Dat zal, maar iedereen wil z'n boek lezen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:24 schreef Mike het volgende:
Ik vraag me af wat zijn doel nu precies is. Hij wordt nu uitgekotst door Republikeinen EN Democraten. Geen handig begin voor je boekverkoop.
Dat is nog maar zeer de vraag. Een uittreksel in de krant misschien, maar na het boek van Michael Wolff zijn er volgens mij nog maar weinig succesvolle boeken verschenen over Trump of zijn regering.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zal, maar iedereen wil z'n boek lezen.
Ook dat is toch ongekend. -20%. Voor de VS.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij erg hoog maar 20% zoals het VK zou ik niet uitsluiten, we gaan het zien.
Over wat voor cijfers praten we?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook dat is toch ongekend. -20%. Voor de VS.
GDP in 1 maand.quote:
Dat kon natuurlijk best wel eens fors zijn, al is de wat langere termijn wat mij betreft interessanter.quote:
40% voor 1 maand.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat kon natuurlijk best wel eens fors zijn, al is de wat langere termijn wat mij betreft interessanter.
Maar is dat echt of uit de geruchtenmolen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:04 schreef capricia het volgende:
[..]
40% voor 1 maand.
25% voor het tweede kwartaal.
Ik vind het bizarre cijfers.
Oh absoluut, maar de VS heeft ook wel een wat andere economie dan wij hier. Daar gaat gewoon doodleuk 10% direct de laan uit, maar in principe kan dat ook weer vrij snel herstellen. Vandaar ook dat ik zeg dat het interessanter is om de balans wat later op te maken.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:04 schreef capricia het volgende:
[..]
40% voor 1 maand.
25% voor het tweede kwartaal.
Ik vind het bizarre cijfers.
Nou ja, gaan koersen 10% omlaag, dan is een portefeuille van 100 dollar nog 90 waard. Gaat dat weer met 10% omhoog, klinkt dat leuk, maar je bent dan terug op 99 dollar.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh absoluut, maar de VS heeft ook wel een wat andere economie dan wij hier. Daar gaat gewoon doodleuk 10% direct de laan uit, maar in principe kan dat ook weer vrij snel herstellen. Vandaar ook dat ik zeg dat het interessanter is om de balans wat later op te maken.
Ik heb de basisschool ook afgerond hoor. Ik weet ook niet waar je denkt dat ik praat over een daling die weer wordt gecompenseerd met een stijging van hetzelfde percentage. Ik stel simpelweg dat een wat meer volatiele economie kortere, diepere dalen kent doorgaans en dus ook vrij snel weer kan herstellen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou ja, gaan koersen 10% omlaag, dan is een portefeuille van 100 dollar nog 90 waard. Gaat dat weer met 10% omhoog, klinkt dat leuk, maar je bent dan terug op 99 dollar.
Uiteindelijk niet heel prettig voor de balans als dat een tijdje jojoot. De kans dat er minder mensen worden aangenomen is dan aanwezig.
quote:Trump’s most loyal media ally promised a pro-Trump poll. It didn’t deliver — and then pulled its story.
(..)
He promised that OAN would be “releasing a poll concerning the 2020 presidential race” that “looks as though it will be in favor of” the president.
Early Thursday afternoon, the poll came out. Conducted by Gravis Marketing, a pollster that earns a C in FiveThirtyEight’s ranking of pollsters, it was focused solely on Florida.
It had Trump and Biden tied in the must-win state for Trump, a state Trump won narrowly four years ago.
OAN produced a video segment on the poll, again featuring Rouz, which appeared on its website. Soon after it was published, though, the report was pulled. A tweet from Herring that apparently announced the results was also deleted.
(..)
The poll itself and Rouz’s report on the poll immediately raise red flags in a variety of ways.
For example, it shows a 50-50 tie between Biden and Trump. Polls don’t normally result in perfect 50-50 ties, unless respondents are forced to choose between the two candidates. That appears to be what happened in this case, as Kovler notes; at another point in Rouz’s report, he reveals that Trump leads Biden 53 percent to 47 percent among undecided voters.
What does that mean? It means that Biden necessarily leads among voters who have made up their minds. Imagine that half of voters say they’re undecided. To get a 50-50 result overall, Biden would need to lead Trump 53 to 47 among decided voters if Trump led by the same margin among undecideds.
(..)
Trump is presented as having an edge over Biden on handling the economy. But this point, one central to Trump’s reelection bid, downplays that Trump is under 50 percent among respondents and leads Biden by only four points, basically a tie.
Many of the other data points that Rouz highlights are based on leading questions (“Is activating the national guard an effective way to prevent further rioting?”) or are presented by Rouz in ludicrously loaded language.
(..)
That Rouz is so sloppy and presents the findings so dishonestly should not be a surprise. He has another report that was published by OAN on Thursday. It is a buffet of allegations that would resonate with Trump: The “deep state” is working with Democrats to produce polls making Republican voters demoralized. It’s lifting up one of the dumber points of contention Trump’s team raised in its criticism of the CNN poll but somehow manages to do so in an even more ridiculous way.
Bron: WaPo
Kijk! Daarmee own je de hysterische libruls pas echt keihard!twitter:jonathanoosting twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 17:48:44A GOP activist is hosting an "operation incinerator" event tonight in Grand Rapids, encouraging folks to burn their absentee ballot *applications* in apparent protest of SOS Benson's move to mail them to all. There will apparently be a "Dumpster of Liberty Lighting Ceremony." reageer retweet
Aan z’n gedrag sinds de uitbraak van corona en nog erger sinds de racismeprotesten te zien lijky hij zich ook nog sterker op z’n base te richten, waar gaat hij de extra kiezers vandaan halen die hij in november nodig heeft? Ook z’n vaste 40% is niet genoeg.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:41 schreef Monolith het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd of Trump qua approval nu binnen zijn vaste bandbreedte blijft. Initieel zorgde corona voor een kleine opleving in zijn approval rating die inmiddels wel weer verdwenen is:
https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/
Afgezien van de initiële periode leek de 40% wel pakweg zijn ondergrens. Het zou geen goed nieuws zijn als hij nu door die ondergrens zou zakken.
Niet goed voor de economie.twitter:ryanstruyk twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 15:48:01Coronavirus cases are climbing now in 19 states via @CNN: Alaska, Alabama, Arkansas, Arizona, California, Florida, Georgia, Hawaii, Idaho, North Carolina, North Dakota, Nevada, Oklahoma, Oregon, South Carolina, Texas, Utah, Vermont, Wyoming. https://t.co/jS0Jopr88w https://t.co/04vOYGjgEG reageer retweet
Klopt, hij is steeds harder aan het "double downen" lijkt het. Voor beide crises leek het campagneteam nog in te willen zetten op een verbreding van het electoraat door ook de pijlen op bijvoorbeeld zwarte kiezers te richten onder het mom van "Trump bezorgt jullie banen en hogere lonen", maar met name het optreden bij de racismeprotesten heeft ervoor gezorgd dat die strategie wel bij het gros vuil kan. Blanke, Nederlandse fokkertjes lopen misschien weg met iemand als Candace Owens, de gemiddelde zwarte Amerikaan ziet gewoon weer een president die terug verlangt naar de tijd waarin de protesten van de burgerrechtenbeweging met geweld uit elkaar geknuppeld werden. Bovendien lijkt dat soort optreden ook nog wel het nodige kwaad bloed te zetten bij kiezers die naar de Republikeinen neigen of zichzelf als independent beschouwen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Aan z’n gedrag sinds de uitbraak van corona en nog erger sinds de racismeprotesten te zien lijky hij zich ook nog sterker op z’n base te richten, waar gaat hij de extra kiezers vandaan halen die hij in november nodig heeft? Ook z’n vaste 40% is niet genoeg.
Dat heb ik ook nooit zo gesnapt. Afgeven op Michelle Obama terwijl dat gewoon een warme spontane vrouw is en Melania 'class' noemen. Vroeger zal ze best knap geweest zijn, maar alles is dichtgeplamuurd en gebotoxt nu en ze straalt altijd kilte uit.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Er is weinig glamour aan die verbouwde geplamuurde robot
Nou vind ik first ladies (of misschien ooit nog eens first menquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:43 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit zo gesnapt. Afgeven op Michelle Obama terwijl dat gewoon een warme spontane vrouw is en Melania 'class' noemen. Vroeger zal ze best knap geweest zijn, maar alles is dichtgeplamuurd en gebotoxt nu en ze straalt altijd kilte uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |