abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193604364
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:24 schreef Mike het volgende:
Ik vraag me af wat zijn doel nu precies is. Hij wordt nu uitgekotst door Republikeinen EN Democraten. Geen handig begin voor je boekverkoop.
Dat zal, maar iedereen wil z'n boek lezen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 18:36:05 #177
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_193604466
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zal, maar iedereen wil z'n boek lezen.
Dat is nog maar zeer de vraag. Een uittreksel in de krant misschien, maar na het boek van Michael Wolff zijn er volgens mij nog maar weinig succesvolle boeken verschenen over Trump of zijn regering.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_193604551
Ik ben ook wel benieuwd of Trump qua approval nu binnen zijn vaste bandbreedte blijft. Initieel zorgde corona voor een kleine opleving in zijn approval rating die inmiddels wel weer verdwenen is:
https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/

Afgezien van de initiële periode leek de 40% wel pakweg zijn ondergrens. Het zou geen goed nieuws zijn als hij nu door die ondergrens zou zakken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193604554
Dat is niet zijn probleem. De uitgever betaalt een voorschot. Die loopt het risico.
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 18:52:34 #180
236264 crew  capricia
pi_193604701
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat lijkt mij erg hoog maar 20% zoals het VK zou ik niet uitsluiten, we gaan het zien.
Ook dat is toch ongekend. -20%. Voor de VS.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_193604761
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:52 schreef capricia het volgende:

[..]

Ook dat is toch ongekend. -20%. Voor de VS.
Over wat voor cijfers praten we?
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 18:57:12 #182
236264 crew  capricia
pi_193604783
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Over wat voor cijfers praten we?
GDP in 1 maand.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_193604811
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:57 schreef capricia het volgende:

[..]

GDP in 1 maand.
Dat kon natuurlijk best wel eens fors zijn, al is de wat langere termijn wat mij betreft interessanter.
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 19:04:25 #184
236264 crew  capricia
pi_193604880
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat kon natuurlijk best wel eens fors zijn, al is de wat langere termijn wat mij betreft interessanter.
40% voor 1 maand.
25% voor het tweede kwartaal.

Ik vind het bizarre cijfers.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_193604913
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:04 schreef capricia het volgende:

[..]

40% voor 1 maand.

Maar is dat echt of uit de geruchtenmolen?

Ik geloof best dat het in lijn ligt met het VK en dan word er wellicht wat geknutseld om het later bij te stellen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_193604925
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:04 schreef capricia het volgende:

[..]

40% voor 1 maand.

Oh absoluut, maar de VS heeft ook wel een wat andere economie dan wij hier. Daar gaat gewoon doodleuk 10% direct de laan uit, maar in principe kan dat ook weer vrij snel herstellen. Vandaar ook dat ik zeg dat het interessanter is om de balans wat later op te maken.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 19:14:06 #187
8369 speknek
Another day another slay
pi_193605016
Gedurende 2 van de 3.5 jaar was het Huis in Republikeinse handen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193605091
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh absoluut, maar de VS heeft ook wel een wat andere economie dan wij hier. Daar gaat gewoon doodleuk 10% direct de laan uit, maar in principe kan dat ook weer vrij snel herstellen. Vandaar ook dat ik zeg dat het interessanter is om de balans wat later op te maken.
Nou ja, gaan koersen 10% omlaag, dan is een portefeuille van 100 dollar nog 90 waard. Gaat dat weer met 10% omhoog, klinkt dat leuk, maar je bent dan terug op 99 dollar.

Uiteindelijk niet heel prettig voor de balans als dat een tijdje jojoot. De kans dat er minder mensen worden aangenomen is dan aanwezig.
pi_193605216
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nou ja, gaan koersen 10% omlaag, dan is een portefeuille van 100 dollar nog 90 waard. Gaat dat weer met 10% omhoog, klinkt dat leuk, maar je bent dan terug op 99 dollar.

Uiteindelijk niet heel prettig voor de balans als dat een tijdje jojoot. De kans dat er minder mensen worden aangenomen is dan aanwezig.
Ik heb de basisschool ook afgerond hoor. Ik weet ook niet waar je denkt dat ik praat over een daling die weer wordt gecompenseerd met een stijging van hetzelfde percentage. Ik stel simpelweg dat een wat meer volatiele economie kortere, diepere dalen kent doorgaans en dus ook vrij snel weer kan herstellen.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 19:46:35 #190
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_193605456
Normaal zou je een amateuristisch videoblogje kunnen negeren, alleen in het geval van OANN is het nodig om aan te tonen wat voor partijdige rotzooi ze maken omdat een regeringsleider er naar luistert...

quote:
Trump’s most loyal media ally promised a pro-Trump poll. It didn’t deliver — and then pulled its story.

(..)

He promised that OAN would be “releasing a poll concerning the 2020 presidential race” that “looks as though it will be in favor of” the president.

Early Thursday afternoon, the poll came out. Conducted by Gravis Marketing, a pollster that earns a C in FiveThirtyEight’s ranking of pollsters, it was focused solely on Florida.

It had Trump and Biden tied in the must-win state for Trump, a state Trump won narrowly four years ago.

OAN produced a video segment on the poll, again featuring Rouz, which appeared on its website. Soon after it was published, though, the report was pulled. A tweet from Herring that apparently announced the results was also deleted.

(..)

The poll itself and Rouz’s report on the poll immediately raise red flags in a variety of ways.

For example, it shows a 50-50 tie between Biden and Trump. Polls don’t normally result in perfect 50-50 ties, unless respondents are forced to choose between the two candidates. That appears to be what happened in this case, as Kovler notes; at another point in Rouz’s report, he reveals that Trump leads Biden 53 percent to 47 percent among undecided voters.

What does that mean? It means that Biden necessarily leads among voters who have made up their minds. Imagine that half of voters say they’re undecided. To get a 50-50 result overall, Biden would need to lead Trump 53 to 47 among decided voters if Trump led by the same margin among undecideds.

(..)

Trump is presented as having an edge over Biden on handling the economy. But this point, one central to Trump’s reelection bid, downplays that Trump is under 50 percent among respondents and leads Biden by only four points, basically a tie.

Many of the other data points that Rouz highlights are based on leading questions (“Is activating the national guard an effective way to prevent further rioting?”) or are presented by Rouz in ludicrously loaded language.

(..)

That Rouz is so sloppy and presents the findings so dishonestly should not be a surprise. He has another report that was published by OAN on Thursday. It is a buffet of allegations that would resonate with Trump: The “deep state” is working with Democrats to produce polls making Republican voters demoralized. It’s lifting up one of the dumber points of contention Trump’s team raised in its criticism of the CNN poll but somehow manages to do so in an even more ridiculous way.

Bron: WaPo
Géén kloon van tvlxd!
pi_193605802
jonathanoosting twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 17:48:44 A GOP activist is hosting an "operation incinerator" event tonight in Grand Rapids, encouraging folks to burn their absentee ballot *applications* in apparent protest of SOS Benson's move to mail them to all. There will apparently be a "Dumpster of Liberty Lighting Ceremony." reageer retweet
Kijk! Daarmee own je de hysterische libruls pas echt keihard!
  vrijdag 12 juni 2020 @ 20:20:40 #192
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193605896
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:41 schreef Monolith het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd of Trump qua approval nu binnen zijn vaste bandbreedte blijft. Initieel zorgde corona voor een kleine opleving in zijn approval rating die inmiddels wel weer verdwenen is:
https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/

Afgezien van de initiële periode leek de 40% wel pakweg zijn ondergrens. Het zou geen goed nieuws zijn als hij nu door die ondergrens zou zakken.
Aan z’n gedrag sinds de uitbraak van corona en nog erger sinds de racismeprotesten te zien lijky hij zich ook nog sterker op z’n base te richten, waar gaat hij de extra kiezers vandaan halen die hij in november nodig heeft? Ook z’n vaste 40% is niet genoeg.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_193606014
ryanstruyk twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 15:48:01 Coronavirus cases are climbing now in 19 states via @CNN: Alaska, Alabama, Arkansas, Arizona, California, Florida, Georgia, Hawaii, Idaho, North Carolina, North Dakota, Nevada, Oklahoma, Oregon, South Carolina, Texas, Utah, Vermont, Wyoming. https://t.co/jS0Jopr88w https://t.co/04vOYGjgEG reageer retweet
Niet goed voor de economie.
pi_193606056
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 20:20 schreef Szura het volgende:

[..]

Aan z’n gedrag sinds de uitbraak van corona en nog erger sinds de racismeprotesten te zien lijky hij zich ook nog sterker op z’n base te richten, waar gaat hij de extra kiezers vandaan halen die hij in november nodig heeft? Ook z’n vaste 40% is niet genoeg.
Klopt, hij is steeds harder aan het "double downen" lijkt het. Voor beide crises leek het campagneteam nog in te willen zetten op een verbreding van het electoraat door ook de pijlen op bijvoorbeeld zwarte kiezers te richten onder het mom van "Trump bezorgt jullie banen en hogere lonen", maar met name het optreden bij de racismeprotesten heeft ervoor gezorgd dat die strategie wel bij het gros vuil kan. Blanke, Nederlandse fokkertjes lopen misschien weg met iemand als Candace Owens, de gemiddelde zwarte Amerikaan ziet gewoon weer een president die terug verlangt naar de tijd waarin de protesten van de burgerrechtenbeweging met geweld uit elkaar geknuppeld werden. Bovendien lijkt dat soort optreden ook nog wel het nodige kwaad bloed te zetten bij kiezers die naar de Republikeinen neigen of zichzelf als independent beschouwen.
pi_193606127
En veel zeventigplussers stonden in de jaren zestig op de barricade voor burgerrechten. Het is een dingetje dan men ook nog wel eens lijkt te vergeten.
Ik betwijfel of die terugverlangen naar Jim Crow.
pi_193607134
FiveThirtyEight had nog een stukje over de huidige peilingen in swing states:
https://fivethirtyeight.c(...)look-good-for-biden/

De verkiezingscampagnes moeten natuurlijk nog beginnen, al lijkt Trump er al bijna vier jaar mee bezig, maar daar moet Trump nog wel even wat zien te kantelen.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 22:08:38 #197
3292 Tweek
Koffie graag!
  vrijdag 12 juni 2020 @ 22:10:41 #198
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_193607522
Even samenvattend, voor de liefhebber :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_193608129
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 17:05 schreef Szura het volgende:

[..]

Er is weinig glamour aan die verbouwde geplamuurde robot
Dat heb ik ook nooit zo gesnapt. Afgeven op Michelle Obama terwijl dat gewoon een warme spontane vrouw is en Melania 'class' noemen. Vroeger zal ze best knap geweest zijn, maar alles is dichtgeplamuurd en gebotoxt nu en ze straalt altijd kilte uit.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_193608456
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 22:43 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nooit zo gesnapt. Afgeven op Michelle Obama terwijl dat gewoon een warme spontane vrouw is en Melania 'class' noemen. Vroeger zal ze best knap geweest zijn, maar alles is dichtgeplamuurd en gebotoxt nu en ze straalt altijd kilte uit.
Nou vind ik first ladies (of misschien ooit nog eens first men :P ) sowieso een rol die eigenlijk niet veel met politiek te maken heeft, maar haar voorgangers waren ook nog wel iets geëngageerder (en ook wel iets hoger opgeleid).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')