SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Dat ze Bløf moeten gebruiken als martelmiddel om bekentenissen uit verdachten te trekken?quote:Op zondag 7 juni 2020 18:12 schreef Meke het volgende:
Ik luister een podcast over de gevangenis en ineens hoorde ik Bløf op de achtergrond. Geen idee welke conclusie daaraan te verbinden is![]()
Nee joh, Brabanders zijn leuk!quote:
En Zeeuwen zijn ook leuk!quote:
Nee, maar ik vind het wel lekkerquote:Op zondag 7 juni 2020 17:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je heet geen Hawaii_Tim omdat je zo van pizza hawaii houdt toch?
Ja daar ga je nu veel van krijgen, van zulke situaties.quote:Op zondag 7 juni 2020 18:43 schreef skysherrif het volgende:
Iemand stapte de bus in zonder mondkapje en ik voelde gelijk iedereen in spanning schieten en haar aankijken, ik dacht evdn dat ik getuige ging zijn van een moderne lynchpartij
Gelukkig toverde ze net optijd een mondkapje tevoorschijn en waren enkele opgeluchte verzuchtingen duidelijk hoorbaar
Zie ik op die meest linkse paal nou friet staan 😎quote:Op zondag 7 juni 2020 18:44 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze voorkomen op twitter....
Dat is wel een interessante stelling. Hij/zij zegt niet dat 5G corona veroorzaakt maar dat iemand met corona eventueel als mobiele hotspot zou moeten kunnen fungeren.quote:Op zondag 7 juni 2020 18:44 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Cororona?quote:Op zondag 7 juni 2020 18:44 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juni 2020 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja jij overdrijft het zelfs een beetje qua solidariteit met je hele frietgeroep.
Echt bizar dat zoiets nu zo'n reactie oproeptquote:Op zondag 7 juni 2020 18:43 schreef skysherrif het volgende:
Iemand stapte de bus in zonder mondkapje en ik voelde gelijk iedereen in spanning schieten en haar aankijken, ik dacht evdn dat ik getuige ging zijn van een moderne lynchpartij
Gelukkig toverde ze net optijd een mondkapje tevoorschijn en waren enkele opgeluchte verzuchtingen duidelijk hoorbaar
Ja Greda was even zonder toezichtquote:Op zondag 7 juni 2020 18:44 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Daar staat volgens mij 'Het' met nog iets ervoorquote:Op zondag 7 juni 2020 18:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zie ik op die meest linkse paal nou friet staan 😎
Ja Greda heeft moeite met spelling!quote:
Ja, zoiets jaquote:Op zondag 7 juni 2020 18:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat ze Bløf moeten gebruiken als martelmiddel om bekentenissen uit verdachten te trekken?
Ik ga morgen na maanden weer voor het eerst met de bus, met mondkapjequote:Op zondag 7 juni 2020 18:43 schreef skysherrif het volgende:
Ik waarschijnlijk over een paar dagen ookquote:Op zondag 7 juni 2020 19:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ga morgen na maanden weer voor het eerst met de bus, met mondkapje
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 07-06-2020 om 15:09:25Sleepy Joe Biden and the Radical Left Democrats want to “DEFUND THE POLICE”. I want great and well paid LAW ENFORCEMENT. I want LAW & ORDER! reageer retweet
Nog een leuk printje of kleur op het mondkapje?quote:Op zondag 7 juni 2020 19:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee heb gewoon van die standaard medische-achtige (maar niet echt medische natuurlijkquote:Op zondag 7 juni 2020 19:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog een leuk printje of kleur op het mondkapje?
Snap ik, het is eigenlijk ook heel oncomfortabel zeker als het warm is. Moet je je dan ook nog bezwaard voelen als je even wat wil drinken.quote:Op zondag 7 juni 2020 19:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee heb gewoon van die standaard medische-achtige (maar niet echt medische natuurlijk) gekocht bij de Etos.
Maar ik doe het morgen omdat het dan toch niet warm is, ik ga de rest van de zomer het OV vermijden als het even kan en me als een diva overal heen laten brengen want ik krijg anders echt geen lucht.
Gelukkig heb ik me de laatste keer van/naar Goeree dus laten brengen/halen als een divaquote:Op zondag 7 juni 2020 19:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Snap ik, het is eigenlijk ook heel oncomfortabel zeker als het warm is. Moet je je dan ook nog bezwaard voelen als je even wat wil drinken.
Vanaf goeree moet je ook sws geen ov pakken als je andere opties hebt bovendien 😅
Nou daar geloof ik mooi niks van Straan! Als ik er niet bij was geweest hadden jullie ook vol liefde over Brabant gesproken hoor. Dat is de positieve invloed van @Cee en @ijs_beer, een 4-jarig gedeelte van @Hamlapjes en ikzelfquote:
Spannend! Tenminste, voor mij wordt het aankomende week ook de 1e keer om weer met het OV te gaan en ik vind het een behoorlijk gek idee zo'n mondkapjequote:Op zondag 7 juni 2020 19:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat een fijn nieuws over je schoonzus (was het toch?quote:Op zondag 7 juni 2020 20:05 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Spannend! Tenminste, voor mij wordt het aankomende week ook de 1e keer om weer met het OV te gaan en ik vind het een behoorlijk gek idee zo'n mondkapje.
Natuurlijk hadden we datquote:Op zondag 7 juni 2020 20:03 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Nou daar geloof ik mooi niks van Straan! Als ik er niet bij was geweest hadden jullie ook vol liefde over Brabant gesproken hoor. Dat is de positieve invloed van @:cee en @:ijs_beer, een 4-jarig gedeelte van @:hamlapjes en ikzelf(en overige brabanders hier waarvan ik niet weet dat ze brabander zijn
).
Aye aye kapitein!quote:
Haaai Mejkeeeequote:
Timmieeeeequote:
Het is ook mijn oude clubjequote:Op zondag 7 juni 2020 20:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Timmieeeee![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk dat je bij de toneelrepetitie van Jobi was
Ja kloptquote:Op zondag 7 juni 2020 20:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat een fijn nieuws over je schoonzus (was het toch?!
Fijn!quote:Op zondag 7 juni 2020 20:57 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
! Ik heb haar net gezien met videobellen met de familie. Heerlijk om ze weer samen op de bank naast elkaar te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook nog niet 1 keer met het OV geweest sinds corona. Ik moet het toch een keer meegemaakt hebben vind ikquote:Op zondag 7 juni 2020 20:05 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Spannend! Tenminste, voor mij wordt het aankomende week ook de 1e keer om weer met het OV te gaan en ik vind het een behoorlijk gek idee zo'n mondkapje.
Jaaaa fijn!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |