SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Die maken we wel normaal!quote:Op zondag 21 juni 2020 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Als dit maar geen schorriemorrie aantrekt!
Je was er al!quote:
Oeh *checkt even*quote:Op zondag 21 juni 2020 21:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zat nog even extra in het vorige topic
Altijd!quote:Op zondag 21 juni 2020 21:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En in het Sprookjesbos op bezoek gaan bij Vrouw Gloryholle?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op zondag 21 juni 2020 21:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb gegoogeld op vanilla dildo en ik kreeg zowaar resultaten!Ik wil er bijna zelf 1 kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb gegoogeld op vanilla dildo en ik kreeg zowaar resultaten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gegoogeld op vanilla dildo en ik kreeg zowaar resultaten!WaaaaaaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Zolang je er geld voor krijgt who caresquote:Op zondag 21 juni 2020 21:31 schreef Guanabana het volgende:
Stel je voor dat het je werk is om dat soort teksten te schrijven.
Bij elke PL wedstrijd.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:29 schreef skysherrif het volgende:
Hey bij liverpool everton spelen ze met blacklivesmatter ipv normale rugnamen
Is dat allang zo
Dat 'het is realistisch, dus de ervaring ook beter'quote:Op zondag 21 juni 2020 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Het leukste vind ik dat 'schoon aan de haak' en 'handsfree te werk gaan'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zondag 21 juni 2020 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
Wat
Dit is niet wat ik verwachtte bij Guana's omschrijvingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ben je tegen deepthroatactie?quote:Op zondag 21 juni 2020 21:36 schreef Cee het volgende:
Ik kan nu nooit meer normaal iets in de Holle Bolle Gijs gooien.
Niet echt (ik check wel regelmatig de standen). Maar de afgelopen dagen had ik met regelmaat een live voetbalwedstrijd op de achtergrond op staan omdat ik het prettig vind om even iets “normaals” te zien, iets competitiefs. Kijk ook heel erg uit naar de wielersport straks, ondanks dat ik geen fervent fan ben (alhoewel ik het tegenwoordig wel iets meer volg), maar er is dan eindelijk iets anders op tv dat live is, én geen praatprogramma.quote:
Nee, nu denk je aan onsquote:Op zondag 21 juni 2020 21:36 schreef Cee het volgende:
Ik kan nu nooit meer normaal iets in de Holle Bolle Gijs gooien.
Die personen kénnen je gewoon niet écht Strani!quote:Op zondag 21 juni 2020 21:38 schreef Strani het volgende:
Nou ik ben voor minder in de problemen gekomen hoor, qua TT. Maar da's vast weer omdat men mij als een halve buitenlander ziet
Nee da's wel duidelijk ja!quote:Op zondag 21 juni 2020 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die personen kénnen je gewoon niet écht Strani!
Ah vandaar, ik moet bekennen dat ik heel vaak voetbal ook gewoon lekker op de achtergrond aan heb hoor.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet echt (ik check wel regelmatig de standen). Maar de afgelopen dagen had ik met regelmaat een live voetbalwedstrijd op de achtergrond op staan omdat ik het prettig vind om even iets “normaals” te zien, iets competitiefs. Kijk ook heel erg uit naar de wielersport straks, ondanks dat ik geen fervent fan ben (alhoewel ik het tegenwoordig wel iets meer volg), maar er is dan eindelijk iets anders op tv dat live is, én geen praatprogramma.
*Schorriemorrie meldt zichquote:Op zondag 21 juni 2020 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Als dit maar geen schorriemorrie aantrekt!
Ik vind die stadiongeluiden echt topquote:
Ik vind ze een beetje té, ze zijn zó realistisch maar het is echt continu op dezelfde toonhoogte en volume.quote:
Ik vond eigenlijk ook wel dat ze het geluid aanpasten naar gelang de situatie op het veld.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind ze een beetje té, ze zijn zó realistisch maar het is echt continu op dezelfde toonhoogte en volume.Zou graag eens willen zien hoe dat te werk gaat, zit er dan een gast achter een soundboard de juiste schuifjes naar voren en achteren te schuiven gebaseerd op het moment in de wedstrijd?
Vind het ook zeker heel knap gedaan! Beter dan ik had verwacht. Alhoewel ik het wel tof vind dat er binnenkort al een paar duizend fans de Franse stadions in mogen (ook top dat we zo een soort proefkonijn hebben, lief dat de Fransen zich opofferen voor dit experiment in deze periodequote:Op zondag 21 juni 2020 21:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk ook wel dat ze het geluid aanpasten naar gelang de situatie op het veld.
Vond het eigenlijk wel goed gedaan.
Die galm is er gelukkig ook niet meer
quote:
quote:
Ik vind dat in het licht van dit topic een beetje dubies...quote:Op zondag 21 juni 2020 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kijk nu op Omroep Max naar een heel kneuterig naaiprogramma
Ik vond het grappig om te merken dat mijn oma inmiddels Akwasi ook kentquote:Op zondag 21 juni 2020 21:42 schreef Koen66 het volgende:
Zo dan, die Akwasi kan zich ook nog normaal gedragen
HOEZO IS MET MIJ PRATEN NOU WEER UNPOPULAR?quote:Op zondag 21 juni 2020 20:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is dat zo?
Trouwens, nog naar aanleiding van de unpopular opinions, het lijkt mij echt heel interessant om het met jou eens wel over politiek te hebben (niet dat dat een unpopular opinion is)! Juist omdat je zo lekker links bent in plaats van al onze gematigdheid
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik vind dat in het licht van dit topic een beetje dubies...
Ik kende die gast ook niet, alleen door z'n zelf gecreėerde negatieve beeldquote:Op zondag 21 juni 2020 22:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond het grappig om te merken dat mijn oma inmiddels Akwasi ook kentNou ja je kon er moeilijk omheen, maar een maand geleden zou ze nog zeggen "Akwa-wie?".
Dat lijkt me ook wel interessant hoor. Meesten hier zijn gematigd links, ikzelf ook, maar op welke gebieden verschilt dat nu met iemand die echt uiterst links zit? Althans, dat zat jij toen na die politieke spectrum-test toch?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:15 schreef Meke het volgende:
[..]
HOEZO IS MET MIJ PRATEN NOU WEER UNPOPULAR?![]()
![]()
Haha nee is goed hoor, meestal houd ik me hier maar een beetje inDe meesten weten toch wel hoe ik erover denk, en heb ook niet de illusie dat ik mensen kan overtuigen
Hij zat vorig seizoen in Expeditie Robinson, daar ken ik hem van. Van het kaliber "rapper" van de afgelopen jaren was hij één van de beste. Er zijn er maar weinig die niet in de eerste week naar huis gingen, Akwasi hield het tot op drie kwart vol o.i.d.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kende die gast ook niet, alleen door z'n zelf gecreėerde negatieve beeld
Aan mijn spullen kom je niet, vuige communist!!quote:Op zondag 21 juni 2020 22:15 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
Haha nee is goed hoor, meestal houd ik me hier maar een beetje inDe meesten weten toch wel hoe ik erover denk, en heb ook niet de illusie dat ik mensen kan overtuigen
Dit was serieus HEEL onschuldig en schattigquote:Op zondag 21 juni 2020 22:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik vind dat in het licht van dit topic een beetje dubies...
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:15 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
Ja Akwasi was wel echt een van de weinige ER rappers die het lang vol hield en ook niet zo zat te zeuren!quote:Op zondag 21 juni 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij zat vorig seizoen in Expeditie Robinson, daar ken ik hem van. Van het kaliber "rapper" van de afgelopen jaren was hij één van de beste. Er zijn er maar weinig die niet in de eerste week naar huis gingen, Akwasi hield het tot op drie kwart vol o.i.d.
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan mijn spullen kom je niet, vuige communist!!
DAVE!quote:Op zondag 21 juni 2020 22:20 schreef Dave het volgende:
Hele topic doorgescrold voor niks.
Goed garpje.
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:20 schreef Dave het volgende:
Goed garpje.
Kloptquote:Op zondag 21 juni 2020 22:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel interessant hoor. Meesten hier zijn gematigd links, ikzelf ook, maar op welke gebieden verschilt dat nu met iemand die echt uiterst links zit? Althans, dat zat jij toen na die politieke spectrum-test toch?
Lil' Kleine is nog steeds het dieptepunt wat ER ooit heeft gehad qua rappersquote:Op zondag 21 juni 2020 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Akwasi was wel echt een van de weinige ER rappers die het lang vol hield en ook niet zo zat te zeuren!
Maar als je 'alle vluchtelingen' zegt: Stel, er staan er morgen drie miljoen aan de grens vanwege een conflict ergens, zou je die dan ook allemaal tegelijkertijd naar binnen willen laten? En moet dat dan tijdelijk zijn of permanent? En wie betaalt het basisinkomen voor al die nieuwkomers?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:27 schreef Meke het volgende:
[..]
KloptWeet ik ook niet precies hoor, maar ik geef wel best wel veel kansen ofzo? Ik ben bijvoorbeeld best voor een basisinkomen en van mij mogen alle vluchtelingen het land in
Ik zie die twee bijvoorbeeld ook wel in samenhang; ik denk nu bijvoorbeeld dat veel problemen met asielzoekers ook voortkomen uit hoe we nu met ze omgaan. Als we ze vanaf het begin een basisinkomen zouden geven en op zoek zouden gaan naar op welke manier ze een waardevolle rol in de samenleving zouden kunnen vervullen, die problemen sterk zouden afnemen.
Daarnaast zou ik het ook wel prima vinden om nog meer belasting af te dragen als we daar ook weer meer voor terug zouden krijgen (bijv ziekenkostenverzekering). En ben natuurlijk aanhanger van iedereen die meer geld naar onderwijs en zorg wil geven.
Daarnaast schaar ik me achter blacklivesmatter, en noem ik me steeds vaker feminist
Dave!quote:Op zondag 21 juni 2020 22:20 schreef Dave het volgende:
Goed garpje.
Ik heb bij hem echt dat seizoen het gevoel gehad dat hij het even voor een snelle cheque deed en hij eigenlijk allang had besloten van tevoren om het niet meer dan één aflevering vol te houdenquote:Op zondag 21 juni 2020 22:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Lil' Kleine is nog steeds het dieptepunt wat ER ooit heeft gehad qua rappers![]()
Sowieso Lil' Kleine
"Jouw" spullen is een sociaal construct. Je denkt je dingen toe te kunnen eigenen omdat je via een paar stralen een paar cijfertjes op je digitale bankrekening hebt gewijzigdquote:Op zondag 21 juni 2020 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan mijn spullen kom je niet, vuige communist!!
DAAAAAVEEEquote:Op zondag 21 juni 2020 22:20 schreef Dave het volgende:
Goed garpje.
Dat van die kansen herken ik mezelf ook wel heel erg in.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:27 schreef Meke het volgende:
[..]
KloptWeet ik ook niet precies hoor, maar ik geef wel best wel veel kansen ofzo? Ik ben bijvoorbeeld best voor een basisinkomen en van mij mogen alle vluchtelingen het land in
Ik zie die twee bijvoorbeeld ook wel in samenhang; ik denk nu bijvoorbeeld dat veel problemen met asielzoekers ook voortkomen uit hoe we nu met ze omgaan. Als we ze vanaf het begin een basisinkomen zouden geven en op zoek zouden gaan naar op welke manier ze een waardevolle rol in de samenleving zouden kunnen vervullen, die problemen sterk zouden afnemen.
Daarnaast zou ik het ook wel prima vinden om nog meer belasting af te dragen als we daar ook weer meer voor terug zouden krijgen (bijv ziekenkostenverzekering). En ben natuurlijk aanhanger van iedereen die meer geld naar onderwijs en zorg wil geven.
Daarnaast schaar ik me achter blacklivesmatter, en noem ik me steeds vaker feminist
Goed hoor, nog steeds thuis aan het werk, gelukkig kan dat met m’n werk, en vind ik het zelf ook prettig. Het scheelt je minstens 15 uur reistijd per week. Klanten lijken inmiddels ook wel overstag, dus hopelijk is het van langere duur. Hoofdkantoor inmiddels wel weer open, maar alleen op afspraak. Men gaat er vanuit dat het nog wel even duurt voor er weer volledige capaciteit is, mogelijk tot en met eind volgend jaar.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
DAVE!![]()
![]()
Goed je weer eens te zienHoe is het?
Jou heb ik veel in de mond genomen de afgelopen weken hierquote:Op zondag 21 juni 2020 22:20 schreef Dave het volgende:
Goed garpje.
*Geeft per direct Meke's laptop en mobiel aan een vluchteling om er vanaf te zijn.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:31 schreef Meke het volgende:
[..]
"Jouw" spullen is een sociaal construct. Je denkt je dingen toe te kunnen eigenen omdat je via een paar stralen een paar cijfertjes op je digitale bankrekening hebt gewijzigd
Ook deze uitspraak past mooi bij het gedachtegoed van dit topic en de titel ervanquote:Op zondag 21 juni 2020 22:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jou heb ik veel in de mond genomen de afgelopen weken hier
Ik wist niet dat ik zoveel in de mond ben genomen de afgelopen tijd. Weinig van gemerkt.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hehequote:Op zondag 21 juni 2020 22:31 schreef Meke het volgende:
[..]
"Jouw" spullen is een sociaal construct. Je denkt je dingen toe te kunnen eigenen omdat je via een paar stralen een paar cijfertjes op je digitale bankrekening hebt gewijzigd
Heb je wel eens goed naar Pardijntje gekeken? Boooh!quote:Op zondag 21 juni 2020 22:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Waarom seksualiseren jullie de efteling?!![]()
![]()
En los van werk, als mens?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Goed hoor, nog steeds thuis aan het werk, gelukkig kan dat met m’n werk, en vind ik het zelf ook prettig. Het scheelt je minstens 15 uur reistijd per week. Klanten lijken inmiddels ook wel overstag, dus hopelijk is het van langere duur. Hoofdkantoor inmiddels wel weer open, maar alleen op afspraak. Men gaat er vanuit dat het nog wel even duurt voor er weer volledige capaciteit is, mogelijk tot en met eind volgend jaar.
Wat wil je met attracties als Lange Jan die opzwelt tot enorme proporties.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
![]()
Nouja ik zou liever hebben dat ze in hun eigen land kunnen blijven, dus zou me in dat geval liever focussen op conflictoplossing daar.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar als je 'alle vluchtelingen' zegt: Stel, er staan er morgen drie miljoen aan de grens vanwege een conflict ergens, zou je die dan ook allemaal tegelijkertijd naar binnen willen laten? En moet dat dan tijdelijk zijn of permanent? En wie betaalt het basisinkomen voor al die nieuwkomers?
Ja, moelijke maanden eigenlijkquote:Op zondag 21 juni 2020 22:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Regenliefhebster! Moeilijke week voor de boeg?
Vanaf zondag kun je weer los en zie ik alleen nog maar regenwolkjes staanquote:Op zondag 21 juni 2020 22:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, moelijke maanden eigenlijk
Maarja, het is vandaag alweer de langste dag, dus dat hebben we alweer gehad
Wel fijn dat jij en klanten daar nu zo tevreden mee zijn!quote:Op zondag 21 juni 2020 22:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Goed hoor, nog steeds thuis aan het werk, gelukkig kan dat met m’n werk, en vind ik het zelf ook prettig. Het scheelt je minstens 15 uur reistijd per week. Klanten lijken inmiddels ook wel overstag, dus hopelijk is het van langere duur. Hoofdkantoor inmiddels wel weer open, maar alleen op afspraak. Men gaat er vanuit dat het nog wel even duurt voor er weer volledige capaciteit is, mogelijk tot en met eind volgend jaar.
@Davequote:Op zondag 21 juni 2020 22:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Fijn dat het goed met je gaatquote:Op zondag 21 juni 2020 22:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Mooiquote:Op zondag 21 juni 2020 22:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vanaf zondag kun je weer los en zie ik alleen nog maar regenwolkjes staan
Ai, dat lijkt me heel lastig inderdaad. Vooral met de geschiedenis in je achterhoofd: terug naar je eigen land vind ik zo'n dom statementquote:Op zondag 21 juni 2020 22:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat van die kansen herken ik mezelf ook wel heel erg in.Ik kan er ook echt niet zo goed tegen als men heel negatief tegenover die vluchtelingen staan, mijn oma bijvoorbeeld is er heel erg tegen en ik had er vanmiddag nog een discussie over. Ook wat betreft de Zwartepietendiscussie is zij heel erg eenzijdig zonder duidelijke argumenten dat ik daar best wel gestoord van kan worden in dat soort gesprekken
Ik kan het er eigenlijk beter niet met haar over hebben. "Ze pakken ons alle tradities af, laat ze maar teruggaan naar hun eigen land als ze zo nodig alles willen bepalen"
![]()
![]()
Het was nog wel zo juicy!quote:Op zondag 21 juni 2020 22:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik zoveel in de mond ben genomen de afgelopen tijd. Weinig van gemerkt.
Hier ook al heel de tijd thuis, en ik hoop eerlijk gezegd dat dat tot na de zomer zo blijft, want dat betekent niet in de warmte naar buiten en in de bus enzo hoeven.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fijn dat het goed met je gaatIk ben ook al ruim drie maanden niet meer op het hoofdkantoor geweest, alleen drie dagen op een andere locatie. Het ziet er niet naar uit dat daar de komende maand veel verandering in gaat komen, en dat vind ik wel prima
*is heel blij met alle liefde die ze ervoor terugkrijgtquote:Op zondag 21 juni 2020 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
*Geeft per direct Meke's laptop en mobiel aan een vluchteling om er vanaf te zijn.
Als mens ook, al ben ik nu een beetje rozig van het buiten zitten vandaag. Beetje warm, en dan gaat de hypochonder in mij meteen weer van “wie heb ik de afgelopen 2 weken gezien”? En met u?quote:
Fijnquote:Op zondag 21 juni 2020 22:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Als mens ook, al ben ik nu een beetje rozig van het buiten zitten vandaag. Beetje warm, en dan gaat de hypochonder in mij meteen weer van “wie heb ik de afgelopen 2 weken gezien”? En met u?
Ja precies, ik weet nooit zo goed hoe ik daarop in moet gaan. Het is "maar" mijn oma en het gaat toch niet zo gek veel uitmaken wat zij hiervan vindt, maar toch vind ik soms dat ik er wel even tegenin moet gaan. Maar niet te veel, ik praat er liever niet over. Maar als het dan toch op de tafel komt kan ik ook weer niet niks zeggenquote:Op zondag 21 juni 2020 22:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ai, dat lijkt me heel lastig inderdaad. Vooral met de geschiedenis in je achterhoofd: terug naar je eigen land vind ik zo'n dom statement![]()
Maar heel lastig als het je oma is
Joah, wel oke.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Als mens ook, al ben ik nu een beetje rozig van het buiten zitten vandaag. Beetje warm, en dan gaat de hypochonder in mij meteen weer van “wie heb ik de afgelopen 2 weken gezien”? En met u?
Het kantoor heeft wel airco, alleen mijn auto op het moment niet. Mijn voorkeur gaat ook uit naar voorlopig thuis blijven werkenquote:Op zondag 21 juni 2020 22:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier ook al heel de tijd thuis, en ik hoop eerlijk gezegd dat dat tot na de zomer zo blijft, want dat betekent niet in de warmte naar buiten en in de bus enzo hoeven.
Wat denk je zelf, het is hier braver dan braaf zonder jou!quote:Op zondag 21 juni 2020 22:42 schreef Dave het volgende:
On topic: is hier de dickpic van Benjamin Ingrosso al voorbij gekomen?
Ik overdreef ook wel expres inderdaad, maar vooral om aan te geven dat alles z'n beperkingen heeft. 'Alle' kan gewoon niet. Wat we natuurlijk ook moeten onthouden is dat je met zulke regelingen véél meer mensen aantrekt; dan blijft het niet bij de mensen die nu in asielcentra zitten.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik zou liever hebben dat ze in hun eigen land kunnen blijven, dus zou me in dat geval liever focussen op conflictoplossing daar.
Maar ik vind dit wel een beetje een flauw argument om het uit te vergrotenWant op dit moment kunnen we er natuurlijk niet drie miljoen tegelijk herbergen, maar ik zou het wel willen proberen. Op dit moment zitten asielzoekers vaak heel lang in opvangcentra waar ze niets mogen maar alles voor ze betaald wordt. Dan is het praktischer om hen meteen duidelijkheid te geven: ze mogen blijven en worden meteen aan werk of studie geholpen zodat ze zo snel mogelijk zelfvoorzienend worden. Dat basisinkomen is geen doel, maar een middel naar zelfstandigheid
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:39 schreef Meke het volgende:
[..]
*is heel blij met alle liefde die ze ervoor terugkrijgt
Het gaat goed met me, thanksquote:Op zondag 21 juni 2020 22:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Weet je wel wat er allemaal gebeurt in dat park? Laat ik het zo zeggen, wij zijn niet de eersten die de Efteling seksualiseren en seksualiseren het park zeker niet het meest!quote:Op zondag 21 juni 2020 22:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
![]()
Het zijn ook foto’s van 2018, dus misschien ben ik er zelf ook wel laat mee.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, het is hier braver dan braaf zonder jou!
Was daar ook niet een aflevering van meiden van Holland opgenomen? Of was dat Walibi?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Weet je wel wat er allemaal gebeurt in dat park? Laat ik het zo zeggen, wij zijn niet de eersten die de Efteling seksualiseren en seksualiseren het park zeker niet het meest!
Walibi sowiesoquote:Op zondag 21 juni 2020 22:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Was daar ook niet een aflevering van meiden van Holland opgenomen? Of was dat Walibi?
Mensen met een laaf fetish?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Weet je wel wat er allemaal gebeurt in dat park? Laat ik het zo zeggen, wij zijn niet de eersten die de Efteling seksualiseren en seksualiseren het park zeker niet het meest!
Ja dat zal walibi zijn want die had ook een eigen condoom lijnquote:
Werkelijk waar geen idee, en daar ben ik best blij omquote:Op zondag 21 juni 2020 22:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Was dat niet met 1 van die exen van Barbie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Lala lalalaquote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Werkelijk waar geen idee, en daar ben ik best blij omRolf Tangel ja, en die was het inderdaad. Dat ik dat weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C’est Davie :o)
Ik wil ditquote:Op zondag 21 juni 2020 22:20 schreef Meridiaan het volgende:
Het valt mij ook mee hoe die geluiden klinken. Ik wen er ook sneller aan dan ik had gedacht. Nu is het wachten op een digitaal publiek op de banken.
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat wil je met attracties als Lange Jan die opzwelt tot enorme proporties.
Ik heb gezocht maar niet gevonden.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Het zijn ook foto’s van 2018, dus misschien ben ik er zelf ook wel laat mee.
De Fransen als proefkonijn. Ik ben voorquote:Op zondag 21 juni 2020 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind het ook zeker heel knap gedaan! Beter dan ik had verwacht. Alhoewel ik het wel tof vind dat er binnenkort al een paar duizend fans de Franse stadions in mogen (ook top dat we zo een soort proefkonijn hebben, lief dat de Fransen zich opofferen voor dit experiment in deze periode).
Herkenbaar.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja precies, ik weet nooit zo goed hoe ik daarop in moet gaan. Het is "maar" mijn oma en het gaat toch niet zo gek veel uitmaken wat zij hiervan vindt, maar toch vind ik soms dat ik er wel even tegenin moet gaan. Maar niet te veel, ik praat er liever niet over. Maar als het dan toch op de tafel komt kan ik ook weer niet niks zeggen
Roodfapje.quote:Op zondag 21 juni 2020 22:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
quote:
Of nieuwe kleren van de keizer.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En in het Sprookjesbos op bezoek gaan bij Vrouw Gloryholle?
Deef is bekquote:
quote:
Die is wel heel leuk gedaanquote:
Knuppeltje in de zak voor de SM-liefhebbersquote:
Ik lees hier op zich nog geen schokkende dingen, hoorquote:Op zondag 21 juni 2020 22:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en dat op het moment suprźmequote:Op zondag 21 juni 2020 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die is wel heel leuk gedaanLaatste keer dat ik in de Efteling was, was die helaas buiten gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Dit dusquote:Op zondag 21 juni 2020 22:58 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan niks bedenken, ik ben jaloers op jullie scherpte
Tafeltje dek jequote:
Fuckquote:
Nou ja, Carnaval Festival heeft heel lang geen camera's in de attractie gehad (naast de actiefoto) en mensen wisten dat wel, dus op rustige dagen, als er niemand in de bakjes naast je zit...quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 23:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja en dat op het moment suprźmeJa, mooi is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Ditquote:Op zondag 21 juni 2020 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kantoor heeft wel airco, alleen mijn auto op het moment niet. Mijn voorkeur gaat ook uit naar voorlopig thuis blijven werkenAls het nu standaard voor mij zou worden om bijvoorbeeld twee dagen in de week thuis te werken vind ik dat prima
Hallo Aoibhinquote:
En meesteres Pardijntje.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:02 schreef Strani het volgende:
Al die enge Laven in leren pakjes met zweepjes en zo.
Dan werd het Carnaval Fistival?quote:Op zondag 21 juni 2020 23:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou ja, Carnaval Festival heeft heel lang geen camera's in de attractie gehad (naast de actiefoto) en mensen wisten dat wel, dus op rustige dagen, als er niemand in de bakjes naast je zit...
quote:
Daar hoef je niks meer aan te veranderen neequote:
Fistivalquote:Op zondag 21 juni 2020 23:07 schreef Cee het volgende:
Carnaval fistival.
De schone slap-ster.
Repelsteeltje.
Hup even achter de worstelaars.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou ja, Carnaval Festival heeft heel lang geen camera's in de attractie gehad (naast de actiefoto) en mensen wisten dat wel, dus op rustige dagen, als er niemand in de bakjes naast je zit...
Die wilde ik zeggen maar vond ik te flauw/lelijk, zie, ik kan wel dingen bedenken!quote:
Guana neeee die wilde ik net postenquote:
Ik wilde daar ook een grapje over maken, maar wist niet wat ik met de tuinman moestquote:
Ja je wilt niet weten wat er op dat heksenpad gebeurt joh!quote:Op zondag 21 juni 2020 23:12 schreef Strani het volgende:
En dan te bedenken dat 'ef' sowieso al een gesproken afkorting is van fuck.
Niet lelijk doen over de Beftelingquote:Op zondag 21 juni 2020 23:12 schreef Strani het volgende:
En dan te bedenken dat 'ef' sowieso al een gesproken afkorting is van fuck.
quote:
We moeten dit op Twitter zetten om de Efteling zo voor nóg meer mensen te verpesten.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Oh god wat doen we, mijn lieve Efteling.
Haha ja, aan sommige hoef je niets meer te veranderenquote:Op zondag 21 juni 2020 23:14 schreef Cee het volgende:
Het stoute prinsesje
(Hier is niets aan veranderd, er is een attractie die zo heet).
quote:Op zondag 21 juni 2020 23:15 schreef Guanabana het volgende:
Anton Pik, NEE NU GA IK ECHT TE VER, SORRY, ANTON RIP, BEDANKT VOOR ALLES.
Jaaaa kunnen we er met onze ESFteling meet lekker in zonder al teveel mensen erbijquote:Op zondag 21 juni 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
We moeten dit op Twitter zetten om de Efteling zo voor nóg meer mensen te verpesten.
Nooit geweten dat die papegaai zo heettequote:Op zondag 21 juni 2020 23:14 schreef Cee het volgende:
Het stoute prinsesje
(Hier is niets aan veranderd, er is een attractie die zo heet).
Ravefijn hoor is datquote:
Nicequote:
En ik doe het gewoonquote:Op zondag 21 juni 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
moet eerlijk bekennen dat ik die ook al in mijn hoofd had, maar hem niet durfde te maken, want held enzo![]()
Jezus Guanaquote:Op zondag 21 juni 2020 23:15 schreef Guanabana het volgende:
Ho even, het is een fappegaai hč.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die papegaai zo heette
Godver, lekker de daad verrichten met datquote:Op zondag 21 juni 2020 23:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We zijn blij met jequote:
quote:
Wel een goed fap-ritme.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Godver, lekker de daad verrichten met dat
TEEEEEE TETE TEEEEEEE TETE DUDUDUDUDUDU op de achtergrond
Godver.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb het warm gekregen van excitement, en het is al zo warm, en nee niet in a sexual way.quote:
Ach ja, als ze het maar lekker vonden!quote:Op zondag 21 juni 2020 23:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ja jaaaaaquote:Op zondag 21 juni 2020 23:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb het warm gekregen van excitement, en het is al zo warm, en nee niet i a sexual way.
He ja fuck, hij kon nog beterquote:
Nog waar ookquote:Op zondag 21 juni 2020 23:20 schreef Guanabana het volgende:
Nieuwe slogan voor de Pirańa: - 'echt gruwelijk nat'.
”het klotst tegen de rotsen”.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:20 schreef Guanabana het volgende:
Tegenwoordig word je daar nog ondergespoten ook!quote:Op zondag 21 juni 2020 23:20 schreef Guanabana het volgende:
Da's alleen in de Wintereftelingquote:
Ik bedacht me nog wel dat je makkelijk iets van Max moest kunnen makenquote:Op zondag 21 juni 2020 23:22 schreef Dave het volgende:
Is die nieuwe attractie leuk trouwens? Climax & Moritz?
quote:Op zondag 21 juni 2020 23:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tegenwoordig word je daar nog ondergespoten ook!
quote:
quote:
Dave is weer terug.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:23 schreef Fred_B het volgende:
Dit topic is flink uit de hand geėscaleerd sinds ik eerder vanavond keek
Ja, van linkse rakkers naar Pineukkio is een klein stapjequote:Op zondag 21 juni 2020 23:23 schreef Fred_B het volgende:
Dit topic is flink uit de hand geėscaleerd sinds ik eerder vanavond keek
Kindervreugd heb je ook nogquote:Op zondag 21 juni 2020 23:23 schreef Cee het volgende:
Ah, blijkbaar heet de speeltuin daar Kleuterhof.
Dit is een inkopper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Polka Marinaquote:
Ho ho daar maakte ik pork-haar marina van!quote:
Oh jaaaaaaaaaaaquote:
Ik zei toch ook niet dat die nog niet geweest was?quote:Op zondag 21 juni 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho daar maakte ik pork-haar marina van!
quote:
Mooi, mooi!quote:
Het is wat gezocht jaquote:Op zondag 21 juni 2020 23:30 schreef Guanabana het volgende:
Het niveau gaat wel afnemen, ik stel voor dat het nieuwe topic weer zedig wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |