abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 juni 2020 @ 17:09:05 #1
39237 crew  H_T
2733
pi_193553986


Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Huub Stapel, als je sowieso mensen die Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe vaak je naar het toilet ging vandaag, hoe harig jij het graag ziet, als je je even helemaal klote voelt, dat jij WIDM stiekem ook nooit gezien hebt, wie Mark Rutte moet opvolgen,, dat jij geen fan was van Star Wars en episode II alleen keek vanwege Hayden Christensen etc.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.

*G* :B w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif 14.gif

Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK



Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193554022
Zijn er hier mensen die al vanaf het begin Chateau Meiland kijken?

Is de sfeer altijd zoals de laatste tijd geweest of waren ze tijdens de eerste seizoenen ook nog weleens vrolijk en aardig tegen elkaar? :P
pi_193554030
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:01 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Vrees het ook.

Jammere is dat veel mensen zich laten verblinden door Rutte als persoon (door hoe hij het de afgelopen tijd heeft gedaan zou ik zelfs bijna op hem stemmen :@) maar daarbij wel uit het oog verliezen dat de VVD eigenlijk helemaal niet zo geschikt is voor ze en voor het land (al zullen meningen daarover verschillen :+ ) Ik geloof bijna niet dat er echt zoveel mensen achter hun beleid staan.
Ik denk dat het best wel mee zal vallen hoor. Uiteindelijk moet je wel heel erg op je achterhoofd zijn gevallen om niet door te hebben dat een stem op Rutte ook een stem op de VVD is :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:12:44 #4
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193554036
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:11 schreef Em31 het volgende:
Zijn er hier mensen die al vanaf het begin Chateau Meiland kijken?

Is de sfeer altijd zoals de laatste tijd geweest of waren ze tijdens de eerste seizoenen ook nog weleens vrolijk en aardig tegen elkaar? :P
Ik heb alles gezien (afgezien van de laatste drie afleveringen dus misschien zijn ze ineens extreem anders geworden, geen idee), maar ze waren altijd al 'zo' tegen elkaar.

Ik vind het heerlijk en verfrissend dat mensen zo me elkaar omgaan. Komt meer in de buurt van mij eigen gezin/relatie :@ :D
Koel en donker bewaren
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:13:07 #5
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_193554044
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:54 schreef Guanabana het volgende:

[..]

En zonder dat vage kiesmannenstelsel (ik snap het geloof ik nog niet :')) had Trump ook niet gewonnen toch, qua absolute aantallen?
Nope, er hebben meer mensen gestemd op Clinton dan op Trump. Dat was de vijfde keer dat het gebeurde. Drie keer gedurende de 19e eeuw, in 2000 kreeg Al Gore zo'n half miljoen meer stemmen dan George W. Bush en in 2016 dus. Een president verloor de popular vote nog nooit zo dik als Trump.

Het kiesmannenstelsel is ook vrij ingewikkeld, maar ik ga even een poging doen het kort uit te leggen. Elke staat levert een aantal kiesmannen, gelijk aan het aantal senatoren + het aantal leden in het Huis van Afgevaardigden voor die staat. Elke staat mag zelf regels opstellen hoe die kiesmannen verdeeld worden en daar zijn grofweg twee manieren voor:

1. Winner takes all. De kandidaat die de meeste stemmen in de staat krijgt, krijgt ook alle kiesmannen van die staat toegewezen. Bijvoorbeeld Californië heeft 55 kiesmannen, zeer waarschijnlijk gaat Biden daar winnen in november, dus die 55 kiesmannen zullen voor hem zijn.

2. Verdeling op basis van districten. De staat is verdeeld in een aantal disctricten, van elk 1 kiesman, deze districten worden ook gebruikt om afgevaardigden voor het Huis te kiezen. De kandidaat die de meeste stemmen in het district krijgt, krijgt de kiesman toegewezen. Bij deze manier heb je wel altijd 2 kiesmannen over (de senatoren), de kandidaat met de meeste stemmen in de staat krijgt deze twee toegewezen.

Soort van uitzondering hierbij is overigens Washington D.C., aangezien die stad niet bij een staat hoort of zelf een staat is. Zij hebben 3 kiesmannen om te verdelen en doen dit via de eerste methode.

Na de verkiezingen stemmen alle 538 kiesmannen nog weer in een aparte verkiezing (vergelijkbaar met hoe wij onze Eerste Kamer kiezen eigenlijk) om te bepalen wie er echt de president wordt. Dus op papier is het mogelijk dat een kandidaat wel de meeste kiesmannen heeft verdiend, maar al deze kiesmannen toch bepalen op een andere kandidaat te stemmen. In de praktijk gebeurt dit alleen nooit.

Hopelijk is het zo ietsje duidelijker! :)
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:13:17 #6
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193554046
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:12 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik denk dat het best wel mee zal vallen hoor. Uiteindelijk moet je wel heel erg op je achterhoofd zijn gevallen om niet door te hebben dat een stem op Rutte ook een stem op de VVD is :P
Dat snappen wij, maar veel mensen denken volgens mij niet zo hoor :@ ;(
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 juni 2020 @ 17:13:27 #7
39237 crew  H_T
2733
pi_193554050
Er is vandaag een trailer uit gekomen van Bill & Ted 3. Deel 2 is bijna 30 jaar oud. Alles wijst erop dat het kut gaat worden, maar ik wil hem wel zien t.z.t. :@
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193554054
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben getriggerd door die Sims-post, ik ga nu een gezin maken met een tweeling. VRIJWILLIG ja. Kan dat eigenlijk wel, of kan het alleen als ze geboren worden?
Welke versie van Sims heb je? Want per versie zijn er wel cheats om bewust een tweeling te krijgen :P

Ik heb zelf Sims 2 en met een gezin dat ik vorige week maakte, kreeg ik spontaan een tweeling. Maar vond het maar knap lastig _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:14:18 #9
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193554065
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:13 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Nope, er hebben meer mensen gestemd op Clinton dan op Trump. Dat was de vijfde keer dat het gebeurde. Drie keer gedurende de 19e eeuw, in 2000 kreeg Al Gore zo'n half miljoen meer stemmen dan George W. Bush en in 2016 dus. Een president verloor de popular vote nog nooit zo dik als Trump.

Het kiesmannenstelsel is ook vrij ingewikkeld, maar ik ga even een poging doen het kort uit te leggen. Elke staat levert een aantal kiesmannen, gelijk aan het aantal senatoren + het aantal leden in het Huis van Afgevaardigden voor die staat. Elke staat mag zelf regels opstellen hoe die kiesmannen verdeeld worden en daar zijn grofweg twee manieren voor:

1. Winner takes all. De kandidaat die de meeste stemmen in de staat krijgt, krijgt ook alle kiesmannen van die staat toegewezen. Bijvoorbeeld Californië heeft 55 kiesmannen, zeer waarschijnlijk gaat Biden daar winnen in november, dus die 55 kiesmannen zullen voor hem zijn.

2. Verdeling op basis van districten. De staat is verdeeld in een aantal disctricten, van elk 1 kiesman, deze districten worden ook gebruikt om afgevaardigden voor het Huis te kiezen. De kandidaat die de meeste stemmen in het district krijgt, krijgt de kiesman toegewezen. Bij deze manier heb je wel altijd 2 kiesmannen over (de senatoren), de kandidaat met de meeste stemmen in de staat krijgt deze twee toegewezen.

Soort van uitzondering hierbij is overigens Washington D.C., aangezien die stad niet bij een staat hoort of zelf een staat is. Zij hebben 3 kiesmannen om te verdelen en doen dit via de eerste methode.

Na de verkiezingen stemmen alle 538 kiesmannen nog weer in een aparte verkiezing (vergelijkbaar met hoe wij onze Eerste Kamer kiezen eigenlijk) om te bepalen wie er echt de president wordt. Dus op papier is het mogelijk dat een kandidaat wel de meeste kiesmannen heeft verdiend, maar al deze kiesmannen toch bepalen op een andere kandidaat te stemmen. In de praktijk gebeurt dit alleen nooit.

Hopelijk is het zo ietsje duidelijker! :)
Ik kan niet beloven dat ik vandaag nog de mentale capaciteit heb om dit allemaal te lezen en te snappen, maar ik zal anders morgen weer een poging doen :D

In ieder geval bedankt voor de moeite. :)
Koel en donker bewaren
pi_193554067
Denk dat veel mensen ook niet door hebben hoe extreem rechts VVD op veel vlakken (economie vooral) voor Europese begrippen is.
pi_193554072
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:13 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dat snappen wij, maar veel mensen denken volgens mij niet zo hoor :@ ;(
Wat zijn we dan gemiddeld verstandig hier :o

Nee ik denk ook echt wel dat er mensen zijn die zo dom zijn. Maar misschien ben ik naïef hoor, ik denk toch niet dat het heel veel uit gaat maken :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193554073
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:12 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik heb alles gezien (afgezien van de laatste drie afleveringen dus misschien zijn ze ineens extreem anders geworden, geen idee), maar ze waren altijd al 'zo' tegen elkaar.

Ik vind het heerlijk en verfrissend dat mensen zo me elkaar omgaan. Komt meer in de buurt van mij eigen gezin/relatie :@ :D
Nou ik kijk pas net en nu zitten zij natuurlijk ook met het hele Corona gebeuren, maar de laatste afleveringen is het wel heel veel gezeik _O-
pi_193554085
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:14 schreef skysherrif het volgende:
Denk dat veel mensen ook niet door hebben hoe extreem rechts VVD op veel vlakken (economie vooral) voor Europese begrippen is.
Dat denk ik wel ja. Rutte is ook niet een figuur die dat heel erg uitstraalt en écht in een partijplan verdiepen doe ook niet enorm veel mensen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:15:40 #14
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193554088
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:06 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik over die verkiezingen daar lees ben ik toch weer zo blij dat wij niet met twee partijen zitten. Stel je toch voor. Je weet dan heel snel aan welke 'kant' mensen staan en ineens voor de andere kant kiezen is zowat onmogelijk.

Het erge en lastige daar is ook dat er totaal geen compromis of handreikingen mogelijk zijn. Ze staan lijnrecht tegenover elkaar, en waar wij hier in Nederland polderen, willen ze daar absoluut niet nader tot elkaar komen.
En dat wordt de laatste jaren alleen maar erger.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:16:00 #15
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_193554091
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:03 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Lekker democratisch allemaal :+
Het systeem is eigenlijk ook zo ontworpen om niet 100% democratisch te zijn. Het idee van de Founding Fathers was dat het kiescollege zou kijken of de presidentskandidaten wel echt geschikt zouden zijn voor het ambt. Mochten zij een kandidaat ongeschikt achten, konden zij op deze manier er toch voor zorgen dat er een capabele president zou worden gekozen.
De ironie is natuurlijk dat juist dat systeem ervoor heeft gezorgd dat er nu een randdebiel president is.
pi_193554092
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:13 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Nope, er hebben meer mensen gestemd op Clinton dan op Trump. Dat was de vijfde keer dat het gebeurde. Drie keer gedurende de 19e eeuw, in 2000 kreeg Al Gore zo'n half miljoen meer stemmen dan George W. Bush en in 2016 dus. Een president verloor de popular vote nog nooit zo dik als Trump.

Het kiesmannenstelsel is ook vrij ingewikkeld, maar ik ga even een poging doen het kort uit te leggen. Elke staat levert een aantal kiesmannen, gelijk aan het aantal senatoren + het aantal leden in het Huis van Afgevaardigden voor die staat. Elke staat mag zelf regels opstellen hoe die kiesmannen verdeeld worden en daar zijn grofweg twee manieren voor:

1. Winner takes all. De kandidaat die de meeste stemmen in de staat krijgt, krijgt ook alle kiesmannen van die staat toegewezen. Bijvoorbeeld Californië heeft 55 kiesmannen, zeer waarschijnlijk gaat Biden daar winnen in november, dus die 55 kiesmannen zullen voor hem zijn.

2. Verdeling op basis van districten. De staat is verdeeld in een aantal disctricten, van elk 1 kiesman, deze districten worden ook gebruikt om afgevaardigden voor het Huis te kiezen. De kandidaat die de meeste stemmen in het district krijgt, krijgt de kiesman toegewezen. Bij deze manier heb je wel altijd 2 kiesmannen over (de senatoren), de kandidaat met de meeste stemmen in de staat krijgt deze twee toegewezen.

Soort van uitzondering hierbij is overigens Washington D.C., aangezien die stad niet bij een staat hoort of zelf een staat is. Zij hebben 3 kiesmannen om te verdelen en doen dit via de eerste methode.

Na de verkiezingen stemmen alle 538 kiesmannen nog weer in een aparte verkiezing (vergelijkbaar met hoe wij onze Eerste Kamer kiezen eigenlijk) om te bepalen wie er echt de president wordt. Dus op papier is het mogelijk dat een kandidaat wel de meeste kiesmannen heeft verdiend, maar al deze kiesmannen toch bepalen op een andere kandidaat te stemmen. In de praktijk gebeurt dit alleen nooit.

Hopelijk is het zo ietsje duidelijker! :)
En dan heb je nog Maine en Nebraska :P
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:16:10 #17
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193554096
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:13 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Welke versie van Sims heb je? Want per versie zijn er wel cheats om bewust een tweeling te krijgen :P

Ik heb zelf Sims 2 en met een gezin dat ik vorige week maakte, kreeg ik spontaan een tweeling. Maar vond het maar knap lastig _O-
Sims 2, altijd Sims 2, Sims 2 FTW! *O*
Koel en donker bewaren
pi_193554104
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:16 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Het systeem is eigenlijk ook zo ontworpen om niet 100% democratisch te zijn. Het idee van de Founding Fathers was dat het kiescollege zou kijken of de presidentskandidaten wel echt geschikt zouden zijn voor het ambt. Mochten zij een kandidaat ongeschikt achten, konden zij op deze manier er toch voor zorgen dat er een capabele president zou worden gekozen.
De ironie is natuurlijk dat juist dat systeem ervoor heeft gezorgd dat er nu een randdebiel president is.
Echt ja :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:17:11 #19
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_193554119
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:16 schreef skysherrif het volgende:

[..]

En dan heb je nog Maine en Nebraska :P
Ja, die vallen toch onder die tweede categorie die ik uit heb proberen te leggen? :@
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:17:59 #20
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193554129
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:16 schreef Hamlapjes het volgende:
De ironie is natuurlijk dat juist dat systeem ervoor heeft gezorgd dat er nu een randdebiel president is.
Koel en donker bewaren
pi_193554139
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:13 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Heel interessant en helder

_O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193554154
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:16 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Sims 2, altijd Sims 2, Sims 2 FTW! *O*
Jaaaaaaa die heb ik ook! *O* Even zoeken, volgens mij is daar ook een tweeling-cheat voor

Gevonden: https://www.wikihow.com/Have-Twins-on-The-Sims-2 Bij nummer 2 leggen ze het uit. Je kunt ook je Sim cheesecake laten eten, maar daar heb je cooking level 7 voor nodig.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193554159
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:17 schreef Guanabana het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193554165
Afgelopen week dus wel spontaan een tweeling gekregen, maar denk niet meer dat ik dat opnieuw zou willen _O- Wat een gedoe.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193554173
Ik denk trouwens dat je al snel onderschat hoeveel mensen hier wel gewoon tevreden zijn met het beleid en hoe alles gaat. Ja er stemmen sowieso ook wel veel mensen op Rutte omdat het Rutte is, maar een grote omslag zie ik ook niet zo snel gebeuren als hij stopt. Ja misschien richting het CDA :+
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 17:21:38 #26
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193554181
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
Afgelopen week dus wel spontaan een tweeling gekregen, maar denk niet meer dat ik dat opnieuw zou willen _O- Wat een gedoe.
Je zou ze zomaar weer terug stoppen
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:22:04 #27
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193554187
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:20 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jaaaaaaa die heb ik ook! *O* Even zoeken, volgens mij is daar ook een tweeling-cheat voor

Gevonden: https://www.wikihow.com/Have-Twins-on-The-Sims-2 Bij nummer 2 leggen ze het uit. Je kunt ook je Sim cheesecake laten eten, maar daar heb je cooking level 7 voor nodig.
Ah thanks!
Koel en donker bewaren
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:22:45 #28
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_193554194
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:59 schreef Momo het volgende:
Sowieso interessant nu met alles wat er gebeurd en verkiezingen ook voor Nederland. Ik denk dat de VVD hier makkelijk gaat winnen weer als Rutte weer voor minister president gaat.
Het scheelt natuurlijk wel dat het hier nog wat langer duurt tot de verkiezingen er zijn. Dat geeft wel ruimte om de populariteit van Rutte door corona wat te dempen. En ik zie CDA (met De Jonge) en D66 (met Kaag) nog wel wat zetels wegsnoepen bij de VVD. Voor het CDA dan vooral omdat De Jonge zich nu ook wel lekker kan profileren.

VVD zal wel vrij makkelijk winnen, maar die 40 zetels die ze nu peilen moet ik nog maar zien.
pi_193554197
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:21 schreef Momo het volgende:

[..]

Je zou ze zomaar weer terug stoppen
Ja, maar dat kon dus niet meer. _O- Ik speel nu ook niet meer met dat gezin, vond het veel te vermoeiend.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193554198
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:17 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Ja, die vallen toch onder die tweede categorie die ik uit heb proberen te leggen? :@
Ohhhh ja dat klopt. Maar is wel weer zo apart omdat het letterlijk de enige staten zijn die het zo doen nationaal. Terwijl bij de primaries weer veel staten niet winner takes all zijn, dacht dat je het over de primaries had.
pi_193554200
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
Afgelopen week dus wel spontaan een tweeling gekregen, maar denk niet meer dat ik dat opnieuw zou willen _O- Wat een gedoe.
Toch gefeliciteerd Jobi!
pi_193554205
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:23 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Toch gefeliciteerd Jobi!
Die waren niet "van mij" hoor :D Mijn alterego heeft alleen eenlingen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:24:05 #33
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193554207
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:23 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Toch gefeliciteerd Jobi!
:D

Hoe zou je ze noemen als je echt een tweeling zou baren? Vast mooie Ierse namen?
Koel en donker bewaren
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:24:16 #34
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_193554211
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
Afgelopen week dus wel spontaan een tweeling gekregen, maar denk niet meer dat ik dat opnieuw zou willen _O- Wat een gedoe.
Was jij zwanger? En dat vertel je niet eens aan ons!
pi_193554217
https://fivethirtyeight.com/politics/ en https://www.realclearpolitics.com/ zijn heel fine sites als je een beetje op de hoogte wil blijven van amerikaanse politiek
pi_193554220
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:24 schreef Guanabana het volgende:

[..]

:D

Hoe zou je ze noemen als je echt een tweeling zou baren? Vast mooie Ierse namen?
Heb je het over mij? :o

Mijn jongste (paar uur geleden geboren) heb ik wel Eimear genoemd, naar Eimear Quinn :P

De anderen heten Salvador en Loreen :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193554229
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:24 schreef Guanabana het volgende:

[..]

:D

Hoe zou je ze noemen als je echt een tweeling zou baren? Vast mooie Ierse namen?
Geen idee, maar ik zou iig mijn best doen om er geen spellingfouten in te maken zoals mijn username.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:25:20 #38
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193554231
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:24 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Heb je het over mij? :o

Mijn jongste (paar uur geleden geboren) heb ik wel Eimear genoemd, naar Eimear Quinn :P
Ja jij, sorry. Ik geloof niet dat Skysheriff in staat is om te baren.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:25:45 #39
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193554241
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:25 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik zou iig mijn best doen om er geen spellingfouten in te maken zoals mijn username.
Sorry had het tegen Aoibhin :P :D
Koel en donker bewaren
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:25:54 #40
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_193554243
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:17 schreef Guanabana het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nog altijd: funny 'cause it's true :+
pi_193554245
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:25 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja jij, sorry. Ik geloof niet dat Skysheriff in staat is om te baren.
En blijft grappig dat veel mensen het dan automatisch correct typen
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:26:01 #42
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193554246
BAREN.
Koel en donker bewaren
pi_193554247
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:25 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik zou iig mijn best doen om er geen spellingfouten in te maken zoals mijn username.
_O-

Ja joh, je wil geen Greda zijn :D

Mijn username is weliswaar "moeilijk", maar wel perfect gespeld :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193554250
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:25 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja jij, sorry. Ik geloof niet dat Skysheriff in staat is om te baren.
_O- _O- _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 juni 2020 @ 17:26:17 #45
39237 crew  H_T
2733
pi_193554253
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:22 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja, maar dat kon dus niet meer. _O- Ik speel nu ook niet meer met dat gezin, vond het veel te vermoeiend.
Kan je er niet een verwaarlozen zodat die wordt meegenomen door de kinderbescherming?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 17:26:30 #46
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193554257
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:22 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Het scheelt natuurlijk wel dat het hier nog wat langer duurt tot de verkiezingen er zijn. Dat geeft wel ruimte om de populariteit van Rutte door corona wat te dempen. En ik zie CDA (met De Jonge) en D66 (met Kaag) nog wel wat zetels wegsnoepen bij de VVD. Voor het CDA dan vooral omdat De Jonge zich nu ook wel lekker kan profileren.

VVD zal wel vrij makkelijk winnen, maar die 40 zetels die ze nu peilen moet ik nog maar zien.
Weet eigenlijk niet of de gemiddelde Nederlander nou juist vind dat De Jonge het goed doet of niet. Op social media is veel haat, maar ja dat is ook weer een hardschreeuwende subgroep.
pi_193554261
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:25 schreef skysherrif het volgende:

[..]

En blijft grappig dat veel mensen het dan automatisch correct typen
:P Ik moet de eerste nog tegenkomen die mijn username correct uitspreekt!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:26:51 #48
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_193554265
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:18 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

_O_
Thanks! :)
pi_193554267
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Kan je er niet een verwaarlozen zodat die wordt meegenomen door de kinderbescherming?
Dat hebben ze toen met het oudste kind gedaan :@
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193554272
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:26 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:P Ik moet de eerste nog tegenkomen die mijn username correct uitspreekt!
Ik zou het misschien nu wel kunnen

Maar ik denk niet dat iemand die niet Iers is het de eerste keer meteen goed heeft nee :P
pi_193554276
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:22 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Het scheelt natuurlijk wel dat het hier nog wat langer duurt tot de verkiezingen er zijn. Dat geeft wel ruimte om de populariteit van Rutte door corona wat te dempen. En ik zie CDA (met De Jonge) en D66 (met Kaag) nog wel wat zetels wegsnoepen bij de VVD. Voor het CDA dan vooral omdat De Jonge zich nu ook wel lekker kan profileren.

VVD zal wel vrij makkelijk winnen, maar die 40 zetels die ze nu peilen moet ik nog maar zien.
Lijkt me ook sterk ja. Wordt sowieso wel interessant om te zien wat er met de peilingen gebeurt als die twee partijen straks gekozen hebben.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:27:42 #52
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193554281
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Kan je er niet een verwaarlozen zodat die wordt meegenomen door de kinderbescherming?
Ik geloof dat dat alleen in Sims 1 is of niet? :o

Ik heb geen idee, ik doe het zo goed dat mijn kinderen bijna altijd platina status hebben. O-)
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 juni 2020 @ 17:28:01 #53
39237 crew  H_T
2733
pi_193554285
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:26 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:P Ik moet de eerste nog tegenkomen die mijn username correct uitspreekt!
Die zijn er genoeg, ze moeten alleen jou nog overtuigen dat je het zelf bij het verkeerde eind hebt
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193554288
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:27 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik zou het misschien nu wel kunnen

Maar ik denk niet dat iemand die niet Iers is het de eerste keer meteen goed heeft nee :P
Oeh, nou bij de volgende meet wil ik het horen ook! :D

Nee precies, maar dat verwacht ik ook niet natuurlijk :P En het standaard gesprek op meets over mijn username is inmiddels zo'n klassieker dat ik het ook niet meer anders zou willen _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:28:42 #55
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193554297
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:26 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:P Ik moet de eerste nog tegenkomen die mijn username correct uitspreekt!
Ik weet wel dat het Evien is (toch :@) maar in mijn hoofd zeg ik altijd Ajobin.
Koel en donker bewaren
pi_193554301
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:27 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik geloof dat dat alleen in Sims 1 is of niet? :o
Nee hoor, vorige week is er een koter weggehaald _O- De oudste, die ik juist wel wilde houden. Ik wilde die tweeling niet meer, maar ik vind het dan toch zielig om baby's te verwaarlozen, ook al is het maar Sims :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193554307
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Die zijn er genoeg, ze moeten alleen jou nog overtuigen dat je het zelf bij het verkeerde eind hebt
Ho ho, neeee :o Breng mensen niet op ideeën!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:29:38 #58
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193554318
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wilde die tweeling niet meer, maar ik vind het dan toch zielig om baby's te verwaarlozen, ook al is het maar Sims :')
Oh dat toch wel :D Laatst ging het nog over al je macabere praktijken. ;)
Koel en donker bewaren
pi_193554319
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:28 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik weet wel dat het Evien is (toch :@) maar in mijn hoofd zeg ik altijd Ajobin.
Iedereen zegt in hun hoofd Ajobin volgens mij :D Ach ja, ik luister naar alles :+ En ik heb een nieuwe hippe bijnaam (Jobi).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193554322
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:28 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik weet wel dat het Evien is (toch :@) maar in mijn hoofd zeg ik altijd Ajobin.
Hehehe same hoor, weet nu ook dat het zoiets is, maar het blijft gewoon ajobin. Of jobi.

Dat de o voor de i komt heb ik ook pas sinds kort door.
pi_193554327
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:29 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oh dat toch wel :D Laatst ging het nog over al je macabere praktijken. ;)
Ja oké, maar dat ging over Anja die ik in een krot liet wonen :P Dat is wat anders dan baby'tjes laten verhongeren!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193554332
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:29 schreef skysherrif het volgende:

Dat de o voor de i komt heb ik ook pas sinds kort door.
Moet je beter lezen! :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:31:02 #63
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_193554340
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:26 schreef Momo het volgende:

[..]

Weet eigenlijk niet of de gemiddelde Nederlander nou juist vind dat De Jonge het goed doet of niet. Op social media is veel haat, maar ja dat is ook weer een hardschreeuwende subgroep.
Rutte krijgt natuurlijk ook wel meer dan genoeg haat op de socials. Wat ik meekrijg van 'normale' mensen, is dat hij wel goed te boek staat. Misschien soms iets te glad, maar hij heeft wel charisma, zeker voor een CDA'er :D
pi_193554342
Maar dat is wel zo'n beetje het eerste wat mij opviel aan @skysherrif zijn username; 'waarom is dat verkeerd gespeld?'
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:31:49 #65
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193554348
Ja dat Jobi dat weet ik niet helemaal hoor, of ik daar in meega.
Koel en donker bewaren
pi_193554354
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:31 schreef Guanabana het volgende:
Ja dat Jobi dat weet ik niet helemaal hoor, of ik daar in meega.
Wat je zelf wil! Ik luister naar zoveel :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:32:45 #67
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193554361
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:25 schreef skysherrif het volgende:

[..]

En blijft grappig dat veel mensen het dan automatisch correct typen
Ik zie nu pas dat ik het onbewust goed deed, en wat de fout is in je username :D
Koel en donker bewaren
pi_193554366
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
Maar dat is wel zo'n beetje het eerste wat mij opviel aan @:skysherrif zijn username; 'waarom is dat verkeerd gespeld?'
Gewoon gespeld zoals je het zegt, ik maak het de mense makkelijk???
pi_193554369
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:32 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik zie nu pas dat ik het onbewust goed deed, en wat de fout is in je username :D
fouten*

...

:@
pi_193554373
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:33 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Gewoon gespeld zoals je het zegt, ik maak het de mense makkelijk???
Maar de juiste spelling spreek je ook zo uit :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:33:57 #71
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193554379
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:33 schreef skysherrif het volgende:

[..]

fouten*

...

:@
Ja die ontbrekende hoofdletter stoor ik me persoonlijk meer aan.
Koel en donker bewaren
pi_193554386
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:33 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja die ontbrekende hoofdletter stoor ik me persoonlijk meer aan.
_O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 17:35:30 #73
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193554391
pi_193554403
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:33 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja die ontbrekende hoofdletter stoor ik me persoonlijk meer aan.
oh....

ja ik nu ook

|:)
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:39:55 #75
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193554466
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:12 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik denk dat het best wel mee zal vallen hoor. Uiteindelijk moet je wel heel erg op je achterhoofd zijn gevallen om niet door te hebben dat een stem op Rutte ook een stem op de VVD is :P
Er zijn best wel mensen die op iemand stemmen omdat ze het zo'n leuk en aardig persoon vinden toch
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 juni 2020 @ 17:41:02 #76
39237 crew  H_T
2733
pi_193554483
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
Maar dat is wel zo'n beetje het eerste wat mij opviel aan @:skysherrif zijn username; 'waarom is dat verkeerd gespeld?'
Ik vind sherrif juist veel logischer bij hoe het klinkt dan sheriff
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:42:17 #77
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193554513
Oh ik deed een @Aoibhin :o
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 juni 2020 @ 17:42:29 #78
39237 crew  H_T
2733
pi_193554520
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:39 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Er zijn best wel mensen die op iemand stemmen omdat ze het zo'n leuk en aardig persoon vinden toch
Of omdat ze zich kunnen voorstellen dat ze met die kandidaat een biertje zouden drinken
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:46:20 #79
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193554562
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Of omdat ze zich kunnen voorstellen dat ze met die kandidaat een biertje zouden drinken
Dames die op Jesse Klaver stemmen omdat het zo'n knappe kerel is :{
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:46:43 #80
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193554565
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:46 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Dames die op Jesse Klaver stemmen omdat het zo'n knappe kerel is :{
Vinden mensen hem een knappe kerel?
Koel en donker bewaren
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:48:28 #81
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193554590
Baudet oke, maar dat is dan weer zo'n lutser dat hij zijn uiterlijk eigenlijk ongedaan maakt.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:49:07 #82
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193554597
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:13 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dat snappen wij, maar veel mensen denken volgens mij niet zo hoor :@ ;(
Nee er zijn er die dat inderdaad niet snappen. Heb zelfs een een huisgenote die op de PvdA ging stemmen omdat ze een roos kreeg van Wouter Bos :') En zij studeerde notarieel recht, was zeker niet dom.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193554598
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:46 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Dames die op Jesse Klaver stemmen omdat het zo'n knappe kerel is :{
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:49:42 #84
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193554606
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is vandaag een trailer uit gekomen van Bill & Ted 3. Deel 2 is bijna 30 jaar oud. Alles wijst erop dat het kut gaat worden, maar ik wil hem wel zien t.z.t. :@
Zal vast niet excellent worden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 juni 2020 @ 17:50:18 #85
39237 crew  H_T
2733
pi_193554619
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:46 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Vinden mensen hem een knappe kerel?
Sommige mensen wel
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 juni 2020 @ 17:50:40 #86
39237 crew  H_T
2733
pi_193554627
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:49 schreef Redefine het volgende:

[..]

Zal vast niet excellent worden.
Eerder non-non-non-non-heinous
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:50:45 #87
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193554628
Ik vind dat Klaver een beetje een sla mij-hoofd heeft, met die bruine ogen die je aankijken als een hongerig weesje.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:51:12 #88
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193554636
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:46 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Dames die op Jesse Klaver stemmen omdat het zo'n knappe kerel is :{
Ja :') En Thierry Baudet :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193554639
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:48 schreef Guanabana het volgende:
Baudet oke, maar dat is dan weer zo'n lutser dat hij zijn uiterlijk eigenlijk ongedaan maakt.
Baudet vind ik ook totaal niet aantrekkelijk. Valt me altijd vooral op dat zijn hoofd zo klein is in vergelijking met zijn lichaam _O-
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:51:50 #90
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193554641
Ik vind Baudet wel lekker, maar hij maakt het me wel moeilijk met hoe hij is.
Koel en donker bewaren
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 17:52:15 #91
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193554644
Baudet heeft die ultieme "mijn vader is advocaat en ik draag alleen maar designer kleren" vibe
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:54:35 #92
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193554662
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:51 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja :') En Thierry Baudet :')
Qua uiterlijk zijn het mijn types allebei niet echt. Sowieso geen enkele kerel :+
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193554667
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:42 schreef Koen66 het volgende:
Oh ik deed een @:aoibhin :o
Oh je deed me?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:55:17 #94
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193554672
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:54 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh je deed me?
:Y
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193554683
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:46 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Vinden mensen hem een knappe kerel?
Dit dus. :o

Of, nou ja, hij is puur qua uiterlijk helemaal niet lelijk. Maar hij heeft iets onaantrekkelijks
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193554688
Wopke is knapper dan jesse en baudet
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 17:57:05 #97
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193554696
Zou Tom Leeb voor president willen gaan?
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:57:09 #98
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193554697
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:56 schreef skysherrif het volgende:
Wopke is knapper dan jesse en baudet
Woppen met Wokpe *G*
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193554707
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:49 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee er zijn er die dat inderdaad niet snappen. Heb zelfs een een huisgenote die op de PvdA ging stemmen omdat ze een roos kreeg van Wouter Bos :') En zij studeerde notarieel recht, was zeker niet dom.
Hm ja, bij nader inzien... Een klant van mijn vader heeft een aantal jaar geleden op Wilders gestemd omdat ze "het een keer uit wilde proberen" :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193554714
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat Klaver een beetje een sla mij-hoofd heeft, met die bruine ogen die je aankijken als een hongerig weesje.
_O-

Ja dat een beetje. Maar hij heeft ook iets eiigs ofzo.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 juni 2020 @ 17:58:57 #101
39237 crew  H_T
2733
pi_193554717
Ik heb één keer SGP gestemd, voor de waterschapsverkiezingen. Dat leek me zó saai dat ik dat gerust aan een SGP'er wilde overlaten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193554719
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:49 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee er zijn er die dat inderdaad niet snappen. Heb zelfs een een huisgenote die op de PvdA ging stemmen omdat ze een roos kreeg van Wouter Bos :') En zij studeerde notarieel recht, was zeker niet dom.
Mag haar wel
pi_193554722
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:51 schreef Em31 het volgende:

[..]

Baudet vind ik ook totaal niet aantrekkelijk. Valt me altijd vooral op dat zijn hoofd zo klein is in vergelijking met zijn lichaam _O-
Nee ik vind hem ook niet aantrekkelijk. Geen lelijke kerel puur esthetisch, maar ik weet niet, trekt me toch niet aan :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193554729
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:55 schreef Koen66 het volgende:

[..]

:Y
Ik dacht al 'wat voelde ik' :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193554733
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb één keer SGP gestemd, voor de waterschapsverkiezingen. Dat leek me zó saai dat ik dat gerust aan een SGP'er wilde overlaten
Opzich kan je puur bestuurlijke taken prima aan sgpers overlaten ja
pi_193554736
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:52 schreef Momo het volgende:
Baudet heeft die ultieme "mijn vader is advocaat en ik draag alleen maar designer kleren" vibe
Haha ja dit inderdaad _O- En dan intellectueel pocht te zijn, maar het is meer vorm dan inhoud :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193554742
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:57 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Woppen met Wokpe *G*
_O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:02:01 #108
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193554764
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:54 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Qua uiterlijk zijn het mijn types allebei niet echt. Sowieso geen enkele kerel :+
Of die dan knap zou zijn maakt dan even niet uit. Het is bijzonder triest als je daardoor op een partij gaat stemmen...
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:02:04 #109
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193554765
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:59 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik dacht al 'wat voelde ik' :o
Ik reageerde erg laat op je, dat is toch een @Aoibhin doen? :@
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193554770
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:59 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

En dan intellectueel pocht te zijn
Pardon my Quousque tandem factionem cartellum

:o
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:03:48 #111
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193554794
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 17:52 schreef Momo het volgende:
Baudet heeft die ultieme "mijn vader is advocaat en ik draag alleen maar designer kleren" vibe
Ja. En daarbij ook die rijkeluiskindjes vibe. Mijn papa is rijk, daardoor stel ik zelf ook heel wat voor.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193554808
Ik was wel echt verbaasd hoeveel jongens bij mij op de uni op baudet hadden gestemd 😒
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 juni 2020 @ 18:05:08 #113
39237 crew  H_T
2733
pi_193554810
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:02 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Pardon my Quousque tandem factionem cartellum

:o
Nuper erat medicus, nunc est vispillo Diaulus: quod vispillo facit, fecerat et medicus.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193554812
Ook wel precies alle jongens die altijd in een wit overhemd of zelfs met jasje aan naar college gaan
pi_193554821
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Nuper erat medicus, nunc est vispillo Diaulus: quod vispillo facit, fecerat et medicus.
Beetje meer respect voor mijn moeder?
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:06:08 #116
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193554827
Het is ook altijd wel grappig dat de Baudets, Trumps en Wilders' van deze wereld zo populair zijn omdat ze niet tot de elite behoren. Dat Baudet meer elitair is dan alle andere politici bij elkaar, Trump de belichaming is van de rijke elite en Wilders een van de langszittende politici is en dus politieke elite is, vergeten ze dan even.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:06:56 #117
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193554837
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:05 schreef skysherrif het volgende:
Ook wel precies alle jongens die altijd in een wit overhemd of zelfs met jasje aan naar college gaan
De piano was daar zeker altijd bezet en de lavendelzakjes waren niet aan te slepen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193554838
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:06 schreef Redefine het volgende:
Het is ook altijd wel grappig dat de Baudets, Trumps en Wilders' van deze wereld zo populair zijn omdat ze niet tot de elite behoren. Dat Baudet meer elitair is dan alle andere politici bij elkaar, Trump de belichaming is van de rijke elite en Wilders een van de langszittende politici is en dus politieke elite is, vergeten ze dan even.
Baudet meer elitair dan wss een kwart van de kamer die bij een corps heeft gezeten is ook weer niet helemaal waar

Maar hij doet zich wel zo voor idd
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 juni 2020 @ 18:07:27 #119
39237 crew  H_T
2733
pi_193554841
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:05 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Beetje meer respect voor mijn moeder?
Ik geloof nooit dat je moeder Diaulus heet :{w

Dit is de vertaling:

quote:
Tot voor kort was hij arts, nu is Diaulus begrafenisondernemer:
wat hij als begrafenisondernemer doet, had hij ook als arts gedaan.
In Rome was dit een zieke burn 8-)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:07:39 #120
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193554843
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:07 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Baudet meer elitair dan wss een kwart van de kamer die bij een corps heeft gezeten is ook weer niet helemaal waar

Maar hij doet zich wel zo voor idd
Vooruit het zijn inderdaad niet. Maar in gedrag wel.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193554848
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik geloof nooit dat je moeder Diaulus heet :{w

Dit is de vertaling:
[..]

In Rome was dit een zieke burn 8-)
Die ga ik onthouden 😏
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:08:36 #122
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193554856
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Nuper erat medicus, nunc est vispillo Diaulus: quod vispillo facit, fecerat et medicus.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:09:05 #123
403253 Meke
after all this time? always.
pi_193554860
Hebben jullie nou niet eens een post voor mij overgelaten in topic 900? ;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:10:22 #124
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193554878
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:09 schreef Meke het volgende:
Hebben jullie nou niet eens een post voor mij overgelaten in topic 900? ;(
Je had in mijn topic willen posten? :o
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:12:39 #125
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193554905
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:09 schreef Meke het volgende:
Hebben jullie nou niet eens een post voor mij overgelaten in topic 900? ;(
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 juni 2020 @ 18:13:46 #126
39237 crew  H_T
2733
pi_193554917
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:08 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Die ga ik onthouden 😏
Deze schrijver heet Martialis en hij schreef aardig wat van die burns. Er zitten wel wat leuke tussen :)

Deze gedichtjes vond ik ook wel leuk om te doen bij Latijn. Kort, overzichtelijke zinstructuur en de laatste regel kon je na wat oefening meestal wel raden :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 juni 2020 @ 18:14:17 #127
39237 crew  H_T
2733
pi_193554923
Ondertussen zet ik Pointless op
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:15:11 #128
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193554941
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ondertussen zet ik Pointless op
Dat heeft toch geen zin joh.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 juni 2020 @ 18:15:39 #129
39237 crew  H_T
2733
pi_193554950
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:15 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat heeft toch geen zin joh.
Oh -O-
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:16:46 #130
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193554964
Etenstiet :9
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193554967
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:02 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Pardon my Quousque tandem factionem cartellum

:o
Dit moet de Uil van Minerva even voor me vertalen :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193554971
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:02 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik reageerde erg laat op je, dat is toch een @:aoibhin doen? :@
Haha ja :D Maar ik deed weer een Daveje :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193554990
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:05 schreef skysherrif het volgende:
Ook wel precies alle jongens die altijd in een wit overhemd of zelfs met jasje aan naar college gaan
Oh doet me denken aan wat mede-scholieren van mij _O- Kwamen zodra ze 18 werden ook allemaal met de auto naar school.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:18:13 #134
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193554992
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Oh -O-
Ik ben benieuwd of je m snapt :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:18:34 #135
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193555000
Geen Rutte op de tv vandaag?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193555006
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:06 schreef Redefine het volgende:
Het is ook altijd wel grappig dat de Baudets, Trumps en Wilders' van deze wereld zo populair zijn omdat ze niet tot de elite behoren. Dat Baudet meer elitair is dan alle andere politici bij elkaar, Trump de belichaming is van de rijke elite en Wilders een van de langszittende politici is en dus politieke elite is, vergeten ze dan even.
Haha ja precies, al probeert Baudet het vooral uit te stralen _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 juni 2020 @ 18:19:26 #137
39237 crew  H_T
2733
pi_193555012
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:18 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of je m snapt :P
Tuurlijk wel
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193555014
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:09 schreef Meke het volgende:
Hebben jullie nou niet eens een post voor mij overgelaten in topic 900? ;(
:o

Ja maar Meke, jij bent meer iets voor de 1000 toch?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193555017
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ondertussen zet ik Pointless op
*O* *O*

Staat hier ook aan
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:21:59 #140
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193555045
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Tuurlijk wel
:P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193555083
Over Baudet gesproken :') :')
JPeterBurger twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 16:37:43 Wat bedoelt @thierrybaudet met 'geen plaats in onze landen'? Dit is een foto uit Kaapstad, 2016. Bron: https://t.co/1nmyMQVfgF (ht @AadBrinkman) https://t.co/VxCuI5mA3L reageer retweet
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2020 @ 18:47:26 #142
368283 ato
pi_193555474
Lieve ESF vrienden,
Helaas slecht nieuws, kanker is verder uitgezaaid in lever, buikvlies en longen.
Ziekte is verergert. Hooguit wil men nog een chemotherapie in tablet vorm geven wat mijn leven kan verlengen. Maar het ziet er naar uit, dat het een paar maanden wordt, half jaar en hooguitmet alle geluk van de wereld een jaar.
Ik zag dit wel aankomen x
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:49:35 #143
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193555508
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Lieve ESF vrienden,
Helaas slecht nieuws, kanker is verder uitgezaaid in lever, buikvlies en longen.
Ziekte is verergert. Hooguit wil men nog een chemotherapie in tablet vorm geven wat mijn leven kan verlengen. Maar het ziet er naar uit, dat het een paar maanden wordt, half jaar en hooguitmet alle geluk van de wereld een jaar.
Ik zag dit wel aankomen x
Ato wat erg. Ik kan niet de woorden vinden om te zeggen hoe verschrikkelijk ik dit voor je vind en hoe erg ik met je meeleef... Heel veel sterkte. We zijn er voor je.
:*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 juni 2020 @ 18:49:41 #144
39237 crew  H_T
2733
pi_193555512
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Lieve ESF vrienden,
Helaas slecht nieuws, kanker is verder uitgezaaid in lever, buikvlies en longen.
Ziekte is verergert. Hooguit wil men nog een chemotherapie in tablet vorm geven wat mijn leven kan verlengen. Maar het ziet er naar uit, dat het een paar maanden wordt, half jaar en hooguitmet alle geluk van de wereld een jaar.
Ik zag dit wel aankomen x
:'( Wat kut zeg!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 juni 2020 @ 18:54:19 #145
39237 crew  H_T
2733
pi_193555597
ato ik ga heel hard voor je duimen dat je minimaal het jaar haalt en dus het ESF in Nederland gewoon kan zien!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 18:56:55 #146
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193555630
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Lieve ESF vrienden,
Helaas slecht nieuws, kanker is verder uitgezaaid in lever, buikvlies en longen.
Ziekte is verergert. Hooguit wil men nog een chemotherapie in tablet vorm geven wat mijn leven kan verlengen. Maar het ziet er naar uit, dat het een paar maanden wordt, half jaar en hooguitmet alle geluk van de wereld een jaar.
Ik zag dit wel aankomen x
Ohoh Ato ;(
Wat een verschrikkelijk nieuws.
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar :* :* :*
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:58:09 #147
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193555648
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Lieve ESF vrienden,
Helaas slecht nieuws, kanker is verder uitgezaaid in lever, buikvlies en longen.
Ziekte is verergert. Hooguit wil men nog een chemotherapie in tablet vorm geven wat mijn leven kan verlengen. Maar het ziet er naar uit, dat het een paar maanden wordt, half jaar en hooguitmet alle geluk van de wereld een jaar.
Ik zag dit wel aankomen x
Heftig nieuws zeg, ondanks dat je het al verwachtte :{
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:00:22 #148
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193555681
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Lieve ESF vrienden,
Helaas slecht nieuws, kanker is verder uitgezaaid in lever, buikvlies en longen.
Ziekte is verergert. Hooguit wil men nog een chemotherapie in tablet vorm geven wat mijn leven kan verlengen. Maar het ziet er naar uit, dat het een paar maanden wordt, half jaar en hooguitmet alle geluk van de wereld een jaar.
Ik zag dit wel aankomen x
Nee toch... dat spijt me zo, ato. Behalve dat kan ik alleen maar zeggen dat als je ons nodig hebt om je emoties kwijt te kunnen of juist om 'zo normaal mogelijk' te doen, dan zijn we hier natuurlijk. Geef dat alsjeblieft aan, als je wil.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  ESF Reporter dinsdag 9 juni 2020 @ 19:00:57 #149
87554 Cee
Welluk?
pi_193555688
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Lieve ESF vrienden,
Helaas slecht nieuws, kanker is verder uitgezaaid in lever, buikvlies en longen.
Ziekte is verergert. Hooguit wil men nog een chemotherapie in tablet vorm geven wat mijn leven kan verlengen. Maar het ziet er naar uit, dat het een paar maanden wordt, half jaar en hooguitmet alle geluk van de wereld een jaar.
Ik zag dit wel aankomen x
ato :{ Ben er even stil van.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:03:55 #150
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_193555751
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Lieve ESF vrienden,
Helaas slecht nieuws, kanker is verder uitgezaaid in lever, buikvlies en longen.
Ziekte is verergert. Hooguit wil men nog een chemotherapie in tablet vorm geven wat mijn leven kan verlengen. Maar het ziet er naar uit, dat het een paar maanden wordt, half jaar en hooguitmet alle geluk van de wereld een jaar.
Ik zag dit wel aankomen x
Verdomme ato, wat een klotenieuws :'(
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve heel veel sterkte en hopelijk blijf je zo lang mogelijk in een zo goed mogelijke gezondheid, zodat je nog een beetje kan genieten van het leven!
pi_193555801
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Lieve ESF vrienden,
Helaas slecht nieuws, kanker is verder uitgezaaid in lever, buikvlies en longen.
Ziekte is verergert. Hooguit wil men nog een chemotherapie in tablet vorm geven wat mijn leven kan verlengen. Maar het ziet er naar uit, dat het een paar maanden wordt, half jaar en hooguitmet alle geluk van de wereld een jaar.
Ik zag dit wel aankomen x
Oh Ato wat erg :{ Wat ontzettend klote. Heel veel sterkte en als je wat kwijt wil zijn we er hier voor je.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:06:27 #152
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193555805
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Lieve ESF vrienden,
Helaas slecht nieuws, kanker is verder uitgezaaid in lever, buikvlies en longen.
Ziekte is verergert. Hooguit wil men nog een chemotherapie in tablet vorm geven wat mijn leven kan verlengen. Maar het ziet er naar uit, dat het een paar maanden wordt, half jaar en hooguitmet alle geluk van de wereld een jaar.
Ik zag dit wel aankomen x
Wat een vreselijk nieuws, daar zijn geen woorden voor.

Heel veel sterkte, we hopen je hier nog zo lang mogelijk te zien. :*
Koel en donker bewaren
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:08:02 #153
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193555839
@ato heb je al voor jezelf een idee of je die behandeling gaat doen, of ga je daar nog over nadenken?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:14:09 #154
403253 Meke
after all this time? always.
pi_193555978
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Lieve ESF vrienden,
Helaas slecht nieuws, kanker is verder uitgezaaid in lever, buikvlies en longen.
Ziekte is verergert. Hooguit wil men nog een chemotherapie in tablet vorm geven wat mijn leven kan verlengen. Maar het ziet er naar uit, dat het een paar maanden wordt, half jaar en hooguitmet alle geluk van de wereld een jaar.
Ik zag dit wel aankomen x
Oh nee lieve, lieve ato wat een rotnieuws :* Moet je nu zelf een beslissing maken? Word je extra ziek van die pillen?

Ik hoop dat de maanden die nog gaan volgen in ieder geval mooi mogen zijn, dat je nog veel mooie herinneringen achter mag laten met al je geliefden O+ En dat er zo min mogelijk ziekenhuisbezoeken en andere medische rompslomp omheen zit om die tijd te bezoedelen.

En natuurlijk dat je in mei nog keihard met ons uit je plaat zal gaan op het ESF *O* *G* :*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:14:15 #155
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193555979
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Lieve ESF vrienden,
Helaas slecht nieuws, kanker is verder uitgezaaid in lever, buikvlies en longen.
Ziekte is verergert. Hooguit wil men nog een chemotherapie in tablet vorm geven wat mijn leven kan verlengen. Maar het ziet er naar uit, dat het een paar maanden wordt, half jaar en hooguitmet alle geluk van de wereld een jaar.
Ik zag dit wel aankomen x
Wat verschrikkelijk nieuws ato ;( Ondanks dat je het een beetje zag aankomen zal het toch een klap geweest zijn. Hopelijk heb je iemand nu in de buurt die bij je kan zijn.

Mocht er iets zijn, dan kun je het hier altijd kwijt. Voor nu heel veel sterkte met het nieuws en hopelijk heb je nog wel dat geluk dat je het zo lang mogelijk vol houdt. Maar vooral dat het zo lang mogelijk dragelijk is voor je gezondheid.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193556086
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Lieve ESF vrienden,
Helaas slecht nieuws, kanker is verder uitgezaaid in lever, buikvlies en longen.
Ziekte is verergert. Hooguit wil men nog een chemotherapie in tablet vorm geven wat mijn leven kan verlengen. Maar het ziet er naar uit, dat het een paar maanden wordt, half jaar en hooguitmet alle geluk van de wereld een jaar.
Ik zag dit wel aankomen x
Wat een vreselijk nieuws zeg. En dat zeker in deze tijd. Als wij op de één of andere manier kunnen helpen, laat het dan vooral weten. :{
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193556110
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Lieve ESF vrienden,
Helaas slecht nieuws, kanker is verder uitgezaaid in lever, buikvlies en longen.
Ziekte is verergert. Hooguit wil men nog een chemotherapie in tablet vorm geven wat mijn leven kan verlengen. Maar het ziet er naar uit, dat het een paar maanden wordt, half jaar en hooguitmet alle geluk van de wereld een jaar.
Ik zag dit wel aankomen x
Ato lieve schat, ik ben hier helemaal stil van ;( :{

Ook al had je het aan zien komen, om ook echt deze bevestiging te krijgen is enorm heftig. Ik hoop zo voor jou dat de komende maanden heel mooi voor je gaan worden, en dat je hopelijk nog lang genoeg bij ons bent om het ESF in 2021 mee te kunnen maken :*

Echt als er iets is of je zit ergens mee en hebt iemand nodig, meldt het hier. Wij zijn er voor je. O+

[ Bericht 21% gewijzigd door Aoibhin op 09-06-2020 19:26:53 ]
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193556840
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Lieve ESF vrienden,
Helaas slecht nieuws, kanker is verder uitgezaaid in lever, buikvlies en longen.
Ziekte is verergert. Hooguit wil men nog een chemotherapie in tablet vorm geven wat mijn leven kan verlengen. Maar het ziet er naar uit, dat het een paar maanden wordt, half jaar en hooguitmet alle geluk van de wereld een jaar.
Ik zag dit wel aankomen x
Verschrikkelijk zeg. Je zag er gezond uit op de meeting in februari. Ik hoop dat je er nog lang zo goed uit kan blijven zien en dat het verlengen nog net wat langer duurt.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 20:03:33 #159
483619 MMF93
Just for today.
pi_193556869
@ato nee toch lieverd, wat een rotnieuws. Ik ben er ook helemaal stil van, ik had je zo de meest positieve uitslag mogelijk gewenst. Heel veel sterkte met het verwerken van dit bericht en geef het alsjeblieft aan als we iets voor je kunnen doen om de komende tijd voor jou zo mooi en prettig mogelijk te kunnen maken :* :* :* .
  dinsdag 9 juni 2020 @ 20:05:32 #160
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193556905
Ik zit net The Daily Show te kijken (op Comedy Central, dus dat is de aflevering van gisteren). Gaat uiteraard over de demonstraties en het geweld. Daar laten ze diverse beelden zien van het geweld wat de agenten de afgelopen dagen gebruiken. Is echt bizar om te zien. De oude man is al genoemd, maar ook een vrouw die op de grond is zit nadat ze p er pepperspray in haar gezicht heeft gekregen. Die wordt daarna nog naar de grond getrapt. Een politiebusje dat bewust op mensen inrijdt en ga zo maar door. Meeste wist ik al, maar als je het zo achter elkaar ziet :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193556928
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Lieve ESF vrienden,
Helaas slecht nieuws, kanker is verder uitgezaaid in lever, buikvlies en longen.
Ziekte is verergert. Hooguit wil men nog een chemotherapie in tablet vorm geven wat mijn leven kan verlengen. Maar het ziet er naar uit, dat het een paar maanden wordt, half jaar en hooguitmet alle geluk van de wereld een jaar.
Ik zag dit wel aankomen x
Lieve ato, wat vreselijk voor je!! ;( Ik weet niet wat ik moet zeggen..... Ik leef met je mee kerel.
~The present is all there is~
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 20:11:50 #162
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193557050
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Lieve ESF vrienden,
Helaas slecht nieuws, kanker is verder uitgezaaid in lever, buikvlies en longen.
Ziekte is verergert. Hooguit wil men nog een chemotherapie in tablet vorm geven wat mijn leven kan verlengen. Maar het ziet er naar uit, dat het een paar maanden wordt, half jaar en hooguitmet alle geluk van de wereld een jaar.
Ik zag dit wel aankomen x
Lieve lieve lieve auto... :{ ik kan geen woorden vinden om uit te drukken hoe erg ik dit voor je vind.

Ondanks dat je al voelde en wist dat het er niet best voorstond, dan nog moet dit enorm slecht vallen... Hè fuck. :{
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2020 @ 20:37:48 #163
368283 ato
pi_193557533
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:08 schreef Strani het volgende:
@:ato heb je al voor jezelf een idee of je die behandeling gaat doen, of ga je daar nog over nadenken?
Ik wil het wel doen als het geen lijden geeft. Omdat mijn darmen zo aangetast zijn, overdenkt men of het kan. Maar baad het niet dan schaadt het niet. Het geeft geen lang leven garantie en ook geen garantie of het werkt. Verder is er geen behandeling, omdat de chemokuren zo veel mogelijk mijn darmen aantast.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2020 @ 20:39:26 #164
368283 ato
pi_193557561
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:14 schreef Meke het volgende:

[..]

Oh nee lieve, lieve ato wat een rotnieuws :* Moet je nu zelf een beslissing maken? Word je extra ziek van die pillen?

Ik hoop dat de maanden die nog gaan volgen in ieder geval mooi mogen zijn, dat je nog veel mooie herinneringen achter mag laten met al je geliefden O+ En dat er zo min mogelijk ziekenhuisbezoeken en andere medische rompslomp omheen zit om die tijd te bezoedelen.

En natuurlijk dat je in mei nog keihard met ons uit je plaat zal gaan op het ESF *O* *G* :*
Ik heb mijn wens uitgesproken dat ik thuis wil overlijden en dat kan. Ik heb een goede huisarts en thuiszorg. Tevens heb ik goede vrienden die er voor mij zijn. Nee geen ziekenhuis meer.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 9 juni 2020 @ 20:40:52 #165
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193557583
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:37 schreef ato het volgende:

[..]

Ik wil het wel doen als het geen lijden geeft. Omdat mijn darmen zo aangetast zijn, overdenkt men of het kan. Maar baad het niet dan schaadt het niet. Het geeft geen lang leven garantie en ook geen garantie of het werkt. Verder is er geen behandeling, omdat de chemokuren zo veel mogelijk mijn darmen aantast.
Hoe voel je je nu? Ik bedoel emotioneel?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2020 @ 20:41:42 #166
368283 ato
pi_193557607
Dank je wel lieverds x
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2020 @ 20:47:00 #167
368283 ato
pi_193557692
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:40 schreef Strani het volgende:

[..]

Hoe voel je je nu? Ik bedoel emotioneel?
Verdrietig, maar heel gek ook een soort van berusting heb ik. Ik hoef niet meer aan het infuus, ziekenhuis. Ook omdat ik al wist dat mijn leven niet lang meer is. Een soort van berusting, weten waar ik aan toe ben.
Ik ga nu zeker alles uit het leven halen in deze korte tijd.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 9 juni 2020 @ 20:49:12 #168
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193557736
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:47 schreef ato het volgende:

[..]

Verdrietig, maar heel gek ook een soort van berusting heb ik. Ik hoef niet meer aan het infuus, ziekenhuis. Ook omdat ik al wist dat mijn leven niet lang meer is. Een soort van berusting, weten waar ik aan toe ben.
Ik ga nu zeker alles uit het leven halen in deze korte tijd.
Ja, de twijfel en onzekerheid vallen natuurlijk grotendeels weg. En hoewel de tijd misschien gelimiteerd is, is je leven wel weer van jou. Jij beslist wat er nu nog gaat gebeuren. Heb je al dingen bedacht die je nou echt graag wil doen de komende tijd?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2020 @ 20:55:18 #169
368283 ato
pi_193557845
Mijn vrienden zijn langs geweest en hebben een borrel genomen ook kwam er onverwachts een collega langs.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2020 @ 20:57:39 #170
368283 ato
pi_193557889
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:49 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja, de twijfel en onzekerheid vallen natuurlijk grotendeels weg. En hoewel de tijd misschien gelimiteerd is, is je leven wel weer van jou. Jij beslist wat er nu nog gaat gebeuren. Heb je al dingen bedacht die je nou echt graag wil doen de komende tijd?
Strand, zee en met een vriend die een boot heeft ga ik aankomend weekend mee.
Vakantie gaat niet meer lukken, maar wel dagjes uit.
Morgen is het regeldag, kijken naar mijn crematie, notaris etc.
Ook ga ik met mijn werk en cliënten overleggen hoe ik ze zo goed kunnen overdragen.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 9 juni 2020 @ 20:59:58 #171
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193557935
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:57 schreef ato het volgende:

[..]

Strand, zee en met een vriend die een boot heeft ga ik aankomend weekend mee.
Vakantie gaat niet meer lukken, maar wel dagjes uit.
Morgen is het regeldag, kijken naar mijn crematie, notaris etc.
Ook ga ik met mijn werk en cliënten overleggen hoe ik ze zo goed kunnen overdragen.
Fijn dat je meteen mooie plannen hebt. Waar gaan jullie met de boot naartoe?

Dat zal wel een hele rare dag worden morgen. Zoals gezegd, roep hier maar wanneer je mentale steun nodig hebt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2020 @ 21:19:58 #172
368283 ato
pi_193558288
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:59 schreef Strani het volgende:

[..]

Fijn dat je meteen mooie plannen hebt. Waar gaan jullie met de boot naartoe?

Dat zal wel een hele rare dag worden morgen. Zoals gezegd, roep hier maar wanneer je mentale steun nodig hebt.
Lief dank je x
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 9 juni 2020 @ 21:23:38 #173
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193558356
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Lieve ESF vrienden,
Helaas slecht nieuws, kanker is verder uitgezaaid in lever, buikvlies en longen.
Ziekte is verergert. Hooguit wil men nog een chemotherapie in tablet vorm geven wat mijn leven kan verlengen. Maar het ziet er naar uit, dat het een paar maanden wordt, half jaar en hooguitmet alle geluk van de wereld een jaar.
Ik zag dit wel aankomen x
Ach lieve ato, wat naar... ik moet ervan huilen ;(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 juni 2020 @ 21:28:25 #174
39237 crew  H_T
2733
pi_193558452
Veel kleiner leed: volgens mij zat er een vlegel ongevraagd mijn wifi te gebruiken }:| Ik kon de optie niet vinden om dat apparaat te blokkeren, dus heb ik nu het wachtwoord aangepast
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 21:29:01 #175
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193558460
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:47 schreef ato het volgende:

[..]

Verdrietig, maar heel gek ook een soort van berusting heb ik. Ik hoef niet meer aan het infuus, ziekenhuis. Ook omdat ik al wist dat mijn leven niet lang meer is. Een soort van berusting, weten waar ik aan toe ben.
Ik ga nu zeker alles uit het leven halen in deze korte tijd.
Knap hoor! Ik heb diep respect voor je _O_
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 juni 2020 @ 21:30:28 #176
39237 crew  H_T
2733
pi_193558493
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:57 schreef ato het volgende:

[..]

Strand, zee en met een vriend die een boot heeft ga ik aankomend weekend mee.
Vakantie gaat niet meer lukken, maar wel dagjes uit.
Morgen is het regeldag, kijken naar mijn crematie, notaris etc.
Ook ga ik met mijn werk en cliënten overleggen hoe ik ze zo goed kunnen overdragen.
Lijkt me heel onwerkelijk :{ Sterkte ato!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193558494
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:59 schreef Strani het volgende:

[..]
Zoals gezegd, roep hier maar wanneer je mentale steun nodig hebt.
Dit sowieso, blijf vooral hier langskomen. Wij zijn er altijd als het nodig is :Y
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 juni 2020 @ 21:37:25 #178
39237 crew  H_T
2733
pi_193558621
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 21:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Veel kleiner leed: volgens mij zat er een vlegel ongevraagd mijn wifi te gebruiken }:| Ik kon de optie niet vinden om dat apparaat te blokkeren, dus heb ik nu het wachtwoord aangepast
Bij nader inzien zou dat ook m'n werklaptop geweest kunnen zijn :@
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 juni 2020 @ 21:38:00 #179
39237 crew  H_T
2733
pi_193558632
En ato, kom inderdaad gewoon langs om af en toe wat kwijt te zijn :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 21:54:19 #180
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193558935
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:47 schreef ato het volgende:

[..]

Verdrietig, maar heel gek ook een soort van berusting heb ik. Ik hoef niet meer aan het infuus, ziekenhuis. Ook omdat ik al wist dat mijn leven niet lang meer is. Een soort van berusting, weten waar ik aan toe ben.
Ik ga nu zeker alles uit het leven halen in deze korte tijd.
Het zal inderdaad een raar soort berusting zijn die je voelt. Ondanks de verschrikkelijke uitslag is de onzekerheid van daarvoor wel weg. Dat je nu dan eindelijk weet waar je aan toen bent, hoe wrang dat ook is.

Voor nu is het nog even alle zaken regelen die moeten en daarna inderdaad alles eruit halen wat je er nog uit wil halen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:57 schreef ato het volgende:

[..]

Strand, zee en met een vriend die een boot heeft ga ik aankomend weekend mee.
Vakantie gaat niet meer lukken, maar wel dagjes uit.
Morgen is het regeldag, kijken naar mijn crematie, notaris etc.
Ook ga ik met mijn werk en cliënten overleggen hoe ik ze zo goed kunnen overdragen.
Dat zijn mooie plannen. Jammer dat de vakantie niet meer gaat lukken. Maar van het weekend is de weersverwachting goed dus waarschijnlijk zul je daardoor ook een mooi weekend op de boot hebben. Het is je i.i.g. zeer gegund. Ik hoop dat je nog veel mooie weekenden en dag mag meemaken.

En wat de anderen al zeggen kom zoveel mogelijk hier langs als je wat kwijt wilt, wat dan ook, vreugde en verdriet alles kan. Maar hoop vooral dat je toch nog veel vreugde in je leven zal hebben.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 21:56:04 #181
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193558960
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 21:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Bij nader inzien zou dat ook m'n werklaptop geweest kunnen zijn :@
Dan heb je jezelf eraf gegooid :P

Ik kreeg zelf eind van de middag van Netflix bericht dat er een inlogpoging was geweest vanuit Brazilië. Het was geen nepmail, al heb ik niet op de mail geklikt. Heb daarna wel gelijk los bij mijn Netflix account mijn wachtwoord veranderd.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193559019
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:37 schreef ato het volgende:

[..]

Ik wil het wel doen als het geen lijden geeft. Omdat mijn darmen zo aangetast zijn, overdenkt men of het kan. Maar baad het niet dan schaadt het niet. Het geeft geen lang leven garantie en ook geen garantie of het werkt. Verder is er geen behandeling, omdat de chemokuren zo veel mogelijk mijn darmen aantast.
Mooi dat je aan wilt grijpen wat je aan kan grijpen. Heftig ook om te horen dat het echt verder niet meer kan met je darmen.
Je staat er heel sterk in. Heel knap :*

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:39 schreef ato het volgende:

[..]

Ik heb mijn wens uitgesproken dat ik thuis wil overlijden en dat kan. Ik heb een goede huisarts en thuiszorg. Tevens heb ik goede vrienden die er voor mij zijn. Nee geen ziekenhuis meer.
En wat goed van je dat je hier al zo goed over hebt nagedacht, en je huisarts, de thuiszorg en je vrienden zo goed voor je zijn. Dat je de komende tijd je maar vooral mag richten op positiviteit en de juiste mensen om je heen O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193559096
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:47 schreef ato het volgende:

[..]

Verdrietig, maar heel gek ook een soort van berusting heb ik. Ik hoef niet meer aan het infuus, ziekenhuis. Ook omdat ik al wist dat mijn leven niet lang meer is. Een soort van berusting, weten waar ik aan toe ben.
Ik ga nu zeker alles uit het leven halen in deze korte tijd.
Dat er een last van je afvalt snap ik zeker ja. Je weet nu waar je aan toe bent.

Mocht je ooit even willen babbelen; ik woon om de spreekwoordelijke hoek :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193559134
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:55 schreef ato het volgende:
Mijn vrienden zijn langs geweest en hebben een borrel genomen ook kwam er onverwachts een collega langs.
Wat lief O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193559215
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:57 schreef ato het volgende:

[..]

Strand, zee en met een vriend die een boot heeft ga ik aankomend weekend mee.
Vakantie gaat niet meer lukken, maar wel dagjes uit.
Morgen is het regeldag, kijken naar mijn crematie, notaris etc.
Ook ga ik met mijn werk en cliënten overleggen hoe ik ze zo goed kunnen overdragen.
Heftig morgen, veel sterkte :* Ook al weet je dat het eraan zit te komen en geeft het berusting, dan is het toch heel heftig om je ineens met het einde bezig te gaan houden :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 22:17:46 #186
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193559429
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 21:30 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dit sowieso, blijf vooral hier langskomen. Wij zijn er altijd als het nodig is :Y
Absoluut! Daar bestaat dit hele gebeuren voor.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2020 @ 22:24:56 #187
368283 ato
pi_193559594
Jullie zijn lief :*
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 9 juni 2020 @ 22:27:44 #188
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193559658
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 22:24 schreef ato het volgende:
Jullie zijn lief :*
Jij ook! :*

Ik gun je met heel mijn hart nog een prachtige, waardige en waardevolle tijd!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 9 juni 2020 @ 22:28:35 #189
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193559682
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 22:17 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Absoluut! Daar bestaat dit hele gebeuren voor.
Ik dacht eigenlijk dat het puur werkverschaffing was voor jullie Mods. Slopen jullie geen bushokjes enzo.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 22:28:56 #190
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193559697
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 22:24 schreef ato het volgende:
Jullie zijn lief :*
Zo hoort het ook. We zijn ervoor elkaar :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 22:30:01 #191
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193559735
En we hebben een nachtploeg, en een ochtendploeg, er is hier bijna altijd wel iemand :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193559919
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 22:24 schreef ato het volgende:
Jullie zijn lief :*
Jij ook! :* O+

Veel plezier op de boot morgen!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193560195
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 22:30 schreef Arizona het volgende:
En we hebben een nachtploeg, en een ochtendploeg, er is hier bijna altijd wel iemand :P
Meld :W Al maak ik het niet te laat
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 22:54:47 #194
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193560314
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 22:49 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Meld :W Al maak ik het niet te laat
Ik zou normaal nu al niet meer online zijn maar heb weer tot 22:00 uur tennisles gehad. Dus ik ben veel te wakker nu :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193560359
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 22:30 schreef Arizona het volgende:
En we hebben een nachtploeg, en een ochtendploeg, er is hier bijna altijd wel iemand :P
nachtploeg hier!
pi_193560370
@ato

Oh wat vreselijk om te horen man....

Hopelijk kan je er met iedereen die je lief hebt nog een hele mooie tijd gaan beleven O+ O+
pi_193560598
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 22:54 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik zou normaal nu al niet meer online zijn maar heb weer tot 22:00 uur tennisles gehad. Dus ik ben veel te wakker nu :')
Wel lekker, die beweging *O* Ging het een beetje aardig?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193560604
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 22:56 schreef skysherrif het volgende:

[..]

nachtploeg hier!
Hallo! :W
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193560617
'I see a sherrif in the sky
when northern lights are dancing
*JOIK*'
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193560661
Jeetje @ato, wat een kutnieuws.

Ondanks dat je weet dat het komt, lijkt het me toch een harde klap. Wij zijn er allemaal voor je. Kom gerust je hart luchten. Ik hoop dat je er nog een mooie tijd van maakt deze maanden en er toch een hoop mooie herinneringen bij krijgt. O+
  dinsdag 9 juni 2020 @ 23:15:25 #201
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193560667
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wel lekker, die beweging *O* Ging het een beetje aardig?
Ja, ik was best goed :D
Was een lekker pittige training! Maar niet bevordelijk voor een tijdige nachtrust dus |:)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 9 juni 2020 @ 23:16:51 #202
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193560692
Maar ik ga nu dus wel mijn telefoon wegleggen, schermpjes helpen ook niet :')

Tot morgen!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193560753
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
'I see a sherrif in the sky
when northern lights are dancing
Goed dat ik niet heb gevraagd waar deze lyrics vandaan komen :@
pi_193560806
wel leuk nr waar het vandaan komt :P (herinner het me wel)
pi_193560814
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:15 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ja, ik was best goed :D
Was een lekker pittige training! Maar niet bevordelijk voor een tijdige nachtrust dus |:)
Fijn! :D *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:16 schreef Arizona het volgende:
Maar ik ga nu dus wel mijn telefoon wegleggen, schermpjes helpen ook niet :')

Tot morgen!
Nee dat helpt dan niet nee :P Trusten! :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193560822
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:20 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Goed dat ik niet heb gevraagd waar deze lyrics vandaan komen :@
Haha, nee dan was je door de mand gevallen :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193560848
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:22 schreef skysherrif het volgende:
wel leuk nr waar het vandaan komt :P (herinner het me wel)
Ja die was tof _O_ Heel jammer dat de jury daar zo weinig voor over had (zolang ze maar niet genoeg hadden gekregen om van Duncan te winnen, zo ben ik ook wel weer :P ).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193560851

Deze band is zo gek, hij zingt soms ronduit vals in dit nr en toch vind ik het geweldig mooi klinken.

Album en nr gaan over anne frank trouwens :o
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 23:31:21 #209
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193561003
*O* *O* Ik check net m'n werkmail nog, en ik zie dat ik voor het eerste een grote offerte heb binnengehaald. *O* *O* :D *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_193561063
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:24 schreef skysherrif het volgende:

Deze band is zo gek, hij zingt soms ronduit vals in dit nr en toch vind ik het geweldig mooi klinken.

Album en nr gaan over anne frank trouwens :o
Ja, goede artiest en geweldig album!

Ken je Joanna Newsom? Die kan ook zo mooi vals zingen.

edit: @ijs_beer mooi man :D
pi_193561066
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:31 schreef ijs_beer het volgende:
*O* *O* Ik check net m'n werkmail nog, en ik zie dat ik voor het eerste een grote offerte heb binnengehaald. *O* *O* :D *O*
Gefeliciteerd *O*
pi_193561076
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:34 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ja, goede artiest en geweldig album!

Ken je Joanna Newsom? Die kan ook zo mooi vals zingen.
Ja, heerlijk album !

Ken ik niet, ga het zo eens beluisteren. Nog specifieke aanraders?
pi_193561094
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:24 schreef skysherrif het volgende:

Deze band is zo gek, hij zingt soms ronduit vals in dit nr en toch vind ik het geweldig mooi klinken.

Album en nr gaan over anne frank trouwens :o
Oeh dit is mooi ja O+ Die ga ik onthouden.

En dat heb je soms wel met bepaalde artiesten; dan is het vocaal niet eens geweldig, maar zit er toch wat bezieling echter een stem dat het mooi blijft klinken.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193561098
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:31 schreef ijs_beer het volgende:
*O* *O* Ik check net m'n werkmail nog, en ik zie dat ik voor het eerste een grote offerte heb binnengehaald. *O* *O* :D *O*
Jaaaaa goed zo! *O* *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 23:37:17 #215
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193561116
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:35 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jaaaaa goed zo! *O* *O*
Echt zo tof. Wel vaker simpelere, kleinere al gedaan, maar hier zat veel tijd en rekenwerk in en dat dat gewoon pats boem lukt is leuk. :o :D w/
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_193561123
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:34 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja, heerlijk album !

Ken ik niet, ga het zo eens beluisteren. Nog specifieke aanraders?
Ik ben geen kenner van haar, maar dit is wel een leuke:

pi_193561141
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:37 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Echt zo tof. Wel vaker simpelere, kleinere al gedaan, maar hier zat veel tijd en rekenwerk in en dat gewoon pats boem leuk is leuk. :o :D w/
Ja dat is echt tof dat het dan gewoon gelukt is _O_ Gefeliciteerd!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193561352
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Lieve ESF vrienden,
Helaas slecht nieuws, kanker is verder uitgezaaid in lever, buikvlies en longen.
Ziekte is verergert. Hooguit wil men nog een chemotherapie in tablet vorm geven wat mijn leven kan verlengen. Maar het ziet er naar uit, dat het een paar maanden wordt, half jaar en hooguitmet alle geluk van de wereld een jaar.
Ik zag dit wel aankomen x
Heel veel sterkte, meestal heb ik wel één of andere bijdehante reactie maar ben hier even stil van...

Hoe ben je er zelf onder?
pi_193561392
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:31 schreef ijs_beer het volgende:
*O* *O* Ik check net m'n werkmail nog, en ik zie dat ik voor het eerste een grote offerte heb binnengehaald. *O* *O* :D *O*
Het is altijd een topic reeks van hoogte- en dieptepunten geweest... goed nieuws :)
  woensdag 10 juni 2020 @ 00:18:03 #220
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193561557
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:37 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Echt zo tof. Wel vaker simpelere, kleinere al gedaan, maar hier zat veel tijd en rekenwerk in en dat dat gewoon pats boem lukt is leuk. :o :D w/
Gefeliciteerd :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193561561
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:37 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ik ben geen kenner van haar, maar dit is wel een leuke:

Oke dit klinkt heel apart, maar wel leuk :D

even meer vn luisteren
pi_193562564
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Lieve ESF vrienden,
Helaas slecht nieuws, kanker is verder uitgezaaid in lever, buikvlies en longen.
Ziekte is verergert. Hooguit wil men nog een chemotherapie in tablet vorm geven wat mijn leven kan verlengen. Maar het ziet er naar uit, dat het een paar maanden wordt, half jaar en hooguitmet alle geluk van de wereld een jaar.
Ik zag dit wel aankomen x
Oh lieve jongen wat erg, ik weet niet wat ik moet zeggen alleen hoop ik dat er toch nog een wonder gebeurd. Heel veel sterkte en veel liefs!

[ Bericht 0% gewijzigd door summer52 op 10-06-2020 06:44:07 ]
  woensdag 10 juni 2020 @ 07:06:07 #223
483619 MMF93
Just for today.
pi_193562678
Ochtendploeg present :W

@ato wat ongelooflijk knap en sterk hoe je er instaat. Ik ben vooral blij te lezen dat het je wat berusting geeft, dat je nu weet waar je aan toe bent. En dat je leuke dingen op de planning hebt staan. Heel veel sterkte vandaag met alle regel-dingen, dat alles maar mogelijk is zoals jij het graag wil :*
  woensdag 10 juni 2020 @ 08:12:20 #224
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193563033
Goedemorgen :W :O

Te laat naar bed gegaan gisteren. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 10 juni 2020 @ 08:13:27 #225
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193563040
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:47 schreef ato het volgende:
Lieve ESF vrienden,
Helaas slecht nieuws, kanker is verder uitgezaaid in lever, buikvlies en longen.
Ziekte is verergert. Hooguit wil men nog een chemotherapie in tablet vorm geven wat mijn leven kan verlengen. Maar het ziet er naar uit, dat het een paar maanden wordt, half jaar en hooguitmet alle geluk van de wereld een jaar.
Ik zag dit wel aankomen x
-O- ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_193563041




8)7
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 10 juni 2020 @ 08:18:32 #227
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193563071
quote:
Domme mensen verspreiden ziektes.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_193563094
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Domme mensen verspreiden ziektes.
Was er totaal niet op voorbereid en dan ineens zoiets :') Wel gelijk wakker _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193563103
Dr Phil taggen ook echt _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 10 juni 2020 @ 08:23:27 #230
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193563113
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:21 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Was er totaal niet op voorbereid en dan ineens zoiets :') Wel gelijk wakker _O-
Goede wekker dan. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 10 juni 2020 @ 08:39:02 #231
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193563252
quote:
Dit is vrijwel zeker een bot.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193563276
quote:
11s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Goede wekker dan. :D
Haha ja, zijn die wappies wel ergens goed voor :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193563295
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:39 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dit is vrijwel zeker een bot.
Niet de dochter van piers morgan?
pi_193563299
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:39 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dit is vrijwel zeker een bot.
Ik vrees van niet. Frenchy Morgan is een Amerikaanse "reality-ster".
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193563300
@Strani waar is het ontbijt :(
  woensdag 10 juni 2020 @ 08:44:13 #236
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193563304
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:43 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Niet de dochter van piers morgan?
Nee die heet Bot Morgan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193563310
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:43 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Niet de dochter van piers morgan?
Haha nee :D Ik volg de Insta van Courtney Stodden een beetje ( :@ ) en Frenchy is zo'n "vriendin" van haar waar ze een keer in een reality programma zat.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193563315
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:43 schreef skysherrif het volgende:
@:strani waar is het ontbijt :(
Ik dacht al "wat rammelt daar nou" :o maar die lijer heeft niks achtergelaten! :(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193563318
Dan maar zelf een ontbijtje maken. Had net al koffie gezet :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193563319
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:44 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee die heet Bot Morgan.
Ah die 2 haal ik altijd door mekaar
pi_193563325
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:44 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Haha nee :D Ik volg de Insta van Courtney Stodden een beetje ( :@ ) en Frenchy is zo'n "vriendin" van haar waar ze een keer in een reality programma zat.
Maar wie is courtney stodden 😅
pi_193563327
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:44 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik dacht al "wat rammelt daar nou" :o maar die lijer heeft niks achtergelaten! :(
Dan moeten we het zelf maar maken?

Gebakken eitje?
pi_193563332
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:44 schreef Aoibhin het volgende:
Dan maar zelf een ontbijtje maken. Had net al koffie gezet :P
Toevallig 1tje extra over? 🥺
  woensdag 10 juni 2020 @ 08:47:17 #244
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193563336
Maar dit is wel klassiek botgedrag. Meerdere reacties op één reactie van iemand. Reacties worden steeds onlogischer en ze zijn slecht geschreven. En niet op een Greda manier, gewoon heel raar opgeschreven. Zoals ik al zei of de tekst is te kloppend, te coherent of ze staan bol van de fouten bij bots.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 10 juni 2020 @ 08:48:02 #245
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193563344
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:44 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Haha nee :D Ik volg de Insta van Courtney Stodden een beetje ( :@ ) en Frenchy is zo'n "vriendin" van haar waar ze een keer in een reality programma zat.
Dat wil niet zeggen dat de account ook echt is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193563349
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:45 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Maar wie is courtney stodden 😅
Die trouwde op haar 16e met de 50-jarige acteur Doug Hutchison en is toen naar Hollywood verhuisd en is in wat reality programma's gaan zitten. Heel triest allemaal.

Was die gate gaan volgen in SHO vanaf het begin in 2011 en ben het blijven volgen, omdat het gewoon te triest voor woorden is. Gelukkig is ze nu van die griezel gescheiden en heeft ze haar leven wat meer op de rit.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193563352
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:46 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dan moeten we het zelf maar maken?

Gebakken eitje?
Oeh lekker! :9
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193563359
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:46 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Toevallig 1tje extra over? 🥺
*schuift koffie naar Sky*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193563370
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:47 schreef Redefine het volgende:
Maar dit is wel klassiek botgedrag. Meerdere reacties op één reactie van iemand. Reacties worden steeds onlogischer en ze zijn slecht geschreven. En niet op een Greda manier, gewoon heel raar opgeschreven. Zoals ik al zei of de tekst is te kloppend, te coherent of ze staan bol van de fouten bij bots.
Ik weet wel dat iemand op twitter 2 nederlandstalige bots heeft gemaakt. 1 met constante 'woke' tweets en 1 met constant alt right tweets

Als je daarop reageert stuurt hij binnen 1 minuut een antwoord terug

Soms stiekem best leuk om nietsvermoedende mensen urenlang met die bots in discussie te zien gaan :@
pi_193563372
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:48 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat wil niet zeggen dat de account ook echt is.
Het hoeft niet, maar moet zeggen dat het me van die Frenchy ook absoluut niet zou verbazen als dit gewoon echt is :')

(trouwens zou het me ook niet verbazen als Courtney al jaren een vriendin blijkt te hebben dit niet echt is, dat terzijde _O- )
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193563388
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:48 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Die trouwde op haar 16e met de 50-jarige acteur Doug Hutchison en is toen naar Hollywood verhuisd en is in wat reality programma's gaan zitten. Heel triest allemaal.

Was die gate gaan volgen in SHO vanaf het begin in 2011 en ben het blijven volgen, omdat het gewoon te triest voor woorden is. Gelukkig is ze nu van die griezel gescheiden en heeft ze haar leven wat meer op de rit.
Ahhhhh haha, nu snap ik het beter. Ja nouja op de rit, nu nog wat slimmere vrienden


Oh en wie is doug hutchinson :@
pi_193563403
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:48 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oeh lekker! :9
*schuift een gebakken eitje naar jobi*
pi_193563418
Of tomaatjes bakken en brood toasten 🤔

Of beide

😋
  woensdag 10 juni 2020 @ 08:54:41 #254
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193563441
gebakken eitje :9
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_193563558
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:51 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ahhhhh haha, nu snap ik het beter. Ja nouja op de rit, nu nog wat slimmere vrienden
Ja precies. Beetje een dom grietje, maar heb wel enorm met haar te doen. Die is toen ze nog een kind was benaderd door zo'n griezel en is er jaren mee samen geweest onder allemaal media-aandacht.

Hier waren ze net samen:


En deze video van haar is vrij recent:


Erg triest allemaal :{

quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:51 schreef skysherrif het volgende:
Oh en wie is doug hutchinson :@
Dat dachten we in 2011 toen die gate losbarste allemaal _O- Hij is bekender van zijn huwelijk met een minderjarige dan dat hij zelf echt heel groot was ofzo. Maar hij had o.a. een grote rol in de film The Green Mile.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193563569
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:52 schreef skysherrif het volgende:

[..]

*schuift een gebakken eitje naar jobi*
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:53 schreef skysherrif het volgende:
Of tomaatjes bakken en brood toasten 🤔

Of beide

😋
Jammie :9
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193563630
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:02 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja precies. Beetje een dom grietje, maar heb wel enorm met haar te doen. Die is toen ze nog een kind was benaderd door zo'n griezel en is er jaren mee samen geweest onder allemaal media-aandacht.

Hier waren ze net samen:


En deze video van haar is vrij recent:


Erg triest allemaal :{
[..]

Dat dachten we in 2011 toen die gate losbarste allemaal _O- Hij is bekender van zijn huwelijk met een minderjarige dan dat hij zelf echt heel groot was ofzo. Maar hij had o.a. een grote rol in de film The Green Mile.
Godver, natuurlijk speelt hij in the green mile ook precies die rol van psychopaat 😬😬😬
pi_193563655
Hij speelt trouwens ook in a time to kill, heel goede film is dat

Zeker gezien de blm protesten nu onlangs echt een must watch.
pi_193563681
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:07 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Godver, natuurlijk speelt hij in the green mile ook precies die rol van psychopaat 😬😬😬
Ja precies _O- Perfect gecast :{

Maar in die bovenste video ook checkt hij alle punten af van een pedofiel die de boel goed wil praten.

Erge is ook nog eens dat haar ouders er destijds mee akkoord gingen ;(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 10 juni 2020 @ 09:12:56 #260
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193563699
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:11 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja precies _O- Perfect gecast :{

Maar in die bovenste video ook checkt hij alle punten af van een pedofiel die de boel goed wil praten.

Erge is ook nog eens dat haar ouders er destijds mee akkoord gingen ;(
Ze zullen er wel goed aan verdient hebben destijds. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_193563703
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:09 schreef skysherrif het volgende:
Hij speelt trouwens ook in a time to kill, heel goede film is dat

Zeker gezien de blm protesten nu onlangs echt een must watch.
Die heb ik niet gezien; is gebaseerd op het boek toch?

Jammer dat ik dan Doug ervoor moet verdragen _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193563741
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ze zullen er wel goed aan verdient hebben destijds. :Y
Ja, vast. Hoewel Doug drie jaar geleden failliet is gegaan; die woont nu in bij zijn vader.

Courtney had na de scheiding ook geen geld meer, maar is al snel ingetrokken bij haar nieuwe vlam en daar is ze nog steeds mee samen.

Waarom weet ik dit :')

Haar moeder heeft er sowieso goed aan verdiend. Die is met haar dochter mee naar Hollywood verhuisd en heeft nu een management bedrijfje.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 10 juni 2020 @ 09:20:47 #263
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193563785
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:16 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja, vast. Hoewel Doug drie jaar geleden failliet is gegaan; die woont nu in bij zijn vader.

Courtney had na de scheiding ook geen geld meer, maar is al snel ingetrokken bij haar nieuwe vlam en daar is ze nog steeds mee samen.

Waarom weet ik dit :')

Haar moeder heeft er sowieso goed aan verdiend. Die is met haar dochter mee naar Hollywood verhuisd en heeft nu een management bedrijfje.
Om eerlijk te zijn, zeggen me al die namen helemaal niks. :') :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_193563833
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn, zeggen me al die namen helemaal niks. :') :@
Lucky you _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 10 juni 2020 @ 09:26:46 #265
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193563867
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 23:31 schreef ijs_beer het volgende:
*O* *O* Ik check net m'n werkmail nog, en ik zie dat ik voor het eerste een grote offerte heb binnengehaald. *O* *O* :D *O*
Hier moest ik nog even op reageren. Gefeliciteerd! *O*

Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 10 juni 2020 @ 09:30:35 #266
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193563907
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:24 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Lucky you _O-
Scheelt waarschijnlijk ook dat ik gewoon slecht ben in namen. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 10 juni 2020 @ 09:33:52 #267
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193563949
mailtje van leidinggevende

quote:
Er ontbreken op de kamers 2 beeldschermen en 1 toetsenbord.
Het is prima als je die nodig hebt om thuis te kunnen werken, ik wil graag weten wie ze heeft meegenomen.
hehe.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 10 juni 2020 @ 09:36:21 #268
483619 MMF93
Just for today.
pi_193563984
quote:
Goeie wekker dit ja _O-
  woensdag 10 juni 2020 @ 09:40:14 #269
483619 MMF93
Just for today.
pi_193564025

Ik was oude foto's en filmpjes van Logan aan het kijken (studieontwijkend gedrag: check *)) en toen kwam ik deze tegen waarin Logan in haar droom de nieuwe drummer van Volbeat is O+ (geluid aan!) .
pi_193564044
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:40 schreef MMF93 het volgende:

Ik was oude foto's en filmpjes van Logan aan het kijken (studieontwijkend gedrag: check *)) en toen kwam ik deze tegen waarin Logan in haar droom de nieuwe drummer van Volbeat is O+ (geluid aan!) .
O+ O+ O+

Talentje hoor! _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 juni 2020 @ 09:55:38 #271
163650 Greys
pi_193564208
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:37 schreef ato het volgende:

[..]

Ik wil het wel doen als het geen lijden geeft. Omdat mijn darmen zo aangetast zijn, overdenkt men of het kan. Maar baad het niet dan schaadt het niet. Het geeft geen lang leven garantie en ook geen garantie of het werkt. Verder is er geen behandeling, omdat de chemokuren zo veel mogelijk mijn darmen aantast.
Ato -O-
Wat een vreselijk nieuws. :* Heel veel sterkte. Ik las dat je vandaag ook al meteen een regeldag hebt voor notaris en uitvaart enzo, het gaat zo snel allemaal, hoe lang weet je dit dan al? Dank dat je het met ons wilt delen in elk geval. O+

(Maar er ís dus nog steeds wel een kans op een lang(er) leven, als het wel werkt? Als ze toch die chemo pillen doen? Of lees ik het dan niet goed? Sorry als ik het niet goed lees.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 10 juni 2020 @ 09:56:48 #272
368283 ato
pi_193564225
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 22:36 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jij ook! :* O+

Veel plezier op de boot morgen!
Boot wordt zondag. Vandaag op mijn werk wat regelzaken doen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_193564264
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:56 schreef ato het volgende:

[..]

Boot wordt zondag. Vandaag op mijn werk wat regelzaken doen.
Ah verkeerd gelezen, sorry :o

Heel veel succes dan vandaag :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 10 juni 2020 @ 10:03:25 #274
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193564304
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:50 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Het hoeft niet, maar moet zeggen dat het me van die Frenchy ook absoluut niet zou verbazen als dit gewoon echt is :')

(trouwens zou het me ook niet verbazen als Courtney al jaren een vriendin blijkt te hebben dit niet echt is, dat terzijde _O- )
Het kan ook nog steeds wel echt zijn :P

Maar bijvoorbeeld bij die Mischa Kat is de persoon ook echt, zijn de teksten wel iets wat hij zou kunnen zeggen. Maar zou het mij niet verbazen als die tweets automatisch geschreven worden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 10 juni 2020 @ 10:05:25 #275
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193564334
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:40 schreef MMF93 het volgende:

Ik was oude foto's en filmpjes van Logan aan het kijken (studieontwijkend gedrag: check *)) en toen kwam ik deze tegen waarin Logan in haar droom de nieuwe drummer van Volbeat is O+ (geluid aan!) .
Een kat met smaak :P

Hey blijven altijd grappige beelden. De hond van mijn moeder heeft ook altijd van die spasmen tijdens het dromen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 10 juni 2020 @ 10:07:16 #276
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193564349
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn, zeggen me al die namen helemaal niks. :') :@
Mis je niks aan. Zelf ken ik alleen de naam Courtney Stodden. Al zou ik niet weten hoe ze eruit ziet, wat ze doet en waarom ze belangrijk zou zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator woensdag 10 juni 2020 @ 10:07:37 #277
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193564355
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:56 schreef ato het volgende:

[..]

Boot wordt zondag. Vandaag op mijn werk wat regelzaken doen.
Succes vandaag! :*
  woensdag 10 juni 2020 @ 10:10:35 #278
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193564388
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:49 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik weet wel dat iemand op twitter 2 nederlandstalige bots heeft gemaakt. 1 met constante 'woke' tweets en 1 met constant alt right tweets

Als je daarop reageert stuurt hij binnen 1 minuut een antwoord terug

Soms stiekem best leuk om nietsvermoedende mensen urenlang met die bots in discussie te zien gaan :@
Ja. Tijdje geleden had iemand zo'n discussie geplaatst tussen een persoon en een bot. Diegene bleef maar reageren, ondanks dat het overduidelijk een bot was _O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193564405
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:56 schreef ato het volgende:

[..]

Boot wordt zondag. Vandaag op mijn werk wat regelzaken doen.
Succes vandaag :*
pi_193564508
Ik zit voor het eerst sinds corona in de trein. Wat een leegte :o en zo'n mondkapje zit inderdaad irritant :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator woensdag 10 juni 2020 @ 10:23:13 #281
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193564536
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit voor het eerst sinds corona in de trein. Wat een leegte :o en zo'n mondkapje zit inderdaad irritant :')
Tot zo
  † In Memoriam † woensdag 10 juni 2020 @ 10:23:28 #282
368283 ato
pi_193564538
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ato -O-
Wat een vreselijk nieuws. :* Heel veel sterkte. Ik las dat je vandaag ook al meteen een regeldag hebt voor notaris en uitvaart enzo, het gaat zo snel allemaal, hoe lang weet je dit dan al? Dank dat je het met ons wilt delen in elk geval. O+

(Maar er ís dus nog steeds wel een kans op een lang(er) leven, als het wel werkt? Als ze toch die chemo pillen doen? Of lees ik het dan niet goed? Sorry als ik het niet goed lees.)
Dank je lieve Greys, nee het is geen garantie dat de pillen mij een langer leven biedt.
De Kanker is zoveel gegroeid in een korte tijd. Gek he, was het onder controle en ineens groeit het als een gek in een korte tijd sinds ik 2.5 maand geen chemo heb.
En probleem is het eten, ik eet weinig tot niets omdat mijn darmen zo aangetast zijn door de chemo. Daar krijg ik nu morfine voor. Verder kijken zij wat nog verder kan helpen om de pijn te bestrijden.

Ik had een sterk vermoeden sinds ik enkele weken slecht tot bijna niets at.
Ik dacht dit word geen goede uitslag.
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 10 juni 2020 @ 10:23:52 #283
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193564543
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit voor het eerst sinds corona in de trein. Wat een leegte :o en zo'n mondkapje zit inderdaad irritant :')
Ik kan me voorstellen dat het irritant zit. En dan is het nog niet eens warm.

En de leegte zal ook wel raar zijn zo ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 10 juni 2020 @ 10:24:35 #284
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193564549
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:23 schreef Momo het volgende:

[..]

Tot zo
Komt ze bij jou op bezoek.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193564605
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:24 schreef Redefine het volgende:

[..]

Komt ze bij jou op bezoek.
:Y
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 10 juni 2020 @ 10:30:22 #286
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193564621
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:23 schreef ato het volgende:

[..]

Dank je lieve Greys, nee het is geen garantie dat de pillen mij een langer leven biedt.
De Kanker is zoveel gegroeid in een korte tijd. Gek he, was het onder controle en ineens groeit het als een gek in een korte tijd sinds ik 2.5 maand geen chemo heb.
En probleem is het eten, ik eet weinig tot niets omdat mijn darmen zo aangetast zijn door de chemo. Daar krijg ik nu morfine voor. Verder kijken zij wat nog verder kan helpen om de pijn te bestrijden.

Ik had een sterk vermoeden sinds ik enkele weken slecht tot bijna niets at.
Ik dacht dit word geen goede uitslag.
Ach lieve ato, wat naar :'(
Heb je veel pijn?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_193564632
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:23 schreef ato het volgende:

[..]

Dank je lieve Greys, nee het is geen garantie dat de pillen mij een langer leven biedt.
De Kanker is zoveel gegroeid in een korte tijd. Gek he, was het onder controle en ineens groeit het als een gek in een korte tijd sinds ik 2.5 maand geen chemo heb.
En probleem is het eten, ik eet weinig tot niets omdat mijn darmen zo aangetast zijn door de chemo. Daar krijg ik nu morfine voor. Verder kijken zij wat nog verder kan helpen om de pijn te bestrijden.

Ik had een sterk vermoeden sinds ik enkele weken slecht tot bijna niets at.
Ik dacht dit word geen goede uitslag.
Zo heftig om te lezen dit. :{ dat het ook niet te stoppen is allemaal. Ik hoop voor je dat de morfine werkt :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 10 juni 2020 @ 10:35:32 #288
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193564678
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:28 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:Y
Ah leuk :) Dan ben je gelijk ook niet heel ver hier vandaan :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 10 juni 2020 @ 10:36:34 #289
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193564688
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:23 schreef ato het volgende:

[..]

Dank je lieve Greys, nee het is geen garantie dat de pillen mij een langer leven biedt.
De Kanker is zoveel gegroeid in een korte tijd. Gek he, was het onder controle en ineens groeit het als een gek in een korte tijd sinds ik 2.5 maand geen chemo heb.
En probleem is het eten, ik eet weinig tot niets omdat mijn darmen zo aangetast zijn door de chemo. Daar krijg ik nu morfine voor. Verder kijken zij wat nog verder kan helpen om de pijn te bestrijden.

Ik had een sterk vermoeden sinds ik enkele weken slecht tot bijna niets at.
Ik dacht dit word geen goede uitslag.
Kanker blijft zoiets ongrijpbaars. Dan kan het lang goed gaan maar opeens zich flink uitgezaaid hebben.

En niet willen eten is vaak wel een teken aan de wand. Ik hoop dat je dat de komende tijd toch nog wel met wat plezier kunt doen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193564708
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:35 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ah leuk :) Dan ben je gelijk ook niet heel ver hier vandaan :P
Kom ook mee! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 10 juni 2020 @ 10:38:19 #291
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193564716
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:37 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Kom ook mee! *O*
Edit: ben er bij. Mits geen urgente dingen met werk komende uur.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 10 juni 2020 @ 10:39:53 #292
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193564731
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:23 schreef ato het volgende:

[..]

Dank je lieve Greys, nee het is geen garantie dat de pillen mij een langer leven biedt.
De Kanker is zoveel gegroeid in een korte tijd. Gek he, was het onder controle en ineens groeit het als een gek in een korte tijd sinds ik 2.5 maand geen chemo heb.
En probleem is het eten, ik eet weinig tot niets omdat mijn darmen zo aangetast zijn door de chemo. Daar krijg ik nu morfine voor. Verder kijken zij wat nog verder kan helpen om de pijn te bestrijden.

Ik had een sterk vermoeden sinds ik enkele weken slecht tot bijna niets at.
Ik dacht dit word geen goede uitslag.
Ik word er gewoon droevig van. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_193564772
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:38 schreef Redefine het volgende:

[..]

Edit: ben er bij. Mits geen urgente dingen met werk komende uur.
Leuk! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator woensdag 10 juni 2020 @ 10:51:04 #294
375570 crew  Cyan9
pi_193564852
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:23 schreef ato het volgende:

[..]

Dank je lieve Greys, nee het is geen garantie dat de pillen mij een langer leven biedt.
De Kanker is zoveel gegroeid in een korte tijd. Gek he, was het onder controle en ineens groeit het als een gek in een korte tijd sinds ik 2.5 maand geen chemo heb.
En probleem is het eten, ik eet weinig tot niets omdat mijn darmen zo aangetast zijn door de chemo. Daar krijg ik nu morfine voor. Verder kijken zij wat nog verder kan helpen om de pijn te bestrijden.

Ik had een sterk vermoeden sinds ik enkele weken slecht tot bijna niets at.
Ik dacht dit word geen goede uitslag.
Wat naar om dit te lezen Ato, ik had echt zo voor je gehoopt dat het onder controle was..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 10 juni 2020 @ 11:11:04 #295
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193565079
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:43 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Leuk! *O*
Is het een semi-geheime meet? :o
Koel en donker bewaren
  Moderator woensdag 10 juni 2020 @ 11:15:17 #296
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193565134
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 11:11 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Is het een semi-geheime meet? :o
Nee hoor, als jij of iemand anders hier ook wil komen naar Voorburg, dm mij even :)
  woensdag 10 juni 2020 @ 11:15:52 #297
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193565140
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 11:11 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Is het een semi-geheime meet? :o
Ja een soort G7 top.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 10 juni 2020 @ 11:16:59 #298
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193565158
Allemaal verzamelen om hier bushokjes te gaan slopen *O*
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 10 juni 2020 @ 11:17:12 #299
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193565162
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 11:15 schreef Momo het volgende:

[..]

Nee hoor, als jij of iemand anders hier ook wil komen naar Voorburg, dm mij even :)
Een paar jaar geleden woonde ik om de hoek, had het zo gekund :)
Nu is het wat ver weg helaas.
Koel en donker bewaren
  woensdag 10 juni 2020 @ 11:18:36 #300
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193565181
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 11:17 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Een paar jaar geleden woonde ik om de hoek, had het zo gekund :)
Nu is het wat ver weg helaas.
Woonde je toen in Den Haag?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 10 juni 2020 @ 11:18:47 #301
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193565183
En vol.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')