Nu.nl is een links bolwerk.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:40 schreef Oranjezaloverwinnen het volgende:
Het is zeer irritant dat je op nu.nl niet vrijuit mag reageren. Doodnormale reacties worden ongewenst verklaard. Een verschrikkelijke censuur.
Dit plaatje bevestigt alleen maar dat BLM terecht strijden dat er veel meer zwarte mensen onterecht gedood worden dan blanke mensen door politiegeweld.quote:
Kun je deze waandenkbeelden verder toelichten?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:51 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Dit plaatje bevestigt alleen maar dat BLM terecht strijden dat er veel meer zwarte mensen onterecht gedood worden dan blanke mensen door politiegeweld.
Dat is niet gek als er relatief meer zwarten misdaden begaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:58 schreef sp3c het volgende:
je kunt wel stellen dat er relatief meer zwarten gedood worden maar hoevaak dat onterecht is weet je natuurlijk niet
Xzibitquote:
bedankt Hansquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is niet gek als er relatief meer zwarten misdaden begaan.
Laat ik een hint geven voor minder slimme personen. Ga eerst eens opzoeken hoeveel blanken er wonen en hoeveel zwarten er wonen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kun je deze waandenkbeelden verder toelichten?
Jij bent wel tevreden met jezelf hé, heb ik de indruk? Maar hoe kan het dan zijn, dat zwarten verantwoordelijk zijn voor 52% van de moorden in Amerika terwijl 13% van de bevolking zwart is? Ik kan niet anders dan de conclusie trekken dat zwarten gevaarlijker en agressiever zijn dan blanken. Ik heb er dan ook alle begrip voor dat meneer Chauvin alle voorzichtigheid in acht nam toen hij in het wild geconfronteerd werd met een dergelijke agressieveling. Cijfers liegen niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:15 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Laat ik een hint geven voor minder slimme personen. Ga eerst eens opzoeken hoeveel blanken er wonen en hoeveel zwarten er wonen.
Je zult zien dat ik gelijk heb.
Censuur goedpraten, eng mens 🤢quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:42 schreef Seven. het volgende:
All Lives Matter bagatelliseert Black Lives Matter en het poogt Black Lives Matter de mond te snoeren. All Lives Matter is de censuur in deze.
Nu.nl heeft dus gelijk in haar standpunt dat zij ook de Black Lives Matter discussie ruimte willen geven.
Dit klopt. Maar komt voornamelijk doordat zwarten veelal in getto's opgroeien waar in de praktijk een soort wetten van de jungle gelden.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik kan niet anders dan de conclusie trekken dat zwarten gevaarlijker en agressiever zijn dan blanken.
Dus tegenspraak mag nietquote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:42 schreef Seven. het volgende:
All Lives Matter bagatelliseert Black Lives Matter en het poogt Black Lives Matter de mond te snoeren. All Lives Matter is de censuur in deze.
Nu.nl heeft dus gelijk in haar standpunt dat zij ook de Black Lives Matter discussie ruimte willen geven.
Die splitsing in de Amerikaanse samenleving is er al honderden jaren.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:55 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dus tegenspraak mag niet?
Vind je het gek dat veel mensen de schurft hebben aan de BLM beweging? En er op die manier juist een splitsing gaat komen in de maatschappij. Dat is het doel niet lijkt me.
In de VS vergaart BLM juist steeds meer steun. Volgens recente peilingen steunt een bescheiden meerderheid van de Amerikanen de beweging:quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:55 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dus tegenspraak mag niet?
Vind je het gek dat veel mensen de schurft hebben aan de BLM beweging? En er op die manier juist een splitsing gaat komen in de maatschappij. Dat is het doel niet lijkt me.
quote:The survey, conducted June 9 and 10, found that the mass protests have triggered a sea change in perceptions of race in America. In 2016, just a quarter of Americans (27 percent) told YouGov that they approved of Black Lives Matter; today, 57 percent say they have a favorable view of the movement.
Bron
Zout op dan.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze zijn heel wat beter dan die op fok.
Je vergeet even dat we het over een zeer beperkt aantal doden hebben; iets van 10 in 2020 (ten opzichte van pakweg het dubbele voor blanken, die omgekomen zijn door de politie in de VS).quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zij die de kreet white power hanteren zijn racisten. En die hele racistische context is aan deze kreet blijven kleven
Het statement van Black Live Matters is gemaakt in reactie op het grote aantal afro--amerikaanse doden door de politie. Het is een vlag vanuit een onderdrukking , terwijl die whitpowerluitjes die onderdrukking willen handhaven en erger willen maken, nog meer whitepower.
Conclusie: De politie moet een factor 100 meer vrouwen neerschieten.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:15 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Laat ik een hint geven voor minder slimme personen. Ga eerst eens opzoeken hoeveel blanken er wonen en hoeveel zwarten er wonen.
Je zult zien dat ik gelijk heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |