Omdat hij door @koffieleuk is gezet! Ze doet haar naam eer aan!quote:Op maandag 22 juni 2020 06:31 schreef molloot200 het volgende:
Mmm deze virtuele koffie smaakt stukken beter dan normale koffie
oeh, lekkahquote:Op maandag 22 juni 2020 02:42 schreef koffieleuk het volgende:
Truste
Alvast een lekkere kop koffie voor de vroege vogels!
Ik had een vriendin op bezoek en die was haar telefoon aan het opladen met mijn oplader, dus er was niets aan te doen.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En nog wel zoveel waarschuwingen gedurende de dag!![]()
quote:Op zondag 21 juni 2020 21:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de Finkersquote in je sig!
Heb je doorgehaald of maar twee uur geslapenquote:
NUL PROCENT??!!quote:Op zondag 21 juni 2020 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
0% toen viel de telefoon uit. Nu aan de oplader en weer op 10%. @:Prisha
Gelukkig was ik thuis en hoefde ik niet meer weg.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
NUL PROCENT??!!![]()
![]()
![]()
dat is geen living on the edge meer maar keihard de afgrond instorten
0% is inderdaad vragen om problemen. Enige waar de smartphones van nu nog echt slecht tegen kunnen is helemaal leeg laten lopen.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
NUL PROCENT??!!![]()
![]()
![]()
dat is geen living on the edge meer maar keihard de afgrond instorten
quote:
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2020 06:31 schreef molloot200 het volgende:
Mmm deze virtuele koffie smaakt stukken beter dan normale koffie
Graag gedaanquote:
Dat zal de Luctorprocessierups geweest zijnquote:Op maandag 22 juni 2020 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werd vannacht om kwart over twee wakker van de jeuk en vervolgens bleef ik maar steeds op verschillende plekken jeuk krijgen, alsof er iets over mijn lichaam liep steeds voor korte duur.
Is die net zo erg als de eikenversie?quote:Op maandag 22 juni 2020 10:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zal de Luctorprocessierups geweest zijn
Ja, want hij is uit hetzelfde hout gesnedenquote:Op maandag 22 juni 2020 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is die net zo erg als de eikenversie?
Oh balen.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:28 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ja, want hij is uit hetzelfde hout gesneden
En aan je nabestaandenquote:
Oh.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
0% is inderdaad vragen om problemen. Enige waar de smartphones van nu nog echt slecht tegen kunnen is helemaal leeg laten lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |