quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:58 schreef Ulx het volgende:
Ja, waarom is er nooit onderzoek gedaan naar de oorzaak van die burgeroorlog? Nu weet niemand dat. Het kan van alles zijn. Ja.twitter:ddale8 twitterde op donderdag 11-06-2020 om 15:54:18Trump in a 2017 interview: "People don't realize, you know, the Civil War, um -- you think about it: why? People don't ask that question. But why was there the Civil War? Why could that one not have been worked out?" https://t.co/HLa9ojBakP reageer retweet
Grote softwarebedrijven willen geen gezichtsherkenningsoftware verkopen aan de politie.twitter:RichardGrenell twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 06:49:36They should now be barred from federal government contracts - there should be consequences for not selling technology to police departments. @realDonaldTrump https://t.co/dsOVPVfufI reageer retweet
Nou ja, prima maar bij wie willen ze dan diensten gaan afnemen? Chinese of EU bedrijven?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:33 schreef Ulx het volgende:
Grote softwarebedrijven willen geen gezichtsherkenningsoftware verkopen aan de politie.twitter:RichardGrenell twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 06:49:36They should now be barred from federal government contracts - there should be consequences for not selling technology to police departments. @:realDonaldTrump https://t.co/dsOVPVfufI reageer retweet
De partij die van mening is dat een bakker mag bepalen of een homostel een bruidstaart kan krijgen is tegen.
Die vrije markt jongens bedoel je?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:33 schreef Ulx het volgende:
Grote softwarebedrijven willen geen gezichtsherkenningsoftware verkopen aan de politie.twitter:RichardGrenell twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 06:49:36They should now be barred from federal government contracts - there should be consequences for not selling technology to police departments. @:realDonaldTrump https://t.co/dsOVPVfufI reageer retweet
De partij die van mening is dat een bakker mag bepalen of een homostel een bruidstaart kan krijgen is tegen.
Ja die vrije markt jongens die ineens gereguleerd moeten worden omdat ze liever niet hebben dat Trump oproept tot haat en intolerantie via hun medium.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die vrije markt jongens bedoel je?
Ja.quote:
Dat lijkt mij erg hoog maar 20% zoals het VK zou ik niet uitsluiten, we gaan het zien.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.
Kan wel eens een ongekende diepte worden. Voorspellingen van de Deutsche Bank voor de VS zijn tot wel -40%.
Uiteraard maar het is allemaal impotent gebral omdat ze geen opties hebben, zie bijvoorbeeld het cloud programma van het Pentagon, er zijn maar 2 partijen wereldwijd die kunnen leveren wat ze nodig hebben, Microsoft en Amazon. Doe je geen zaken met die twee dan heb je dus geen cloud.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:36 schreef Szura het volgende:
Altijd maar weer hersenloze retaliation voorstaan, gewoon omdat ze geen ja en amen zeggen op alles wat jij wil
Goede deals maakt mevrouw Trump. Scheiding in een paar maanden nadat Trump uit het WH is.twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 16:50:14A new book reveals that Melania Trump was using her delayed arrival to the White House as leverage for renegotiating her prenuptial agreement with Trump.
https://t.co/PzKTK2BO17 reageer retweet
Dit is echt goud hèquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jatwitter:MayorJenny twitterde op donderdag 11-06-2020 om 05:59:02Make us all safe. Go back to your bunker. #BlackLivesMatter https://t.co/H3TXduhlY4 reageer retweet
Er is weinig glamour aan die verbouwde geplamuurde robotquote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:01 schreef Ulx het volgende:
Goede deals maakt mevrouw Trump. Scheiding in een paar maanden nadat Trump uit het WH is.twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 16:50:14A new book reveals that Melania Trump was using her delayed arrival to the White House as leverage for renegotiating her prenuptial agreement with Trump.
Lullig dat dit de belastingbetaler extra kostte, maar da's pech voor het klootjesvolk. Die W wilden die glamour, mogen ze lappen ook.
Nou d'r zijn toch wat figuren geweest die postten dat het een hele mooie vrouw met klasse en stijl en whatnot is.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Er is weinig glamour aan die verbouwde geplamuurde robot
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 06:32 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Schroef een duidelijk zichtbare asterix (*) boven de schouders van het beeld. Dat kun je dan in een onderschrift toelichten.
Nee, die wacht gewoon tot hij dood is, ze zit eerste rang om een boek te schrijven en Trump is wel zo'n naar mannetje om Barron bij de scheiding te betrekken.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:01 schreef Ulx het volgende:
Lullig dat dit de belastingbetaler extra kostte, maar da's pech voor het klootjesvolk. Die W wilden die glamour, mogen ze lappen ook.
Melania is ook gewoon een prop voor Trump, ze neemt totaal geen initiaven als first ladyquote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou d'r zijn toch wat figuren geweest die postten dat het een hele mooie vrouw met klasse en stijl en whatnot is.
twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 17:20:02John Bolton will claim in his forthcoming book that Trump engaged in "misconduct with other countries," beyond his contacts with Ukraine. https://t.co/UHrNLL7Sse reageer retweet
Komt hij nou mee aankakken.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:56 schreef Kijkertje het volgende:
Over Bolton's boek:twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 17:20:02John Bolton will claim in his forthcoming book that Trump engaged in "misconduct with other countries," beyond his contacts with Ukraine. https://t.co/UHrNLL7Sse reageer retweet
Laffe herder, had ie een tijdje terug moeten doenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:56 schreef Kijkertje het volgende:
Over Bolton's boek:twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 17:20:02John Bolton will claim in his forthcoming book that Trump engaged in "misconduct with other countries," beyond his contacts with Ukraine. https://t.co/UHrNLL7Sse reageer retweet
quote:
Maar wel kritiek hebben over de aanpak van het Huis bij de Impeachmentquote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Laffe herder, had ie een tijdje terug moeten doen
twitter:peterbakernyt twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 16:28:56Bolton in his new book, per publisher release: "I am hard-pressed to identify any significant Trump decision during my tenure that wasn’t driven by reelection calculations." The House committed "impeachment malpractice" for charging him only with the Ukraine matter, Bolton says. reageer retweet
Mischien onder het motto "There is no such thing as bad publicity"?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:24 schreef Mike het volgende:
Ik vraag me af wat zijn doel nu precies is. Hij wordt nu uitgekotst door Republikeinen EN Democraten. Geen handig begin voor je boekverkoop.
Dat zal, maar iedereen wil z'n boek lezen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:24 schreef Mike het volgende:
Ik vraag me af wat zijn doel nu precies is. Hij wordt nu uitgekotst door Republikeinen EN Democraten. Geen handig begin voor je boekverkoop.
Dat is nog maar zeer de vraag. Een uittreksel in de krant misschien, maar na het boek van Michael Wolff zijn er volgens mij nog maar weinig succesvolle boeken verschenen over Trump of zijn regering.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zal, maar iedereen wil z'n boek lezen.
Ook dat is toch ongekend. -20%. Voor de VS.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij erg hoog maar 20% zoals het VK zou ik niet uitsluiten, we gaan het zien.
Over wat voor cijfers praten we?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook dat is toch ongekend. -20%. Voor de VS.
GDP in 1 maand.quote:
Dat kon natuurlijk best wel eens fors zijn, al is de wat langere termijn wat mij betreft interessanter.quote:
40% voor 1 maand.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat kon natuurlijk best wel eens fors zijn, al is de wat langere termijn wat mij betreft interessanter.
Maar is dat echt of uit de geruchtenmolen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:04 schreef capricia het volgende:
[..]
40% voor 1 maand.
25% voor het tweede kwartaal.
Ik vind het bizarre cijfers.
Oh absoluut, maar de VS heeft ook wel een wat andere economie dan wij hier. Daar gaat gewoon doodleuk 10% direct de laan uit, maar in principe kan dat ook weer vrij snel herstellen. Vandaar ook dat ik zeg dat het interessanter is om de balans wat later op te maken.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:04 schreef capricia het volgende:
[..]
40% voor 1 maand.
25% voor het tweede kwartaal.
Ik vind het bizarre cijfers.
Nou ja, gaan koersen 10% omlaag, dan is een portefeuille van 100 dollar nog 90 waard. Gaat dat weer met 10% omhoog, klinkt dat leuk, maar je bent dan terug op 99 dollar.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh absoluut, maar de VS heeft ook wel een wat andere economie dan wij hier. Daar gaat gewoon doodleuk 10% direct de laan uit, maar in principe kan dat ook weer vrij snel herstellen. Vandaar ook dat ik zeg dat het interessanter is om de balans wat later op te maken.
Ik heb de basisschool ook afgerond hoor. Ik weet ook niet waar je denkt dat ik praat over een daling die weer wordt gecompenseerd met een stijging van hetzelfde percentage. Ik stel simpelweg dat een wat meer volatiele economie kortere, diepere dalen kent doorgaans en dus ook vrij snel weer kan herstellen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou ja, gaan koersen 10% omlaag, dan is een portefeuille van 100 dollar nog 90 waard. Gaat dat weer met 10% omhoog, klinkt dat leuk, maar je bent dan terug op 99 dollar.
Uiteindelijk niet heel prettig voor de balans als dat een tijdje jojoot. De kans dat er minder mensen worden aangenomen is dan aanwezig.
quote:Trump’s most loyal media ally promised a pro-Trump poll. It didn’t deliver — and then pulled its story.
(..)
He promised that OAN would be “releasing a poll concerning the 2020 presidential race” that “looks as though it will be in favor of” the president.
Early Thursday afternoon, the poll came out. Conducted by Gravis Marketing, a pollster that earns a C in FiveThirtyEight’s ranking of pollsters, it was focused solely on Florida.
It had Trump and Biden tied in the must-win state for Trump, a state Trump won narrowly four years ago.
OAN produced a video segment on the poll, again featuring Rouz, which appeared on its website. Soon after it was published, though, the report was pulled. A tweet from Herring that apparently announced the results was also deleted.
(..)
The poll itself and Rouz’s report on the poll immediately raise red flags in a variety of ways.
For example, it shows a 50-50 tie between Biden and Trump. Polls don’t normally result in perfect 50-50 ties, unless respondents are forced to choose between the two candidates. That appears to be what happened in this case, as Kovler notes; at another point in Rouz’s report, he reveals that Trump leads Biden 53 percent to 47 percent among undecided voters.
What does that mean? It means that Biden necessarily leads among voters who have made up their minds. Imagine that half of voters say they’re undecided. To get a 50-50 result overall, Biden would need to lead Trump 53 to 47 among decided voters if Trump led by the same margin among undecideds.
(..)
Trump is presented as having an edge over Biden on handling the economy. But this point, one central to Trump’s reelection bid, downplays that Trump is under 50 percent among respondents and leads Biden by only four points, basically a tie.
Many of the other data points that Rouz highlights are based on leading questions (“Is activating the national guard an effective way to prevent further rioting?”) or are presented by Rouz in ludicrously loaded language.
(..)
That Rouz is so sloppy and presents the findings so dishonestly should not be a surprise. He has another report that was published by OAN on Thursday. It is a buffet of allegations that would resonate with Trump: The “deep state” is working with Democrats to produce polls making Republican voters demoralized. It’s lifting up one of the dumber points of contention Trump’s team raised in its criticism of the CNN poll but somehow manages to do so in an even more ridiculous way.
Bron: WaPo
Kijk! Daarmee own je de hysterische libruls pas echt keihard!twitter:jonathanoosting twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 17:48:44A GOP activist is hosting an "operation incinerator" event tonight in Grand Rapids, encouraging folks to burn their absentee ballot *applications* in apparent protest of SOS Benson's move to mail them to all. There will apparently be a "Dumpster of Liberty Lighting Ceremony." reageer retweet
Aan z’n gedrag sinds de uitbraak van corona en nog erger sinds de racismeprotesten te zien lijky hij zich ook nog sterker op z’n base te richten, waar gaat hij de extra kiezers vandaan halen die hij in november nodig heeft? Ook z’n vaste 40% is niet genoeg.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:41 schreef Monolith het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd of Trump qua approval nu binnen zijn vaste bandbreedte blijft. Initieel zorgde corona voor een kleine opleving in zijn approval rating die inmiddels wel weer verdwenen is:
https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/
Afgezien van de initiële periode leek de 40% wel pakweg zijn ondergrens. Het zou geen goed nieuws zijn als hij nu door die ondergrens zou zakken.
Niet goed voor de economie.twitter:ryanstruyk twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 15:48:01Coronavirus cases are climbing now in 19 states via @CNN: Alaska, Alabama, Arkansas, Arizona, California, Florida, Georgia, Hawaii, Idaho, North Carolina, North Dakota, Nevada, Oklahoma, Oregon, South Carolina, Texas, Utah, Vermont, Wyoming. https://t.co/jS0Jopr88w https://t.co/04vOYGjgEG reageer retweet
Klopt, hij is steeds harder aan het "double downen" lijkt het. Voor beide crises leek het campagneteam nog in te willen zetten op een verbreding van het electoraat door ook de pijlen op bijvoorbeeld zwarte kiezers te richten onder het mom van "Trump bezorgt jullie banen en hogere lonen", maar met name het optreden bij de racismeprotesten heeft ervoor gezorgd dat die strategie wel bij het gros vuil kan. Blanke, Nederlandse fokkertjes lopen misschien weg met iemand als Candace Owens, de gemiddelde zwarte Amerikaan ziet gewoon weer een president die terug verlangt naar de tijd waarin de protesten van de burgerrechtenbeweging met geweld uit elkaar geknuppeld werden. Bovendien lijkt dat soort optreden ook nog wel het nodige kwaad bloed te zetten bij kiezers die naar de Republikeinen neigen of zichzelf als independent beschouwen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Aan z’n gedrag sinds de uitbraak van corona en nog erger sinds de racismeprotesten te zien lijky hij zich ook nog sterker op z’n base te richten, waar gaat hij de extra kiezers vandaan halen die hij in november nodig heeft? Ook z’n vaste 40% is niet genoeg.
Dat heb ik ook nooit zo gesnapt. Afgeven op Michelle Obama terwijl dat gewoon een warme spontane vrouw is en Melania 'class' noemen. Vroeger zal ze best knap geweest zijn, maar alles is dichtgeplamuurd en gebotoxt nu en ze straalt altijd kilte uit.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Er is weinig glamour aan die verbouwde geplamuurde robot
Nou vind ik first ladies (of misschien ooit nog eens first menquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:43 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit zo gesnapt. Afgeven op Michelle Obama terwijl dat gewoon een warme spontane vrouw is en Melania 'class' noemen. Vroeger zal ze best knap geweest zijn, maar alles is dichtgeplamuurd en gebotoxt nu en ze straalt altijd kilte uit.
Melania is blank, Michelle Obama niet. Zo simpel is het.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:43 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit zo gesnapt. Afgeven op Michelle Obama terwijl dat gewoon een warme spontane vrouw is en Melania 'class' noemen. Vroeger zal ze best knap geweest zijn, maar alles is dichtgeplamuurd en gebotoxt nu en ze straalt altijd kilte uit.
Ik vind het eigenlijk niet eens zo interessant dat ze niet zo veel doet in de rol van first lady. Ze wilde het helemaal niet immers. Verbaas me vooral dat Trump fans automatisch ook lyrisch zijn over de schoonheid van Melania.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou vind ik first ladies (of misschien ooit nog eens first men) sowieso een rol die eigenlijk niet veel met politiek te maken heeft, maar haar voorgangers waren ook nog wel iets geëngageerder (en ook wel iets hoger opgeleid).
Zijn Trumpfans daar lyrisch over ja? Dat heb ik nog nooit gezien. Ivanka ja dat geloof ik wel maar Melania ziet er ongeveer uit als Patty Brard maar dan met minder uitstraling nogquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet eens zo interessant dat ze niet zo veel doet in de rol van first lady. Ze wilde het helemaal niet immers. Verbaas me vooral dat Trump fans automatisch ook lyrisch zijn over de schoonheid van Melania.
twitter:nytimes twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 23:54:05The Trump administration finalized a rule to erase Obama-era protections for transgender patients facing discrimination in health care. The administration announced the move on the 4-year anniversary of the Pulse nightclub shooting and during Pride Month. https://t.co/3hulMEAogp reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 00:43 schreef AnneX het volgende:
Hullie in het wh weten goed de agenda te screenen. Ziek.twitter:nytimes twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 23:54:05The Trump administration finalized a rule to erase Obama-era protections for transgender patients facing discrimination in health care. The administration announced the move on the 4-year anniversary of the Pulse nightclub shooting and during Pride Month. https://t.co/3hulMEAogp reageer retweet
twitter:nahaltoosi twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 22:13:59Eliot Engel responds to Mike Pompeo. The last 2 paragraphs are ... well, just read: https://t.co/ATHhPDsET5 reageer retweet
twitter:JonLemire twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 00:20:39WASHINGTON (AP) — The White House is floating a theory that travel from Mexico may be contributing to a new wave of coronavirus infections, rather than states’ efforts to reopen their economies. https://t.co/zpemRUMUpo reageer retweet
Ze denken zelf blijkbaar ook dat hun achterban te dom is om te poepen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 02:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
twitter:JonLemire twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 00:20:39WASHINGTON (AP) — The White House is floating a theory that travel from Mexico may be contributing to a new wave of coronavirus infections, rather than states’ efforts to reopen their economies. https://t.co/zpemRUMUpo reageer retweet
200.000 verzoekjes volgens vervolg tweet.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 05:23:13We had previously scheduled our #MAGA Rally in Tulsa, Oklahoma, for June 19th – a big deal. Unfortunately, however, this would fall on the Juneteenth Holiday. Many of my African American friends and supporters have reached out to suggest that we consider changing the date out... reageer retweet
Zelfs zijn zwarte vrienden vertrouwen hem niet om juist die dag als verbindend te gebruiken.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 08:13 schreef AnneX het volgende:
Many of my African American friends and supporters
Faulkner 'gets it', maar ik niet Iemand die kan duiden wat Trump bedoeld?quote:“So I think I’ve done more for the Black community than any other president, and let’s take a pass on Abraham Lincoln because he did good, although it’s always questionable, you know, in other words, the end result -” Trump said before Faulkner interjected.
“Well, we are free, Mr. President, so I think he did pretty well,” she said, referring to Lincoln.
“We are free,” Trump said. “You understand what I mean.”
“Yeah, I get it,” Faulkner said.
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
resigning?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 08:13 schreef AnneX het volgende:
Many of my African American friends and supporters have reached out to suggest that we consider
Michelle Obama vertelde gewoon doodleuk dat ze nog nooit trots op haar land was geweest. Dat zijn geen teksten die je wilt horen van een first lady.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Melania is blank, Michelle Obama niet. Zo simpel is het.
Ja, ik zat dat boek te lezen 'a very stable genius' en de commentaren over zijn onwetendheid mbt de geschiedenis (en ook geografie) vormt zo'n beetje een rode draad in dat relaas. Niet geheel onverwacht dus deze opmerking.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:58 schreef Ulx het volgende:
Ja, waarom is er nooit onderzoek gedaan naar de oorzaak van die burgeroorlog? Nu weet niemand dat. Het kan van alles zijn. Ja.twitter:ddale8 twitterde op donderdag 11-06-2020 om 15:54:18Trump in a 2017 interview: "People don't realize, you know, the Civil War, um -- you think about it: why? People don't ask that question. But why was there the Civil War? Why could that one not have been worked out?" https://t.co/HLa9ojBakP reageer retweet
Ze zei (even zonder context): "For the first time in my adult life, I am really proud of my country. Not just because Barack is doing well, but I think people are hungry for change."quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Michelle Obama vertelde gewoon doodleuk dat ze nog nooit trots op haar land was geweest. Dat zijn geen teksten die je wilt horen van een first lady.
Dit is gewoon onzin, David Clarke.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Michelle Obama vertelde gewoon doodleuk dat ze nog nooit trots op haar land was geweest. Dat zijn geen teksten die je wilt horen van een first lady.
Sowieso wel ironische statement van iemand die een president steunt wiens centrale campagnethema feitelijk was dat de VS een 'shithole country' was geworden en hij het weer groot ging maken.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit is gewoon onzin, David Clarke.
https://www.politifact.co(...)a-said-she-was-prou/
quote:On May 29, President Trump said his administration would take immediate action to withdraw the US from the World Health Organization.
"Because they have failed to make the requested and greatly needed reforms, we will be today terminating our relationship with the World Health Organization, and redirecting those funds to other worldwide and deserving, urgent global public health needs," Trump said at the time, while criticizing the WHO's response to the coronavirus pandemic and claiming that "China has total control" over the United Nations agency.
But now, two weeks later, there's nothing to indicate that Trump has followed through on his plan. In an article yesterday titled "US hasn't taken action to withdraw from WHO despite Trump pledge," The Hill wrote that "no steps toward a formal withdrawal have been taken," and that "a WHO spokesman told The Hill that the agency had received no formal notification that the United States would withdraw."
https://arstechnica.com/t(...)ithdraw-us-from-who/
Het hele uitgangspunt van MAGA is dat de VS niet great zijn nu, maar goed, ik snap dat het voor de intellectuele dwergen die Trump steunen moeilijk is om te begrijpen wat woorden en zinnen betekenen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso wel ironische statement van iemand die een president steunt wiens centrale campagnethema feitelijk was dat de VS een 'shithole country' was geworden en hij het weer groot ging maken.
Ja dat zeg ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het hele uitgangspunt van MAGA is dat de VS niet great zijn nu, maar goed, ik snap dat het voor de intellectuele dwergen die Trump steunen moeilijk is om te begrijpen wat woorden en zinnen betekenen.
Je begrijpt toch dat het verdraaien van verder volstrekt onbelangrijke woorden van de vrouw van de vorige president veel belangrijker is dan kijken naar de prestaties van de huidige president. Veel te confronterend voor zijn harde aanhang. Veel beter om je vingers in je oren te stoppen en hard lalala te blijven roepen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso wel ironische statement van iemand die een president steunt wiens centrale campagnethema feitelijk was dat de VS een 'shithole country' was geworden en hij het weer groot ging maken.
twitter:sarahcpr twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 12:47:32How to real estate https://t.co/TBKMYM38ru reageer retweet
twitter:JuliaDavisNews twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 01:55:22Devin Nunes’ attorney says he’s at ‘dead end’ in quest to reveal identity of Twitter cow.
https://t.co/2foAkWH3Dz reageer retweet
De laatste tijd verkondigt Trump echter al weer dat de slogan voor na 2020 "Keep America Great" zal zijn, dus blijkbaar zin ze in de VS de facto al weer terug in de jaren 50, of zo.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik.
Kennelijk was de VS ooit groot, maar toen niet meer en moest het weer groot gemaakt worden. Het is feitelijk een soort van terugverlangen naar een illusionaire variant van de jaren '50 ofzo. Aan de andere kant lijkt Trump weer aardig zijn best te doen om terug te gaan naar de tijd van voor de burgerrechtenbeweging, dus wat dat betreft houdt hij zich in ieder geval aan z'n woord.
naar How to build a wall...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:59 schreef Ulx het volgende:
Sarah Cooper doet een betere Trump dan Trump zelf. De tekst had ik al een keer gepost, Maar toch.twitter:sarahcpr twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 12:47:32How to real estate https://t.co/TBKMYM38ru reageer retweet
Excuse me...dit is toch alle discussie voorbij.twitter:nowthisnews twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 08:03:00Strong gusts of wind knocked over new sections of Trump’s border wall into Mexico 👀 https://t.co/vGQAQggV6s reageer retweet
Hoezo? Een van de Trumpfans zal zo wel komen uitleggen dat dit goed is of zo.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
naar How to build a wall...Excuse me...dit is toch alle discussie voorbij.twitter:nowthisnews twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 08:03:00Strong gusts of wind knocked over new sections of Trump’s border wall into Mexico 👀 https://t.co/vGQAQggV6s reageer retweet
"Ok so America is still shitty, please let me try again" bekt ook niet zo lekker natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:17 schreef Belabor het volgende:
[..]
De laatste tijd verkondigt Trump echter al weer dat de slogan voor na 2020 "Keep America Great" zal zijn, dus blijkbaar zin ze in de VS de facto al weer terug in de jaren 50, of zo.
Kan rechtstreeks opgenomen worden in Politieke Armoede voor Dummies. Word vast een groot succes als Trump zijn naam in gouden letters nog even op de omslag laat zetten en beloofd de drukker rijkelijk te zullen betalen voor de "billions and billions of copies, believe me" die er verkocht zullen worden, totdat de drukker hoort dat er maar 100 stuks verkocht zijn zodat hij Trump aan kan klagen voor 15 miljoen die hij niet gekregen heeft.
De wind kwam uit Mexico, dus Mexico moet het herstel betalen!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo? Een van de Trumpfans zal zo wel komen uitleggen dat dit goed is of zo.
Er komt vast een caravan vol gespierde, criminele en zieke Mexicanen aan. Die caravan is er al bijna, hoor!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 02:30 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ze denken zelf blijkbaar ook dat hun achterban te dom is om te poepen.
https://www.forbes.com/si(...)ar-gas/#629ad8682e97quote:“They were lined up. Boom. And, yes, there was some tear gas. Probably some other things. And I’ll never forget the scene. It’s not supposed to be a beautiful scene, but to me it was.”
Ik snap echt niet dat ze dit allemaal maar toelaten in de USA, deze man had al lang moeten aftreden.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:21 schreef speknek het volgende:
Trump over de National Guard
[..]
https://www.forbes.com/si(...)ar-gas/#629ad8682e97
Goh, zou hij misschien toch een fascist zijn. Wie had dat kunnen bedenken. Zeker niet iedereen hier die dat al lang riep.
Trump is vooral een trieste lafbek. Wist dankzij z'n rijke papa te ontkomen aan een tour in Vietnam en waarschijnlijk heeft hij zich nog nooit in z'n leven fysiek hoeven verdedigen. Toch geilt de man op geweld. Sneu.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:21 schreef speknek het volgende:
Trump over de National Guard
[..]
https://www.forbes.com/si(...)ar-gas/#629ad8682e97
Goh, zou hij misschien toch een fascist zijn. Wie had dat kunnen bedenken. Zeker niet iedereen hier die dat al lang riep.
SAD! zoals de beste man zelf zou zeggenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump is vooral een trieste lafbek. Wist dankzij z'n rijke papa te ontkomen aan een tour in Vietnam en waarschijnlijk heeft hij zich nog nooit in z'n leven fysiek hoeven verdedigen. Toch geilt de man op geweld. Sneu.
Ja maar Biden! Of Obama! Of Clinton, of mevrouw Clintonquote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump is vooral een trieste lafbek. Wist dankzij z'n rijke papa te ontkomen aan een tour in Vietnam en waarschijnlijk heeft hij zich nog nooit in z'n leven fysiek hoeven verdedigen. Toch geilt de man op geweld. Sneu.
Erg sneu. Verder moeten soldaten deze landverraders uiteraard beschieten met pepperspray, cs, napalm en de honden loslaten om ze daarna te taseren. Domineren.twitter:thevictorpuente twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 19:11:56This group of protesters, from Corbin, came to oppose the removal of the Jefferson Davis statue from the Capitol rotunda. https://t.co/kI0P2vkYEx reageer retweet
Inmiddels # SWATaway trump.twitter:jentaub twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 20:28:10Launching a new hashtag — suburban women against Trump. #SWAT. Everyone is welcome. Including city, rural, suburban, island, expat. Inclusive of everybody. Though “suburban women” is Republican code for white women, this hashtag is for everyone who wants to vote Trump out. reageer retweet
Een school veilig willen maken door er zware wapens naar binnen te brengen. Om te huilen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:15 schreef Ulx het volgende:
L.A. schools police will return grenade launchers but keep rifles, armored vehicle
Dafuq? Granaatwerpers?
Om wat voor scholen draait het hier dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:15 schreef Ulx het volgende:
L.A. schools police will return grenade launchers but keep rifles, armored vehicle
Dafuq? Granaatwerpers?
Wrs een wat oververhitte reactie op al die school shootings natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:25 schreef Zwoerd het volgende:
Ja, in plaats van dat geld te steken in een fatsoenlijke opleiding. Besteden ze het aan een wapenarsenaal waar menig leger jaloers op is.
Maakt dat iets uit?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Om wat voor scholen draait het hier dan eigenlijk?
Wapenwedloop tussen politie en burgers. Shitzooi.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wrs een wat oververhitte reactie op al die school shootings natuurlijk.
Ja, uiteraard is dat een shitzooi.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wapenwedloop tussen politie en burgers. Shitzooi.
twitter:kylegriffin1 twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 19:00:01Florida's former top coronavirus data scientist has launched a website showing far more COVID-19 info than she said the state allowed her to report, including stats contradicting Florida's official coronavirus numbers.
"People have a right to know."
https://t.co/gWdJAYqNUn reageer retweet
quote:Fox News publishes digitally altered and misleading images of Seattle demonstrations
(..)
The deceitful tactic was called out by The Seattle Times. The local newspaper reported that when it asked Fox News about the images, the network removed them.
Fox News' depiction of the demonstration mirrors much of right-wing media's attempt to portray it as menacing.
(..)
Among the photos that Fox News published on its homepage was one that showed a protester running past a burning vehicle and building with the headline "CRAZY TOWN" blaring across the website. The image, which accompanied a story about the situation in Seattle, was in fact taken from the unrest last month in Minnesota.
In other photos that showed the scene in Seattle, Fox News digitally added an image of a man armed with an assault rifle.
https://edition.cnn.com/2(...)e-protest/index.html
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wapenwedloop tussen politie en burgers. Shitzooi.
Among the photos that Fox News published on its homepage was one that showed a protester running past a burning vehicle and building with the headline "CRAZY TOWN" blaring across the website. The image, which accompanied a story about the situation in Seattle, was in fact taken from the unrest last month in Minnesota.quote:
Maar deed Fox news dit zelf of namen ze gewoon iets zonder goede controle klakkeloos over van de alt-rechtse wappiesites?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:39 schreef Ruse het volgende:
[..]
Among the photos that Fox News published on its homepage was one that showed a protester running past a burning vehicle and building with the headline "CRAZY TOWN" blaring across the website. The image, which accompanied a story about the situation in Seattle, was in fact taken from the unrest last month in Minnesota.
In other photos that showed the scene in Seattle, Fox News digitally added an image of a man armed with an assault rifle.
wat de (f)actual fuck.. dat zou strafbaar moeten zijn
Interessant lijstje. Gezien de kennelijke wens om het presidentschap over te kunnen nemen indien nodig, zou ik van deze dames Susan Rice zeker niet uit willen vlakken. Minder politieke ervaring, maar wel uitvoerende ervaring.quote:Op zondag 14 juni 2020 00:11 schreef Jojoke het volgende:
Nieuws over de voortgang van de VP-kandidaten.
Biden's team heeft contact gehad met ongeveer 12 dames. 9 daarvan zijn door naar de volgende ronde voor het uitgebreide onderzoek. Dit zijn:
- Gouverneur: Michelle Lujan Grisham
- Senators: Amy Klobuchar, Tammy Baldwin, Kamala Harris, Elizabeth Warren, Tammy Duckworth
- Voormalig kabinetslid: Susan Rice
- Afgevaardigde: Val Demings
- Burgemeester: Keisha Lance Bottoms
https://www.nytimes.com/2(...)-vice-president.html
Biden schijnt een sterke dame te zoeken waar hij goed mee kan opschieten, ook politiek gezien. Verder moet ze vanaf dag 1 klaar zijn om president te worden. Gezien de bovenstaande lijst lijk je vooral kans te maken als je senator bent en onderdeel bent van een minderheidsgroep. Op basis hiervan lijken vooral Kamala Harris en Tammy Duckworth kans te maken, maar het is afwachtend wat uit de uitgebreide onderzoeken komt.
NY Times zegt dit eroverquote:Op zondag 14 juni 2020 00:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Interessant lijstje. Gezien de kennelijke wens om het presidentschap over te kunnen nemen indien nodig, zou ik van deze dames Susan Rice zeker niet uit willen vlakken. Minder politieke ervaring, maar wel uitvoerende ervaring.
quote:Mr. Biden insisted in an interview with CBS this past week that the last few tumultuous weeks had not meaningfully changed his thinking about the vice presidency, except to put “greater focus and urgency on the need to get someone who is totally simpatico with where I am.”
“I want someone strong,” he said, “and someone who is ready to be president on Day 1.”
Beetje desinformatie voor de schapen, niks mis mee.quote:
Kunnen ze hier weer over antifa janken.quote:Op zondag 14 juni 2020 00:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Beetje desinformatie voor de schapen, niks mis mee.
Ik denk dat de beste keuze Kamela Harris is. En ondanks dat hij de nominatie nu te pakken heeft haar niet aankondigd door haar verleden als DA en AG. Nog even wachten tot de protesten minder worden en dan haar aankondigen zou kunnen werken. Geef haar de leiding over de national police review board die hij wil opstellen, zodat ze haar verleden kan afschaffen en je hebt een kandidaat die klaar is om het over vier jaar over te nemen. Ik zie Biden niet voor nog 4 jaar gaan.quote:
Het feit dat ze klaarblijkelijk door een ronde heen is doet wel vermoeden dat ze er voor open zou staan?quote:Op zondag 14 juni 2020 01:49 schreef Tweek het volgende:
Susan Rice wilde er zelf nog niet aan door haar kinderen. De rest lijkt me te onervaren
Waar lees je dat hij in zijn rug is geschoten? Als ik het zo lees zou hij zich verzet hebben bij arrestatie en een taser bemachtigd hebben die hij volgens de beelden van de beveiligingscamera ook op de agenten zou hebben gericht.quote:Op zondag 14 juni 2020 03:20 schreef Kijkertje het volgende:
Weer een zwarte man doodgeschoten door de politie. De politiechef is opgestapt:
Atlanta police chief steps down after black man shot and killed by an officer
Je zou toch denken dat met al die protesten agenten wel twee keer nadenken voor ze dodelijk geweld gebruiken maar nee hoor deze man wordt in zijn rug geschoten terwijl hij op dat moment wegrent.![]()
Tja dan worden weer heel veel mensen boos, gaan de straat op en daar reageert de politie dan weer op ....
Mensen worden vreedzaam afgeperst in CHAZ, fantastisch experiment.twitter:stillgray twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 18:18:23All white people are required to give $10 to one black person in the CHAZ autonomous zone. https://t.co/LRETSvOzci reageer retweet
Er zijn al talloze zwarte mensen neergeschoten in de VS sinds George Floyd. Geen enkele rel, laat staan dat ze een naam scanderen van een van die slachtoffers, het lijkt net alsof ze een politieke agenda hebben en dat zwarte levens redden ze niet echt interesseert.quote:Op zondag 14 juni 2020 03:20 schreef Kijkertje het volgende:
Weer een zwarte man doodgeschoten door de politie. De politiechef is opgestapt:
Atlanta police chief steps down after black man shot and killed by an officer
Je zou toch denken dat met al die protesten agenten wel twee keer nadenken voor ze dodelijk geweld gebruiken maar nee hoor deze man wordt in zijn rug geschoten terwijl hij op dat moment wegrent.![]()
Tja dan worden weer heel veel mensen boos, gaan de straat op en daar reageert de politie dan weer op ....
Een taser is alsnog een niet dodelijk wapen, dus waarom daar dan met dodelijk geweld door echte kogels op gereageerd wordt is dan de vraag.quote:Op zondag 14 juni 2020 08:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar lees je dat hij in zijn rug is geschoten? Als ik het zo lees zou hij zich verzet hebben bij arrestatie en een taser bemachtigd hebben die hij volgens de beelden van de beveiligingscamera ook op de agenten zou hebben gericht.
Ja, je kunt uiteraard de vraag stellen of het geweld proportioneel is, maar het is nog wel een wat andere situatie dan die van George Floyd.quote:Op zondag 14 juni 2020 09:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een taser is alsnog een niet dodelijk wapen, dus waarom daar dan met dodelijk geweld door echte kogels op gereageerd wordt is dan de vraag.
Dat zijn ze ook helemaal niet. Die politieopleidingen daar (verschilt per staat of zelfs nog lokaler) zijn een paar maanden en dan mag je met je wapentuig de straat op. Het is eerder te vergelijken met BOAs hier en die willen we al liever niet met een wapenstok of pepperspray op straat zien, laat staan een vuurwapen.quote:Op zondag 14 juni 2020 09:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag me af of het echt nodig is om op rug te richten. Konden ze niet voor zijn benen gaan oid?
Sowieso komt het allemaal weinig de-escalerend over, alsof ze daar niet op getraind worden. Tikkeltje triggerhappy ook.
Alle situaties verschillen altijd, het disproportioneel politiegeweld is volgens mij een van de belangrijke factoren geweest dat deze protesten zich over Amerika verspreid hebben, om dan als politie toch door te blijven gaan met dat disproportioneel geweld getuigd niet van een voortschrijdend inzicht.quote:Op zondag 14 juni 2020 09:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, je kunt uiteraard de vraag stellen of het geweld proportioneel is, maar het is nog wel een wat andere situatie dan die van George Floyd.
Interessant lijstje, dank je. Zitten wel een paar goede namen tussen, ook met het oog op de verkiezingen van 2024 (dan is Biden toch echt te oud). Ik hoop en denk dat hij daar ook naar kijkt: de kandidaat moet niet alleen nu populair zijn bij een kleine groep om bijvoorbeeld een swingstate in zijn voordeel te laten omslaan, maar over 4 jaar in het hele land populair genoeg kunnen zijn om president te worden.quote:Op zondag 14 juni 2020 00:11 schreef Jojoke het volgende:
Nieuws over de voortgang van de VP-kandidaten.
Biden's team heeft contact gehad met ongeveer 12 dames. 9 daarvan zijn door naar de volgende ronde voor het uitgebreide onderzoek. Dit zijn:
- Gouverneur: Michelle Lujan Grisham
- Senators: Amy Klobuchar, Tammy Baldwin, Kamala Harris, Elizabeth Warren, Tammy Duckworth
- Voormalig kabinetslid: Susan Rice
- Afgevaardigde: Val Demings
- Burgemeester: Keisha Lance Bottoms
https://www.nytimes.com/2(...)-vice-president.html
Biden schijnt een sterke dame te zoeken waar hij goed mee kan opschieten, ook politiek gezien. Verder moet ze vanaf dag 1 klaar zijn om president te worden. Gezien de bovenstaande lijst lijk je vooral kans te maken als je senator bent en onderdeel bent van een minderheidsgroep. Op basis hiervan lijken vooral Kamala Harris en Tammy Duckworth kans te maken, maar het is afwachtend wat uit de uitgebreide onderzoeken komt.
Ja, als reactie op de school shootings dus idd, o.a. die in Newtown:quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:15 schreef Ulx het volgende:
Dafuq? Granaatwerpers?
Men roept o.a. op tot een return to common sense, juist deze militarisering zorgt ervoor dat minderheden gestigmatiseerd worden.quote:School police departments have increased their presence and force in recent years, particularly after the 2012 massacre in Newtown, Conn., in which a gunman killed 26 people — 20 of them children — at Sandy Hook Elementary School.
The shooting spurred debate nationwide over whether armed school guards could prevent mass shootings. In California, at least half a dozen school districts allow campus officers to carry high-powered rifles.
School officials argue the guns and other equipment are needed to prevent potential tragedies.
quote:In a letter to the Department of Defense's logistics agency, a coalition of education and civil rights groups said the presence of weapons on campuses will only intensify existing tensions at schools and exacerbate punitive atmospheres that criminalize and stigmatize students of color.
Deborah Fowler, deputy director of Texas Appleseed, a social justice nonprofit, said in a statement that other more common weapons used by officers and security guards, such as Tasers and pepper spray, have been misused in schools. Much of this excessive force is targeted at students of color and those with disabilities, she said.
"Military-grade weapons have no place on our public school campuses," Fowler said. "We're simply calling for a return to common sense when it comes to the way our schools are kept safe," she said.
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 23-04-2014 om 02:23:50The way President Obama runs down the stairs of Air Force 1, hopping & bobbing all the way, is so inelegant and unpresidential. Do not fall! reageer retweet
Een steile trap? 11 otwitter:peterelkind twitterde op zondag 14-06-2020 om 06:52:55It’s come to this... https://t.co/PrrbNFLETD reageer retweet
Nou ja, volgens mij was een belangrijk criterium toch ook vaak wel dat er geen enkele sprake was van dreiging. Hier heb je toch wel een persoon die een taser schijnt te richten op een agent. Nee, dat is geen dodelijk wapen, maar het is toch wel een vrij dreigende situatie. Eens hoor, het lijkt me vrij disproportioneel om dan maar gelijk met scherp te schieten, maar ik vind het wel van een andere orde dan de voorvallen die doorgaans leiden tot rellen.quote:Op zondag 14 juni 2020 09:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Alle situaties verschillen altijd, het disproportioneel politiegeweld is volgens mij een van de belangrijke factoren geweest dat deze protesten zich over Amerika verspreid hebben, om dan als politie toch door te blijven gaan met dat disproportioneel geweld getuigd niet van een voortschrijdend inzicht.
Leuke smoes, maar het is er zo te zien zonnig. Ik betwijfel of alles nat geregend was.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 14-06-2020 om 04:57:43The ramp that I descended after my West Point Commencement speech was very long & steep, had no handrail and, most importantly, was very slippery. The last thing I was going to do is “fall” for the Fake News to have fun with. Final ten feet I ran down to level ground. Momentum! reageer retweet
De man is een wrak.twitter:atrupar twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 17:04:03Trump still hasn't totally figured out how to drink water https://t.co/IO8CDXmD9i reageer retweet
Ik zag die tweet ook al ja. Heeft voor mij een averechts effect, dat hij dus alles eraan doet om niet te vallen zodat de media hem daar niet op kan pakken, wat een ego heb je dan zegquote:Op zondag 14 juni 2020 10:51 schreef Ulx het volgende:
Leuke smoes, maar het is er zo te zien zonnig. Ik betwijfel of alles nat geregend was.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 14-06-2020 om 04:57:43The ramp that I descended after my West Point Commencement speech was very long & steep, had no handrail and, most importantly, was very slippery. The last thing I was going to do is “fall” for the Fake News to have fun with. Final ten feet I ran down to level ground. Momentum! reageer retweet
Barbara Streisand-tweetje.quote:Op zondag 14 juni 2020 10:57 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Ik zag die tweet ook al ja. Heeft voor mij een averechts effect, dat hij dus alles eraan doet om niet te vallen zodat de media hem daar niet op kan pakken, wat een ego heb je dan zeg
Oorverdovende stilte.twitter:atrupar twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 17:16:28"Tomorrow, America will celebrate a very important anniversary -- the 245th birthday of the US Army. Unrelated, it's going to be my birthday also. I don't know if that happened by accident." #BoneSpurs https://t.co/KDlfxePPeE reageer retweet
Iedereen kijkt zo:quote:Op zondag 14 juni 2020 11:27 schreef Ulx het volgende:
Oorverdovende stilte.twitter:atrupar twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 17:16:28"Tomorrow, America will celebrate a very important anniversary -- the 245th birthday of the US Army. Unrelated, it's going to be my birthday also. I don't know if that happened by accident." #BoneSpurs https://t.co/KDlfxePPeE reageer retweet
1865-2016 was komkommertijd.quote:Op zondag 14 juni 2020 11:30 schreef Ulx het volgende:
Trump wordt ontzettend gematst door de media. Clinton hoestte een keertje en het was een week lang niet uit het nieuws. Trump moest afgelopen herfst met spoed naar een ziekenhuis, komt terug met overduidelijke symptomen van een milde hersenbloeding, en niemand stelt vragen.
quote:Even a slim ray of optimism for peace and prosperity on the Korean Peninsula has faded away into a dark nightmare,” the country’s foreign minister, Ri Son-Gwon, said in a statement marking the second anniversary of the Singapore summit.
He called the talks “nothing but a foolish trick hatched to keep [North Korea] bound to dialogue and use it in favor of the political situation and election in the U.S.,” adding, “Never again will we provide the U.S. chief executive with another package to be used for achievements without receiving any returns. Nothing is more hypocritical than an empty promise.”
North Korea’s strategic goal is “to build up a more reliable force to cope with the long-term military threats from the U.S.” Ri said.
Jeffrey Lewis, a nonproliferation expert at the Middlebury Institute of International Studies at Monterey, found the reference to the American election telling.
“They were never offering to disarm,” he said. “What they were offering to do was to give Trump good news stories for his political campaign, in exchange for sanctions relief.”
Dat zal de libruls leren!twitter:kylegriffin1 twitterde op zondag 14-06-2020 om 15:00:01Trump supporters in Michigan have been burning their absentee ballot applications. https://t.co/FrENpjTPps reageer retweet
Koleretwitter:RachelBitecofer twitterde op zondag 14-06-2020 om 02:48:46Yes, via the well-respected & long running @TheEconomist democracy index the U.S. is no longer rated a full democracy. We were declining, but ⬇️ sharply after’16 for obvious reasons. Yes, you should worry this. And here is the 2019 report. https://t.co/iLTY8SNGjH https://t.co/8iFQr31TWK reageer retweet
Dat ze überhaupt een 8 hadden is toch al te bizar voor woorden als je weet wat er al jarenlang gebeurt qua gerrymandering, stemontmoediging en de totale politisering van de rechterlijke macht?quote:Op zondag 14 juni 2020 16:35 schreef Ulx het volgende:
Koleretwitter:RachelBitecofer twitterde op zondag 14-06-2020 om 02:48:46Yes, via the well-respected & long running @:TheEconomist democracy index the U.S. is no longer rated a full democracy. We were declining, but ⬇️ sharply after’16 for obvious reasons. Yes, you should worry this. And here is the 2019 report. https://t.co/iLTY8SNGjH https://t.co/8iFQr31TWK reageer retweet
Trump heeft in zijn 74 jaar op deze aardbol nog steeds niet geleerd dat het in veel situaties beter is om niet te reageren dan wel te reageren en daardoor de situatie nog erger te maken.quote:Op zondag 14 juni 2020 10:57 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Ik zag die tweet ook al ja. Heeft voor mij een averechts effect, dat hij dus alles eraan doet om niet te vallen zodat de media hem daar niet op kan pakken, wat een ego heb je dan zeg
Is dat zo? Volgens mij gaat het er toch vooral om dat er in verhouding met het delict excessief geweld gebruikt wordt door de politie. Waarom escaleren dit soort situaties zo vaak? Dan is er toch iets goed mis met de aanpak ervan.quote:Op zondag 14 juni 2020 10:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij was een belangrijk criterium toch ook vaak wel dat er geen enkele sprake was van dreiging. Hier heb je toch wel een persoon die een taser schijnt te richten op een agent. Nee, dat is geen dodelijk wapen, maar het is toch wel een vrij dreigende situatie. Eens hoor, het lijkt me vrij disproportioneel om dan maar gelijk met scherp te schieten, maar ik vind het wel van een andere orde dan de voorvallen die doorgaans leiden tot rellen.
FREEEEEEEEEDOOOOOOOOOMMMMMtwitter:NBCPolitics twitterde op zondag 14-06-2020 om 17:26:03Trump campaign declines to say if it will enforce CDC coronavirus guidelines at Tulsa rally. https://t.co/wpPtTGCQAO reageer retweet
Trump moet wel aan de slag on swing states als Arkansas en Texas niet te verliezen. Biden zal die Staten niet hebben meegenomen in de strategie.twitter:Politics_Polls twitterde op zondag 14-06-2020 om 17:01:37ARKANSAS
Trump 47%
Biden 45%
@hendrixcollege/@TBArkansas 6/9-10
https://t.co/oMuc1IMkFf reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |