken we daar ook niks wat we anders niet in de SC hadden gezegd. Gewoon over dingen kletsen enzo. Veel waar we het daar dan over hebben komt even later toch weer in de SC voorbij.
OH dat vind ik juist ook altijd van seksscenes waarbij ze nog kleren aanhebben in bed, of de vrouw i.i.g. haar bh nog aan heeft. Zo ongeloofwaardigquote:Op maandag 6 juli 2020 17:22 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft naakt in films/series. Of beter gezegd niet naakt. Vind ik scčnes waarin ze net seks hebben gehad en vervolgens met dekbed en al weglopen altijd zo achterlijk. Niet zozeer omdat ze dan niks laten (dat is dan best logisch).
Maar vooral dat de schrijvers dan niet denken van 'goh laten we die scčne iets anders schrijven zodat we niet zo krampachtig het naakt buiten beeld hoeven te houden' Schrijf dan een scčne waarin ze hun kleren nog aanhouden. Of laat ze dan niet in beeld uit bed stappen ofzo. Maar nee hoor ze maken het zichzelf liever wat moeilijker
Ja. Maar dat is dan nog net iets anders. Beetje subtiel spelen met licht. Dan is de scčne zelf ook niet onlogisch. Natuurlijk wel als iemand opeens wel zich wel bedekken voor de ander als het onlogisch is.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja dat is een goed punt. Maar soms kan ik het ook wel weer waarderen als ze door middel van goede positionering van het andere lichaam en schaduwen alles heel subtiel buiten beeld weten te houden.
Ja dat denk jij!!quote:Op maandag 6 juli 2020 17:28 schreef Em31 het volgende:
omdat jullie na zo’n gesprek hier gewoon vaak ook letterlijk zeiden waar jullie het over hadden en niet dagen inside jokes ofzo verder hadden.
Ja precies. Laat sommige dingen dan niet zien. Dan is dat veel makkelijker en logischer dan ze vaak doenquote:Op maandag 6 juli 2020 17:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH dat vind ik juist ook altijd van seksscenes waarbij ze nog kleren aanhebben in bed, of de vrouw i.i.g. haar bh nog aan heeft. Zo ongeloofwaardigDoe dan géén seks of cut naar het moment dat ze zich weer aan het aankleden zijn.
Oh..quote:Op maandag 6 juli 2020 17:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee dat gebeurt denk ik uitsluitend via dm!
En dat ze na die tijd nog volledig goed gekapt en gemakeupt zijn ookquote:Op maandag 6 juli 2020 17:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH dat vind ik juist ook altijd van seksscenes waarbij ze nog kleren aanhebben in bed, of de vrouw i.i.g. haar bh nog aan heeft. Zo ongeloofwaardigDoe dan géén seks of cut naar het moment dat ze zich weer aan het aankleden zijn.
Daar hebben we dm voorquote:Op maandag 6 juli 2020 17:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee hoor niet over de rest.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
'Zit er nou iemand vis te bakken?'quote:Op maandag 6 juli 2020 17:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is dan nog net iets anders. Beetje subtiel spelen met licht. Dan is de scčne zelf ook niet onlogisch. Natuurlijk wel als iemand opeens wel zich wel bedekken voor de ander als het onlogisch is.
Maar goed we hebben het dan ook wel over series en films waarin mensen direct vanuit bed na de seks zo hun kleren van de dag ervoor aan doen en naar hun werk gaanJe zal er maar naast moeten zitten op kantoor.
Dit hoor ik graagquote:Op maandag 6 juli 2020 17:28 schreef Em31 het volgende:
Ik vond dat helemaal geen issueomdat jullie na zo’n gesprek hier gewoon vaak ook letterlijk zeiden waar jullie het over hadden en niet dagen inside jokes ofzo verder hadden. Totaal geen last van gehad.
Ik neem alles wat ik gezegd heb terugquote:Op maandag 6 juli 2020 17:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hoor niet over de rest.
Alleen over jou.
Hmja, snap wel dat het zo kan voelen. Maar aan de andere kant, dat geldt toch voor elke vorm van meeten? Waarbij ik persoonlijk nog wel zou zeggen dat het op deze manier net wat toegankelijker is dan naar een fysieke meet gaan.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tja groter of niet, ik gaf hem daar destijds wel gelijk in hoor. Hoewel het uiteraard iedereen vrij staat om buiten FOK! om contact te hebben, kan het wel uitsluitend voelen als een groepje zoiets doet en jijzelf kan/wil niet meedoen.
Oh jaaa dat is ook zo'n dingetje jaquote:Op maandag 6 juli 2020 17:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dat ze na die tijd nog volledig goed gekapt en gemakeupt zijn ook
SSSSTTTquote:Op maandag 6 juli 2020 17:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hoor niet over de rest.
Alleen over jou.
Het is sowieso toegankelijker voor @Strani.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hmja, snap wel dat het zo kan voelen. Maar aan de andere kant, dat geldt toch voor elke vorm van meeten? Waarbij ik persoonlijk nog wel zou zeggen dat het op deze manier net wat toegankelijker is dan naar een fysieke meet gaan.
Of zeg ik dan wat geks?
Dat ben ik met je eens hoor. Ik heb zelf ook nooit moeite gehad met de echte meets en dat mensen het er hier nog even enthousiast over hebben. Mooi voor ze juist, dat ze een leuke dag hebben gehad.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hmja, snap wel dat het zo kan voelen. Maar aan de andere kant, dat geldt toch voor elke vorm van meeten? Waarbij ik persoonlijk nog wel zou zeggen dat het op deze manier net wat toegankelijker is dan naar een fysieke meet gaan.
Of zeg ik dan wat geks?
Ja hoewel het nog wel oprecht op m'n wishlist staat om een keer naar een echte meet te komen hoor! Of het Rotterdam wordt weet ik niet maar wat dan ook.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is sowieso toegankelijker voor @:Strani.
Nee is ook zeker zo! Daarom zeg ik ook, het kan zo voelen, wil niet zeggen dat het ook 'verkeerd' is wat de Jitsi'ers doen.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Of zeg ik dan wat geks?
Ja dat. Andersom geldt dan weer dat als ze gaan schilderen ze altijd helemaal onder de verf zitten.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dat ze na die tijd nog volledig goed gekapt en gemakeupt zijn ook
Zelfs bij de echte meets vind ik niet dat het hier dan vreemd voelt als je er niet bij was. Want zoiets kan best ontstaan denk ik als je elkaar persoonlijker kent.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens hoor. Ik heb zelf ook nooit moeite gehad met de echte meets en dat mensen het er hier nog even enthousiast over hebben. Mooi voor ze juist, dat ze een leuke dag hebben gehad.
Ik had ook wel eens dat ik niet naar een sjoelmeet kon komen en dan achteraf blijft er wel eens wat crew in de SC hangen, of het gaat over die meet wat daar gebeurd is enzo. Dan is het inderdaad even wat lastiger erin te komen, maar dat is dan gewoon even een dagje nabespreken en daarna gaat het gewoon weer verder zoals anders.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Of zeg ik dan wat geks?
Wij willen het ook nog steedsquote:Op maandag 6 juli 2020 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hoewel het nog wel oprecht op m'n wishlist staat om een keer naar een echte meet te komen hoor! Of het Rotterdam wordt weet ik niet maar wat dan ook.
Dat is wel zo ja. Maar de samenstelling van de Jitsi's verschilt denk ik elke week wel genoeg om dat een beetje te voorkomen, op een paar vaste gezichten na.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee is ook zeker zo! Daarom zeg ik ook, het kan zo voelen, wil niet zeggen dat het ook 'verkeerd' is wat de Jitsi'ers doen.
Verschil met meeten is wel dat dat hoogstens eens per half jaar is of zo, terwijl een tijdlang elke week Jitsi'en toch weer anders is qua groepje dat je dan vormt.
Ja preciesquote:Op maandag 6 juli 2020 17:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zelfs bij de echte meets vind ik niet dat het hier dan vreemd voelt als je er niet bij was. Want zoiets kan best ontstaan denk ik als je elkaar persoonlijker kent.
Of dat is iets wat ik gewoon niet zo door heb verder
quote:
Meest waren eens in de twee maanden altijd. Maar dat Jitsi begon ook vooral als een vervanging voor even minder sociale contacten kunnen zien/elkaar een hart onder de riem steken tijdens lockdown.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee is ook zeker zo! Daarom zeg ik ook, het kan zo voelen, wil niet zeggen dat het ook 'verkeerd' is wat de Jitsi'ers doen.
Verschil met meeten is wel dat dat hoogstens eens per half jaar is of zo, terwijl een tijdlang elke week Jitsi'en toch weer anders is qua groepje dat je dan vormt.
Altijdquote:Op maandag 6 juli 2020 17:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat er erg positief over mij geroddeld wordt natuurlijk.
Wat had je dan verwacht johquote:
Nou die scores die ik hier dan wel eens las vond ik wel wat zorgwekkend hoor! Meestal haalde ik zo rond de 80. Tenzij we een andere manier van tellen hebben natuurlijk.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht joh![]()
Ik wil wel weten hoe jij sjoelt!
Lekkerquote:Op maandag 6 juli 2020 17:40 schreef Guanabana het volgende:
Nu ga ik pitabroodjes met vega-shoarma en sla en paprika maken.
@:Strani, ja, en met knoflooksaus.
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:40 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Kom straks maar lekker in de SC ademen dan!
Dat uiteraard dan weer wel.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat er erg positief over mij geroddeld wordt natuurlijk.
Oeh lekker, eet smakelijk!quote:Op maandag 6 juli 2020 17:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb regelmatig iets als 65 ofzoquote:Op maandag 6 juli 2020 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou die scores die ik hier dan wel eens las vond ik wel wat zorgwekkend hoor! Meestal haalde ik zo rond de 80. Tenzij we een andere manier van tellen hebben natuurlijk.
Haha ja dat lijstje kan ik me nog wel herinnerenquote:Op maandag 6 juli 2020 17:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig iets als 65 ofzoBen één keer ergens in de middenmoot geėindigd; vond dat een hele prestatie van mezelf.
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:46 schreef Strani het volgende:
"Aoibhin: 30 punten in de juiste sjoelbak, 55 punten in de sjoelbak waarop ze niet aan het spelen was"
Ik had een keer heel strategisch een pen over mijn score heen gelegd, zodat die niet te zien wasquote:Op maandag 6 juli 2020 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja dat lijstje kan ik me nog wel herinneren
Wooeehoooee dat zie ik mezelf nog zo doen ookquote:Op maandag 6 juli 2020 17:46 schreef Strani het volgende:
"Aoibhin: 30 punten in de juiste sjoelbak, 55 punten in de sjoelbak waarop ze niet aan het spelen was"
Ik heb in een parodie een keer gezien dat de best knappe naakte dame zou gaan opstaan, maar dan zonder de deken voor zich te houden. In plaats daarvan werd overgeschakeld naar de achterkant van een wat gezette harige man, en die billen kwamen vol in beeldquote:Op maandag 6 juli 2020 17:22 schreef Redefine het volgende:
Zoals in Austin Powers?quote:Op maandag 6 juli 2020 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja dat is een goed punt. Maar soms kan ik het ook wel weer waarderen als ze door middel van goede positionering van het andere lichaam en schaduwen alles heel subtiel buiten beeld weten te houden.
"Alarmcentrale? Ja, Henk's Café hier. Inderdaad, weer een sjoelschijf, vijf gewonden deze keer."quote:Op maandag 6 juli 2020 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wooeehoooee dat zie ik mezelf nog zo doen ook![]()
Al heb ik ook vaak dat ik zo hart schuif met die dingen, dat ze weerkaatsen tegen zo'n houtje en ik de steen gewoon weer bij mij terug krijg
Oh dat stond me nog niet eens bijquote:Op maandag 6 juli 2020 17:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb in een parodie een keer gezien dat de best knappe naakte dame zou gaan opstaan, maar dan zonder de deken voor zich te houden. In plaats daarvan werd overgeschakeld naar de achterkant van een wat gezette harige man, en die billen kwamen vol in beeld
[..]
Zoals in Austin Powers?
Ik heb nog noooooooit iemand verwond!quote:Op maandag 6 juli 2020 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
"Alarmcentrale? Ja, Henk's Café hier. Inderdaad, weer een sjoelschijf, vijf gewonden deze keer."
Same!quote:Op maandag 6 juli 2020 17:28 schreef Em31 het volgende:
Ik vond dat helemaal geen issueomdat jullie na zo’n gesprek hier gewoon vaak ook letterlijk zeiden waar jullie het over hadden en niet dagen inside jokes ofzo verder hadden. Totaal geen last van gehad.
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
"Alarmcentrale? Ja, Henk's Café hier. Inderdaad, weer een sjoelschijf, vijf gewonden deze keer."
Goed om te horen!quote:Op maandag 6 juli 2020 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Same!
Als iedereen daar nou veel vaker zat en het hier daardoor helemaal stilviel of inderdaad heel veel inside jokes hier over daar had het anders geweest denk ik. Heb me in elk geval geen seconde buitengesloten gevoeld omdat ik niet meedeed daaraan.
Die kont zat niet in Austin Powers, maar in A Touch of Cloth. Onbekend, moeilijk online te vinden maar ik vind het fantastischquote:
Ik kan de scene zo snel niet vindenquote:Op maandag 6 juli 2020 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die kont zat niet in Austin Powers, maar in A Touch of Cloth. Onbekend, moeilijk online te vinden maar ik vind het fantastisch
Hier staat de eerste aflevering, maar die is helaas gespiegeld waardoor alle tekstgrappen op de achtergrond een stuk lastiger zijn
En dat allemaal omdat je man en dochter van mening zijn dat ze jouw leven op de woensdagavond moeten vergallenquote:Op maandag 6 juli 2020 18:07 schreef Arizona het volgende:
Ik voel me ook niet buitengesloten hoor, ookal ben ik nog nooit op een fysieke meet geweest en maar 1x bij Jitsi
Ja en omdat jullie dat steeds duidelijk maken dat iedereen van hier gewoon welkom is komt het dat er geen buitengesloten gevoel is ook, denk ik.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed om te horen!
(Je bent natuurlijk wel welkom hč!)
Mooiquote:Op maandag 6 juli 2020 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en omdat jullie dat steeds duidelijk maken dat iedereen van hier gewoon welkom is komt het dat er geen buitengesloten gevoel is ook, denk ik.
Het was ook een andere aflevering. Ik heb de screenshots beschaafd gehouden maar zet ze wel even in een spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Precies! Kun je nagaan hoeveel ik van ze hou, dat ik ZELFS Jitsi avonden aan me voorbij laat gaan.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat je man en dochter van mening zijn dat ze jouw leven op de woensdagavond moeten vergallen
Haha wow die is echt heel mooiquote:Op maandag 6 juli 2020 18:10 schreef Greys het volgende:
Wtf ik vond zondag een droomhuis in Zweden op internet en deed daar een tweetje over. Nog nooit zó veel likes en reacties ergens op gehad.
https://twitter.com/Miranda_ESF/status/1279795573076439041?s=19
Omg wat mooiquote:Op maandag 6 juli 2020 18:10 schreef Greys het volgende:
Wtf ik vond zondag een droomhuis in Zweden op internet en deed daar een tweetje over. Nog nooit zó veel likes en reacties ergens op gehad.
quote:Op maandag 6 juli 2020 18:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het was ook een andere aflevering. Ik heb de screenshots beschaafd gehouden maar zet ze wel even in een spoilerIs dat nou een kat daar, of een deel deken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo zal je ons altijd bijblijvenquote:Op maandag 6 juli 2020 18:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies! Kun je nagaan hoeveel ik van ze hou, dat ik ZELFS Jitsi avonden aan me voorbij laat gaan.
Ik ben echt een zelfopofferend persoon. Een martelaar denk ik.
Daar rechts? Dekenquote:Op maandag 6 juli 2020 18:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat nou een kat daar, of een deel deken?
Fijnquote:Op maandag 6 juli 2020 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en omdat jullie dat steeds duidelijk maken dat iedereen van hier gewoon welkom is komt het dat er geen buitengesloten gevoel is ook, denk ik.
Jaaaaa en we komen wel logeren dan hoorquote:Op maandag 6 juli 2020 18:10 schreef Greys het volgende:
Verdomme.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
WTF!?quote:Op maandag 6 juli 2020 18:11 schreef Greys het volgende:
Dat huis is omgerekend 210.000 euro. Met 7000 m2 grond. Aan een meer. Bohhhhh.
[ afbeelding ]
Heel mooiquote:Op maandag 6 juli 2020 18:11 schreef Greys het volgende:
Dat huis is omgerekend 210.000 euro. Met 7000 m2 grond. Aan een meer. Bohhhhh.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juli 2020 18:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heel mooi
Maar ligt echt in het midden van niemandsland. Ik zou daar niet tegen kunnen want met boodschappen doen vergeet ik altijd wel iets
Je bent nu een influensahrtquote:Op maandag 6 juli 2020 18:10 schreef Greys het volgende:
En ook zo bescheiden he!quote:
Ja en nu weer ik al welke grap je had willen makenquote:Op maandag 6 juli 2020 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Jammer, zelfs daar valt dus geen slechte grap over te maken
Doen ze zelf wel. Er zitten er genoeg in:quote:Op maandag 6 juli 2020 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Jammer, zelfs daar valt dus geen slechte grap over te maken
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt, story of my life. Dan heb ik een heel lijstje en dan gebeurt het volgende:quote:
Veel plezier! Op je nieuwe schoenen?quote:
Ja, zo praktisch denk ik dan ook meteen. “Ohhhh moooiiiii oh nee wacht, wat nou als de melk op is.”quote:Op maandag 6 juli 2020 18:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heel mooi
Maar ligt echt in het midden van niemandsland. Ik zou daar niet tegen kunnen want met boodschappen doen vergeet ik altijd wel iets
Hahaquote:Op maandag 6 juli 2020 18:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Doen ze zelf wel. Er zitten er genoeg in:
[ afbeelding ]
Ja ik hoor het al, Zweden is niets voor jouquote:Op maandag 6 juli 2020 18:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Echt, story of my life. Dan heb ik een heel lijstje en dan gebeurt het volgende:
a) ik heb een blinde vlek en zie iets van mijn lijstje over het hoofd. En dat is nooit iets onbelangrijks als een fles ranja maar altijd iets essentieels dat ik die dag nodig heb voor de maaltijd
b) ik heb alles van mijn lijstje gehaald, kom thuis, wil tevreden een kopje koffie zetten en kom erachter dat de koffiemelk op is
Gewoon een koe nemen!quote:Op maandag 6 juli 2020 18:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, zo praktisch denk ik dan ook meteen. “Ohhhh moooiiiii oh nee wacht, wat nou als de melk op is.”
Ik denk dat de sleutel in zulke omstandigheden is een flinke voorraadkast en in bulk inkopen, zodat je niet dagelijks weg hoeft. Dus niet 1 flesje koffiemelk halen, maar gelijk 6. En dan weer aanvullen als je er nog maar twee hebt.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Echt, story of my life. Dan heb ik een heel lijstje en dan gebeurt het volgende:
a) ik heb een blinde vlek en zie iets van mijn lijstje over het hoofd. En dat is nooit iets onbelangrijks als een fles ranja maar altijd iets essentieels dat ik die dag nodig heb voor de maaltijd
b) ik heb alles van mijn lijstje gehaald, kom thuis, wil tevreden een kopje koffie zetten en kom erachter dat de koffiemelk op is
Oef, van dat kaliber dusquote:Op maandag 6 juli 2020 18:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Doen ze zelf wel. Er zitten er genoeg in:
[ afbeelding ]
Succes!quote:
Dan neem je een koe en dan melk je die Cee!quote:Op maandag 6 juli 2020 18:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, zo praktisch denk ik dan ook meteen. “Ohhhh moooiiiii oh nee wacht, wat nou als de melk op is.”
Ohquote:
Nou dat van de koffiemelk is dus vorige week nog gebeurd. Ik had de vorige keer drie!! pakjes gekocht en ik dacht dat ik nog een pakje hadquote:Op maandag 6 juli 2020 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat de sleutel in zulke omstandigheden is een flinke voorraadkast en in bulk inkopen, zodat je niet dagelijks weg hoeft. Dus niet 1 flesje koffiemelk halen, maar gelijk 6. En dan weer aanvullen als je er nog maar twee hebt.
Mooi zo!! En wat is nu de verdere procedure?quote:Op maandag 6 juli 2020 18:23 schreef F1gamer het volgende:
Goedenavond
Ik had donderdag een sollicitatiegesprek. Ik kreeg vandaag het bericht dat ik door ben naar de volgende sollicitatieronde
Wat gaaf, gefeliciteerd! Spannendquote:Op maandag 6 juli 2020 18:23 schreef F1gamer het volgende:
Goedenavond
Ik had donderdag een sollicitatiegesprek. Ik kreeg vandaag het bericht dat ik door ben naar de volgende sollicitatieronde
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 6 juli 2020 18:23 schreef F1gamer het volgende:
Goedenavond
Ik drink m'n koffie normaal zonder melk, dat werkt ookquote:Op maandag 6 juli 2020 18:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou dat van de koffiemelk is dus vorige week nog gebeurd. Ik had de vorige keer drie!! pakjes gekocht en ik dacht dat ik nog een pakje had![]()
Ik doe twee keer in de week boodschappen in normale omstandigheden
Een inhoudelijk gesprek, dus mijn kennis en vaardigheden toetsen.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi zo!! En wat is nu de verdere procedure?
Superquote:Op maandag 6 juli 2020 18:23 schreef F1gamer het volgende:
Goedenavond
Jaaa gefeliciteerd!quote:Op maandag 6 juli 2020 18:23 schreef F1gamer het volgende:
Goedenavond
Ik dacht in eerste instantie niet aan iemand die kettingen van de hals van oude dames trekt, maar dat zal vast aan mij liggen.quote:Kettingrukker slaat weer toe, nu in Haarlem
Ik heb heel lang geen koffie gedronken en eerst dronk ik alleen maar cappuccino en latte macchiato. Drink pas sinds een paar jaar "normale" koffie. Koffie zonder melk is echt een brug te ver voor mijquote:Op maandag 6 juli 2020 18:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik drink m'n koffie normaal zonder melk, dat werkt ookMelk is wel handig als de koffie die je krijgt echt niet lekker is
Oh ook spannendquote:Op maandag 6 juli 2020 18:26 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Een inhoudelijk gesprek, dus mijn kennis en vaardigheden toetsen.
Nog nooit eerder zo'n gesprek gehad, omdat ik meestal zulke dingen had in het 1e gesprek.
Bij mijn huidige baan ook zo'n 4 a 5 gesprekken gehad.
quote:Op maandag 6 juli 2020 18:23 schreef F1gamer het volgende:
Goedenavond
Ik zou het ook meteen op de Dave-manier lezen jaquote:Op maandag 6 juli 2020 18:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie niet aan iemand die kettingen van de hals van oude dames trekt, maar dat zal vast aan mij liggen.
quote:Op maandag 6 juli 2020 18:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie niet aan iemand die kettingen van de hals van oude dames trekt, maar dat zal vast aan mij liggen.
quote:Op maandag 6 juli 2020 18:23 schreef F1gamer het volgende:
Goedenavond
Fijn dat je er weer bent en niets bent veranderd Dave!quote:Op maandag 6 juli 2020 18:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Doe je nu je eigen @dave-jesquote:Op maandag 6 juli 2020 18:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Je bent in de war met de Rennende Rukker denk ik, maar die is alweer uit 2018quote:Op maandag 6 juli 2020 18:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan iets anders.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 6 juli 2020 18:23 schreef F1gamer het volgende:
Goedenavond
Trok die al rennend mensen van de fiets of zo?quote:Op maandag 6 juli 2020 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bent in de war met de Rennende Rukker denk ik, maar die is alweer uit 2018
Ik drink thuis altijd zwarte koffie, maar buitenshuis wel altijd cappuccino of latte. Op de een of andere manier krijg ik dat zelf echt nooit lekkerquote:Op maandag 6 juli 2020 18:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb heel lang geen koffie gedronken en eerst dronk ik alleen maar cappuccino en latte macchiato. Drink pas sinds een paar jaar "normale" koffie. Koffie zonder melk is echt een brug te ver voor mij)
Hier was ook de koffiemelk op, terwijl het op het lijstje stond.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou dat van de koffiemelk is dus vorige week nog gebeurd. Ik had de vorige keer drie!! pakjes gekocht en ik dacht dat ik nog een pakje had![]()
Ik doe twee keer in de week boodschappen in normale omstandigheden
IJs_beer is net gaan hardlopenquote:Op maandag 6 juli 2020 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bent in de war met de Rennende Rukker denk ik, maar die is alweer uit 2018
Ik ook hoorquote:Op maandag 6 juli 2020 18:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Dave doet zichzelfquote:Op maandag 6 juli 2020 18:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doe je nu je eigen @:dave-jes
Ik dacht trouwens hetzelfde
Als ik het goed heb onthouden deed hij het rennen pas na het hoofdprogrammaquote:Op maandag 6 juli 2020 18:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Trok die al rennend mensen van de fiets of zo?
quote:Op maandag 6 juli 2020 18:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Trok die al rennend mensen van de fiets of zo?
quote:
Ik denk het wel. Anders was ik niet door deze ronde heengekomen.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ook spannendEn denk je dat het met die kennis en vaardigheden wel goed zit voor deze baan?
Wij hebben bij de nespresso zo'n losse melkopschuimer en daar kun je heel lekkere cappuccino mee makenquote:Op maandag 6 juli 2020 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik drink thuis altijd zwarte koffie, maar buitenshuis wel altijd cappuccino of latte. Op de een of andere manier krijg ik dat zelf echt nooit lekker
Dave wat heerlijk dat jij niets bent veranderdquote:Op maandag 6 juli 2020 18:32 schreef Dave het volgende:
Lijkt trouwens wel een Suske en Wiske album.
Suske en Wiske en de rennende rukker.
Rennen tijdens het hoofdprogramma leek me technisch gezien ook al moeilijk.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden deed hij het rennen pas na het hoofdprogramma
Nee, maar ik weet niet of ik ooit toe ben aan rare persiflagesquote:
Ik welquote:
Het lijkt me ook heel onhandig anders. Zeker als je gewoon op straat rent. Op een loopband kan het misschien nog mits je je goed vasthoudt met je andere hand.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden deed hij het rennen pas na het hoofdprogramma
Goed punt, that's the spiritquote:Op maandag 6 juli 2020 18:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Anders was ik niet door deze ronde heengekomen.
Ik ben 5 Corona-kilo’s aangekomen, maar heb dankzij Tim sinds vanavond een nieuwe hobby, dus die zijn er vast snel weer af.quote:Op maandag 6 juli 2020 18:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dave wat heerlijk dat jij niets bent veranderd![]()
Ik hoop wel dat deel 1000 een beetje overdag is, niet dat ik het mis in de nachtbaggerquote:
Ja nou gelukkig krijgen al m'n andere tweets gemiddeld 2 likes ofzo dus dit was even een uitschietorrrrt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |