Wie heeft het over kapot maken?quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:29 schreef BEFEM het volgende:
[..]
De Romeinen en Grieken hadden seks met kleine jongetjes, misschien daar ook Maar alle beelden van kapot maken
Nogal wat beelden worden van hun sokkel gesloopt en beklad.quote:
Ik bedoel ook meer dat deze beweging nu veel breder is en niet enkel om beelden gaat, maar eigenlijk het uitvloeisel is van de dood van George Floyd, waar mensen echt weer eens met de neus op de feiten werden gedrukt. Als een president dan ook nog vreedzame demonstraties met geweld uiteen laat drijven en steeds maar weer oproept om het leger in te zetten tegen de eigen bevolking in weerwil van veel prominente militairen dan gaat dat kennelijk toch veel mensen een stap te ver. Een gevalletje je hand overspelen, lijkt me.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel die term niet denigrerend oid. Ik bedoel het in de zin van dat elke keer als het incrowd vs outcrowd was Trump leek te winnen, of het nou noord vs zuid was, blank vs zwart, buitenlander vs blanke binnenlander, atheist of moslim vs christen, etc. Het drijven van een wig tussen groepen, wat zijn natuur kennelijk is, legde hem geen windeieren.
Ook nu is alles wel zo'n beetje aan bod gekomen, wat ik dan gemakshalve maar schaar onder "identiteit(sdingen)" en hij verliest. Evenzo is de plotselinge zwaai in de steun voor BLM ook frappant te noemen wmb.
Dat moet je juist wel doen. Anders kun je er ook niet van leren.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:34 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Nogal wat beelden worden van hun sokkel gesloopt en beklad.
Lijkt me nogal doorslaan in het geval van Columbus.
Eigenlijk wat Hanca al zei, naar het verleden moet je niet met hedendaagse bril kijken.
Vind dat er weinig goeds is aan Columbus om hem een feestdag te geven en standbeelden. Zet daar maar andere neer. Het is vooral een sprookje wat de meeste mensen over hem leren, en die standbeelden helpen daar ook niet bij.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:34 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Eigenlijk wat Hanca al zei, naar het verleden moet je niet met hedendaagse bril kijken.
Columbus was ook in z'n eigen tijd redelijk controverieel hoor. Is zelfs een keer in de boeien geslagen en naar Spanje verscheept om terecht te staan vanwege zijn wrede beleid in de kolonien.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:34 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wel met hedendaagse ogen kijken maar niet beoordelen. Dat zette ik er verkeerd neerquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat moet je juist wel doen. Anders kun je er ook niet van leren.
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 11-06-2020 om 19:30:07The Senate Armed Services Committee has approved an amendment aimed at blocking Trump from deploying active-duty troops against protesters. https://t.co/JIyXnpNmH8 reageer retweet
Daar kan ik grotendeels in meegaan.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:46 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wel met hedendaagse ogen kijken maar niet beoordelen. Dat zette ik er verkeerd neer
Al die katholieke feestdagen in europa terwijl die boefjes complete kruistochten gehouden hebben, en niet te vergeten de heksenvervolging tot 1720, in de huidige tijd hun nog steeds uitgesproken mening over niet hetero mensen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:41 schreef Tweek het volgende:
[..]
Vind dat er weinig goeds is aan Columbus om hem een feestdag te geven en standbeelden. Zet daar maar andere neer. Het is vooral een sprookje wat de meeste mensen over hem leren, en die standbeelden helpen daar ook niet bij.
Dat het uiteindelijk een lastige discussie wordt, want waar leg je de grens geef ik toe.
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 11-06-2020 om 19:00:04"No transparency — In a stunning move, the Trump administration is signaling that it won't disclose the recipients of more than $500 billion in bailout money delivered to 4.5 million businesses through the PPP." https://t.co/lLjNhTaMR0 reageer retweet
Al die corruptie en zijn base heeft het nog steeds niet doorquote:Op donderdag 11 juni 2020 20:04 schreef Ulx het volgende:
Ondertussen graaien Trump en trawanten lekker in de schatkist.twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 11-06-2020 om 19:00:04"No transparency — In a stunning move, the Trump administration is signaling that it won't disclose the recipients of more than $500 billion in bailout money delivered to 4.5 million businesses through the PPP." https://t.co/lLjNhTaMR0 reageer retweet
Inderdaad, Churchill was een man van zijn tijd, een conservatief weliswaar die niet veel op had met mensen die te ver van hem af stonden, maar er mag best wel een onderscheid gemaakt worden tussen mannen als Churchill en de Gaulle, die escalaties op hun conto hebben die hedentendage de wenkbrauwen zouden doen fronsen maar in het tijdsgewricht wel binnen de normale denkkaders vielen en die bovendien ook veel goeds hebben verricht en de volkerenmoordenaars als Leopold en de Duitse genocideplegers in Namibie, of de wreedheden van mannen als Coen en Westerling.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar kan ik grotendeels in meegaan.
Toch mag er wel een discussie worden gevoerd over wat we met onze beelden willen. Neem nou een Churchill. Ja, de man was een racist, maar hij heeft z'n land ook door WOII gesleept en daarmee een beslissende rol gespeeld in de wereldgeschiedenis. Dan verdien je mijns inziens best een standbeeld.
Had herres met de oudoom van Wim-Lex, dan sta je er te lande niet heel goed op.quote:Iets anders: wat mij nog altijd irriteert is dat het beeld van Vanoldenbarnevelt een beetje verstopt is in Den Haag. Juist die man verdient een prominente plek.
Maar ondertussen het hoogste woord over andere landen en organisaties. De VSquote:Op donderdag 11 juni 2020 20:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Al die corruptie en zijn base heeft het nog steeds niet door
Die staat toch bij de hofvijver? Lijkt me een mooie plek voor een staatsman, ik begreep dat Rutte er vaak naar kijkt. Is 's nachts ook verlicht.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iets anders: wat mij nog altijd irriteert is dat het beeld van Vanoldenbarnevelt een beetje verstopt is in Den Haag. Juist die man verdient een prominente plek.
Was vorig jaar in Belgie en daar was een marktje aan de gang. Was een standje vol me WW2 artikelen. SS-bandje, medailles met hakenkruizen, een helm, pamfletjes van verzet en propaganda, maar ook een jodenster. En waarom ook niet? Het zijn gewoon verzamelobjecten voor WW-2 historici en collectors. Zonder een jodenster is wat mij betreft je verzameling niet compleet, want het is een toonaangevend object uit die tijd.quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mijn vader repareerde en verzamelde vroeger oude buizenradio's en we gingen toen wel eens naar van die beurzen waar ze oude radio's en losse onderdelen verkochten. Daar stonden vaak ook wat twijfelachtige half aristocratische types Duits legerspul uit WO2 te verkopen. Maar ook op die beurzen waren die mensen ineens snel verdwenen.
Natuurlijk moet je met een hedendaagse bril naar het verleden kijken. Als je het doet door de bril van die tijd klopt er geen hout van. Nu is veel beter na te gaan wat er vroeger gebeurd is dan voor de mensen die in die tijd leefden en daardoor totaal niet objectief naar gebeurtenissen kijken en ze dus ook niet in overeenstemming met de werkelijkheid vastlegden.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:34 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Je mag wel met de kennis van nu kijken, maar je hoeft niet altijd met de huidige normen en waarden te kijken. Stel dat een willekeurige grootheid uit Spanje of Portugal uit de 16e of 17e eeuw met een standbeeld toen slaven had. Hij behandelde ze niet bijzonder slecht, maar had net als elke rijke uit die landen toen slaven. Moet je hem er dan op aankijken dat hij niet tegen zijn tijdsgeest in ging en geen slaven wilde hebben, al had iedereen die hij kende slaven?quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je met een hedendaagse bril naar het verleden kijken. Als je het doet door de bril van die tijd klopt er geen hout van. Nu is veel beter na te gaan wat er vroeger gebeurd is dan voor de mensen die in die tijd leefden en daardoor totaal niet objectief naar gebeurtenissen kijken en ze dus ook niet in overeenstemming met de werkelijkheid vastlegden.
Columbus werd in de boeien geslagen omdat hij volgens de toenmalige koning een schoft was. Dus wat bedoel je met normen en waarden van die tijd? Hij ging toen over de schreef vonden zijn tijdgenoten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je mag wel met de kennis van nu kijken, maar je hoeft niet altijd met de huidige normen en waarden te kijken. Stel dat een willekeurige grootheid uit Spanje of Portugal uit de 16e of 17e eeuw met een standbeeld toen slaven had. Hij behandelde ze niet bijzonder slecht, maar had net als elke rijke uit die landen toen slaven. Moet je hem er dan op aankijken dat hij niet tegen zijn tijdsgeest in ging en geen slaven wilde hebben, al had iedereen die hij kende slaven?
Je moet niet vergeten dat je niet het onmogelijke van mensen moet eisen.
Ja natuurlijk kan je die persoon daarop aankijken. Als je een voorbeeld wat dichter bij huis neemt bijvoorbeeld Nazi Duitsland moet je dan volgens jou denkwijze alle SS'ers maar verexcuseren immers in hun omgeving was het heel normaal om minderwaardige volkeren uit te roeien? Hetzelfde geldt voor het houden van slaven, ja leuk dat je er in die tijd mee weg kwam maar nu we wat meer kennis hebben sta je gewoon aan de verkeerde kant van de geschiedenis.quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je mag wel met de kennis van nu kijken, maar je hoeft niet altijd met de huidige normen en waarden te kijken. Stel dat een willekeurige grootheid uit Spanje of Portugal uit de 16e of 17e eeuw met een standbeeld toen slaven had. Hij behandelde ze niet bijzonder slecht, maar had net als elke rijke uit die landen toen slaven. Moet je hem er dan op aankijken dat hij niet tegen zijn tijdsgeest in ging en geen slaven wilde hebben, al had iedereen die hij kende slaven?
Je moet niet vergeten dat je niet het onmogelijke van mensen moet eisen.
Klein stukje even scrollen...twitter:ThePlumLineGS twitterde op donderdag 11-06-2020 om 17:07:57Can we please pause to note how deeply insane it is that Trump issued an apparent threat to send the military into a US city apparently based on what he saw on Fox News?
https://t.co/9EEOXeLfLQ https://t.co/gzI5sf8bNz reageer retweet
Van Columbus wist ik dat oprecht niet voor de eerste post van mij, ik kan blijkbaar ook weleens iets missenquote:Op donderdag 11 juni 2020 21:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Columbus werd in de boeien geslagen omdat hij volgens de toenmalige koning een schoft was. Dus wat bedoel je met normen en waarden van die tijd? Hij ging toen over de schreef vonden zijn tijdgenoten.
Idem met Coen in de Republiek. Die kreeg ontzettend veel kritiek in die tijd. Ook van de VOC.
Dus waarom dan eren met een beeld?
Die laatste eis is terecht als het op de schaal is die Columbus blijkbaar deed. Al deed Julius Caesar het op nog grotere schaal en die wordt nog steeds bijna vereerd.quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kan je die persoon daarop aankijken. Als je een voorbeeld wat dichter bij huis neemt bijvoorbeeld Nazi Duitsland moet je dan volgens jou denkwijze alle SS'ers maar verexcuseren immers in hun omgeving was het heel normaal om minderwaardige volkeren uit te roeien? Hetzelfde geldt voor het houden van slaven, ja leuk dat je er in die tijd mee weg kwam maar nu we wat meer kennis hebben sta je gewoon aan de verkeerde kant van de geschiedenis.
Het kan ook best zijn dat dit met ons gebeurt. Ik doe mijn best om ethisch te leven maar als in de toekomst het paradigma verandert en bijvoorbeeld vleeseten als zeer slecht wordt gezien zou ik het terecht vinden als ik daarop aangekeken wordt met de kennis van dat moment. Immers het is mijn keuze om mee te gaan in wat normaal is in de huidige tijdsgeest maar er is geen enkele dwang ik kan zo vleeseten opgeven. Een rijke spanjaard kon gewoon geen slaven nemen uit principe.
Het is niet bepaald een onmogelijke eis om van mensen die je vereert met standbeelden te vereisen dat ze niet aan zeer ernstige mensenrechtenschendingen mee hebben geholpen.
Krugman schrijft het volgende:quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:04 schreef Arcee het volgende:
Ondertussen op Wall Street:
[ afbeelding ]
twitter:paulkrugman twitterde op donderdag 11-06-2020 om 21:27:09Live view of the stock market 1/ https://t.co/dZAG5nnhyY reageer retweet
twitter:paulkrugman twitterde op donderdag 11-06-2020 om 21:28:45Speculative question, in 2 senses: I wonder how many of the small investors who piled into stocks over the past few weeks, including those of firms going bankrupt, are Trump fans. Are we seeing the bursting of a MAGAbubble? 2/ reageer retweet
quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:04 schreef Arcee het volgende:
Ondertussen op Wall Street:
[ afbeelding ]
So much winning!twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 10-06-2020 om 14:49:28NASDAQ HITS ALL-TIME HIGH. Tremendous progress being made, way ahead of schedule. USA! reageer retweet
Iedereen in Europa (en de VS) was voor 1830 een voorstander van slavenhandel. Weg er mee dusquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iets anders: wat mij nog altijd irriteert is dat het beeld van Vanoldenbarnevelt een beetje verstopt is in Den Haag. Juist die man verdient een prominente plek.
Mario Cuomo verdedigde hem zojuistquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat Columbus een schurk was heb ik nu ook door.
Wat vind jij er van? Moeten die beelden weg, of niet?quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:08 schreef riazop het volgende:
[..]
Iedereen in Europa (en de VS) was voor 1830 een voorstander van slavenhandel. Weg er mee dus
Dat is wel weer een sterk staaltje bezopenheid van de Nincompoop-in-Chief. Wat een debiel.twitter:Acyn twitterde op donderdag 11-06-2020 om 23:09:49Trump: Sometimes you’ll see a building that costs less money than another building that costs more because the one that built the one that costs more, this one looks better. The one that’s cheaper looks better. They say how much more did you spend for that building. https://t.co/xFfybBg4J2 reageer retweet
Wordt vast wel verdedigd door de Biden-is-dement-brigade.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:18 schreef Ulx het volgende:
Dat is wel weer een sterk staaltje bezopenheid van de Nincompoop-in-Chief. Wat een debiel.twitter:Acyn twitterde op donderdag 11-06-2020 om 23:09:49Trump: Sometimes you’ll see a building that costs less money than another building that costs more because the one that built the one that costs more, this one looks better. The one that’s cheaper looks better. They say how much more did you spend for that building. https://t.co/xFfybBg4J2 reageer retweet
De MEETlat moet allereerst er één zijn uit dezelfde tijd als de "HELD".quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat vind jij er van? Moeten die beelden weg, of niet?
Tja. Wat zal ik daar nou van zeggen?twitter:Kevinliptakcnn twitterde op donderdag 11-06-2020 om 23:23:11If you're looking to attend President Trump's rally in Tulsa next Friday, you must first agree not to sue him if you get coronavirus https://t.co/4LJp9od3wx reageer retweet
I don’t take responsibility at allquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:35 schreef Ulx het volgende:
Tja. Wat zal ik daar nou van zeggen?twitter:Kevinliptakcnn twitterde op donderdag 11-06-2020 om 23:23:11If you're looking to attend President Trump's rally in Tulsa next Friday, you must first agree not to sue him if you get coronavirus https://t.co/4LJp9od3wx reageer retweet
Het narretief van de winnaar dus, van de dominante partij.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:34 schreef riazop het volgende:
[..]
De MEETlat moet allereerst er één zijn uit dezelfde tijd als de "HELD".
Als deze deuglat toch werd overschreden zou het een relatieve bijzaak in de geschiedenis moeten betreffen.
Dan kunnen zeer veel beelden blijven staan, maar die van Adolf bv dus niet.
Die van Mandela (die opriep tot geweld) kan blijven staan, omdat dat een relatieve bijzaak was.
Alsof kijkers naar die zenders dan Trumpstemmers worden. Natuurlijk niet. Dit is om te voorkomen dat Trump weer woedeaanvallen krijgt als hij teveel Biden en Lincoln Project spotjes ziet waar zijn fragiele onzekere ego niet mee om weet te gaan.twitter:MediumBuying twitterde op donderdag 11-06-2020 om 21:55:28The Trump campaign has placed more TV ad spending on CNN, FNC and MSNBC in Washington, DC cable zones. For 6/15-7/12 reageer retweet
De meetlat mag ook wel wat naar tegenwoordige tijd worden bijgesteld en daarbij kijken hoe de daden opwegen tegen het goede dat is gedaan. Je gaat weinig mensen vinden die altijd aan de juiste kant van de geschiedenis stonden. Maar er is een verschil tussen een Mandela die met geweld de vrijheid van zijn volk wou bewerkstelligen en een Jan Pieterzoon die met geweld voor welvaart zorgde. Het één kan je nu nog steeds zien als een goede daad, het ander niet.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:34 schreef riazop het volgende:
[..]
De MEETlat moet allereerst er één zijn uit dezelfde tijd als de "HELD".
Als deze deuglat toch werd overschreden zou het een relatieve bijzaak in de geschiedenis moeten betreffen.
Dan kunnen zeer veel beelden blijven staan, maar die van Adolf bv dus niet.
Die van Mandela (die opriep tot geweld) kan blijven staan, omdat dat een relatieve bijzaak was.
Tja in de spotjes van ze vriendjes wordt die ook niet meer genoemd.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:03 schreef Ulx het volgende:
Alsof kijkers naar die zenders dan Trumpstemmers worden. Natuurlijk niet. Dit is om te voorkomen dat Trump weer woedeaanvallen krijgt als hij teveel Biden en Lincoln Project spotjes ziet waar zijn fragiele onzekere ego niet mee om weet te gaan.twitter:MediumBuying twitterde op donderdag 11-06-2020 om 21:55:28The Trump campaign has placed more TV ad spending on CNN, FNC and MSNBC in Washington, DC cable zones. For 6/15-7/12 reageer retweet
Dat lijkt mij bijzonder want Mario Cuomo is al 5 jaar dood.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:10 schreef riazop het volgende:
[..]
Mario Cuomo verdedigde hem zojuist
https://twitter.com/thehill/status/1271111410878230534
Parscale roomt het budget voor campagnespotjes naar het schijnt behoorlijk af. Benieuwd of we daar ooit nog meer over horen.twitter:TheRickWilson twitterde op donderdag 11-06-2020 om 22:11:19This is the @ProjectLincoln effect: @parscale and the rest of the campaign are feeding big baby @realDonaldTrump a false picture of their campaign, ripping him off, and stealing money from him again.
Don, you’re getting played. https://t.co/NXjVIdm9b5 reageer retweet
Rare bewering, omgekeerd wil je ook dat Project Lincoln of Biden filmpjes op Fox getoond worden.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:03 schreef Ulx het volgende:
Dit gaat over DC. 3 kiesmannen. 0 kans voor Trump. Geen Senaat of Huiszetels.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Rare bewering, omgekeerd wil je ook dat Project Lincoln of Biden filmpjes op Fox getoond worden.
Ze hebben een half miljoen uitgegeven aan reclamespotjes in een markt die ze nooit gaan winnen, op zenders waarvan ze weten dat Trump kijkt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Rare bewering, omgekeerd wil je ook dat Project Lincoln of Biden filmpjes op Fox getoond worden.
Mooi toch? Trump is nu eenmaal simpel en dit houdt de gravy train draaiende voor die lui.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:31 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ze hebben een half miljoen uitgegeven aan reclamespotjes in een markt die ze nooit gaan winnen, op zenders waarvan ze weten dat Trump kijkt.
Reclame spotjes worden niet altijd landelijk uitgezonden in de VS een gedeelte is plaatselijk. Ze geven dus doelbewust geld uit om er voor te zorgen dat Trump de spotjes ziet.
Prima dat ze het doen, maar het is niet Trump die de geld kraan open draait. Dit wordt gedaan om ze temper tantrums in toom te houden. De RNC is geld aan het uitgeven, zodat hij zich stil houdt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mooi toch? Trump is nu eenmaal simpel en dit houdt de gravy train draaiende voor die lui.
Geef hem nog wat fake polls en hij draait de geldkraan open.
Ja ik las ook dat ze spotjes uitzenden om Trump zoet te houdenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:31 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ze hebben een half miljoen uitgegeven aan reclamespotjes in een markt die ze nooit gaan winnen, op zenders waarvan ze weten dat Trump kijkt.
Reclame spotjes worden niet altijd landelijk uitgezonden in de VS een gedeelte is plaatselijk. Ze geven dus doelbewust geld uit om er voor te zorgen dat Trump de spotjes ziet.
quote:With their boss growing increasingly agitated with the state of his re-election campaign and with the efforts of Republican critics to undermine it, President Donald Trump’s team hatched a plan. They’d run a series of hard-hitting ads and place them on networks that they knew the president and congressional Republicans would watch.
And so, over the past month, the Trump campaign has spent slightly more than $400,000 on cable news ads in the Washington, D.C., area, buying time largely on Fox News but with some smaller buys on CNN and MSNBC as well, according to filings with the Federal Communications Commission. The ads began running in late May and are scheduled through June 23. It is, on a purely electoral level, a remarkably quixotic use of campaign cash. The purchases have no real shot of moving D.C., Maryland, or Virginia into the Trump column.
But that wasn’t the point. The Trump campaign said the ad buys were an attempt to reinvigorate and reassure the president’s supporters in the nation’s capital. “We want members of Congress and our DC-based surrogates to see the ads so they know our strong arguments for President Trump and against Joe Biden,” wrote Tim Murtaugh, the campaign’s communications director, in an email on Monday.
But two knowledgeable sources—one a Trump campaign adviser, the other an individual close to the president—said the D.C.-area ads had another purpose as well: to put the president himself at ease.
Bron
Yep en wat mij betreft moeten ze vooral zo doorgaan, je moet de Toddler-In-Chief wel tevreden houden anders gooit hij zijn speeltjes uit de buggy.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:41 schreef Tweek het volgende:
[..]
Prima dat ze het doen, maar het is niet Trump die de geld kraan open draait. Dit wordt gedaan om ze temper tantrums in toom te houden. De RNC is geld aan het uitgeven, zodat hij zich stil houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |