SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Mijn tv is tevens mijn tweede beeldscherm, dus heel praktisch is dat niet. Maar wellicht kan ik wat klusjes doen waar ik maar één beeldscherm voor nodig heb plannen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:43 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Als ze op kanaal 14 worden uitgezonden, dan zet ik gewoon aan. Luisteren en werken tegelijk (multi-tasken FTW)
Ja, dat klopt.quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
VT staat voor? Vrije training? Dan gaat dit dus over F1!
(ik begin het taaltje te snappen.)
Ik heb een kleine tv en via hdmi kabel werkt ie perfect als tweede scherm.quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:48 schreef F1gamer het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 2 juli 2020 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn tv is tevens mijn tweede beeldscherm, dus heel praktisch is dat niet. Maar wellicht kan ik wat klusjes doen waar ik maar één beeldscherm voor nodig heb plannen.
[..]
Ik heb geprobeerd om mijn tv als 2e beeldscherm te laten functioneren, maar dat werkte sowieso niet voor mij. Totaal onleesbaar. Ik kan gelukkig via de ziggo go app op mijn tablet kijken.
* Aoibhin eet genoeg!quote:Op donderdag 2 juli 2020 01:56 schreef Strani het volgende:
Ontbijt staat klaar!
Kan iemand er even op letten dat @:Aoibhin ook echt genoeg eet?
[ afbeelding ]
* Aoibhin blaast al die lijers wegquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:41 schreef skysherrif het volgende:
zucht, ze zijn hier weer aan het bouwen begonnen
AAHHHHHHHHHHHHHH TYF OP
Zou wel leuk zijn als je er een keer bij was!quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:24 schreef Koen66 het volgende:
gisterenavond toen ik tegen middernacht in bed stapte bedacht ik me opeens 'oh ja, Jitsi'
gaat echt een keer gebeurenquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je er een keer bij was!![]()
![]()
Gisteren was wel zeldzaam vroeg afgelopen voor ons. Werd zelf ineens heel misselijk, dus haakte ook vroegtijdig af. Gaat nu wel beter!
Hoe voel je je? Iets beter?quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe voel je je? Iets beter?
oh ja. Hoi! Goedemorgen
oeps spuit 11. Fijn dat het beter gaatquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:54 schreef Aoibhin het volgende:
Gisteren was wel zeldzaam vroeg afgelopen voor ons. Werd zelf ineens heel misselijk, dus haakte ook vroegtijdig af. Gaat nu wel beter!
Leuk!quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat echt een keer gebeuren
in b4 zwanger?
Ja gaat wel beter!quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe voel je je? Iets beter?
oh ja. Hoi! Goedemorgen
eyyy!!!quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyy!!!![]()
...ik wilde meteen naar mijn phone grijpen voor de % maar....die is hier niet![]()
Ligt nog boven denk ik. Hoop ik.
Waarom lag ie nou weer op de trap?quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:04 schreef Prisha het volgende:
hij lag op de trap![]()
87%.
We have a winner: @:Koen66
maar zo vreemd is dat niet, ik trok hem van de lader voordat ik ging ontbijtenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:04 schreef Prisha het volgende:
hij lag op de trap![]()
87%.
We have a winner: @:Koen66
Geen idee ik kan me niet herinneren hem daar neer gelegd te hebben en heb geen zakken waar ie uit gevallen kan zijnquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom lag ie nou weer op de trap?
hhhmmm, vreemd.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen idee ik kan me niet herinneren hem daar neer gelegd te hebben en heb geen zakken waar ie uit gevallen kan zijn
daarom doe ik gedurende de dag wat steekproevenquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar zo vreemd is dat niet, ik trok hem van de lader voordat ik ging ontbijten
Werkzequote:Op donderdag 2 juli 2020 09:08 schreef Prisha het volgende:
Ik aan de slag. Moet verder met een interface mappen. Geen zin. De hele week al niet eigenlijk. Maar ja. Deadline komt in zicht![]()
laters
Werk ze en veel succes!quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:08 schreef Prisha het volgende:
Ik aan de slag. Moet verder met een interface mappen. Geen zin. De hele week al niet eigenlijk. Maar ja. Deadline komt in zicht![]()
laters
Succes.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:08 schreef Prisha het volgende:
laters
Met daar achter de plant die hij tevoorschijn haalde.quote:
En wij maar denken dat het een soort groene pruik wasquote:Op donderdag 2 juli 2020 09:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met daar achter de plant die hij tevoorschijn haalde.
Je bent niet de nieuwe Mariaquote:
Liever lui dan moequote:Op donderdag 2 juli 2020 09:26 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen Jong-en-lui![]()
mensen die dit zeggen om lollig te doen![]()
Nou hopelijk heb je 'm dan gehaald.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:58 schreef molloot200 het volgende:
Zojuist een mail dat de herkansing van een tentamen verzet is van volgende week naar midden augustus.
Alsjeblieft laat ik hem gehaald hebben. Ik heb hier zo geen zin in het te moeten herkansen midden in een maand waarin ik totaal geen school motivatie heb
Oeh, extra duimen dan voor je!quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:58 schreef molloot200 het volgende:
Zojuist een mail dat de herkansing van een tentamen verzet is van volgende week naar midden augustus.
Alsjeblieft laat ik hem gehaald hebben. Ik heb hier zo geen zin in het te moeten herkansen midden in een maand waarin ik totaal geen school motivatie heb
Bah half augustus is echt geen moment om een herkansing te doen. Wanneer hoor je of je hem gehaald hebt?quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:58 schreef molloot200 het volgende:
Dat vragen we ons al jaren af.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:03 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor de wielerfans, ik heb de interviews met Kelderman, Oomen en Matthews bekeken en gelezen...
Waar zijn ze mee bezig bij Sunweb?!
Eigenlijk voor morgen, zodat volgende week vrijdag de herkansing zou zijn. Maar vandaag mail gekregen dat ze het niet gaan redden voor volgende week en dat de herkansing in augustus isquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bah half augustus is echt geen moment om een herkansing te doen. Wanneer hoor je of je hem gehaald hebt?
Jaa, maar dit is wel een nieuw 'hoogtepunt' daarin, hoorquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat vragen we ons al jaren af.
Die hebben nog geen 1x laten zien dat ze iets van menselijk inlevingsvermogen hebben.
Ja, dat vraagt iedereen zich momenteel afquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:03 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor de wielerfans, ik heb de interviews met Kelderman, Oomen en Matthews bekeken en gelezen...
Dat waren wel de beste maatjes van Tom Dumoulin, zou de bom ontploft zijn toen en zijn ze hun aan het wegpesten zo? Oomen zou al naar Jumbo gaan, maar ze kunnen niet allemaal terug naar hun oude Jumbo/Rabobank nest, dat zou niet passen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:03 schreef Hamlapjes het volgende:
Matthews heeft ook nog gewoon een contract tot 2021 en is je enige echte kopman, echt bizar om zo met hem om te gaan.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat waren wel de beste maatjes van Tom Dumoulin, zou de bom ontploft zijn toen en zijn ze hun aan het wegpesten zo? Oomen zou al naar Jumbo gaan, maar ze kunnen niet allemaal terug naar hun oude Jumbo/Rabobank nest, dat zou niet passen.
Maar ze laten wel Hirschi die net terug komt van blessure naar de tour gaan net als Joris Nieuwenhuis die nauwelijks ervaring heeft in rondewerk. Hier zit echt meer achter, anders gooi je je eigen glazen niet in.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Matthews heeft ook nog gewoon een contract tot 2021 en is je enige echte kopman, echt bizar om zo met hem om te gaan.
Mjah zal wel een protocol voor zijn
Wie de fuk is joris nieuwenhuisquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar ze laten wel Hirschi die net terug komt van blessure naar de tour gaan net als Joris Nieuwenhuis die nauwelijks ervaring heeft in rondewerk. Hier zit echt meer achter, anders gooi je je eigen glazen niet in.
Matthews zit daar sowieso niet echt meer op zijn plek, vorige tour zou hij moesten knechten voor Tom, die toen niet naar de tour ging. Matthews moest toen bijna huilen met zijn interview met de NOS.
Je zou het bijna gaan denken, ja.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat waren wel de beste maatjes van Tom Dumoulin, zou de bom ontploft zijn toen en zijn ze hun aan het wegpesten zo? Oomen zou al naar Jumbo gaan, maar ze kunnen niet allemaal terug naar hun oude Jumbo/Rabobank nest, dat zou niet passen.
Veldrijderquote:
Schijnt dat Iwan Spekenbrink daar alles te zeggen heeft of zoals in WLR genoemd, de pastoor.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:35 schreef skysherrif het volgende:
Ik zou het op dit moment bijna beter vinden als Sunweb er gewoon mee stopt, is gewoon niet om aan te zien hoe hun beleid jaar na jaar slechter is.
Nou ja, op zich hebben ze wel hun plek in het peloton, denk ik. Maar laat ze lekker jonge jongens beter maken, dat kunnen ze op zich best wel.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:35 schreef skysherrif het volgende:
Ik zou het op dit moment bijna beter vinden als Sunweb er gewoon mee stopt, is gewoon niet om aan te zien hoe hun beleid jaar na jaar slechter is.
Bij die ploeg laten ze al jaren hun onkunde qua management zien. Dumoulin had wel eeuwen bij die ploeg kunnen blijven. Als zeer maar een beetje fatsoenlijke knechten haalden. Dat gebeurde nooit.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar ze laten wel Hirschi die net terug komt van blessure naar de tour gaan net als Joris Nieuwenhuis die nauwelijks ervaring heeft in rondewerk. Hier zit echt meer achter, anders gooi je je eigen glazen niet in.
Matthews zit daar sowieso niet echt meer op zijn plek, vorige tour zou hij moesten knechten voor Tom, die toen niet naar de tour ging. Matthews moest toen bijna huilen met zijn interview met de NOS.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij die ploeg laten ze al jaren hun onkunde qua management zien. Dumoulin had wel eeuwen bij die ploeg kunnen blijven. Als zeer maar een beetje fatsoenlijke knechten haalden. Dat gebeurde nooit.
Matthews die zeer maar een beetje in zijn sop gaar laten koken. En nu weer die typische keuzes voor de Tour.
En dan eerder nog die geruchten dat ze Bardet wilden halen...
Ja oud renners beschrijven het al die protocollen als verstikkend. Ik denk dat ook niet werkt bij een kopman, om die zo klein te houden met een aantal protocollen. Pastoor Iwan met zijn sekte om in WLR termen te blijven.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou ja, op zich hebben ze wel hun plek in het peloton, denk ik. Maar laat ze lekker jonge jongens beter maken, dat kunnen ze op zich best wel.
En als ze dan serieuze kopmannen kunnen worden, moeten ze snel wegwezen daar
Maar misschien is het ook vooral tijd dat er wat nieuwe invloeden in de top komen. Iwan en kornuiten zijn toch wel iets te veel in zichzelf en de protocollen gaan geloven.
Ook mijn reactie eigenlijkquote:
Ja precies, gewoon lekker opleidingsploegje zijn. Maar heb toch het idee dat heel wat rijders veel meer uit hun carrière hadden kunnen halen daarna.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou ja, op zich hebben ze wel hun plek in het peloton, denk ik. Maar laat ze lekker jonge jongens beter maken, dat kunnen ze op zich best wel.
En als ze dan serieuze kopmannen kunnen worden, moeten ze snel wegwezen daar
Maar misschien is het ook vooral tijd dat er wat nieuwe invloeden in de top komen. Iwan en kornuiten zijn toch wel iets te veel in zichzelf en de protocollen gaan geloven.
die koppen van matthews en oomenquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:48 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/p/CCF4vvXJcFC/
Ook dat de renners dat schijnbaar eerder niet wisten, ook niet toen ze dit filmpje opnamen, dachten sommige nog dat ze naar de Tour zouden gaan.
Het is nog geen 12quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tussen 10 en 12 zou een monteur langskomen. De rest kan je denk ik wel raden
Hij heeft nog 6 minuten.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tussen 10 en 12 zou een monteur langskomen. De rest kan je denk ik wel raden
Nee klopt, en ik heb er ook geen vrij voor hoeven vragen of zo. Ik vind het alleen wat vervelend, ook omdat het een monteur is waar ik niet om heb gevraagd. Ik krijg een slimme meter, terwijl de domme het prima doet.quote:
Viel me nog mee dat Wilco niet onderuit ging bij het vangen van het shirt.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:48 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/p/CCF4vvXJcFC/
Ook dat de renners dat schijnbaar eerder niet wisten, ook niet toen ze dit filmpje opnamen, dachten sommige nog dat ze naar de Tour zouden gaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Toch lichtelijk teleurgesteld dat dit filmpje niet daadwerkelijk in een orgie eindigde. Toch vermaaktquote:
H6 > H7quote:
Dan pakt de koning de torenquote:
Klopt, maar dan is wel de achterste lijn geblokkeerd en kan de pion vrij doorlopen voor promotie. Zonder de koning op de achterste lijn hoeft zwart alleen maar zijn loper weg te zetten en dekt dan met de toren de lijn.quote:
dit is wat ik ook dacht ja, na even denken. dacht eerst simpel c4, b5quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is wel de achterste lijn geblokkeerd en kan de pion vrij doorlopen voor promotie. Zonder de koning op de achterste lijn hoeft zwart alleen maar zijn loper weg te zetten en dekt dan met de toren de lijn.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:27 schreef Greys het volgende:
Ik ben zaterdag bij de uitvaart van Cor. Zal namens ons allen mooie bloemen meenemen met een DOUZE POINTS kaartje.
Fijn Greys, dank jequote:
Fijn om te horenquote:
Hij had me op z'n lijstje gezet zei die vriendin aan de telefoon. *slik*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |