abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 juni 2020 @ 14:44:47 #1
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_193584265
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:



Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
  donderdag 11 juni 2020 @ 14:45:21 #2
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_193584272
Duurde wel erg lang, dus maar even gekaapt :@
pi_193584374
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 14:30 schreef budha het volgende: [..] Dat is wel om een structureel en diepgeworteld probleem in de VS aan te pakken. Dit is mensen in gevaar brengen om de ego van Bunker Boy te strelen: https://people.com/health(...)returning-to-campus/
Mensen gaan nog echt mee hier ook in deze flauwekul.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 11 juni 2020 @ 15:02:15 #4
426493 crew  PippenScottie
pi_193584562
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 14:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Mensen gaan nog echt mee hier ook in deze flauwekul.
Eens, maar als kadet heb je niet veel keus natuurlijk.
  donderdag 11 juni 2020 @ 15:24:34 #5
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_193584938
Over de standbeelden, Klappernoot, ik had er beter aan toe kunnen voegen dat die post me ging over onze eigen standbeelden.

Ik weet te weinig over de Amerikaanse burgeroorlog om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen.

Ben bezig in Shelby Foote's boek, maar dat duurt nog wel even.
Op het scherp van de snede.
pi_193585039
realDonaldTrump twitterde op donderdag 11-06-2020 om 14:49:46 Our great National Guard Troops who took care of the area around the White House could hardly believe how easy it was. “A walk in the park”, one said. The protesters, agitators, anarchists (ANTIFA), and others, were handled VERY easily by the Guard, D.C. Police, & S.S. GREAT JOB! reageer retweet
Zeggen dat je de SS hebt ingezet zit inderdaad niet ver van de waarheid nee.
En natuurlijk was het makkelijk, want die mensen stonden daar gewoon rustig met wat bordjes te zwaaien. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 donderdag 11 juni 2020 @ 15:58:41 #7
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193585424
ddale8 twitterde op donderdag 11-06-2020 om 15:54:18 Trump in a 2017 interview: "People don't realize, you know, the Civil War, um -- you think about it: why? People don't ask that question. But why was there the Civil War? Why could that one not have been worked out?" https://t.co/HLa9ojBakP reageer retweet
Ja, waarom is er nooit onderzoek gedaan naar de oorzaak van die burgeroorlog? Nu weet niemand dat. Het kan van alles zijn. Ja.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 11 juni 2020 @ 16:02:07 #8
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_193585462
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2020 15:32 schreef xpompompomx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 11-06-2020 om 14:49:46 Our great National Guard Troops who took care of the area around the White House could hardly believe how easy it was. “A walk in the park”, one said. The protesters, agitators, anarchists (ANTIFA), and others, were handled VERY easily by the Guard, D.C. Police, & S.S. GREAT JOB! reageer retweet
Zeggen dat je de SS hebt ingezet zit inderdaad niet ver van de waarheid nee.
En natuurlijk was het makkelijk, want die mensen stonden daar gewoon rustig met wat bordjes te zwaaien. :')
Je maakt vast een grap, maar wordt in de US door mensen met wel enige historische kennis ook gewoon die afkorting gebruikt voor Secret Service, of is de associatie daar net zo sterk als hier?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Overall beste user 2022 donderdag 11 juni 2020 @ 16:16:04 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193585727
De afkorting is USSS.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193585753
quote:
5s.gif Op donderdag 11 juni 2020 16:02 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Je maakt vast een grap, maar wordt in de US door mensen met wel enige historische kennis ook gewoon die afkorting gebruikt voor Secret Service, of is de associatie daar net zo sterk als hier?
Dat was een garpje ja.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_193585783
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 16:16 schreef Ulx het volgende:
De afkorting is USSS.
Nee joh, het is de Leibstandarte S.S. Donald Trump.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 11 juni 2020 @ 16:20:05 #12
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193585816
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 15:02 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Eens, maar als kadet heb je niet veel keus natuurlijk.
tenzij je een rijke pa hebt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 11 juni 2020 @ 16:24:39 #13
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193585879
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 15:24 schreef DuizendGezichten het volgende:
Over de standbeelden, Klappernoot, ik had er beter aan toe kunnen voegen dat die post me ging over onze eigen standbeelden.

Ik weet te weinig over de Amerikaanse burgeroorlog om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen.

Ben bezig in Shelby Foote's boek, maar dat duurt nog wel even.
Ik denk dat onze standbeelden een heel ander gevoel opwekken dat die in de VS. Tot voor 25 jaar geleden zag je nog wel eens Adolf Hitler bustes te koop op vlooienmarkten. Ik zou niet weten wie die hebben gekocht. En waarom? Plots waren ze allemaal verdwenen zonder dat er protesten aan te pas kwamen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 11 juni 2020 @ 16:28:18 #14
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193585928
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2020 15:32 schreef xpompompomx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 11-06-2020 om 14:49:46 Our great National Guard Troops who took care of the area around the White House could hardly believe how easy it was. “A walk in the park”, one said. The protesters, agitators, anarchists (ANTIFA), and others, were handled VERY easily by the Guard, D.C. Police, & S.S. GREAT JOB! reageer retweet
Zeggen dat je de SS hebt ingezet zit inderdaad niet ver van de waarheid nee.
En natuurlijk was het makkelijk, want die mensen stonden daar gewoon rustig met wat bordjes te zwaaien. :')
alleen fascisten zijn bang voor anti-fa. vandaar dat ze hier soms als door een bij gestoken reageren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_193585930
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 16:24 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik denk dat onze standbeelden een heel ander gevoel opwekken dat die in de VS. Tot voor 25 jaar geleden zag je nog wel eens Adolf Hitler bustes te koop op vlooienmarkten. Ik zou niet weten wie die hebben gekocht. En waarom? Plots waren ze allemaal verdwenen zonder dat er protesten aan te pas kwamen.
Mijn vader repareerde en verzamelde vroeger oude buizenradio's en we gingen toen wel eens naar van die beurzen waar ze oude radio's en losse onderdelen verkochten. Daar stonden vaak ook wat twijfelachtige half aristocratische types Duits legerspul uit WO2 te verkopen. Maar ook op die beurzen waren die mensen ineens snel verdwenen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 11 juni 2020 @ 16:32:11 #16
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193585999
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juni 2020 16:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Mijn vader repareerde en verzamelde vroeger oude buizenradio's en we gingen toen wel eens naar van die beurzen waar ze oud radio's en losse onderdelen verkochten. Daar stonden vaak ook wat twijfelachtige half aristocratische types Duits legerspul uit WO2 te verkopen. Maar ook op die beurzen waren die mensen ineens snel verdwenen.
Dat oude legerspul kan ik nog wel begrijpen. Soldatenkistjes zijn geweldige werkschoenen. veel van dat Duitse spul was onverwoestbaarder dan de soldaten die er in verpakt waren. Maar de nazi spullen met emblemen hangen nu in de werkkamers van bepaalde politieke partijen aan de muur.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_193586517
Milley biedt zijn excuses aan voor het photo-op fiasco:

nytimes twitterde op donderdag 11-06-2020 om 15:34:24 Breaking News: The top U.S. military official, General Mark Milley, apologized for taking part in President Trump’s walk to a church photo op. “I should not have been there.” https://t.co/WlEkK84CFW https://t.co/3tqjJz8KlR reageer retweet
quote:
‘I should not have been there,’ Milley says of Trump photo op.

The country’s top military official apologized on Thursday for taking part in President Trump’s walk across Lafayette Square for a photo op after authorities used tear gas and rubber bullets to clear the area of peaceful protesters.

“I should not have been there,” Gen. Mark A. Milley, the chairman of the Joint Chiefs of Staff, said in a prerecorded video commencement address to National Defense University, reports Helene Cooper. “My presence in that moment and in that environment created a perception of the military involved in domestic politics.”

His first public remarks since Mr. Trump’s photo op, in which federal authorities attacked peaceful protesters so that the president could hold up a Bible in front of St. John’s Church, are certain to anger the White House, where Mr. Trump has spent the days since the police killing of George Floyd in Minneapolis taking increasingly tougher stances against the growing movement for change across the country.

On Wednesday, the president picked another fight with the military, slapping down the Pentagon for considering renaming Army bases named after Confederate officers who fought against the Union in the Civil War.

The back and forth between Mr. Trump and the Pentagon in recent days is evidence of the deepest civil-military divide since the Vietnam War — except this time, military leaders, after halting steps in the beginning, are now positioning themselves firmly with those calling for change.

Mr. Trump’s walk across Lafayette Square, current and former military leaders say, has sparked a critical moment of reckoning in the military.

“As a commissioned uniformed officer, it was a mistake that I have learned from,” General Milley said. He said he had been angry about “the senseless and brutal killing of George Floyd,” and repeated his opposition to Mr. Trump’s suggestions that federal troops be deployed nationwide to quell protests.

General Milley’s friends said that for the past 10 days, he had been agonized about appearing — in the combat fatigues he wears every day to work — behind Mr. Trump during the walk across Lafayette Square, an act that critics said gave a stamp of military approval to the hard-line tactics used to clear the protesters.

The general believed that he was accompanying Mr. Trump and his entourage to review National Guard troops and other law enforcement personnel outside Lafayette Square, Defense Department officials said.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator donderdag 11 juni 2020 @ 17:04:58 #18
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193586567
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2020 17:02 schreef Kijkertje het volgende:
Milley biedt zijn excuses aan voor het photo-op fiasco:

nytimes twitterde op donderdag 11-06-2020 om 15:34:24 Breaking News: The top U.S. military official, General Mark Milley, apologized for taking part in President Trump’s walk to a church photo op. “I should not have been there.” https://t.co/WlEkK84CFW https://t.co/3tqjJz8KlR reageer retweet
[..]

Lijkt mij nu toch wel heel duidelijk dat het Pentagon zich volledig van Trump distantieert.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 11 juni 2020 @ 17:08:42 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_193586640
ProjectLincoln twitterde op woensdag 10-06-2020 om 23:15:24 Today @realDonaldTrump became the Confederacy's second president.

Our full statement: https://t.co/p7PaeZdKWc reageer retweet
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193586682
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 17:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Lijkt mij nu toch wel heel duidelijk dat het Pentagon zich volledig van Trump distantieert.
Yups en een dikke tegenvaller voor Trump. Zoals ik het begrepen heb uit de verhalen zag Trump Milley als 'betrouwbaar' en we weten allemaal wat dat inhoudt: hij duldt geen dwarsliggers in zijn directe omgeving.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator donderdag 11 juni 2020 @ 17:17:19 #21
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193586780
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juni 2020 17:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Yups en een dikke tegenvaller voor Trump. Zoals ik het begrepen heb uit de verhalen zag Trump Milley als 'betrouwbaar' en we weten allemaal wat dat inhoudt: hij duldt geen dwarsliggers in zijn directe omgeving.
Hij kan Milley ontslaan, natuurlijk, en een andere Chairman JSoS benoemen maar veel zal er niet veranderen, integendeel, de weerstand komt niet alleen van de generaals.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 donderdag 11 juni 2020 @ 17:20:14 #22
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193586827
Trump zal wel weer gaan ragetweeten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193586866
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 17:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hij kan Milley ontslaan, natuurlijk, en een andere Chairman JSoS benoemen maar veel zal er niet veranderen, integendeel, de weerstand komt niet alleen van de generaals.
Ze lijken nu vanuit het leger één duidelijke lijn te trekken mede dankzij de verklaringen van gepensioneerde generaals de afgelopen tijd natuurlijk.

EamonJavers twitterde op donderdag 11-06-2020 om 16:09:49 We’re watching an unprecedented public split between the president and his military leaders. Military drawing a line at domestic politics. POTUS wanted to fire Esper after their disagreement over use of troops. Miley’s statement is sure to provoke the same reaction. https://t.co/DnDDuvBQSg reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_193586917
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 17:20 schreef Ulx het volgende:
Trump zal wel weer gaan ragetweeten.
Die is nog even met Powell bezig

realDonaldTrump twitterde op donderdag 11-06-2020 om 17:07:35 The Federal Reserve is wrong so often. I see the numbers also, and do MUCH better than they do. We will have a very good Third Quarter, a great Fourth Quarter, and one of our best ever years in 2021. We will also soon have a Vaccine & Therapeutics/Cure. That’s my opinion. WATCH! reageer retweet
Jay Powell delivers dovish message to financial markets

US central bank predicts no rate increases until at least the end of 2022
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator donderdag 11 juni 2020 @ 17:31:49 #25
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193586946
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2020 17:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Die is nog even met Powell bezig

realDonaldTrump twitterde op donderdag 11-06-2020 om 17:07:35 The Federal Reserve is wrong so often. I see the numbers also, and do MUCH better than they do. We will have a very good Third Quarter, a great Fourth Quarter, and one of our best ever years in 2021. We will also soon have a Vaccine & Therapeutics/Cure. That’s my opinion. WATCH! reageer retweet
Ja, klopt, de Fed zit er regelmatig flink naast gezien het feit dat er al in Februari een recessie was.
Oh wacht, die recessie is door Trumps beleid veroorzaakt.

Voorlopig is het aantal werkelozen met 1.5 toegenomen in een week en staat de teller nu op dik over de 16% werkeloosheid.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 11 juni 2020 @ 17:34:12 #26
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193586988
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2020 17:23 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ze lijken nu vanuit het leger één duidelijke lijn te trekken mede dankzij de verklaringen van gepensioneerde generaals de afgelopen tijd natuurlijk.

EamonJavers twitterde op donderdag 11-06-2020 om 16:09:49 We’re watching an unprecedented public split between the president and his military leaders. Military drawing a line at domestic politics. POTUS wanted to fire Esper after their disagreement over use of troops. Miley’s statement is sure to provoke the same reaction. https://t.co/DnDDuvBQSg reageer retweet
Die signalen komen niet alleen van (ex) generaals, overigens, maar ook van het NCO corps, zeg maar alles onder de officiers rangen. Ik denk ook dat de situatie met de Roosevelt daaraan debet is, soldaten voelen zich simpelweg niet veilig onder Trump, voeg daarbij de gratie voor een oorlogsmisdadiger veroordeeld door een krijgsraad en het idiote gedoe rond de protesten en dit is het resultaat.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_193587017
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 16:32 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat oude legerspul kan ik nog wel begrijpen. Soldatenkistjes zijn geweldige werkschoenen. veel van dat Duitse spul was onverwoestbaarder dan de soldaten die er in verpakt waren. Maar de nazi spullen met emblemen hangen nu in de werkkamers van bepaalde politieke partijen aan de muur.
Och, ik heb nog wel wat nazi-literatuur in huis.
Wilt u de Waarheid weten? Bijvoorbeeld. Gewoon te koop bij De Slegte. Geschiedkundig vind ik het interessant, ik heb ook een collectie van zo'n 800 boeken over WO2. Het is niet zo dat iedereen die iets nazistisch koopt ook een aanhanger is. De nazispullen met emblemen zijn qua design bijvoorbeeld ook interessant, het is een hele kunststroming. En natuurlijk zijn er veel mensen die alles verzamelen, zowel van de goede als de foute kant.

Niet dat ik snel een buste van Hitler in mijn woonkamer zou zetten, maar als jij bijvoorbeeld een hele kamer over de tweede wereldoorlog hebt kan ik me wel voorstellen dat je zoiets er wil hebben staan.


Beelden in het openbaar zijn wat anders. Al vind ik wel dat je door kan slaan: als je Columbus gaat verwijten dat ver na zijn dood mensen zijn ontdekking van Amerika een vervolg geven door allerlei slaven van Afrika naar dat continent te verhuizen, ben je wat mij betreft te ver doorgeslagen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_193587116
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 17:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Die signalen komen niet alleen van (ex) generaals, overigens, maar ook van het NCO corps, zeg maar alles onder de officiers rangen. Ik denk ook dat de situatie met de Roosevelt daaraan debet is, soldaten voelen zich simpelweg niet veilig onder Trump, voeg daarbij de gratie voor een oorlogsmisdadiger veroordeeld door een krijgsraad en het idiote gedoe rond de protesten en dit is het resultaat.
Ja het overhaaste en volkomen onterechte ontslag van Crozier die erg geliefd was bij de bemanning van de Roosevelt was natuurlijk een enorme blunder ook :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_193587303
realDonaldTrump twitterde op donderdag 11-06-2020 om 14:49:46 Our great National Guard Troops who took care of the area around the White House could hardly believe how easy it was. “A walk in the park”, one said. The protesters, agitators, anarchists (ANTIFA), and others, were handled VERY easily by the Guard, D.C. Police, & S.S. GREAT JOB! reageer retweet
Nog maar weer eens een artikel over ANTIFA!!!

Federal Arrests Show No Sign that Antifa Plotted Protests

Despite claims by President Trump and Attorney General William P. Barr, there is scant evidence that loosely organized anti-fascists are a significant player in protests.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_193587383
Ah de beelden van Milley's mea culpa:

keithboykin twitterde op donderdag 11-06-2020 om 16:39:05 General Mark Milley apologizes for taking part in Trump’s Bible photo op outside the White House: “I should not have been there...It was a mistake.” https://t.co/h8PIunEOCP reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_193587556
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 17:35 schreef Hanca het volgende:
Beelden in het openbaar zijn wat anders. Al vind ik wel dat je door kan slaan: als je Columbus gaat verwijten dat ver na zijn dood mensen zijn ontdekking van Amerika een vervolg geven door allerlei slaven van Afrika naar dat continent te verhuizen, ben je wat mij betreft te ver doorgeslagen.
Het bezwaar tegen Columbus is meer dat hij net als veel andere Spanjaarden destijds de lokale bevolking flink uitgedund heeft. (of Colombus nou echt een spanjool was is een andere discussie, voor het gemak noem ik hem in deze context zo omdat hij in naam van Spanje de omweg naar India zocht)
What Would Goku Do
  donderdag 11 juni 2020 @ 18:12:15 #32
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_193587693
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 17:35 schreef Hanca het volgende:

[..]

Beelden in het openbaar zijn wat anders. Al vind ik wel dat je door kan slaan: als je Columbus gaat verwijten dat ver na zijn dood mensen zijn ontdekking van Amerika een vervolg geven door allerlei slaven van Afrika naar dat continent te verhuizen, ben je wat mij betreft te ver doorgeslagen.
Columbus was zelf een slavenhandelaar die zijn manschappen aan sexslaven hielp, vooral meisjes van 9 a 10 jaar waren populair.
pi_193587775
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juni 2020 17:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Yups en een dikke tegenvaller voor Trump. Zoals ik het begrepen heb uit de verhalen zag Trump Milley als 'betrouwbaar' en we weten allemaal wat dat inhoudt: hij duldt geen dwarsliggers in zijn directe omgeving.
Ik heb ook nog wel eens het idee dat Trump denkt dat militairen altijd maar de "chain of command" respecteren en hem derhalve nooit zullen tegenspreken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193587780
Oh deze had ik nog gemist, Trump deed weer eens stoer:

realDonaldTrump twitterde op donderdag 11-06-2020 om 05:01:46 Radical Left Governor @JayInslee and the Mayor of Seattle are being taunted and played at a level that our great Country has never seen before. Take back your city NOW. If you don’t do it, I will. This is not a game. These ugly Anarchists must be stooped IMMEDIATELY. MOVE FAST! reageer retweet
Reactie Inslee:

JayInslee twitterde op donderdag 11-06-2020 om 06:51:31 A man who is totally incapable of governing should stay out of Washington state’s business. “Stoop” tweeting. https://t.co/O6i04qmZ9v reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_193587860
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 18:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb ook nog wel eens het idee dat Trump denkt dat militairen altijd maar de "chain of command" respecteren en hem derhalve nooit zullen tegenspreken.
Denk het ook. Als commander-in-chief hoor je het toch voor het zeggen te hebben!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator donderdag 11 juni 2020 @ 18:22:33 #36
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193587878
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2020 18:17 schreef Kijkertje het volgende:
Oh deze had ik nog gemist, Trump deed weer eens stoer:

realDonaldTrump twitterde op donderdag 11-06-2020 om 05:01:46 Radical Left Governor @:JayInslee and the Mayor of Seattle are being taunted and played at a level that our great Country has never seen before. Take back your city NOW. If you don’t do it, I will. This is not a game. These ugly Anarchists must be stooped IMMEDIATELY. MOVE FAST! reageer retweet
Reactie Inslee:

JayInslee twitterde op donderdag 11-06-2020 om 06:51:31 A man who is totally incapable of governing should stay out of Washington state’s business. “Stoop” tweeting. https://t.co/O6i04qmZ9v reageer retweet
De burgemeester van Seattle was nog wat bondiger "Go back to your bunker"
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_193587905
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 18:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

De burgemeester van Seattle was nog wat bondiger "Go back to your bunker"
_O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator donderdag 11 juni 2020 @ 18:24:27 #38
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193587913
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 18:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb ook nog wel eens het idee dat Trump denkt dat militairen altijd maar de "chain of command" respecteren en hem derhalve nooit zullen tegenspreken.
Volgens het militair recht mogen ze geen kritiek geven op de President of zijn ministers. En ook niet op de Senaat of het Congress. 1st Amendement is niet van toepassing op militairen in de VS.

Dus doen ze het heel bedekt en voorzichtig en zolang er geen directe orders liggen die gevolgd moeten worden doen ze zo min mogelijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_193588104
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 18:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Volgens het militair recht mogen ze geen kritiek geven op de President of zijn ministers. En ook niet op de Senaat of het Congress. 1st Amendement is niet van toepassing op militairen in de VS.

Dus doen ze het heel bedekt en voorzichtig en zolang er geen directe orders liggen die gevolgd moeten worden doen ze zo min mogelijk.
Klopt, maar ik doelde ook wel op voormalige generaals die hij aanstelde in politieke functies.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193588212
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 18:12 schreef Tweek het volgende:

[..]

Columbus was zelf een slavenhandelaar die zijn manschappen aan sexslaven hielp, vooral meisjes van 9 a 10 jaar waren populair.
Ah, dat wist ik niet.

Maar toch vind ik het discutabel om mensen uit 1600 met de huidige maatstaven te gaan beoordelen. En waarom moet Columbus wel weg en mogen beelden van Napoleon of Julius Caesar wel blijven staan?

Ik vind dat er in dit debat heel erg met 2 maten wordt gemeten. Natuurlijk moet je kijken waarom een beeld er staat en wat de betekenis is geweest van zo iemand. De leider van de KKK verdient inderdaad geen standbeeld. Maar moeten we iedereen die volgens de huidige maatstaven iets verkeerd heeft gedaan nu verwijderen uit het straatbeeld?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_193588335
Wat ik trouwens wel frappant vind is dat vorige keren dat dit soort identiteitsdingen boven kwamen borrelen Trump het juist voor de wind ging in de polls, waar hij nu juist lijkt in te leveren. Het is niet de eerste keer dat er standbeelden worden neergehaald van slavendrijvers of generaals die streden voor het mogen houden van slaven. Wat is er anders dit keer?
  Overall beste user 2022 donderdag 11 juni 2020 @ 18:57:06 #42
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193588391
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 18:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat ik trouwens wel frappant vind is dat vorige keren dat dit soort identiteitsdingen boven kwamen borrelen Trump het juist voor de wind ging in de polls, waar hij nu juist lijkt in te leveren. Het is niet de eerste keer dat er standbeelden worden neergehaald van slavendrijvers of generaals die streden voor het mogen houden van slaven. Wat is er anders dit keer?
De meeste Amerikanen hebben onderhand door dat het Zuiden de burgeroorlog verloor en maken het duidelijk dat landverraders geen eer verdienen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193588438
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 18:45 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ah, dat wist ik niet.

Maar toch vind ik het discutabel om mensen uit 1600 met de huidige maatstaven te gaan beoordelen. En waarom moet Columbus wel weg en mogen beelden van Napoleon of Julius Caesar wel blijven staan?

Ik vind dat er in dit debat heel erg met 2 maten wordt gemeten. Natuurlijk moet je kijken waarom een beeld er staat en wat de betekenis is geweest van zo iemand. De leider van de KKK verdient inderdaad geen standbeeld. Maar moeten we iedereen die volgens de huidige maatstaven iets verkeerd heeft gedaan nu verwijderen uit het straatbeeld?
Waarom zouden we beelden van Columbus en Coen tot in de lengte ter dagen in de publieke ruimte moeten laten staan?

Elke generatie staan er namelijke nieuwe helden op (correctie: daadwerkelijke helden).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193588450
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 18:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat ik trouwens wel frappant vind is dat vorige keren dat dit soort identiteitsdingen boven kwamen borrelen Trump het juist voor de wind ging in de polls, waar hij nu juist lijkt in te leveren. Het is niet de eerste keer dat er standbeelden worden neergehaald van slavendrijvers of generaals die streden voor het mogen houden van slaven. Wat is er anders dit keer?
Nou ja, dit gaat ook nog wel over iets meer dan alleen een identiteitsdingetje hè? Ik meen dat ik bij the upshot van NYT peilingen zag waarin sentiment omtrent BLM van overwegend negatief naar overwegend positief was geschoten in korte tijd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 11 juni 2020 @ 19:07:36 #45
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193588620
cnnbrk twitterde op donderdag 11-06-2020 om 16:53:09 The Republican-led Senate Armed Services Committee adopted an amendment behind closed doors for the Pentagon to remove the names of Confederate generals from military assets within three years, says a source, just as Trump vowed to fight any such effort. https://t.co/nhrqY4euOO reageer retweet
Zo zo
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_193588856
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 18:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, dit gaat ook nog wel over iets meer dan alleen een identiteitsdingetje hè? Ik meen dat ik bij the upshot van NYT peilingen zag waarin sentiment omtrent BLM van overwegend negatief naar overwegend positief was geschoten in korte tijd.
Ja, ik bedoel die term niet denigrerend oid. Ik bedoel het in de zin van dat elke keer als het incrowd vs outcrowd was Trump leek te winnen, of het nou noord vs zuid was, blank vs zwart, buitenlander vs blanke binnenlander, atheist of moslim vs christen, etc. Het drijven van een wig tussen groepen, wat zijn natuur kennelijk is, legde hem geen windeieren.

Ook nu is alles wel zo'n beetje aan bod gekomen, wat ik dan gemakshalve maar schaar onder "identiteit(sdingen)" en hij verliest. Evenzo is de plotselinge zwaai in de steun voor BLM ook frappant te noemen wmb.

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 11-06-2020 19:26:22 ]
pi_193588867
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 18:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom zouden we beelden van Columbus en Coen tot in de lengte ter dagen in de publieke ruimte moeten laten staan?

Elke generatie staan er namelijke nieuwe helden op (correctie: daadwerkelijke helden).
Ja, natuurlijk kan een beeld een keer worden vervangen. Maar dat is wat anders dan de beeldenstorm die er nu in de halve westerse wereld gaande lijkt. In Engeland wilden sommigen zelfs Churchill verwijderen.


Maar goed, in Nederland lijkt het gelukkig mee te vallen. Dat je een basisschool niet meer naar JP Coen wil hebben vernoemd lijkt me prima. En ik vind het lastig om vanaf hier echt de sentimenten voor de Amerikaanse beelden te beoordelen. Als elk kind daar op de basisschool over de wandaden van Columbus hoort is het wel wat anders dan hier waar hij gewoon een straatnaam tussen mensen als Vasco da Gama, Magellaan, Abel Tasman en Marco Polo heeft en gewoon in dat rijtje wordt genoemd.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 juni 2020 @ 19:22:32 #48
862 Arcee
Look closer
pi_193588909
Dow Jones staat ondertussen op -5%.
pi_193589025
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 19:20 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk kan een beeld een keer worden vervangen. Maar dat is wat anders dan de beeldenstorm die er nu in de halve westerse wereld gaande lijkt. In Engeland wilden sommigen zelfs Churchill verwijderen.
Natuurlijk gaat een beeldenstorm wat te ver. Maar wat je ook veel ziet, is dat alleen het idee om een beeld ter discussie te stellen al wordt beschouwd als een grove schande. En dat begrijp ik eerlijk gezegd niet.

In WOII stonden duizenden helden op, die joodse families hielpen onderduiken met gevaar voor eigen leven.

Dat soort mensen heeft geen standbeeld - hooguit een verzamelmonument - maar een massamoordenaar zoals Coen wel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193589051
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 18:12 schreef Tweek het volgende:

[..]

Columbus was zelf een slavenhandelaar die zijn manschappen aan sexslaven hielp, vooral meisjes van 9 a 10 jaar waren populair.
De Romeinen en Grieken hadden seks met kleine jongetjes, misschien daar ook Maar alle beelden van kapot maken :Z
  donderdag 11 juni 2020 @ 19:32:52 #51
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_193589130
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 19:29 schreef BEFEM het volgende:

[..]

De Romeinen en Grieken hadden seks met kleine jongetjes, misschien daar ook Maar alle beelden van kapot maken :Z
Wie heeft het over kapot maken?
pi_193589159
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 19:32 schreef Tweek het volgende:

[..]

Wie heeft het over kapot maken?
Nogal wat beelden worden van hun sokkel gesloopt en beklad.

Lijkt me nogal doorslaan in het geval van Columbus.

Eigenlijk wat Hanca al zei, naar het verleden moet je niet met hedendaagse bril kijken.
pi_193589184
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 19:19 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, ik bedoel die term niet denigrerend oid. Ik bedoel het in de zin van dat elke keer als het incrowd vs outcrowd was Trump leek te winnen, of het nou noord vs zuid was, blank vs zwart, buitenlander vs blanke binnenlander, atheist of moslim vs christen, etc. Het drijven van een wig tussen groepen, wat zijn natuur kennelijk is, legde hem geen windeieren.

Ook nu is alles wel zo'n beetje aan bod gekomen, wat ik dan gemakshalve maar schaar onder "identiteit(sdingen)" en hij verliest. Evenzo is de plotselinge zwaai in de steun voor BLM ook frappant te noemen wmb.
Ik bedoel ook meer dat deze beweging nu veel breder is en niet enkel om beelden gaat, maar eigenlijk het uitvloeisel is van de dood van George Floyd, waar mensen echt weer eens met de neus op de feiten werden gedrukt. Als een president dan ook nog vreedzame demonstraties met geweld uiteen laat drijven en steeds maar weer oproept om het leger in te zetten tegen de eigen bevolking in weerwil van veel prominente militairen dan gaat dat kennelijk toch veel mensen een stap te ver. Een gevalletje je hand overspelen, lijkt me.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193589236
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 19:34 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Nogal wat beelden worden van hun sokkel gesloopt en beklad.

Lijkt me nogal doorslaan in het geval van Columbus.

Eigenlijk wat Hanca al zei, naar het verleden moet je niet met hedendaagse bril kijken.
Dat moet je juist wel doen. Anders kun je er ook niet van leren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 11 juni 2020 @ 19:41:51 #55
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_193589283
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 19:34 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Nogal wat beelden worden van hun sokkel gesloopt en beklad.

Lijkt me nogal doorslaan in het geval van Columbus.

Eigenlijk wat Hanca al zei, naar het verleden moet je niet met hedendaagse bril kijken.
Vind dat er weinig goeds is aan Columbus om hem een feestdag te geven en standbeelden. Zet daar maar andere neer. Het is vooral een sprookje wat de meeste mensen over hem leren, en die standbeelden helpen daar ook niet bij.

Dat het uiteindelijk een lastige discussie wordt, want waar leg je de grens geef ik toe.
pi_193589304
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 19:34 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Nogal wat beelden worden van hun sokkel gesloopt en beklad.

Lijkt me nogal doorslaan in het geval van Columbus.

Eigenlijk wat Hanca al zei, naar het verleden moet je niet met hedendaagse bril kijken.
Columbus was ook in z'n eigen tijd redelijk controverieel hoor. Is zelfs een keer in de boeien geslagen en naar Spanje verscheept om terecht te staan vanwege zijn wrede beleid in de kolonien.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_193589370
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 19:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat moet je juist wel doen. Anders kun je er ook niet van leren.
Wel met hedendaagse ogen kijken maar niet beoordelen. Dat zette ik er verkeerd neer :P
  donderdag 11 juni 2020 @ 19:46:29 #58
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193589372
Trump is weer boos. En Rusland krijgt de schuld:
https://www.nu.nl/buitenl(...)den-afghanistan.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193589402
kylegriffin1 twitterde op donderdag 11-06-2020 om 19:30:07 The Senate Armed Services Committee has approved an amendment aimed at blocking Trump from deploying active-duty troops against protesters. https://t.co/JIyXnpNmH8 reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_193589455
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 19:46 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Wel met hedendaagse ogen kijken maar niet beoordelen. Dat zette ik er verkeerd neer :P
Daar kan ik grotendeels in meegaan.

Toch mag er wel een discussie worden gevoerd over wat we met onze beelden willen. Neem nou een Churchill. Ja, de man was een racist, maar hij heeft z'n land ook door WOII gesleept en daarmee een beslissende rol gespeeld in de wereldgeschiedenis. Dan verdien je mijns inziens best een standbeeld.

Iets anders: wat mij nog altijd irriteert is dat het beeld van Vanoldenbarnevelt een beetje verstopt is in Den Haag. Juist die man verdient een prominente plek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193589480
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 19:41 schreef Tweek het volgende:

[..]

Vind dat er weinig goeds is aan Columbus om hem een feestdag te geven en standbeelden. Zet daar maar andere neer. Het is vooral een sprookje wat de meeste mensen over hem leren, en die standbeelden helpen daar ook niet bij.

Dat het uiteindelijk een lastige discussie wordt, want waar leg je de grens geef ik toe.
Al die katholieke feestdagen in europa terwijl die boefjes complete kruistochten gehouden hebben, en niet te vergeten de heksenvervolging tot 1720, in de huidige tijd hun nog steeds uitgesproken mening over niet hetero mensen. :P
  Overall beste user 2022 donderdag 11 juni 2020 @ 20:04:22 #62
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193589706
Ondertussen graaien Trump en trawanten lekker in de schatkist.

kylegriffin1 twitterde op donderdag 11-06-2020 om 19:00:04 "No transparency — In a stunning move, the Trump administration is signaling that it won't disclose the recipients of more than $500 billion in bailout money delivered to 4.5 million businesses through the PPP." https://t.co/lLjNhTaMR0 reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193590015
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 20:04 schreef Ulx het volgende:
Ondertussen graaien Trump en trawanten lekker in de schatkist.

kylegriffin1 twitterde op donderdag 11-06-2020 om 19:00:04 "No transparency — In a stunning move, the Trump administration is signaling that it won't disclose the recipients of more than $500 billion in bailout money delivered to 4.5 million businesses through the PPP." https://t.co/lLjNhTaMR0 reageer retweet
Al die corruptie en zijn base heeft het nog steeds niet door :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 11 juni 2020 @ 20:26:26 #64
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_193590080
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 19:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar kan ik grotendeels in meegaan.

Toch mag er wel een discussie worden gevoerd over wat we met onze beelden willen. Neem nou een Churchill. Ja, de man was een racist, maar hij heeft z'n land ook door WOII gesleept en daarmee een beslissende rol gespeeld in de wereldgeschiedenis. Dan verdien je mijns inziens best een standbeeld.
Inderdaad, Churchill was een man van zijn tijd, een conservatief weliswaar die niet veel op had met mensen die te ver van hem af stonden, maar er mag best wel een onderscheid gemaakt worden tussen mannen als Churchill en de Gaulle, die escalaties op hun conto hebben die hedentendage de wenkbrauwen zouden doen fronsen maar in het tijdsgewricht wel binnen de normale denkkaders vielen en die bovendien ook veel goeds hebben verricht en de volkerenmoordenaars als Leopold en de Duitse genocideplegers in Namibie, of de wreedheden van mannen als Coen en Westerling.

quote:
Iets anders: wat mij nog altijd irriteert is dat het beeld van Vanoldenbarnevelt een beetje verstopt is in Den Haag. Juist die man verdient een prominente plek.
Had herres met de oudoom van Wim-Lex, dan sta je er te lande niet heel goed op.
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 11 juni 2020 @ 20:29:07 #65
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193590116
quote:
15s.gif Op donderdag 11 juni 2020 20:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Al die corruptie en zijn base heeft het nog steeds niet door :')
Maar ondertussen het hoogste woord over andere landen en organisaties. De VS :').
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_193590682
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 19:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Iets anders: wat mij nog altijd irriteert is dat het beeld van Vanoldenbarnevelt een beetje verstopt is in Den Haag. Juist die man verdient een prominente plek.
Die staat toch bij de hofvijver? Lijkt me een mooie plek voor een staatsman, ik begreep dat Rutte er vaak naar kijkt. Is 's nachts ook verlicht.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_193590773
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juni 2020 16:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Mijn vader repareerde en verzamelde vroeger oude buizenradio's en we gingen toen wel eens naar van die beurzen waar ze oude radio's en losse onderdelen verkochten. Daar stonden vaak ook wat twijfelachtige half aristocratische types Duits legerspul uit WO2 te verkopen. Maar ook op die beurzen waren die mensen ineens snel verdwenen.
Was vorig jaar in Belgie en daar was een marktje aan de gang. Was een standje vol me WW2 artikelen. SS-bandje, medailles met hakenkruizen, een helm, pamfletjes van verzet en propaganda, maar ook een jodenster. En waarom ook niet? Het zijn gewoon verzamelobjecten voor WW-2 historici en collectors. Zonder een jodenster is wat mij betreft je verzameling niet compleet, want het is een toonaangevend object uit die tijd.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_193590821
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 19:34 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Nogal wat beelden worden van hun sokkel gesloopt en beklad.

Lijkt me nogal doorslaan in het geval van Columbus.

Eigenlijk wat Hanca al zei, naar het verleden moet je niet met hedendaagse bril kijken.
Natuurlijk moet je met een hedendaagse bril naar het verleden kijken. Als je het doet door de bril van die tijd klopt er geen hout van. Nu is veel beter na te gaan wat er vroeger gebeurd is dan voor de mensen die in die tijd leefden en daardoor totaal niet objectief naar gebeurtenissen kijken en ze dus ook niet in overeenstemming met de werkelijkheid vastlegden.
pi_193590954
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je met een hedendaagse bril naar het verleden kijken. Als je het doet door de bril van die tijd klopt er geen hout van. Nu is veel beter na te gaan wat er vroeger gebeurd is dan voor de mensen die in die tijd leefden en daardoor totaal niet objectief naar gebeurtenissen kijken en ze dus ook niet in overeenstemming met de werkelijkheid vastlegden.
Je mag wel met de kennis van nu kijken, maar je hoeft niet altijd met de huidige normen en waarden te kijken. Stel dat een willekeurige grootheid uit Spanje of Portugal uit de 16e of 17e eeuw met een standbeeld toen slaven had. Hij behandelde ze niet bijzonder slecht, maar had net als elke rijke uit die landen toen slaven. Moet je hem er dan op aankijken dat hij niet tegen zijn tijdsgeest in ging en geen slaven wilde hebben, al had iedereen die hij kende slaven?

Je moet niet vergeten dat je niet het onmogelijke van mensen moet eisen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Overall beste user 2022 donderdag 11 juni 2020 @ 21:52:27 #70
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193591397
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:27 schreef Hanca het volgende:

[..]

Je mag wel met de kennis van nu kijken, maar je hoeft niet altijd met de huidige normen en waarden te kijken. Stel dat een willekeurige grootheid uit Spanje of Portugal uit de 16e of 17e eeuw met een standbeeld toen slaven had. Hij behandelde ze niet bijzonder slecht, maar had net als elke rijke uit die landen toen slaven. Moet je hem er dan op aankijken dat hij niet tegen zijn tijdsgeest in ging en geen slaven wilde hebben, al had iedereen die hij kende slaven?

Je moet niet vergeten dat je niet het onmogelijke van mensen moet eisen.
Columbus werd in de boeien geslagen omdat hij volgens de toenmalige koning een schoft was. Dus wat bedoel je met normen en waarden van die tijd? Hij ging toen over de schreef vonden zijn tijdgenoten.

Idem met Coen in de Republiek. Die kreeg ontzettend veel kritiek in die tijd. Ook van de VOC.

Dus waarom dan eren met een beeld?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193591474
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:27 schreef Hanca het volgende:

[..]

Je mag wel met de kennis van nu kijken, maar je hoeft niet altijd met de huidige normen en waarden te kijken. Stel dat een willekeurige grootheid uit Spanje of Portugal uit de 16e of 17e eeuw met een standbeeld toen slaven had. Hij behandelde ze niet bijzonder slecht, maar had net als elke rijke uit die landen toen slaven. Moet je hem er dan op aankijken dat hij niet tegen zijn tijdsgeest in ging en geen slaven wilde hebben, al had iedereen die hij kende slaven?

Je moet niet vergeten dat je niet het onmogelijke van mensen moet eisen.
Ja natuurlijk kan je die persoon daarop aankijken. Als je een voorbeeld wat dichter bij huis neemt bijvoorbeeld Nazi Duitsland moet je dan volgens jou denkwijze alle SS'ers maar verexcuseren immers in hun omgeving was het heel normaal om minderwaardige volkeren uit te roeien? Hetzelfde geldt voor het houden van slaven, ja leuk dat je er in die tijd mee weg kwam maar nu we wat meer kennis hebben sta je gewoon aan de verkeerde kant van de geschiedenis.
Het kan ook best zijn dat dit met ons gebeurt. Ik doe mijn best om ethisch te leven maar als in de toekomst het paradigma verandert en bijvoorbeeld vleeseten als zeer slecht wordt gezien zou ik het terecht vinden als ik daarop aangekeken wordt met de kennis van dat moment. Immers het is mijn keuze om mee te gaan in wat normaal is in de huidige tijdsgeest maar er is geen enkele dwang ik kan zo vleeseten opgeven. Een rijke spanjaard kon gewoon geen slaven nemen uit principe.

Het is niet bepaald een onmogelijke eis om van mensen die je vereert met standbeelden te vereisen dat ze niet aan zeer ernstige mensenrechtenschendingen mee hebben geholpen.
pi_193591526
Trump geland in dallas voor fundraiser…

Grote geld verzamelen gaat beginnen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 11 juni 2020 @ 21:59:26 #73
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_193591535
Een confronterend beeld van Columbus, en met een suggestie voor een vervanger als held om te vereren in die tijd.

https://theoatmeal.com/comics/columbus_day
Géén kloon van tvlxd!
pi_193591560
In de tweet hieronder staat hóe trump, de president-would-be op het idee kwam om Seatle
binnen te vallen.
ThePlumLineGS twitterde op donderdag 11-06-2020 om 17:07:57 Can we please pause to note how deeply insane it is that Trump issued an apparent threat to send the military into a US city apparently based on what he saw on Fox News?

https://t.co/9EEOXeLfLQ https://t.co/gzI5sf8bNz reageer retweet
Klein stukje even scrollen...

#fox
pi_193591580
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Columbus werd in de boeien geslagen omdat hij volgens de toenmalige koning een schoft was. Dus wat bedoel je met normen en waarden van die tijd? Hij ging toen over de schreef vonden zijn tijdgenoten.

Idem met Coen in de Republiek. Die kreeg ontzettend veel kritiek in die tijd. Ook van de VOC.

Dus waarom dan eren met een beeld?
Van Columbus wist ik dat oprecht niet voor de eerste post van mij, ik kan blijkbaar ook weleens iets missen :@
Ik snap het nu wel beter dat hij moet verdwijnen, maar soms lijkt de woede zich te richten op iedereen die in onze huidige ogen wat verkeerd heeft gedaan, terwijl hij naar toenmalige maatstaven niks verkeerd deed.

Dat Columbus een schurk was heb ik nu ook door.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_193591635
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ja natuurlijk kan je die persoon daarop aankijken. Als je een voorbeeld wat dichter bij huis neemt bijvoorbeeld Nazi Duitsland moet je dan volgens jou denkwijze alle SS'ers maar verexcuseren immers in hun omgeving was het heel normaal om minderwaardige volkeren uit te roeien? Hetzelfde geldt voor het houden van slaven, ja leuk dat je er in die tijd mee weg kwam maar nu we wat meer kennis hebben sta je gewoon aan de verkeerde kant van de geschiedenis.
Het kan ook best zijn dat dit met ons gebeurt. Ik doe mijn best om ethisch te leven maar als in de toekomst het paradigma verandert en bijvoorbeeld vleeseten als zeer slecht wordt gezien zou ik het terecht vinden als ik daarop aangekeken wordt met de kennis van dat moment. Immers het is mijn keuze om mee te gaan in wat normaal is in de huidige tijdsgeest maar er is geen enkele dwang ik kan zo vleeseten opgeven. Een rijke spanjaard kon gewoon geen slaven nemen uit principe.

Het is niet bepaald een onmogelijke eis om van mensen die je vereert met standbeelden te vereisen dat ze niet aan zeer ernstige mensenrechtenschendingen mee hebben geholpen.
Die laatste eis is terecht als het op de schaal is die Columbus blijkbaar deed. Al deed Julius Caesar het op nog grotere schaal en die wordt nog steeds bijna vereerd.

Ik vind (als bijna compleet vegetariër) niet dat mensen van nu of 20 jaar geleden kunnen worden aangekeken op vlees eten. Net als dat een 16e eeuwse rijke niet moet worden aangekeken op de aanschaf van een enkele slaaf, zeker niet als hij zijn slaven gewoon goed behandelde. Daar zijn we het dus oneens.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 juni 2020 @ 22:04:25 #77
862 Arcee
Look closer
pi_193591679
Ondertussen op Wall Street:

  Overall beste user 2022 donderdag 11 juni 2020 @ 22:46:09 #78
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193592910
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:04 schreef Arcee het volgende:
Ondertussen op Wall Street:

[ afbeelding ]
Krugman schrijft het volgende:

paulkrugman twitterde op donderdag 11-06-2020 om 21:28:45 Speculative question, in 2 senses: I wonder how many of the small investors who piled into stocks over the past few weeks, including those of firms going bankrupt, are Trump fans. Are we seeing the bursting of a MAGAbubble? 2/ reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 11 juni 2020 @ 23:00:19 #79
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193593382
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:04 schreef Arcee het volgende:
Ondertussen op Wall Street:

[ afbeelding ]
realDonaldTrump twitterde op woensdag 10-06-2020 om 14:49:28 NASDAQ HITS ALL-TIME HIGH. Tremendous progress being made, way ahead of schedule. USA! reageer retweet
So much winning!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_193593617
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 19:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]


Iets anders: wat mij nog altijd irriteert is dat het beeld van Vanoldenbarnevelt een beetje verstopt is in Den Haag. Juist die man verdient een prominente plek.
Iedereen in Europa (en de VS) was voor 1830 een voorstander van slavenhandel. Weg er mee dus
pi_193593684
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:00 schreef Hanca het volgende:

[..]



Dat Columbus een schurk was heb ik nu ook door.
Mario Cuomo verdedigde hem zojuist

https://twitter.com/thehill/status/1271111410878230534
  Moderator donderdag 11 juni 2020 @ 23:16:24 #82
236264 crew  capricia
pi_193593874
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:08 schreef riazop het volgende:

[..]

Iedereen in Europa (en de VS) was voor 1830 een voorstander van slavenhandel. Weg er mee dus
Wat vind jij er van? Moeten die beelden weg, of niet?

Vind het persoonlijk best lastig. Heb niet zo'n duidelijke overtuiging.
Definitely not CIA
  Overall beste user 2022 donderdag 11 juni 2020 @ 23:18:46 #83
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193593929
Acyn twitterde op donderdag 11-06-2020 om 23:09:49 Trump: Sometimes you’ll see a building that costs less money than another building that costs more because the one that built the one that costs more, this one looks better. The one that’s cheaper looks better. They say how much more did you spend for that building. https://t.co/xFfybBg4J2 reageer retweet
Dat is wel weer een sterk staaltje bezopenheid van de Nincompoop-in-Chief. Wat een debiel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193593944
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:18 schreef Ulx het volgende:
Acyn twitterde op donderdag 11-06-2020 om 23:09:49 Trump: Sometimes you’ll see a building that costs less money than another building that costs more because the one that built the one that costs more, this one looks better. The one that’s cheaper looks better. They say how much more did you spend for that building. https://t.co/xFfybBg4J2 reageer retweet
Dat is wel weer een sterk staaltje bezopenheid van de Nincompoop-in-Chief. Wat een debiel.
Wordt vast wel verdedigd door de Biden-is-dement-brigade.
pi_193594241
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:16 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat vind jij er van? Moeten die beelden weg, of niet?

De MEETlat moet allereerst er één zijn uit dezelfde tijd als de "HELD".
Als deze deuglat toch werd overschreden zou het een relatieve bijzaak in de geschiedenis moeten betreffen.


Dan kunnen zeer veel beelden blijven staan, maar die van Adolf bv dus niet.
Die van Mandela (die opriep tot geweld) kan blijven staan, omdat dat een relatieve bijzaak was.
  Overall beste user 2022 donderdag 11 juni 2020 @ 23:35:53 #86
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193594260
Kevinliptakcnn twitterde op donderdag 11-06-2020 om 23:23:11 If you're looking to attend President Trump's rally in Tulsa next Friday, you must first agree not to sue him if you get coronavirus https://t.co/4LJp9od3wx reageer retweet
Tja. Wat zal ik daar nou van zeggen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 11 juni 2020 @ 23:36:34 #87
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193594278
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:35 schreef Ulx het volgende:
Kevinliptakcnn twitterde op donderdag 11-06-2020 om 23:23:11 If you're looking to attend President Trump's rally in Tulsa next Friday, you must first agree not to sue him if you get coronavirus https://t.co/4LJp9od3wx reageer retweet
Tja. Wat zal ik daar nou van zeggen?
I don’t take responsibility at all
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator donderdag 11 juni 2020 @ 23:46:33 #88
236264 crew  capricia
pi_193594371
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:34 schreef riazop het volgende:

[..]

De MEETlat moet allereerst er één zijn uit dezelfde tijd als de "HELD".
Als deze deuglat toch werd overschreden zou het een relatieve bijzaak in de geschiedenis moeten betreffen.


Dan kunnen zeer veel beelden blijven staan, maar die van Adolf bv dus niet.
Die van Mandela (die opriep tot geweld) kan blijven staan, omdat dat een relatieve bijzaak was.
Het narretief van de winnaar dus, van de dominante partij.

Het is wel van alle tijden. Zelfs de Egyptische Farao's staan er om bekend dat ze de beelden van hun voorganger molesteerden.
Definitely not CIA
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 juni 2020 @ 00:03:56 #89
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193594532
MediumBuying twitterde op donderdag 11-06-2020 om 21:55:28 The Trump campaign has placed more TV ad spending on CNN, FNC and MSNBC in Washington, DC cable zones. For 6/15-7/12 reageer retweet
Alsof kijkers naar die zenders dan Trumpstemmers worden. Natuurlijk niet. Dit is om te voorkomen dat Trump weer woedeaanvallen krijgt als hij teveel Biden en Lincoln Project spotjes ziet waar zijn fragiele onzekere ego niet mee om weet te gaan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 00:06:05 #90
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_193594555
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:34 schreef riazop het volgende:

[..]

De MEETlat moet allereerst er één zijn uit dezelfde tijd als de "HELD".
Als deze deuglat toch werd overschreden zou het een relatieve bijzaak in de geschiedenis moeten betreffen.


Dan kunnen zeer veel beelden blijven staan, maar die van Adolf bv dus niet.
Die van Mandela (die opriep tot geweld) kan blijven staan, omdat dat een relatieve bijzaak was.
De meetlat mag ook wel wat naar tegenwoordige tijd worden bijgesteld en daarbij kijken hoe de daden opwegen tegen het goede dat is gedaan. Je gaat weinig mensen vinden die altijd aan de juiste kant van de geschiedenis stonden. Maar er is een verschil tussen een Mandela die met geweld de vrijheid van zijn volk wou bewerkstelligen en een Jan Pieterzoon die met geweld voor welvaart zorgde. Het één kan je nu nog steeds zien als een goede daad, het ander niet.

Dat je daarin niet moet doorslaan zie je dan bij mensen die Churchil gelijk weg willen hebben of over Michiel de Ruyter beginnen.

Het blijft overigens vreemd dat de partij van Abraham Lincoln het steeds opneemt voor de tegenstander die hij versloeg in de oorlog.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 00:09:38 #91
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_193594599
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 00:03 schreef Ulx het volgende:
MediumBuying twitterde op donderdag 11-06-2020 om 21:55:28 The Trump campaign has placed more TV ad spending on CNN, FNC and MSNBC in Washington, DC cable zones. For 6/15-7/12 reageer retweet
Alsof kijkers naar die zenders dan Trumpstemmers worden. Natuurlijk niet. Dit is om te voorkomen dat Trump weer woedeaanvallen krijgt als hij teveel Biden en Lincoln Project spotjes ziet waar zijn fragiele onzekere ego niet mee om weet te gaan.
Tja in de spotjes van ze vriendjes wordt die ook niet meer genoemd.
https://www.thedailybeast(...)-trump-from-2020-ads
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 00:19:54 #92
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193594690
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:10 schreef riazop het volgende:

[..]

Mario Cuomo verdedigde hem zojuist

https://twitter.com/thehill/status/1271111410878230534
Dat lijkt mij bijzonder want Mario Cuomo is al 5 jaar dood.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 juni 2020 @ 00:20:45 #93
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193594702
TheRickWilson twitterde op donderdag 11-06-2020 om 22:11:19 This is the @ProjectLincoln effect: @parscale and the rest of the campaign are feeding big baby @realDonaldTrump a false picture of their campaign, ripping him off, and stealing money from him again.

Don, you’re getting played. https://t.co/NXjVIdm9b5 reageer retweet
Parscale roomt het budget voor campagnespotjes naar het schijnt behoorlijk af. Benieuwd of we daar ooit nog meer over horen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193594748
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 00:03 schreef Ulx het volgende:
MediumBuying twitterde op donderdag 11-06-2020 om 21:55:28 The Trump campaign has placed more TV ad spending on CNN, FNC and MSNBC in Washington, DC cable zones. For 6/15-7/12 reageer retweet
Alsof kijkers naar die zenders dan Trumpstemmers worden. Natuurlijk niet. Dit is om te voorkomen dat Trump weer woedeaanvallen krijgt als hij teveel Biden en Lincoln Project spotjes ziet waar zijn fragiele onzekere ego niet mee om weet te gaan.
Rare bewering, omgekeerd wil je ook dat Project Lincoln of Biden filmpjes op Fox getoond worden.
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 juni 2020 @ 00:30:26 #95
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193594775
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 00:26 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Rare bewering, omgekeerd wil je ook dat Project Lincoln of Biden filmpjes op Fox getoond worden.
Dit gaat over DC. 3 kiesmannen. 0 kans voor Trump. Geen Senaat of Huiszetels.

Niet echt te vergelijken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 00:31:17 #96
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_193594778
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 00:26 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Rare bewering, omgekeerd wil je ook dat Project Lincoln of Biden filmpjes op Fox getoond worden.
Ze hebben een half miljoen uitgegeven aan reclamespotjes in een markt die ze nooit gaan winnen, op zenders waarvan ze weten dat Trump kijkt.

Reclame spotjes worden niet altijd landelijk uitgezonden in de VS een gedeelte is plaatselijk. Ze geven dus doelbewust geld uit om er voor te zorgen dat Trump de spotjes ziet.
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 00:36:34 #97
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193594819
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 00:31 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ze hebben een half miljoen uitgegeven aan reclamespotjes in een markt die ze nooit gaan winnen, op zenders waarvan ze weten dat Trump kijkt.

Reclame spotjes worden niet altijd landelijk uitgezonden in de VS een gedeelte is plaatselijk. Ze geven dus doelbewust geld uit om er voor te zorgen dat Trump de spotjes ziet.
Mooi toch? Trump is nu eenmaal simpel en dit houdt de gravy train draaiende voor die lui.

Geef hem nog wat fake polls en hij draait de geldkraan open.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 00:41:10 #98
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_193594858
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 00:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mooi toch? Trump is nu eenmaal simpel en dit houdt de gravy train draaiende voor die lui.

Geef hem nog wat fake polls en hij draait de geldkraan open.
Prima dat ze het doen, maar het is niet Trump die de geld kraan open draait. Dit wordt gedaan om ze temper tantrums in toom te houden. De RNC is geld aan het uitgeven, zodat hij zich stil houdt.
pi_193594863
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 00:31 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ze hebben een half miljoen uitgegeven aan reclamespotjes in een markt die ze nooit gaan winnen, op zenders waarvan ze weten dat Trump kijkt.

Reclame spotjes worden niet altijd landelijk uitgezonden in de VS een gedeelte is plaatselijk. Ze geven dus doelbewust geld uit om er voor te zorgen dat Trump de spotjes ziet.
Ja ik las ook dat ze spotjes uitzenden om Trump zoet te houden :D

quote:
With their boss growing increasingly agitated with the state of his re-election campaign and with the efforts of Republican critics to undermine it, President Donald Trump’s team hatched a plan. They’d run a series of hard-hitting ads and place them on networks that they knew the president and congressional Republicans would watch.

And so, over the past month, the Trump campaign has spent slightly more than $400,000 on cable news ads in the Washington, D.C., area, buying time largely on Fox News but with some smaller buys on CNN and MSNBC as well, according to filings with the Federal Communications Commission. The ads began running in late May and are scheduled through June 23. It is, on a purely electoral level, a remarkably quixotic use of campaign cash. The purchases have no real shot of moving D.C., Maryland, or Virginia into the Trump column.

But that wasn’t the point. The Trump campaign said the ad buys were an attempt to reinvigorate and reassure the president’s supporters in the nation’s capital. “We want members of Congress and our DC-based surrogates to see the ads so they know our strong arguments for President Trump and against Joe Biden,” wrote Tim Murtaugh, the campaign’s communications director, in an email on Monday.

But two knowledgeable sources—one a Trump campaign adviser, the other an individual close to the president—said the D.C.-area ads had another purpose as well: to put the president himself at ease.

Bron
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 00:48:52 #100
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193594915
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 00:41 schreef Tweek het volgende:

[..]

Prima dat ze het doen, maar het is niet Trump die de geld kraan open draait. Dit wordt gedaan om ze temper tantrums in toom te houden. De RNC is geld aan het uitgeven, zodat hij zich stil houdt.
Yep en wat mij betreft moeten ze vooral zo doorgaan, je moet de Toddler-In-Chief wel tevreden houden anders gooit hij zijn speeltjes uit de buggy.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 00:50:58 #101
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_193594927
Als iemand trouwens een digital ad free jaar abo op de Washington Post wil DM mij even. Ik kan er één weg geven.
pi_193594951
ewong twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 00:27:07 Breaking: Twitter is deleting nearly 200,000 China-linked accounts that push disinfo, incl. on the coronavirus. Many are bots. https://t.co/sXlxinX7Pp That comes after our @nytimes story this week analyzing 4,600 China-linked accounts, many suspicious: https://t.co/ExvFXEtVTk reageer retweet
We verwachten serieuze kritische vragen over bronnen, bewijzen en allianties van op zijn minst Refragmental, maar talloze anderen natuurlijk.
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 00:56:29 #103
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193594955
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 00:50 schreef Tweek het volgende:
Als iemand trouwens een digital ad free jaar abo op de Washington Post wil DM mij even. Ik kan er één weg geven.
Dank je maar ik ben al abonnee ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 01:00:49 #104
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193594975
Echt heerlijk gelachen om de tweets op vorige pagina's
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 01:01:09 #105
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193594977
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 00:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
ewong twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 00:27:07 Breaking: Twitter is deleting nearly 200,000 China-linked accounts that push disinfo, incl. on the coronavirus. Many are bots. https://t.co/sXlxinX7Pp That comes after our @:nytimes story this week analyzing 4,600 China-linked accounts, many suspicious: https://t.co/ExvFXEtVTk reageer retweet
We verwachten serieuze kritische vragen over bronnen, bewijzen en allianties van op zijn minst Refragmental, maar talloze anderen natuurlijk.
In dat kader, de WaPo heeft een gids hoe je kan zien dat je opa of oma Antifa activist is geworden, dat zullen dezelfde users vast op prijs stellen, hier een stukje alvast:

quote:
For your birthday, she knits you an unwanted scarf. To be used as a balaclava?

She belongs to a decentralized group with no leadership structure that claims to be discussing a “book,” but no one ever reads the book and all they seem to do is drink wine.

Is always talking on the phone with an “aunt” you have never actually met in person. Aunt TIFA????

Always walking into rooms and claiming not to know why he walked into the room. Likely.

He “trips” over and breaks your child’s Lego police station when walking through the living room in the dark.

https://www.washingtonpos(...)ome-an-antifa-agent/
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 01:05:29 #106
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_193594995
https://wapo.st/30daypass?code=IQY-AYQ-OEG-YEI 30 dagen pass voor de geintresseerde.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 01:21:12 #107
441440 aquawoman
Bitch please
pi_193595078
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:16 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat vind jij er van? Moeten die beelden weg, of niet?

Vind het persoonlijk best lastig. Heb niet zo'n duidelijke overtuiging.
In mijn optiek moeten ze in ieder geval niet als helden neergezet worden. Maar in een goede context, die mensen iets leert over toen en nu, blijft het interessante historie. Geschiedenis kan ons altijd inzichten geven.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 01:23:51 #108
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_193595087
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:21 schreef aquawoman het volgende:

[..]

In mijn optiek moeten ze in ieder geval niet als helden neergezet worden. Maar in een goede context, die mensen iets leert over toen en nu, blijft het interessante historie. Geschiedenis kan ons altijd inzichten geven.
De vraag is alleen moet dat op een plein of in een museum. Het neerhalen van de beelden heeft meer gedaan voor de educatie van veel beelden. Dan dat de beelden ooit gedaan hebben voor het aanwezig zijn.
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 01:33:54 #109
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193595124
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:21 schreef aquawoman het volgende:

[..]

In mijn optiek moeten ze in ieder geval niet als helden neergezet worden. Maar in een goede context, die mensen iets leert over toen en nu, blijft het interessante historie. Geschiedenis kan ons altijd inzichten geven.
Het blijft natuurlijk bevreemdend dat beelden van wat feitelijk landverraders zijn, mensen die een oorlog begonnen zijn om slavernij in stand te houden, de steen des aanstoots zijn. Stel je eens voor dat er in Nederland een dozijn beelden van Mussert zouden staan en dat we joden die ervoor klaagden zouden vertellen dat het gewoon geschiedenis is en dat ze niet moeten zeuren.

Columbus is m.i. een ander verhaal, overigens.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 01:36:03 #110
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_193595132
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het blijft natuurlijk bevreemdend dat beelden van wat feitelijk landverraders zijn, mensen die een oorlog begonnen zijn om slavernij in stand te houden, de steen des aanstoots zijn. Stel je eens voor dat er in Nederland een dozijn beelden van Mussert zouden staan en dat we joden die ervoor klaagden zouden vertellen dat het gewoon geschiedenis is en dat ze niet moeten zeuren.

Columbus is m.i. een ander verhaal, overigens.
De partij van Lincoln klaagt altijd over dat de mensen die door hem verslagen zijn niet geeerd worden. Ondanks dat zij vochten voor slavernij.

Het is een raar iets.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 03:57:45 #111
323401 Kijkertje
met filter
pi_193595498
Naast de Tulsa Race Massacre nu ook Ax Handle Saturday :X

rgoodlaw twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 02:53:03 “The event for Mr. Trump in Jacksonville coincides with one of the darkest days in the city’s history ... the 60th anniversary of ‘Ax Handle Saturday,’ when a white mob organized by the Ku Klux Klan attacked mostly black civil rights protesters...” https://t.co/R141F1xJj0 reageer retweet
quote:
The event for Mr. Trump in Jacksonville, not in Charlotte, N.C., as planned, coincides with one of the darkest days in the city's history. The president will address his supporters on the 60th anniversary of "Ax Handle Saturday," when a white mob organized by the Ku Klux Klan attacked mostly black civil rights protesters sitting at the city's whites-only lunch counters. The attackers hid ax handles in the brush at Hemming Park, said Alan Bliss, the executive director of the Jacksonville Historical Society.

The city's white mayor at the time, Haydon Burns, suppressed news about the beatings, Dr. Bliss said, and it was not until 2001 that the day was commemorated with a marker, paid for by the historical society, at the park. The current mayor, Lenny Curry, a Republican, removed a bronze Confederate soldier statue from the same park this week.

It was not clear that the historical resonance of the date for the city, which is about 30 percent African-American, was known to Republican officials before its selection.


[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 12-06-2020 04:58:13 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 12 juni 2020 @ 05:11:56 #112
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_193595603
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:08 schreef riazop het volgende:

[..]

Iedereen in Europa (en de VS) was voor 1830 een voorstander van slavenhandel. Weg er mee dus
Als je je ook maar 10 seconden even inleest in abolitionism weet je al dat dit onzin is.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 12 juni 2020 @ 06:32:43 #113
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_193595669
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:23 schreef Tweek het volgende:

[..]

De vraag is alleen moet dat op een plein of in een museum. Het neerhalen van de beelden heeft meer gedaan voor de educatie van veel beelden. Dan dat de beelden ooit gedaan hebben voor het aanwezig zijn.
Schroef een duidelijk zichtbare asterix (*) boven de schouders van het beeld. Dat kun je dan in een onderschrift toelichten.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_193595685
Dr. Fauci en dr. Birx zijn monddood ‘gemaakt’.

Samenvatting:
SethAbramson twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 03:23:09 A US media failure that has to be acknowledged:

(1) The White House announced the Coronavirus Task Force would be disbanded.
(2) There was outcry.
(3) Trump *claimed* he had changed his mind.
(4) Everyone looked away.
(5) The White House disbanded the Coronavirus Task Force.

😡 reageer retweet
Er is niet eens een second wave...het is één lange first wave!
  vrijdag 12 juni 2020 @ 08:26:22 #115
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193596047
Trump's plannen voor de politie: https://www.nu.nl/buitenl(...)te-hervormingen.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 12 juni 2020 @ 08:26:55 #116
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193596050
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 18:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

De burgemeester van Seattle was nog wat bondiger "Go back to your bunker"
:D zei die dat echt?? :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 12 juni 2020 @ 08:46:03 #117
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193596217
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:16 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat vind jij er van? Moeten die beelden weg, of niet?

Vind het persoonlijk best lastig. Heb niet zo'n duidelijke overtuiging.
De beelden hoeven niet weg wat mij betreft. Ze moeten in een andere context worden geplaatst. Bij de nazikampen hebben ze dit ook gedaan. Het zijn symbolen geworden, nu de meeste getuigen die daar hebben gezeten in de oorlog verdwenen zijn. Je zou die beelden in een educatieve vorm elders kunnen plaatsen met duidelijke verwijzingen naar het slavernijverleden. In amsterdam zie je nog ijzeren ringen in de muur gemetseld waar slaven werden vastgezet. dat hoor je niet tijdens een rondvaart op de grachten als info voor de toerist:


Hier is in principe weinig gedaan om te verklaren hoe Nederland aan zijn rijkdom is gekomen, maar de beelden zijn voor oplettende mensen vrij duidelijk, zelfs als wij er collectief over zwijgen:


Veel van deze slaven zijn verhandeld in onze hoofdstad, en later naar de andere kant van de wereld verscheept door de eerste multinational onder erbarmelijke omstandigheden.

Die staan nu te protesteren. En geef ze eens ongelijk!
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_193596858
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Stel je eens voor dat er in Nederland een dozijn beelden van Mussert zouden staan en dat we joden die ervoor klaagden zouden vertellen dat het gewoon geschiedenis is en dat ze niet moeten zeuren.

Je dacht dat er in NL geen standbeelden stonden van anti semietische schrijvers?
pi_193597019
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:36 schreef riazop het volgende:

[..]

Je dacht dat er in NL geen standbeelden stonden van anti semietische schrijvers?
Je mist het punt. Maar dat komt waarschijnlijk doordat je selectief citeert. Kap daar eens mee.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:45:44 #120
33189 RM-rf
1/998001
pi_193597023
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 08:46 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

De beelden hoeven niet weg wat mij betreft. Ze moeten in een andere context worden geplaatst. Bij de nazikampen hebben ze dit ook gedaan. Het zijn symbolen geworden, nu de meeste getuigen die daar hebben gezeten in de oorlog verdwenen zijn. Je zou die beelden in een educatieve vorm elders kunnen plaatsen met duidelijke verwijzingen naar het slavernijverleden. In amsterdam zie je nog ijzeren ringen in de muur gemetseld waar slaven werden vastgezet. dat hoor je niet tijdens een rondvaart op de grachten als info voor de toerist:

[ afbeelding ]
Hier is in principe weinig gedaan om te verklaren hoe Nederland aan zijn rijkdom is gekomen, maar de beelden zijn voor oplettende mensen vrij duidelijk, zelfs als wij er collectief over zwijgen:
[ afbeelding ]

Veel van deze slaven zijn verhandeld in onze hoofdstad, en later naar de andere kant van de wereld verscheept door de eerste multinational onder erbarmelijke omstandigheden.
waar haal je die onzin vandaan?

amsterdam vol ringen waaraan slaven zouden zijn geketent die daarna naar amerika gebracht werden?
slaven werden niet zelf in amsterdam verhandeld en aan die ringen legde men boten aan, of bond paarden of karren vast

het laatste beeld dat je post is vermoedelijke en afbeeldingen van sint Maurice de Moor (een soedanese soldaat die door de romeinen als martelaar gedood werd in zwitserland).. iig de kleding doet vermoeden dat het allerminst om een afbeelding van een slaaf gaat
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:47:12 #121
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193597042
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:45 schreef RM-rf het volgende:

[..]

waar haal je die onzin vandaan?

amsterdam vol ringen waaraan slaven zouden zijn geketent die daarna naar amerika gebracht werden?
slaven werden niet zelf in amsterdam verhandeld en aan die ringen legde men boten aan, of bond paarden of karren vast

ga eens naar het Amsterdamse archief. Dan stort gelijk je liberale wereldje in.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_193597402
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2020 18:17 schreef Kijkertje het volgende:
Oh deze had ik nog gemist, Trump deed weer eens stoer:

realDonaldTrump twitterde op donderdag 11-06-2020 om 05:01:46 Radical Left Governor @:JayInslee and the Mayor of Seattle are being taunted and played at a level that our great Country has never seen before. Take back your city NOW. If you don’t do it, I will. This is not a game. These ugly Anarchists must be stooped IMMEDIATELY. MOVE FAST! reageer retweet
Reactie Inslee:

JayInslee twitterde op donderdag 11-06-2020 om 06:51:31 A man who is totally incapable of governing should stay out of Washington state’s business. “Stoop” tweeting. https://t.co/O6i04qmZ9v reageer retweet
Het heeft weinig met stoer doen te maken. Ze zijn daar de complete controle verloren over een deel van Seattle. Ze hebben daar grenzen opgezet (de ironie) en ze bewaken die grenzen met wapens en fouilleren een ieder die het gebied binnen wilt komen (de ironie). Binnen het gebied worden mensen volgens de politie afgeperst om zo de revolutie te bekostigen.
De heer Inslee wist zogenaamd niet dat dit gaande was in de grootste stad van zijn eigen staat, en weigert tot nu toe nog steeds om actie te ondernemen tegen dat tuig.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 10:16:38 #123
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_193597521
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het heeft weinig met stoer doen te maken. Ze zijn daar de complete controle verloren over een deel van Seattle. Ze hebben daar grenzen opgezet (de ironie) en ze bewaken die grenzen met wapens en fouilleren een ieder die het gebied binnen wilt komen (de ironie). Binnen het gebied worden mensen volgens de politie afgeperst om zo de revolutie te bekostigen.
De heer Inslee wist zogenaamd niet dat dit gaande was in de grootste stad van zijn eigen staat, en weigert tot nu toe nog steeds om actie te ondernemen tegen dat tuig.
Ik zie dat je keurig de alt-right talking points herhaalt.

Hier wat first-hand info:
Reddit: I was wrong about the autonomous zone

Filmpje:
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_193597629
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:16 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik zie dat je keurig de alt-right talking points herhaalt.

Hier wat first-hand info:
Reddit: I was wrong about the autonomous zone
Alt right talking points?

https://www.foxnews.com/u(...)businesses-extortion

Vervolgens kom je met een Reddit post aanzetten.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 10:22:54 #125
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_193597645
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:16 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik zie dat je keurig de alt-right talking points herhaalt.

Hier wat first-hand info:
Reddit: I was wrong about the autonomous zone
quote:
...it will be the worst PR move since Trump got his twitter password
_O-

Overigens interessant, had dit stuk nieuws even gemist.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 12 juni 2020 @ 10:23:38 #126
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_193597654
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Alt right talking points?

https://www.foxnews.com/u(...)businesses-extortion

Vervolgens kom je met een Reddit post aanzetten.
En dan post je Fox News _O-
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 10:28:53 #127
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193597723
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Alt right talking points?

https://www.foxnews.com/u(...)businesses-extortion

Vervolgens kom je met een Reddit post aanzetten.
FOX News. Zonder enig bewijs en gebaseerd op onbevestigde verhalen. Alt right talking points dus.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_193597725
Dus, als er bij een dergelijke plek mensen met wapens ter beveiliging staan is dat voor Fox een groot probleem, maar als mensen met wapens, zoals laatst in Michigan, regeringsgebouwen binnenvallen omdat ze Corona stom vinden, is dat voor hetzelfde Fox ineens geen enkel probleem. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_193597733
Dit is ook een vrij ranzige tweet als reactie op Ilhan Omar:

tedcruz twitterde op donderdag 11-06-2020 om 16:27:40 No, he didn’t commit genocide, “literally” or otherwise. He did discover the New World, which led to colonizers, some of whom inadvertently brought disease.

Is it your position that it’s inherently immoral to come to America from a foreign land?

I’m glad my Dad came from Cuba. https://t.co/Sj2PbwDVdw reageer retweet
Feitelijk probeert Ted Cruz met een leugen Ilhan te framen voor racisme door zelf racistisch impliciet haar achtergrond in de discussie te betrekken.

De reacties op deze tweet maken gehakt van Ted.
pi_193597738
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:28 schreef xpompompomx het volgende:
Dus, als er bij een dergelijke plek mensen met wapens ter beveiliging staan is dat voor Fox een groot probleem, maar als mensen met wapens, zoals laatst in Michigan, regeringsgebouwen binnenvallen omdat ze Corona stom vinden, is dat voor hetzelfde Fox ineens geen enkel probleem. :')
Het fair en balanced nieuws vanuit de rechtse bril die geen feiten wilt zien. :D
pi_193597744
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:16 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik zie dat je keurig de alt-right talking points herhaalt.

Hier wat first-hand info:
Reddit: I was wrong about the autonomous zone

Filmpje:
Ziet er wel gezellig uit eigenlijk. Lijkt wel een beetje op het het oude bedrijventerrein, hier in de stad, waar allemaal mini bedrijfjes zijn neergestreken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 12 juni 2020 @ 10:33:14 #132
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_193597773
Hier nog een bron die in de fact check image in de TS niet bij de extremen staat: https://www.theguardian.c(...)-zone-police-protest
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 10:34:01 #133
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193597788
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ziet er wel gezellig uit eigenlijk. Lijkt wel een beetje op het het oude bedrijventerrein, hier in de stad, waar allemaal mini bedrijfjes zijn neergestreken.
Volgens de lokale Seattle Times is de politie nog steeds gewoon aanwezig in het gebied en reageren ze op 911 telefoontjes.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_193597867
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Volgens de lokale Seattle Times is de politie nog steeds gewoon aanwezig in het gebied en reageren ze op 911 telefoontjes.
Het zal ook allemaal wel niet zo schokkend zijn als de boosmeneertjes denken dat het is. Maar ja, net zoals hier in Nederland, worden de boosmeneertjes altijd nogal zenuwachtig van dergelijke plekken. Helemaal als de boosmeneertjes ook nog eens van de vastgoedkant zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_193598053
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:28 schreef xpompompomx het volgende:
Dus, als er bij een dergelijke plek mensen met wapens ter beveiliging staan is dat voor Fox een groot probleem, maar als mensen met wapens, zoals laatst in Michigan, regeringsgebouwen binnenvallen omdat ze Corona stom vinden, is dat voor hetzelfde Fox ineens geen enkel probleem. :')
Gefeliciteerd, je hebt hypocrisie in de media ontdekt.
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 10:54:06 #136
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193598091
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, je hebt hypocrisie in de media ontdekt.
De media? Nou niet liegen, dit gaat niet over DE media.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 10:55:08 #137
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_193598112
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

De media? Nou niet liegen, dit gaat niet over DE media.
Ik dacht ook juist dat Fox News zich altijd maar wat graag distantieert van 'de media'.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_193598138
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 05:11 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Als je je ook maar 10 seconden even inleest in abolitionism weet je al dat dit onzin is.
abolitionisten toen was hetzelfde wat veganisten nu zijn
pi_193598234
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

De media? Nou niet liegen, dit gaat niet over DE media.
???????
pi_193598519
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 11:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]

???????
Jij gooit voor het gemak alle media op een hoop. Ik ben daar persoonlijk ook geen fan van.

Maar goed, waarschijnlijk ben jij ook zo'n figuur dat keihard 'de NYT vindt!' roept als de krant een opiniestuk plaatst.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 12 juni 2020 @ 11:36:15 #141
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193598701
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het zal ook allemaal wel niet zo schokkend zijn als de boosmeneertjes denken dat het is. Maar ja, net zoals hier in Nederland, worden de boosmeneertjes altijd nogal zenuwachtig van dergelijke plekken. Helemaal als de boosmeneertjes ook nog eens van de vastgoedkant zijn.
Boosmeneertjes zijn ook behoorlijk tegen anti-fa. Zijn ze bang omdat ze bij de doelgroep van die beweging horen?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_193598785
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 11:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]

???????
Vind je trouwens nog steeds dat Trump een geweldige president is?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 12 juni 2020 @ 11:45:43 #143
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193598806
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 11:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vind je trouwens nog steeds dat Trump een geweldige president is?
en waarom? dat zouden we ook willen weten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_193598943
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, je hebt hypocrisie in de media ontdekt.
Je 'vergeet' weer eens in te gaan op posts die jou aanspreken.
What Would Goku Do
  vrijdag 12 juni 2020 @ 12:50:06 #145
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_193599749
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 11:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vind je trouwens nog steeds dat Trump een geweldige president is?
Gezien het begrotingstekort, de staat van de gezondheidszorg, de aanpak van de Coronacrisis en de rellen, de aanpak van het milieu, de constructieve discussie met regionale bestuurders, de warme relatie met de legerleiding, de groei qua internationale relaties gekoppeld aan de persoonlijke moed die trump steeds weer tentoonspreidt kun je niet anders concluderen.

Morons Are Governing America tenslotte
  vrijdag 12 juni 2020 @ 13:09:52 #146
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193600027
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 12:50 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Gezien het begrotingstekort, de staat van de gezondheidszorg, de aanpak van de Coronacrisis en de rellen, de aanpak van het milieu, de constructieve discussie met regionale bestuurders, de warme relatie met de legerleiding, de groei qua internationale relaties gekoppeld aan de persoonlijke moed die trump steeds weer tentoonspreidt kun je niet anders concluderen.

Morons Are Governing America tenslotte
ze vinden elkaar wel, inderdaad.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_193600587
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 08:26 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

:D zei die dat echt?? :')
Ja :)

Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 13:48:59 #148
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193600613
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 13:47 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja :)

_O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 13:50:39 #149
236264 crew  capricia
pi_193600642
Ik ben benieuwd naar de cijfers van het tweede kwartaal. Verwacht dramatische cijfers.
Definitely not CIA
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 14:27:36 #150
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193601120
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 13:50 schreef capricia het volgende:
Ik ben benieuwd naar de cijfers van het tweede kwartaal. Verwacht dramatische cijfers.
Economische cijfers, bedoel je?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 14:39:59 #151
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193601284
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Economische cijfers, bedoel je?
IQ test Trump admin..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 12 juni 2020 @ 15:06:18 #152
458679 Ruse
Super, man
pi_193601547
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 15:58 schreef Ulx het volgende:
ddale8 twitterde op donderdag 11-06-2020 om 15:54:18 Trump in a 2017 interview: "People don't realize, you know, the Civil War, um -- you think about it: why? People don't ask that question. But why was there the Civil War? Why could that one not have been worked out?" https://t.co/HLa9ojBakP reageer retweet
Ja, waarom is er nooit onderzoek gedaan naar de oorzaak van die burgeroorlog? Nu weet niemand dat. Het kan van alles zijn. Ja.
_O- :') |:( :|W
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 juni 2020 @ 15:33:14 #153
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193601959
RichardGrenell twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 06:49:36 They should now be barred from federal government contracts - there should be consequences for not selling technology to police departments. @realDonaldTrump https://t.co/dsOVPVfufI reageer retweet
Grote softwarebedrijven willen geen gezichtsherkenningsoftware verkopen aan de politie.

De partij die van mening is dat een bakker mag bepalen of een homostel een bruidstaart kan krijgen is tegen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 15:35:13 #154
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193601980
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:33 schreef Ulx het volgende:
RichardGrenell twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 06:49:36 They should now be barred from federal government contracts - there should be consequences for not selling technology to police departments. @:realDonaldTrump https://t.co/dsOVPVfufI reageer retweet
Grote softwarebedrijven willen geen gezichtsherkenningsoftware verkopen aan de politie.

De partij die van mening is dat een bakker mag bepalen of een homostel een bruidstaart kan krijgen is tegen.
Nou ja, prima maar bij wie willen ze dan diensten gaan afnemen? Chinese of EU bedrijven?

Het zijn wel een zooitje stupide figuren bij elkaar.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 15:36:07 #155
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193601990
Altijd maar weer hersenloze retaliation voorstaan, gewoon omdat ze geen ja en amen zeggen op alles wat jij wil
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_193601996
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:33 schreef Ulx het volgende:
RichardGrenell twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 06:49:36 They should now be barred from federal government contracts - there should be consequences for not selling technology to police departments. @:realDonaldTrump https://t.co/dsOVPVfufI reageer retweet
Grote softwarebedrijven willen geen gezichtsherkenningsoftware verkopen aan de politie.

De partij die van mening is dat een bakker mag bepalen of een homostel een bruidstaart kan krijgen is tegen.
Die vrije markt jongens bedoel je?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 juni 2020 @ 15:43:56 #157
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193602074
Het SC had het toch gelegaliseerd? Dan kan Trump niets anders dan het accepteren. Jammer maar helaas.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 juni 2020 @ 15:44:25 #158
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193602081
Elk voordeel heb zijn nadeel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 15:47:41 #159
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_193602125
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Die vrije markt jongens bedoel je?
Ja die vrije markt jongens die ineens gereguleerd moeten worden omdat ze liever niet hebben dat Trump oproept tot haat en intolerantie via hun medium.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 16:08:47 #160
236264 crew  capricia
pi_193602406
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Economische cijfers, bedoel je?
Ja.
Kan wel eens een ongekende diepte worden. Voorspellingen van de Deutsche Bank voor de VS zijn tot wel -40%.
Definitely not CIA
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 16:35:58 #161
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193602717
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:08 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja.
Kan wel eens een ongekende diepte worden. Voorspellingen van de Deutsche Bank voor de VS zijn tot wel -40%.
Dat lijkt mij erg hoog maar 20% zoals het VK zou ik niet uitsluiten, we gaan het zien.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 16:38:18 #162
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193602758
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:36 schreef Szura het volgende:
Altijd maar weer hersenloze retaliation voorstaan, gewoon omdat ze geen ja en amen zeggen op alles wat jij wil
Uiteraard maar het is allemaal impotent gebral omdat ze geen opties hebben, zie bijvoorbeeld het cloud programma van het Pentagon, er zijn maar 2 partijen wereldwijd die kunnen leveren wat ze nodig hebben, Microsoft en Amazon. Doe je geen zaken met die twee dan heb je dus geen cloud.

Het is typerend voor Trump en zijn benoemingen, impotent gebral maar leveren kunnen ze niet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 juni 2020 @ 17:01:52 #163
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193603124
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 16:50:14 A new book reveals that Melania Trump was using her delayed arrival to the White House as leverage for renegotiating her prenuptial agreement with Trump.
https://t.co/PzKTK2BO17 reageer retweet
Goede deals maakt mevrouw Trump. Scheiding in een paar maanden nadat Trump uit het WH is.

Lullig dat dit de belastingbetaler extra kostte, maar da's pech voor het klootjesvolk. Die W wilden die glamour, mogen ze lappen ook.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 17:05:02 #164
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_193603179
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 13:47 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja :)

Dit is echt goud hè :D

[ Bericht 2% gewijzigd door GarlandBriggs op 12-06-2020 17:05:36 (Spaaaaaatie ) ]
  vrijdag 12 juni 2020 @ 17:05:37 #165
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193603185
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 17:01 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 16:50:14 A new book reveals that Melania Trump was using her delayed arrival to the White House as leverage for renegotiating her prenuptial agreement with Trump.
https://t.co/PzKTK2BO17 reageer retweet
Goede deals maakt mevrouw Trump. Scheiding in een paar maanden nadat Trump uit het WH is.

Lullig dat dit de belastingbetaler extra kostte, maar da's pech voor het klootjesvolk. Die W wilden die glamour, mogen ze lappen ook.
Er is weinig glamour aan die verbouwde geplamuurde robot
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 juni 2020 @ 17:08:55 #166
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193603230
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 17:05 schreef Szura het volgende:

[..]

Er is weinig glamour aan die verbouwde geplamuurde robot
Nou d'r zijn toch wat figuren geweest die postten dat het een hele mooie vrouw met klasse en stijl en whatnot is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193603320
quote:
Op vrijdag 12 juni 2020 06:32 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Schroef een duidelijk zichtbare asterix (*) boven de schouders van het beeld. Dat kun je dan in een onderschrift toelichten.


Asterisk.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2020 17:17:52 ]
pi_193603764
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 17:01 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 16:50:14 A new book reveals that Melania Trump was using her delayed arrival to the White House as leverage for renegotiating her prenuptial agreement with Trump.
https://t.co/PzKTK2BO17 reageer retweet
Goede deals maakt mevrouw Trump. Scheiding in een paar maanden nadat Trump uit het WH is.

Lullig dat dit de belastingbetaler extra kostte, maar da's pech voor het klootjesvolk. Die W wilden die glamour, mogen ze lappen ook.
Nee, die wacht gewoon tot hij dood is, ze zit eerste rang om een boek te schrijven en Trump is wel zo'n naar mannetje om Barron bij de scheiding te betrekken.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 12 juni 2020 @ 17:50:46 #169
323401 Kijkertje
met filter
pi_193603791
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 17:08 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nou d'r zijn toch wat figuren geweest die postten dat het een hele mooie vrouw met klasse en stijl en whatnot is.
Melania is ook gewoon een prop voor Trump, ze neemt totaal geen initiaven als first lady
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 12 juni 2020 @ 17:56:20 #170
323401 Kijkertje
met filter
pi_193603866
Over Bolton's boek:

kylegriffin1 twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 17:20:02 John Bolton will claim in his forthcoming book that Trump engaged in "misconduct with other countries," beyond his contacts with Ukraine. https://t.co/UHrNLL7Sse reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 juni 2020 @ 17:58:15 #171
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193603894
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 17:56 schreef Kijkertje het volgende:
Over Bolton's boek:

kylegriffin1 twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 17:20:02 John Bolton will claim in his forthcoming book that Trump engaged in "misconduct with other countries," beyond his contacts with Ukraine. https://t.co/UHrNLL7Sse reageer retweet
Komt hij nou mee aankakken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 18:14:51 #172
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193604136
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 17:56 schreef Kijkertje het volgende:
Over Bolton's boek:

kylegriffin1 twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 17:20:02 John Bolton will claim in his forthcoming book that Trump engaged in "misconduct with other countries," beyond his contacts with Ukraine. https://t.co/UHrNLL7Sse reageer retweet
Laffe herder, had ie een tijdje terug moeten doen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 18:18:01 #173
323401 Kijkertje
met filter
pi_193604194
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 17:58 schreef Ulx het volgende:

[..]

Komt hij nou mee aankakken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:14 schreef Szura het volgende:

[..]

Laffe herder, had ie een tijdje terug moeten doen
Maar wel kritiek hebben over de aanpak van het Huis bij de Impeachment :')

peterbakernyt twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 16:28:56 Bolton in his new book, per publisher release: "I am hard-pressed to identify any significant Trump decision during my tenure that wasn’t driven by reelection calculations." The House committed "impeachment malpractice" for charging him only with the Ukraine matter, Bolton says. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 18:24:49 #174
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_193604305
Ik vraag me af wat zijn doel nu precies is. Hij wordt nu uitgekotst door Republikeinen EN Democraten. Geen handig begin voor je boekverkoop.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 18:27:52 #175
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193604356
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:24 schreef Mike het volgende:
Ik vraag me af wat zijn doel nu precies is. Hij wordt nu uitgekotst door Republikeinen EN Democraten. Geen handig begin voor je boekverkoop.
Mischien onder het motto "There is no such thing as bad publicity"?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_193604364
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:24 schreef Mike het volgende:
Ik vraag me af wat zijn doel nu precies is. Hij wordt nu uitgekotst door Republikeinen EN Democraten. Geen handig begin voor je boekverkoop.
Dat zal, maar iedereen wil z'n boek lezen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 18:36:05 #177
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_193604466
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zal, maar iedereen wil z'n boek lezen.
Dat is nog maar zeer de vraag. Een uittreksel in de krant misschien, maar na het boek van Michael Wolff zijn er volgens mij nog maar weinig succesvolle boeken verschenen over Trump of zijn regering.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_193604551
Ik ben ook wel benieuwd of Trump qua approval nu binnen zijn vaste bandbreedte blijft. Initieel zorgde corona voor een kleine opleving in zijn approval rating die inmiddels wel weer verdwenen is:
https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/

Afgezien van de initiële periode leek de 40% wel pakweg zijn ondergrens. Het zou geen goed nieuws zijn als hij nu door die ondergrens zou zakken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 juni 2020 @ 18:41:55 #179
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193604554
Dat is niet zijn probleem. De uitgever betaalt een voorschot. Die loopt het risico.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 18:52:34 #180
236264 crew  capricia
pi_193604701
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat lijkt mij erg hoog maar 20% zoals het VK zou ik niet uitsluiten, we gaan het zien.
Ook dat is toch ongekend. -20%. Voor de VS.
Definitely not CIA
pi_193604761
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:52 schreef capricia het volgende:

[..]

Ook dat is toch ongekend. -20%. Voor de VS.
Over wat voor cijfers praten we?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 18:57:12 #182
236264 crew  capricia
pi_193604783
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Over wat voor cijfers praten we?
GDP in 1 maand.
Definitely not CIA
pi_193604811
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:57 schreef capricia het volgende:

[..]

GDP in 1 maand.
Dat kon natuurlijk best wel eens fors zijn, al is de wat langere termijn wat mij betreft interessanter.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 19:04:25 #184
236264 crew  capricia
pi_193604880
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat kon natuurlijk best wel eens fors zijn, al is de wat langere termijn wat mij betreft interessanter.
40% voor 1 maand.
25% voor het tweede kwartaal.

Ik vind het bizarre cijfers.
Definitely not CIA
pi_193604913
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:04 schreef capricia het volgende:

[..]

40% voor 1 maand.
25% voor het tweede kwartaal.

Ik vind het bizarre cijfers.
Maar is dat echt of uit de geruchtenmolen?

Ik geloof best dat het in lijn ligt met het VK en dan word er wellicht wat geknutseld om het later bij te stellen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_193604925
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:04 schreef capricia het volgende:

[..]

40% voor 1 maand.
25% voor het tweede kwartaal.

Ik vind het bizarre cijfers.
Oh absoluut, maar de VS heeft ook wel een wat andere economie dan wij hier. Daar gaat gewoon doodleuk 10% direct de laan uit, maar in principe kan dat ook weer vrij snel herstellen. Vandaar ook dat ik zeg dat het interessanter is om de balans wat later op te maken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 12 juni 2020 @ 19:14:06 #187
8369 speknek
Another day another slay
pi_193605016
Gedurende 2 van de 3.5 jaar was het Huis in Republikeinse handen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 juni 2020 @ 19:20:38 #188
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193605091
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh absoluut, maar de VS heeft ook wel een wat andere economie dan wij hier. Daar gaat gewoon doodleuk 10% direct de laan uit, maar in principe kan dat ook weer vrij snel herstellen. Vandaar ook dat ik zeg dat het interessanter is om de balans wat later op te maken.
Nou ja, gaan koersen 10% omlaag, dan is een portefeuille van 100 dollar nog 90 waard. Gaat dat weer met 10% omhoog, klinkt dat leuk, maar je bent dan terug op 99 dollar.

Uiteindelijk niet heel prettig voor de balans als dat een tijdje jojoot. De kans dat er minder mensen worden aangenomen is dan aanwezig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193605216
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nou ja, gaan koersen 10% omlaag, dan is een portefeuille van 100 dollar nog 90 waard. Gaat dat weer met 10% omhoog, klinkt dat leuk, maar je bent dan terug op 99 dollar.

Uiteindelijk niet heel prettig voor de balans als dat een tijdje jojoot. De kans dat er minder mensen worden aangenomen is dan aanwezig.
Ik heb de basisschool ook afgerond hoor. Ik weet ook niet waar je denkt dat ik praat over een daling die weer wordt gecompenseerd met een stijging van hetzelfde percentage. Ik stel simpelweg dat een wat meer volatiele economie kortere, diepere dalen kent doorgaans en dus ook vrij snel weer kan herstellen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 12 juni 2020 @ 19:46:35 #190
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_193605456
Normaal zou je een amateuristisch videoblogje kunnen negeren, alleen in het geval van OANN is het nodig om aan te tonen wat voor partijdige rotzooi ze maken omdat een regeringsleider er naar luistert...

quote:
Trump’s most loyal media ally promised a pro-Trump poll. It didn’t deliver — and then pulled its story.

(..)

He promised that OAN would be “releasing a poll concerning the 2020 presidential race” that “looks as though it will be in favor of” the president.

Early Thursday afternoon, the poll came out. Conducted by Gravis Marketing, a pollster that earns a C in FiveThirtyEight’s ranking of pollsters, it was focused solely on Florida.

It had Trump and Biden tied in the must-win state for Trump, a state Trump won narrowly four years ago.

OAN produced a video segment on the poll, again featuring Rouz, which appeared on its website. Soon after it was published, though, the report was pulled. A tweet from Herring that apparently announced the results was also deleted.

(..)

The poll itself and Rouz’s report on the poll immediately raise red flags in a variety of ways.

For example, it shows a 50-50 tie between Biden and Trump. Polls don’t normally result in perfect 50-50 ties, unless respondents are forced to choose between the two candidates. That appears to be what happened in this case, as Kovler notes; at another point in Rouz’s report, he reveals that Trump leads Biden 53 percent to 47 percent among undecided voters.

What does that mean? It means that Biden necessarily leads among voters who have made up their minds. Imagine that half of voters say they’re undecided. To get a 50-50 result overall, Biden would need to lead Trump 53 to 47 among decided voters if Trump led by the same margin among undecideds.

(..)

Trump is presented as having an edge over Biden on handling the economy. But this point, one central to Trump’s reelection bid, downplays that Trump is under 50 percent among respondents and leads Biden by only four points, basically a tie.

Many of the other data points that Rouz highlights are based on leading questions (“Is activating the national guard an effective way to prevent further rioting?”) or are presented by Rouz in ludicrously loaded language.

(..)

That Rouz is so sloppy and presents the findings so dishonestly should not be a surprise. He has another report that was published by OAN on Thursday. It is a buffet of allegations that would resonate with Trump: The “deep state” is working with Democrats to produce polls making Republican voters demoralized. It’s lifting up one of the dumber points of contention Trump’s team raised in its criticism of the CNN poll but somehow manages to do so in an even more ridiculous way.

Bron: WaPo
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 juni 2020 @ 20:13:45 #191
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193605802
jonathanoosting twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 17:48:44 A GOP activist is hosting an "operation incinerator" event tonight in Grand Rapids, encouraging folks to burn their absentee ballot *applications* in apparent protest of SOS Benson's move to mail them to all. There will apparently be a "Dumpster of Liberty Lighting Ceremony." reageer retweet
Kijk! Daarmee own je de hysterische libruls pas echt keihard!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 20:20:40 #192
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193605896
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:41 schreef Monolith het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd of Trump qua approval nu binnen zijn vaste bandbreedte blijft. Initieel zorgde corona voor een kleine opleving in zijn approval rating die inmiddels wel weer verdwenen is:
https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/

Afgezien van de initiële periode leek de 40% wel pakweg zijn ondergrens. Het zou geen goed nieuws zijn als hij nu door die ondergrens zou zakken.
Aan z’n gedrag sinds de uitbraak van corona en nog erger sinds de racismeprotesten te zien lijky hij zich ook nog sterker op z’n base te richten, waar gaat hij de extra kiezers vandaan halen die hij in november nodig heeft? Ook z’n vaste 40% is niet genoeg.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 juni 2020 @ 20:29:30 #193
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193606014
ryanstruyk twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 15:48:01 Coronavirus cases are climbing now in 19 states via @CNN: Alaska, Alabama, Arkansas, Arizona, California, Florida, Georgia, Hawaii, Idaho, North Carolina, North Dakota, Nevada, Oklahoma, Oregon, South Carolina, Texas, Utah, Vermont, Wyoming. https://t.co/jS0Jopr88w https://t.co/04vOYGjgEG reageer retweet
Niet goed voor de economie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193606056
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 20:20 schreef Szura het volgende:

[..]

Aan z’n gedrag sinds de uitbraak van corona en nog erger sinds de racismeprotesten te zien lijky hij zich ook nog sterker op z’n base te richten, waar gaat hij de extra kiezers vandaan halen die hij in november nodig heeft? Ook z’n vaste 40% is niet genoeg.
Klopt, hij is steeds harder aan het "double downen" lijkt het. Voor beide crises leek het campagneteam nog in te willen zetten op een verbreding van het electoraat door ook de pijlen op bijvoorbeeld zwarte kiezers te richten onder het mom van "Trump bezorgt jullie banen en hogere lonen", maar met name het optreden bij de racismeprotesten heeft ervoor gezorgd dat die strategie wel bij het gros vuil kan. Blanke, Nederlandse fokkertjes lopen misschien weg met iemand als Candace Owens, de gemiddelde zwarte Amerikaan ziet gewoon weer een president die terug verlangt naar de tijd waarin de protesten van de burgerrechtenbeweging met geweld uit elkaar geknuppeld werden. Bovendien lijkt dat soort optreden ook nog wel het nodige kwaad bloed te zetten bij kiezers die naar de Republikeinen neigen of zichzelf als independent beschouwen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 juni 2020 @ 20:35:57 #195
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193606127
En veel zeventigplussers stonden in de jaren zestig op de barricade voor burgerrechten. Het is een dingetje dan men ook nog wel eens lijkt te vergeten.
Ik betwijfel of die terugverlangen naar Jim Crow.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193607134
FiveThirtyEight had nog een stukje over de huidige peilingen in swing states:
https://fivethirtyeight.c(...)look-good-for-biden/

De verkiezingscampagnes moeten natuurlijk nog beginnen, al lijkt Trump er al bijna vier jaar mee bezig, maar daar moet Trump nog wel even wat zien te kantelen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 12 juni 2020 @ 22:08:38 #197
3292 Tweek
Koffie graag!
  vrijdag 12 juni 2020 @ 22:10:41 #198
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_193607522
Even samenvattend, voor de liefhebber :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_193608129
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 17:05 schreef Szura het volgende:

[..]

Er is weinig glamour aan die verbouwde geplamuurde robot
Dat heb ik ook nooit zo gesnapt. Afgeven op Michelle Obama terwijl dat gewoon een warme spontane vrouw is en Melania 'class' noemen. Vroeger zal ze best knap geweest zijn, maar alles is dichtgeplamuurd en gebotoxt nu en ze straalt altijd kilte uit.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_193608456
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 22:43 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nooit zo gesnapt. Afgeven op Michelle Obama terwijl dat gewoon een warme spontane vrouw is en Melania 'class' noemen. Vroeger zal ze best knap geweest zijn, maar alles is dichtgeplamuurd en gebotoxt nu en ze straalt altijd kilte uit.
Nou vind ik first ladies (of misschien ooit nog eens first men :P ) sowieso een rol die eigenlijk niet veel met politiek te maken heeft, maar haar voorgangers waren ook nog wel iets geëngageerder (en ook wel iets hoger opgeleid).
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 23:01:41 #201
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193608502
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 22:43 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nooit zo gesnapt. Afgeven op Michelle Obama terwijl dat gewoon een warme spontane vrouw is en Melania 'class' noemen. Vroeger zal ze best knap geweest zijn, maar alles is dichtgeplamuurd en gebotoxt nu en ze straalt altijd kilte uit.
Melania is blank, Michelle Obama niet. Zo simpel is het.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_193608503
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 22:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou vind ik first ladies (of misschien ooit nog eens first men :P ) sowieso een rol die eigenlijk niet veel met politiek te maken heeft, maar haar voorgangers waren ook nog wel iets geëngageerder (en ook wel iets hoger opgeleid).
Ik vind het eigenlijk niet eens zo interessant dat ze niet zo veel doet in de rol van first lady. Ze wilde het helemaal niet immers. Verbaas me vooral dat Trump fans automatisch ook lyrisch zijn over de schoonheid van Melania.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_193608681
Melania heeft altijd zo'n blik in haar ogen alsof ze jou ergens van herkend maar ze weet niet meer precies van waar...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_193608878
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 23:01 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk niet eens zo interessant dat ze niet zo veel doet in de rol van first lady. Ze wilde het helemaal niet immers. Verbaas me vooral dat Trump fans automatisch ook lyrisch zijn over de schoonheid van Melania.
Zijn Trumpfans daar lyrisch over ja? Dat heb ik nog nooit gezien. Ivanka ja dat geloof ik wel maar Melania ziet er ongeveer uit als Patty Brard maar dan met minder uitstraling nog :')
pi_193609053
Oh fijn even over Melania...die staat altijd! hyperventilerend, als een goudvis op het droge...naar lucht happend naast haar man....een beetje met de romp te draaien ...
Als het allemaal waar is in het boek, is het een smakelijk verhaal en dan is de vrouw best wel slim / streetwise.

Een Einstein visum waardig.

Overigens als ik clips zie van de vrouw met (zieke) kinderen, lijkt zij oprecht betrokken.
pi_193609458
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 13 juni 2020 @ 00:12:08 #207
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193609541
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_193609889
Hullie in het wh weten goed de agenda te screenen. Ziek.

nytimes twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 23:54:05 The Trump administration finalized a rule to erase Obama-era protections for transgender patients facing discrimination in health care. The administration announced the move on the 4-year anniversary of the Pulse nightclub shooting and during Pride Month. https://t.co/3hulMEAogp reageer retweet
pi_193609991
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 00:43 schreef AnneX het volgende:
Hullie in het wh weten goed de agenda te screenen. Ziek.

nytimes twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 23:54:05 The Trump administration finalized a rule to erase Obama-era protections for transgender patients facing discrimination in health care. The administration announced the move on the 4-year anniversary of the Pulse nightclub shooting and during Pride Month. https://t.co/3hulMEAogp reageer retweet
pi_193610008
Ik denk dat Trump's grootste doel was om alles ongedaan te maken van wat Obama heeft bereikt. We zullen met de komende verkiezingen zien of dat de juiste tactiek was.
pi_193610073
Alsof Pompeo zich dit aantrekt...
Zie brief in tweet.
nahaltoosi twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 22:13:59 Eliot Engel responds to Mike Pompeo. The last 2 paragraphs are ... well, just read: https://t.co/ATHhPDsET5 reageer retweet
pi_193610419
JonLemire twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 00:20:39 WASHINGTON (AP) — The White House is floating a theory that travel from Mexico may be contributing to a new wave of coronavirus infections, rather than states’ efforts to reopen their economies. https://t.co/zpemRUMUpo reageer retweet
:|W
pi_193610429
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 02:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
JonLemire twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 00:20:39 WASHINGTON (AP) — The White House is floating a theory that travel from Mexico may be contributing to a new wave of coronavirus infections, rather than states’ efforts to reopen their economies. https://t.co/zpemRUMUpo reageer retweet
:|W
Ze denken zelf blijkbaar ook dat hun achterban te dom is om te poepen.
  zaterdag 13 juni 2020 @ 07:25:32 #214
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193610907
Federale rechter verbiedt tijdelijk gebruik van o.a. traangas en pepperspray door de politie in Seatlle:

https://www.nu.nl/buitenl(...)as-door-politie.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_193611064
Gut, netjes.

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 05:23:13 We had previously scheduled our #MAGA Rally in Tulsa, Oklahoma, for June 19th – a big deal. Unfortunately, however, this would fall on the Juneteenth Holiday. Many of my African American friends and supporters have reached out to suggest that we consider changing the date out... reageer retweet
200.000 verzoekjes volgens vervolg tweet.
pi_193611081
Wel jammer voor Stephen Miller.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 13 juni 2020 @ 08:53:28 #217
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_193611232
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 08:13 schreef AnneX het volgende:
Many of my African American friends and supporters
Zelfs zijn zwarte vrienden vertrouwen hem niet om juist die dag als verbindend te gebruiken.

Anyway, het eindresultaat van de Amerikaanse burgeroorlog was niet goed:

quote:
“So I think I’ve done more for the Black community than any other president, and let’s take a pass on Abraham Lincoln because he did good, although it’s always questionable, you know, in other words, the end result -” Trump said before Faulkner interjected.

“Well, we are free, Mr. President, so I think he did pretty well,” she said, referring to Lincoln.

“We are free,” Trump said. “You understand what I mean.”

“Yeah, I get it,” Faulkner said.

https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
Faulkner 'gets it', maar ik niet Iemand die kan duiden wat Trump bedoeld?
Géén kloon van tvlxd!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 juni 2020 @ 09:05:46 #218
862 Arcee
Look closer
pi_193611307
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 08:13 schreef AnneX het volgende:
Many of my African American friends and supporters have reached out to suggest that we consider
resigning?
pi_193611976
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 23:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Melania is blank, Michelle Obama niet. Zo simpel is het.
Michelle Obama vertelde gewoon doodleuk dat ze nog nooit trots op haar land was geweest. Dat zijn geen teksten die je wilt horen van een first lady.
pi_193611999
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 15:58 schreef Ulx het volgende:
ddale8 twitterde op donderdag 11-06-2020 om 15:54:18 Trump in a 2017 interview: "People don't realize, you know, the Civil War, um -- you think about it: why? People don't ask that question. But why was there the Civil War? Why could that one not have been worked out?" https://t.co/HLa9ojBakP reageer retweet
Ja, waarom is er nooit onderzoek gedaan naar de oorzaak van die burgeroorlog? Nu weet niemand dat. Het kan van alles zijn. Ja.
Ja, ik zat dat boek te lezen 'a very stable genius' en de commentaren over zijn onwetendheid mbt de geschiedenis (en ook geografie) vormt zo'n beetje een rode draad in dat relaas. Niet geheel onverwacht dus deze opmerking.
I´m back.
  Moderator zaterdag 13 juni 2020 @ 10:35:18 #221
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_193612045
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Michelle Obama vertelde gewoon doodleuk dat ze nog nooit trots op haar land was geweest. Dat zijn geen teksten die je wilt horen van een first lady.
Ze zei (even zonder context): "For the first time in my adult life, I am really proud of my country. Not just because Barack is doing well, but I think people are hungry for change."

En verduidelijkte: “What I was clearly talking about was that I'm proud in how Americans are engaging in the political process. For the first time in my lifetime, I'm seeing people rolling up their sleeves in a way that I haven't seen and really trying to figure this out - and that's the source of pride that I was talking about.”
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zaterdag 13 juni 2020 @ 10:39:11 #222
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193612079
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Michelle Obama vertelde gewoon doodleuk dat ze nog nooit trots op haar land was geweest. Dat zijn geen teksten die je wilt horen van een first lady.
Dit is gewoon onzin, David Clarke.

https://www.politifact.co(...)a-said-she-was-prou/
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_193612572
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:39 schreef Szura het volgende:

[..]

Dit is gewoon onzin, David Clarke.

https://www.politifact.co(...)a-said-she-was-prou/
Sowieso wel ironische statement van iemand die een president steunt wiens centrale campagnethema feitelijk was dat de VS een 'shithole country' was geworden en hij het weer groot ging maken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zaterdag 13 juni 2020 @ 12:02:23 #224
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193613098
Hij doet weer eens niet wat hij met veel bombarie aankondigd, de enige vraag is of hij bewust liegt, te dom is voor de details of simpelweg seniel is en vergeten heeft dat hij dit zou doen:

quote:
On May 29, President Trump said his administration would take immediate action to withdraw the US from the World Health Organization.

"Because they have failed to make the requested and greatly needed reforms, we will be today terminating our relationship with the World Health Organization, and redirecting those funds to other worldwide and deserving, urgent global public health needs," Trump said at the time, while criticizing the WHO's response to the coronavirus pandemic and claiming that "China has total control" over the United Nations agency.

But now, two weeks later, there's nothing to indicate that Trump has followed through on his plan. In an article yesterday titled "US hasn't taken action to withdraw from WHO despite Trump pledge," The Hill wrote that "no steps toward a formal withdrawal have been taken," and that "a WHO spokesman told The Hill that the agency had received no formal notification that the United States would withdraw."

https://arstechnica.com/t(...)ithdraw-us-from-who/
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zaterdag 13 juni 2020 @ 12:04:30 #225
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193613125
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 11:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Sowieso wel ironische statement van iemand die een president steunt wiens centrale campagnethema feitelijk was dat de VS een 'shithole country' was geworden en hij het weer groot ging maken.
Het hele uitgangspunt van MAGA is dat de VS niet great zijn nu, maar goed, ik snap dat het voor de intellectuele dwergen die Trump steunen moeilijk is om te begrijpen wat woorden en zinnen betekenen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_193613130
Ah, Chivaz praat weer eens leugens na.
pi_193613146
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het hele uitgangspunt van MAGA is dat de VS niet great zijn nu, maar goed, ik snap dat het voor de intellectuele dwergen die Trump steunen moeilijk is om te begrijpen wat woorden en zinnen betekenen.
Ja dat zeg ik. :P
Kennelijk was de VS ooit groot, maar toen niet meer en moest het weer groot gemaakt worden. Het is feitelijk een soort van terugverlangen naar een illusionaire variant van de jaren '50 ofzo. Aan de andere kant lijkt Trump weer aardig zijn best te doen om terug te gaan naar de tijd van voor de burgerrechtenbeweging, dus wat dat betreft houdt hij zich in ieder geval aan z'n woord.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193613305
Een akelig filmpje zónder geweld.

“Nice native name, we keep it”
  zaterdag 13 juni 2020 @ 12:42:11 #229
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_193613490
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 11:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Sowieso wel ironische statement van iemand die een president steunt wiens centrale campagnethema feitelijk was dat de VS een 'shithole country' was geworden en hij het weer groot ging maken.
Je begrijpt toch dat het verdraaien van verder volstrekt onbelangrijke woorden van de vrouw van de vorige president veel belangrijker is dan kijken naar de prestaties van de huidige president. Veel te confronterend voor zijn harde aanhang. Veel beter om je vingers in je oren te stoppen en hard lalala te blijven roepen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 juni 2020 @ 12:59:58 #230
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193613664
Sarah Cooper doet een betere Trump dan Trump zelf. De tekst had ik al een keer gepost, Maar toch.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 juni 2020 @ 13:06:10 #231
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193613730
De advocaat van Nunes is er ook achter dat dit een lost cows is.

JuliaDavisNews twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 01:55:22 Devin Nunes’ attorney says he’s at ‘dead end’ in quest to reveal identity of Twitter cow.

https://t.co/2foAkWH3Dz reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 13 juni 2020 @ 13:17:05 #232
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_193613831
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik. :P
Kennelijk was de VS ooit groot, maar toen niet meer en moest het weer groot gemaakt worden. Het is feitelijk een soort van terugverlangen naar een illusionaire variant van de jaren '50 ofzo. Aan de andere kant lijkt Trump weer aardig zijn best te doen om terug te gaan naar de tijd van voor de burgerrechtenbeweging, dus wat dat betreft houdt hij zich in ieder geval aan z'n woord.
De laatste tijd verkondigt Trump echter al weer dat de slogan voor na 2020 "Keep America Great" zal zijn, dus blijkbaar zin ze in de VS de facto al weer terug in de jaren 50, of zo.

Kan rechtstreeks opgenomen worden in Politieke Armoede voor Dummies. Word vast een groot succes als Trump zijn naam in gouden letters nog even op de omslag laat zetten en beloofd de drukker rijkelijk te zullen betalen voor de "billions and billions of copies, believe me" die er verkocht zullen worden, totdat de drukker hoort dat er maar 100 stuks verkocht zijn zodat hij Trump aan kan klagen voor 15 miljoen die hij niet gekregen heeft.
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 juni 2020 @ 13:29:07 #233
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193613970
Ik las net ergens dat Biden uitmaken voor 'socialist' ook geen succes is voor Trump. De zwevende kiezer trapt er niet in.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193613974
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:59 schreef Ulx het volgende:
Sarah Cooper doet een betere Trump dan Trump zelf. De tekst had ik al een keer gepost, Maar toch.

naar How to build a wall...

nowthisnews twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 08:03:00 Strong gusts of wind knocked over new sections of Trump’s border wall into Mexico 👀 https://t.co/vGQAQggV6s reageer retweet
Excuse me...dit is toch alle discussie voorbij.
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 juni 2020 @ 13:32:00 #235
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193613994
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 13:29 schreef AnneX het volgende:

[..]

naar How to build a wall...

nowthisnews twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 08:03:00 Strong gusts of wind knocked over new sections of Trump’s border wall into Mexico 👀 https://t.co/vGQAQggV6s reageer retweet
Excuse me...dit is toch alle discussie voorbij.
Hoezo? Een van de Trumpfans zal zo wel komen uitleggen dat dit goed is of zo.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193614094
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 13:17 schreef Belabor het volgende:

[..]

De laatste tijd verkondigt Trump echter al weer dat de slogan voor na 2020 "Keep America Great" zal zijn, dus blijkbaar zin ze in de VS de facto al weer terug in de jaren 50, of zo.

Kan rechtstreeks opgenomen worden in Politieke Armoede voor Dummies. Word vast een groot succes als Trump zijn naam in gouden letters nog even op de omslag laat zetten en beloofd de drukker rijkelijk te zullen betalen voor de "billions and billions of copies, believe me" die er verkocht zullen worden, totdat de drukker hoort dat er maar 100 stuks verkocht zijn zodat hij Trump aan kan klagen voor 15 miljoen die hij niet gekregen heeft.
"Ok so America is still shitty, please let me try again" bekt ook niet zo lekker natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 13 juni 2020 @ 13:45:37 #237
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193614107
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 13:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hoezo? Een van de Trumpfans zal zo wel komen uitleggen dat dit goed is of zo.
De wind kwam uit Mexico, dus Mexico moet het herstel betalen!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 13 juni 2020 @ 14:21:47 #238
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_193614519
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 02:30 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ze denken zelf blijkbaar ook dat hun achterban te dom is om te poepen.
Er komt vast een caravan vol gespierde, criminele en zieke Mexicanen aan. Die caravan is er al bijna, hoor!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 13 juni 2020 @ 14:21:51 #239
8369 speknek
Another day another slay
pi_193614520
Trump over de National Guard
quote:
“They were lined up. Boom. And, yes, there was some tear gas. Probably some other things. And I’ll never forget the scene. It’s not supposed to be a beautiful scene, but to me it was.”
https://www.forbes.com/si(...)ar-gas/#629ad8682e97

Goh, zou hij misschien toch een fascist zijn. Wie had dat kunnen bedenken. Zeker niet iedereen hier die dat al lang riep.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 juni 2020 @ 14:21:52 #240
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193614521
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 13 juni 2020 @ 14:23:44 #241
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_193614540
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 14:21 schreef speknek het volgende:
Trump over de National Guard
[..]

https://www.forbes.com/si(...)ar-gas/#629ad8682e97

Goh, zou hij misschien toch een fascist zijn. Wie had dat kunnen bedenken. Zeker niet iedereen hier die dat al lang riep.
Ik snap echt niet dat ze dit allemaal maar toelaten in de USA, deze man had al lang moeten aftreden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_193614692
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 14:21 schreef speknek het volgende:
Trump over de National Guard
[..]

https://www.forbes.com/si(...)ar-gas/#629ad8682e97

Goh, zou hij misschien toch een fascist zijn. Wie had dat kunnen bedenken. Zeker niet iedereen hier die dat al lang riep.
Trump is vooral een trieste lafbek. Wist dankzij z'n rijke papa te ontkomen aan een tour in Vietnam en waarschijnlijk heeft hij zich nog nooit in z'n leven fysiek hoeven verdedigen. Toch geilt de man op geweld. Sneu.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 13 juni 2020 @ 14:57:35 #243
62913 Blik
The one and Only!
pi_193614812
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 14:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump is vooral een trieste lafbek. Wist dankzij z'n rijke papa te ontkomen aan een tour in Vietnam en waarschijnlijk heeft hij zich nog nooit in z'n leven fysiek hoeven verdedigen. Toch geilt de man op geweld. Sneu.
SAD! zoals de beste man zelf zou zeggen
pi_193614992
En hier kun je lezen hoe de senior director wordt gezien door een president.
Quote:
“As senior director for Europe and Russia in the national security council she had been an eyewitness to Trump’s encounters with Vladimir Putin, and to the White House machinations over Ukraine.“
...

“The president thought I was part of the executive secretariat taking notes,” she said. “He was basically saying: ‘Can she go do this?’ and I had no idea what they’re talking about. I was like a deer in the headlights, and thinking: You’re talking to me?”

Bron: https://www.theguardian.c(...)iew?CMP=share_btn_tw
  zaterdag 13 juni 2020 @ 15:28:01 #245
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_193615079
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 14:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump is vooral een trieste lafbek. Wist dankzij z'n rijke papa te ontkomen aan een tour in Vietnam en waarschijnlijk heeft hij zich nog nooit in z'n leven fysiek hoeven verdedigen. Toch geilt de man op geweld. Sneu.
Ja maar Biden! Of Obama! Of Clinton, of mevrouw Clinton
pi_193615226
Heisa maken over wat Michelle Obama gezegd zou hebben is zo mogelijk nog zieliger dan toen heel de PVV en haar aanhang Máxima aanviel.
What Would Goku Do
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 juni 2020 @ 15:59:29 #247
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193615365
thevictorpuente twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 19:11:56 This group of protesters, from Corbin, came to oppose the removal of the Jefferson Davis statue from the Capitol rotunda. https://t.co/kI0P2vkYEx reageer retweet
Erg sneu. Verder moeten soldaten deze landverraders uiteraard beschieten met pepperspray, cs, napalm en de honden loslaten om ze daarna te taseren. Domineren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193615403
jentaub twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 20:28:10 Launching a new hashtag — suburban women against Trump. #SWAT. Everyone is welcome. Including city, rural, suburban, island, expat. Inclusive of everybody. Though “suburban women” is Republican code for white women, this hashtag is for everyone who wants to vote Trump out. reageer retweet
Inmiddels # SWATaway trump.
Is het trending? in ieder geval is er bijval. Als al de rode mars dames meedoen...was dat in 2016? Er gebeurt ook zó veel.
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 juni 2020 @ 16:15:42 #249
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193615540
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 13 juni 2020 @ 16:21:40 #250
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_193615611
quote:
Een school veilig willen maken door er zware wapens naar binnen te brengen. Om te huilen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 juni 2020 @ 16:23:35 #251
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193615633
Volledig van het padje af. Ik begrijp wel dat men het genoeg vindt met de politiebudgetten als je dit leest.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193615659
Ja, in plaats van dat geld te steken in een fatsoenlijke opleiding. Besteden ze het aan een wapenarsenaal waar menig leger jaloers op is.
pi_193615731
quote:
Om wat voor scholen draait het hier dan eigenlijk?
I´m back.
pi_193615756
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 16:25 schreef Zwoerd het volgende:
Ja, in plaats van dat geld te steken in een fatsoenlijke opleiding. Besteden ze het aan een wapenarsenaal waar menig leger jaloers op is.
Wrs een wat oververhitte reactie op al die school shootings natuurlijk.
I´m back.
  zaterdag 13 juni 2020 @ 16:32:49 #255
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_193615760
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 16:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Om wat voor scholen draait het hier dan eigenlijk?
Maakt dat iets uit?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Overall beste user 2022 zaterdag 13 juni 2020 @ 16:35:16 #256
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193615797
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 16:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wrs een wat oververhitte reactie op al die school shootings natuurlijk.
Wapenwedloop tussen politie en burgers. Shitzooi.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193615815
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 16:35 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wapenwedloop tussen politie en burgers. Shitzooi.
Ja, uiteraard is dat een shitzooi.
I´m back.
pi_193617732
Klappernoot...heb je gezien hoe de getallen in Florida worden verdraaid.?
kylegriffin1 twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 19:00:01 Florida's former top coronavirus data scientist has launched a website showing far more COVID-19 info than she said the state allowed her to report, including stats contradicting Florida's official coronavirus numbers.

"People have a right to know."
https://t.co/gWdJAYqNUn reageer retweet
  zaterdag 13 juni 2020 @ 21:22:29 #259
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_193618961
Fake News is weer bezig.

quote:
Fox News publishes digitally altered and misleading images of Seattle demonstrations

(..)

The deceitful tactic was called out by The Seattle Times. The local newspaper reported that when it asked Fox News about the images, the network removed them.
Fox News' depiction of the demonstration mirrors much of right-wing media's attempt to portray it as menacing.

(..)

Among the photos that Fox News published on its homepage was one that showed a protester running past a burning vehicle and building with the headline "CRAZY TOWN" blaring across the website. The image, which accompanied a story about the situation in Seattle, was in fact taken from the unrest last month in Minnesota.
In other photos that showed the scene in Seattle, Fox News digitally added an image of a man armed with an assault rifle.

https://edition.cnn.com/2(...)e-protest/index.html
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 13 juni 2020 @ 21:26:55 #260
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_193619032
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 16:35 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wapenwedloop tussen politie en burgers. Shitzooi.

Tja ze hebben natuurlijk wel te maken met racisme.
Ah wacht zie nu dat het al een vrij oud filmpje is, maakt het wat minder relevant.
  zaterdag 13 juni 2020 @ 23:39:01 #261
458679 Ruse
Super, man
pi_193621623
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:22 schreef Montov het volgende:
Fake News is weer bezig.
[..]

Among the photos that Fox News published on its homepage was one that showed a protester running past a burning vehicle and building with the headline "CRAZY TOWN" blaring across the website. The image, which accompanied a story about the situation in Seattle, was in fact taken from the unrest last month in Minnesota.
In other photos that showed the scene in Seattle, Fox News digitally added an image of a man armed with an assault rifle.


wat de (f)actual fuck.. dat zou strafbaar moeten zijn
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_193621897
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 23:39 schreef Ruse het volgende:

[..]

Among the photos that Fox News published on its homepage was one that showed a protester running past a burning vehicle and building with the headline "CRAZY TOWN" blaring across the website. The image, which accompanied a story about the situation in Seattle, was in fact taken from the unrest last month in Minnesota.
In other photos that showed the scene in Seattle, Fox News digitally added an image of a man armed with an assault rifle.


wat de (f)actual fuck.. dat zou strafbaar moeten zijn
Maar deed Fox news dit zelf of namen ze gewoon iets zonder goede controle klakkeloos over van de alt-rechtse wappiesites?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_193622110
Nieuws over de voortgang van de VP-kandidaten.

Biden's team heeft contact gehad met ongeveer 12 dames. 9 daarvan zijn door naar de volgende ronde voor het uitgebreide onderzoek. Dit zijn:

- Gouverneur: Michelle Lujan Grisham
- Senators: Amy Klobuchar, Tammy Baldwin, Kamala Harris, Elizabeth Warren, Tammy Duckworth
- Voormalig kabinetslid: Susan Rice
- Afgevaardigde: Val Demings
- Burgemeester: Keisha Lance Bottoms

https://www.nytimes.com/2(...)-vice-president.html

Biden schijnt een sterke dame te zoeken waar hij goed mee kan opschieten, ook politiek gezien. Verder moet ze vanaf dag 1 klaar zijn om president te worden. Gezien de bovenstaande lijst lijk je vooral kans te maken als je senator bent en onderdeel bent van een minderheidsgroep. Op basis hiervan lijken vooral Kamala Harris en Tammy Duckworth kans te maken, maar het is afwachtend wat uit de uitgebreide onderzoeken komt. :Y)
pi_193622197
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 00:11 schreef Jojoke het volgende:
Nieuws over de voortgang van de VP-kandidaten.

Biden's team heeft contact gehad met ongeveer 12 dames. 9 daarvan zijn door naar de volgende ronde voor het uitgebreide onderzoek. Dit zijn:

- Gouverneur: Michelle Lujan Grisham
- Senators: Amy Klobuchar, Tammy Baldwin, Kamala Harris, Elizabeth Warren, Tammy Duckworth
- Voormalig kabinetslid: Susan Rice
- Afgevaardigde: Val Demings
- Burgemeester: Keisha Lance Bottoms

https://www.nytimes.com/2(...)-vice-president.html

Biden schijnt een sterke dame te zoeken waar hij goed mee kan opschieten, ook politiek gezien. Verder moet ze vanaf dag 1 klaar zijn om president te worden. Gezien de bovenstaande lijst lijk je vooral kans te maken als je senator bent en onderdeel bent van een minderheidsgroep. Op basis hiervan lijken vooral Kamala Harris en Tammy Duckworth kans te maken, maar het is afwachtend wat uit de uitgebreide onderzoeken komt. :Y)
Interessant lijstje. Gezien de kennelijke wens om het presidentschap over te kunnen nemen indien nodig, zou ik van deze dames Susan Rice zeker niet uit willen vlakken. Minder politieke ervaring, maar wel uitvoerende ervaring.
pi_193622295
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 00:17 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Interessant lijstje. Gezien de kennelijke wens om het presidentschap over te kunnen nemen indien nodig, zou ik van deze dames Susan Rice zeker niet uit willen vlakken. Minder politieke ervaring, maar wel uitvoerende ervaring.
NY Times zegt dit erover

quote:
Mr. Biden insisted in an interview with CBS this past week that the last few tumultuous weeks had not meaningfully changed his thinking about the vice presidency, except to put “greater focus and urgency on the need to get someone who is totally simpatico with where I am.”

“I want someone strong,” he said, “and someone who is ready to be president on Day 1.”
  zondag 14 juni 2020 @ 00:30:28 #266
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_193622314
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:22 schreef Montov het volgende:
Fake News is weer bezig.
[..]

Beetje desinformatie voor de schapen, niks mis mee.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Moderator zondag 14 juni 2020 @ 00:48:47 #267
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193622450
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 00:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Beetje desinformatie voor de schapen, niks mis mee.
Kunnen ze hier weer over antifa janken.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 14 juni 2020 @ 01:49:50 #268
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_193622847
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 00:28 schreef Jojoke het volgende:

[..]

NY Times zegt dit erover
[..]

Ik denk dat de beste keuze Kamela Harris is. En ondanks dat hij de nominatie nu te pakken heeft haar niet aankondigd door haar verleden als DA en AG. Nog even wachten tot de protesten minder worden en dan haar aankondigen zou kunnen werken. Geef haar de leiding over de national police review board die hij wil opstellen, zodat ze haar verleden kan afschaffen en je hebt een kandidaat die klaar is om het over vier jaar over te nemen. Ik zie Biden niet voor nog 4 jaar gaan.

Tammy Duckworth zou ook goed zijn, maar doet het landelijk slechter denk ik. Een aziath spreekt minder aan als een afro-india-amerikaan. Warren is te oud om het over te nemen van Biden, en de zetel te belangrijk.

Susan Rice wilde er zelf nog niet aan door haar kinderen. De rest lijkt me te onervaren.

Kortom met Harris heb je de beste te pakken denk ik.
pi_193623137
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 01:49 schreef Tweek het volgende:
Susan Rice wilde er zelf nog niet aan door haar kinderen. De rest lijkt me te onervaren
Het feit dat ze klaarblijkelijk door een ronde heen is doet wel vermoeden dat ze er voor open zou staan?
  zondag 14 juni 2020 @ 03:20:21 #270
323401 Kijkertje
met filter
pi_193623244
Weer een zwarte man doodgeschoten door de politie. De politiechef is opgestapt:

Atlanta police chief steps down after black man shot and killed by an officer

Je zou toch denken dat met al die protesten agenten wel twee keer nadenken voor ze dodelijk geweld gebruiken maar nee hoor deze man wordt in zijn rug geschoten terwijl hij op dat moment wegrent. :')

Tja dan worden weer heel veel mensen boos, gaan de straat op en daar reageert de politie dan weer op ....




[ Bericht 25% gewijzigd door Kijkertje op 14-06-2020 04:29:12 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_193623815
quote:
9s.gif Op zondag 14 juni 2020 03:20 schreef Kijkertje het volgende:
Weer een zwarte man doodgeschoten door de politie. De politiechef is opgestapt:

Atlanta police chief steps down after black man shot and killed by an officer

Je zou toch denken dat met al die protesten agenten wel twee keer nadenken voor ze dodelijk geweld gebruiken maar nee hoor deze man wordt in zijn rug geschoten terwijl hij op dat moment wegrent. :')

Tja dan worden weer heel veel mensen boos, gaan de straat op en daar reageert de politie dan weer op ....


Waar lees je dat hij in zijn rug is geschoten? Als ik het zo lees zou hij zich verzet hebben bij arrestatie en een taser bemachtigd hebben die hij volgens de beelden van de beveiligingscamera ook op de agenten zou hebben gericht.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193623901
stillgray twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 18:18:23 All white people are required to give $10 to one black person in the CHAZ autonomous zone. https://t.co/LRETSvOzci reageer retweet
Mensen worden vreedzaam afgeperst in CHAZ, fantastisch experiment.
pi_193623916
quote:
9s.gif Op zondag 14 juni 2020 03:20 schreef Kijkertje het volgende:
Weer een zwarte man doodgeschoten door de politie. De politiechef is opgestapt:

Atlanta police chief steps down after black man shot and killed by an officer

Je zou toch denken dat met al die protesten agenten wel twee keer nadenken voor ze dodelijk geweld gebruiken maar nee hoor deze man wordt in zijn rug geschoten terwijl hij op dat moment wegrent. :')

Tja dan worden weer heel veel mensen boos, gaan de straat op en daar reageert de politie dan weer op ....


Er zijn al talloze zwarte mensen neergeschoten in de VS sinds George Floyd. Geen enkele rel, laat staan dat ze een naam scanderen van een van die slachtoffers, het lijkt net alsof ze een politieke agenda hebben en dat zwarte levens redden ze niet echt interesseert.
pi_193623985
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 08:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Waar lees je dat hij in zijn rug is geschoten? Als ik het zo lees zou hij zich verzet hebben bij arrestatie en een taser bemachtigd hebben die hij volgens de beelden van de beveiligingscamera ook op de agenten zou hebben gericht.
Een taser is alsnog een niet dodelijk wapen, dus waarom daar dan met dodelijk geweld door echte kogels op gereageerd wordt is dan de vraag.
pi_193624049
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 09:06 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Een taser is alsnog een niet dodelijk wapen, dus waarom daar dan met dodelijk geweld door echte kogels op gereageerd wordt is dan de vraag.
Ja, je kunt uiteraard de vraag stellen of het geweld proportioneel is, maar het is nog wel een wat andere situatie dan die van George Floyd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 14 juni 2020 @ 09:39:19 #276
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193624217
Vraag me af of het echt nodig is om op rug te richten. Konden ze niet voor zijn benen gaan oid?

Sowieso komt het allemaal weinig de-escalerend over, alsof ze daar niet op getraind worden. Tikkeltje triggerhappy ook.
pi_193624258
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 09:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag me af of het echt nodig is om op rug te richten. Konden ze niet voor zijn benen gaan oid?

Sowieso komt het allemaal weinig de-escalerend over, alsof ze daar niet op getraind worden. Tikkeltje triggerhappy ook.
Dat zijn ze ook helemaal niet. Die politieopleidingen daar (verschilt per staat of zelfs nog lokaler) zijn een paar maanden en dan mag je met je wapentuig de straat op. Het is eerder te vergelijken met BOAs hier en die willen we al liever niet met een wapenstok of pepperspray op straat zien, laat staan een vuurwapen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193624292
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 09:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, je kunt uiteraard de vraag stellen of het geweld proportioneel is, maar het is nog wel een wat andere situatie dan die van George Floyd.
Alle situaties verschillen altijd, het disproportioneel politiegeweld is volgens mij een van de belangrijke factoren geweest dat deze protesten zich over Amerika verspreid hebben, om dan als politie toch door te blijven gaan met dat disproportioneel geweld getuigd niet van een voortschrijdend inzicht. ;)
pi_193624340
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 00:11 schreef Jojoke het volgende:
Nieuws over de voortgang van de VP-kandidaten.

Biden's team heeft contact gehad met ongeveer 12 dames. 9 daarvan zijn door naar de volgende ronde voor het uitgebreide onderzoek. Dit zijn:

- Gouverneur: Michelle Lujan Grisham
- Senators: Amy Klobuchar, Tammy Baldwin, Kamala Harris, Elizabeth Warren, Tammy Duckworth
- Voormalig kabinetslid: Susan Rice
- Afgevaardigde: Val Demings
- Burgemeester: Keisha Lance Bottoms

https://www.nytimes.com/2(...)-vice-president.html

Biden schijnt een sterke dame te zoeken waar hij goed mee kan opschieten, ook politiek gezien. Verder moet ze vanaf dag 1 klaar zijn om president te worden. Gezien de bovenstaande lijst lijk je vooral kans te maken als je senator bent en onderdeel bent van een minderheidsgroep. Op basis hiervan lijken vooral Kamala Harris en Tammy Duckworth kans te maken, maar het is afwachtend wat uit de uitgebreide onderzoeken komt. :Y)
Interessant lijstje, dank je. Zitten wel een paar goede namen tussen, ook met het oog op de verkiezingen van 2024 (dan is Biden toch echt te oud). Ik hoop en denk dat hij daar ook naar kijkt: de kandidaat moet niet alleen nu populair zijn bij een kleine groep om bijvoorbeeld een swingstate in zijn voordeel te laten omslaan, maar over 4 jaar in het hele land populair genoeg kunnen zijn om president te worden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_193624363
quote:
Ja, als reactie op de school shootings dus idd, o.a. die in Newtown:

quote:
School police departments have increased their presence and force in recent years, particularly after the 2012 massacre in Newtown, Conn., in which a gunman killed 26 people — 20 of them children — at Sandy Hook Elementary School.

The shooting spurred debate nationwide over whether armed school guards could prevent mass shootings. In California, at least half a dozen school districts allow campus officers to carry high-powered rifles.

School officials argue the guns and other equipment are needed to prevent potential tragedies.
Men roept o.a. op tot een return to common sense, juist deze militarisering zorgt ervoor dat minderheden gestigmatiseerd worden.

quote:
In a letter to the Department of Defense's logistics agency, a coalition of education and civil rights groups said the presence of weapons on campuses will only intensify existing tensions at schools and exacerbate punitive atmospheres that criminalize and stigmatize students of color.

Deborah Fowler, deputy director of Texas Appleseed, a social justice nonprofit, said in a statement that other more common weapons used by officers and security guards, such as Tasers and pepper spray, have been misused in schools. Much of this excessive force is targeted at students of color and those with disabilities, she said.

"Military-grade weapons have no place on our public school campuses," Fowler said. "We're simply calling for a return to common sense when it comes to the way our schools are kept safe," she said.
I´m back.
pi_193624563
Gekke Amerikanen :D
Op Twitter wordt uitvoerig bekritiseerd hóe trump water drinkt en een trap afloopt op Westpoint, plus een vreemde 🤪 low energy speech. Valium much?

Oók omdat hij de schuld geeft aan de steile trap (?).
Zelf denk ik dat ijdelheid en ingebouwde hielstukjes in de schoenen het evenwicht beïnvloeden.

In ieder geval is er Altijd een tweet:
realDonaldTrump twitterde op woensdag 23-04-2014 om 02:23:50 The way President Obama runs down the stairs of Air Force 1, hopping & bobbing all the way, is so inelegant and unpresidential. Do not fall! reageer retweet
Een steile trap? 11 o

De comments zijn priceless op zondagmorgen. Ik zat echt te grinniken.
pi_193624677
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 09:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Alle situaties verschillen altijd, het disproportioneel politiegeweld is volgens mij een van de belangrijke factoren geweest dat deze protesten zich over Amerika verspreid hebben, om dan als politie toch door te blijven gaan met dat disproportioneel geweld getuigd niet van een voortschrijdend inzicht. ;)
Nou ja, volgens mij was een belangrijk criterium toch ook vaak wel dat er geen enkele sprake was van dreiging. Hier heb je toch wel een persoon die een taser schijnt te richten op een agent. Nee, dat is geen dodelijk wapen, maar het is toch wel een vrij dreigende situatie. Eens hoor, het lijkt me vrij disproportioneel om dan maar gelijk met scherp te schieten, maar ik vind het wel van een andere orde dan de voorvallen die doorgaans leiden tot rellen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 zondag 14 juni 2020 @ 10:51:09 #283
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193624722
realDonaldTrump twitterde op zondag 14-06-2020 om 04:57:43 The ramp that I descended after my West Point Commencement speech was very long & steep, had no handrail and, most importantly, was very slippery. The last thing I was going to do is “fall” for the Fake News to have fun with. Final ten feet I ran down to level ground. Momentum! reageer retweet
Leuke smoes, maar het is er zo te zien zonnig. Ik betwijfel of alles nat geregend was.

Verder:

atrupar twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 17:04:03 Trump still hasn't totally figured out how to drink water https://t.co/IO8CDXmD9i reageer retweet
De man is een wrak.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 14 juni 2020 @ 10:56:40 #284
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_193624778
Net de video gezien, en weinig bijzonders aan dat traplopen. Maar Trump is zo onzeker en fragiel dat hij 15 en een halve smoes moet gebruiken om het goed te praten. #dominate!
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 14 juni 2020 @ 10:57:30 #285
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_193624786
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 10:51 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 14-06-2020 om 04:57:43 The ramp that I descended after my West Point Commencement speech was very long & steep, had no handrail and, most importantly, was very slippery. The last thing I was going to do is “fall” for the Fake News to have fun with. Final ten feet I ran down to level ground. Momentum! reageer retweet
Leuke smoes, maar het is er zo te zien zonnig. Ik betwijfel of alles nat geregend was.
Ik zag die tweet ook al ja. Heeft voor mij een averechts effect, dat hij dus alles eraan doet om niet te vallen zodat de media hem daar niet op kan pakken, wat een ego heb je dan zeg _O-
pi_193624929
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 10:57 schreef GlennQuagmire het volgende:

[..]

Ik zag die tweet ook al ja. Heeft voor mij een averechts effect, dat hij dus alles eraan doet om niet te vallen zodat de media hem daar niet op kan pakken, wat een ego heb je dan zeg _O-
Barbara Streisand-tweetje.
I´m back.
  Overall beste user 2022 zondag 14 juni 2020 @ 11:27:32 #287
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193625113
atrupar twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 17:16:28 "Tomorrow, America will celebrate a very important anniversary -- the 245th birthday of the US Army. Unrelated, it's going to be my birthday also. I don't know if that happened by accident." #BoneSpurs https://t.co/KDlfxePPeE reageer retweet
Oorverdovende stilte.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193625114
En nog steeds zijn er trumpfans die niet begrijpen dat de enige reden is waarom de media over dit soort onzin berichten JUIST is omdat hij er zelf anderen van beticht. Wat er automatisch voor zorgt dat men er op gaat letten.

Als Trump nooit over het water drinken van Rubio (?) was begonnen, dan was niemand ooit over het water drinken van Trump begonnen.

Als Trump nooit over het golfgedrag van Obama was begonnen, dan was niemand gevallen over het golfgedra.... nee ik lieg. Hij golft zo onfatsoenlijk veel,voor een president die het druk zou moeten hebben, dat ook zonder dat eerste men er uiteindelijk over was gevallen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_193625122
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 11:27 schreef Ulx het volgende:
atrupar twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 17:16:28 "Tomorrow, America will celebrate a very important anniversary -- the 245th birthday of the US Army. Unrelated, it's going to be my birthday also. I don't know if that happened by accident." #BoneSpurs https://t.co/KDlfxePPeE reageer retweet
Oorverdovende stilte.
Iedereen kijkt zo: :{ .
I´m back.
  Overall beste user 2022 zondag 14 juni 2020 @ 11:30:52 #290
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193625135
Trump wordt ontzettend gematst door de media. Clinton hoestte een keertje en het was een week lang niet uit het nieuws. Trump moest afgelopen herfst met spoed naar een ziekenhuis, komt terug met overduidelijke symptomen van een milde hersenbloeding, en niemand stelt vragen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 14 juni 2020 @ 11:36:27 #291
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_193625193
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 11:30 schreef Ulx het volgende:
Trump wordt ontzettend gematst door de media. Clinton hoestte een keertje en het was een week lang niet uit het nieuws. Trump moest afgelopen herfst met spoed naar een ziekenhuis, komt terug met overduidelijke symptomen van een milde hersenbloeding, en niemand stelt vragen.
1865-2016 was komkommertijd.
2016-2020 is een nieuws-rollercoaster. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Overall beste user 2022 zondag 14 juni 2020 @ 14:09:02 #292
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193626694

From 'beautiful letters' to 'a dark nightmare': How Trump's North Korea gamble went bust


Aardig artikel over het mislukken van Trump's whatever het idee was met Noord-Korea. In ieder geval heeft Kim de foto's nog.

quote:
Even a slim ray of optimism for peace and prosperity on the Korean Peninsula has faded away into a dark nightmare,” the country’s foreign minister, Ri Son-Gwon, said in a statement marking the second anniversary of the Singapore summit.

He called the talks “nothing but a foolish trick hatched to keep [North Korea] bound to dialogue and use it in favor of the political situation and election in the U.S.,” adding, “Never again will we provide the U.S. chief executive with another package to be used for achievements without receiving any returns. Nothing is more hypocritical than an empty promise.”

North Korea’s strategic goal is “to build up a more reliable force to cope with the long-term military threats from the U.S.” Ri said.

Jeffrey Lewis, a nonproliferation expert at the Middlebury Institute of International Studies at Monterey, found the reference to the American election telling.

“They were never offering to disarm,” he said. “What they were offering to do was to give Trump good news stories for his political campaign, in exchange for sanctions relief.”

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 14 juni 2020 @ 16:17:11 #293
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193628173
kylegriffin1 twitterde op zondag 14-06-2020 om 15:00:01 Trump supporters in Michigan have been burning their absentee ballot applications. https://t.co/FrENpjTPps reageer retweet
Dat zal de libruls leren!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 14 juni 2020 @ 16:35:41 #294
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193628377
RachelBitecofer twitterde op zondag 14-06-2020 om 02:48:46 Yes, via the well-respected & long running @TheEconomist democracy index the U.S. is no longer rated a full democracy. We were declining, but ⬇️ sharply after’16 for obvious reasons. Yes, you should worry this. And here is the 2019 report. https://t.co/iLTY8SNGjH https://t.co/8iFQr31TWK reageer retweet
Kolere
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 14 juni 2020 @ 16:52:18 #295
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193628549
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 16:35 schreef Ulx het volgende:
RachelBitecofer twitterde op zondag 14-06-2020 om 02:48:46 Yes, via the well-respected & long running @:TheEconomist democracy index the U.S. is no longer rated a full democracy. We were declining, but ⬇️ sharply after’16 for obvious reasons. Yes, you should worry this. And here is the 2019 report. https://t.co/iLTY8SNGjH https://t.co/8iFQr31TWK reageer retweet
Kolere
Dat ze überhaupt een 8 hadden is toch al te bizar voor woorden als je weet wat er al jarenlang gebeurt qua gerrymandering, stemontmoediging en de totale politisering van de rechterlijke macht?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 14 juni 2020 @ 17:40:18 #296
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_193629001
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 10:57 schreef GlennQuagmire het volgende:

[..]

Ik zag die tweet ook al ja. Heeft voor mij een averechts effect, dat hij dus alles eraan doet om niet te vallen zodat de media hem daar niet op kan pakken, wat een ego heb je dan zeg _O-
Trump heeft in zijn 74 jaar op deze aardbol nog steeds niet geleerd dat het in veel situaties beter is om niet te reageren dan wel te reageren en daardoor de situatie nog erger te maken.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 14 juni 2020 @ 17:47:58 #297
323401 Kijkertje
met filter
pi_193629091
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 10:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, volgens mij was een belangrijk criterium toch ook vaak wel dat er geen enkele sprake was van dreiging. Hier heb je toch wel een persoon die een taser schijnt te richten op een agent. Nee, dat is geen dodelijk wapen, maar het is toch wel een vrij dreigende situatie. Eens hoor, het lijkt me vrij disproportioneel om dan maar gelijk met scherp te schieten, maar ik vind het wel van een andere orde dan de voorvallen die doorgaans leiden tot rellen.
Is dat zo? Volgens mij gaat het er toch vooral om dat er in verhouding met het delict excessief geweld gebruikt wordt door de politie. Waarom escaleren dit soort situaties zo vaak? Dan is er toch iets goed mis met de aanpak ervan.

Kijk de man zat natuurlijk hartstikke fout. Hij was duidelijk onder de invloed, had natuurlijk nooit moeten gaan rijden in die toestand, had zich niet tegen de arrestatie moeten verzetten etc etc. Maar hij was ongewapend, had al aangeboden zijn auto achter te laten, werkte mee met een blaastest en ze hadden zijn gegevens. Het lijkt me dat er op verschillende momenten betere oplossingen waren dan hem in de rug te schieten omdat hij er na een worsteling met je taser vandoor gaat.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 14 juni 2020 @ 17:55:32 #298
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193629188
Gaat niet zo lekker met covid-19 in de VS: https://www.nu.nl/coronav(...)na-memorial-day.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 zondag 14 juni 2020 @ 18:28:27 #299
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193629613
NBCPolitics twitterde op zondag 14-06-2020 om 17:26:03 Trump campaign declines to say if it will enforce CDC coronavirus guidelines at Tulsa rally. https://t.co/wpPtTGCQAO reageer retweet
FREEEEEEEEEDOOOOOOOOOMMMMM
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 14 juni 2020 @ 18:38:04 #300
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193629723
Politics_Polls twitterde op zondag 14-06-2020 om 17:01:37 ARKANSAS
Trump 47%
Biden 45%
@hendrixcollege/@TBArkansas 6/9-10
https://t.co/oMuc1IMkFf reageer retweet
Trump moet wel aan de slag on swing states als Arkansas en Texas niet te verliezen. Biden zal die Staten niet hebben meegenomen in de strategie.
Nadeeltje voor Trump.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 14 juni 2020 @ 18:38:39 #301
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193629728
Dicht
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')