SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Die maken we wel normaal!quote:Op zondag 21 juni 2020 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Als dit maar geen schorriemorrie aantrekt!
Je was er al!quote:
Oeh *checkt even*quote:Op zondag 21 juni 2020 21:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zat nog even extra in het vorige topic
Altijd!quote:Op zondag 21 juni 2020 21:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En in het Sprookjesbos op bezoek gaan bij Vrouw Gloryholle?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op zondag 21 juni 2020 21:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb gegoogeld op vanilla dildo en ik kreeg zowaar resultaten!Ik wil er bijna zelf 1 kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb gegoogeld op vanilla dildo en ik kreeg zowaar resultaten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gegoogeld op vanilla dildo en ik kreeg zowaar resultaten!WaaaaaaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Zolang je er geld voor krijgt who caresquote:Op zondag 21 juni 2020 21:31 schreef Guanabana het volgende:
Stel je voor dat het je werk is om dat soort teksten te schrijven.
Bij elke PL wedstrijd.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:29 schreef skysherrif het volgende:
Hey bij liverpool everton spelen ze met blacklivesmatter ipv normale rugnamen
Is dat allang zo
Dat 'het is realistisch, dus de ervaring ook beter'quote:Op zondag 21 juni 2020 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Het leukste vind ik dat 'schoon aan de haak' en 'handsfree te werk gaan'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zondag 21 juni 2020 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
Wat
Dit is niet wat ik verwachtte bij Guana's omschrijvingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ben je tegen deepthroatactie?quote:Op zondag 21 juni 2020 21:36 schreef Cee het volgende:
Ik kan nu nooit meer normaal iets in de Holle Bolle Gijs gooien.
Niet echt (ik check wel regelmatig de standen). Maar de afgelopen dagen had ik met regelmaat een live voetbalwedstrijd op de achtergrond op staan omdat ik het prettig vind om even iets “normaals” te zien, iets competitiefs. Kijk ook heel erg uit naar de wielersport straks, ondanks dat ik geen fervent fan ben (alhoewel ik het tegenwoordig wel iets meer volg), maar er is dan eindelijk iets anders op tv dat live is, én geen praatprogramma.quote:
Nee, nu denk je aan onsquote:Op zondag 21 juni 2020 21:36 schreef Cee het volgende:
Ik kan nu nooit meer normaal iets in de Holle Bolle Gijs gooien.
Die personen kénnen je gewoon niet écht Strani!quote:Op zondag 21 juni 2020 21:38 schreef Strani het volgende:
Nou ik ben voor minder in de problemen gekomen hoor, qua TT. Maar da's vast weer omdat men mij als een halve buitenlander ziet
Nee da's wel duidelijk ja!quote:Op zondag 21 juni 2020 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die personen kénnen je gewoon niet écht Strani!
Ah vandaar, ik moet bekennen dat ik heel vaak voetbal ook gewoon lekker op de achtergrond aan heb hoor.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet echt (ik check wel regelmatig de standen). Maar de afgelopen dagen had ik met regelmaat een live voetbalwedstrijd op de achtergrond op staan omdat ik het prettig vind om even iets “normaals” te zien, iets competitiefs. Kijk ook heel erg uit naar de wielersport straks, ondanks dat ik geen fervent fan ben (alhoewel ik het tegenwoordig wel iets meer volg), maar er is dan eindelijk iets anders op tv dat live is, én geen praatprogramma.
*Schorriemorrie meldt zichquote:Op zondag 21 juni 2020 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Als dit maar geen schorriemorrie aantrekt!
Ik vind die stadiongeluiden echt topquote:
Ik vind ze een beetje té, ze zijn zó realistisch maar het is echt continu op dezelfde toonhoogte en volume.quote:
Ik vond eigenlijk ook wel dat ze het geluid aanpasten naar gelang de situatie op het veld.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind ze een beetje té, ze zijn zó realistisch maar het is echt continu op dezelfde toonhoogte en volume.Zou graag eens willen zien hoe dat te werk gaat, zit er dan een gast achter een soundboard de juiste schuifjes naar voren en achteren te schuiven gebaseerd op het moment in de wedstrijd?
Vind het ook zeker heel knap gedaan! Beter dan ik had verwacht. Alhoewel ik het wel tof vind dat er binnenkort al een paar duizend fans de Franse stadions in mogen (ook top dat we zo een soort proefkonijn hebben, lief dat de Fransen zich opofferen voor dit experiment in deze periodequote:Op zondag 21 juni 2020 21:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk ook wel dat ze het geluid aanpasten naar gelang de situatie op het veld.
Vond het eigenlijk wel goed gedaan.
Die galm is er gelukkig ook niet meer
quote:
quote:
Ik vind dat in het licht van dit topic een beetje dubies...quote:Op zondag 21 juni 2020 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kijk nu op Omroep Max naar een heel kneuterig naaiprogramma
Ik vond het grappig om te merken dat mijn oma inmiddels Akwasi ook kentquote:Op zondag 21 juni 2020 21:42 schreef Koen66 het volgende:
Zo dan, die Akwasi kan zich ook nog normaal gedragen
HOEZO IS MET MIJ PRATEN NOU WEER UNPOPULAR?quote:Op zondag 21 juni 2020 20:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is dat zo?
Trouwens, nog naar aanleiding van de unpopular opinions, het lijkt mij echt heel interessant om het met jou eens wel over politiek te hebben (niet dat dat een unpopular opinion is)! Juist omdat je zo lekker links bent in plaats van al onze gematigdheid
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik vind dat in het licht van dit topic een beetje dubies...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |