Ikquote:Op zondag 7 juni 2020 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie van jullie krijgt dan de gratis pizza?
Jaquote:Op zondag 7 juni 2020 17:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vond ik geweldig als kind en leerde hier door de geschiedenis een beetje kennen
Iemand die deze ook heeft gelezen?
Prima smakenquote:Op zondag 7 juni 2020 17:25 schreef Guanabana het volgende:
Het is ene helft pepperoni, andere helft hawaii.
@:Hawaii_Tim
@:Cee (want ananas).
Ze hebben een kanaal bomvol playlists over allesquote:Op zondag 7 juni 2020 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]Dit klinkt interessant! Wil ik ook wel doen dan misschien!
Jij weet.quote:Op zondag 7 juni 2020 17:25 schreef Guanabana het volgende:
Het is ene helft pepperoni, andere helft hawaii.
@:Hawaii_Tim
@:Cee (want ananas).
Oh, dit moet ik even in de gaten houden voor de landentopicsquote:Op zondag 7 juni 2020 13:15 schreef Cyan9 het volgende:
Iemand is op youtube nieuwe recaps aan het maken per land.
Zo kwam ik er dus ook op!quote:Op zondag 7 juni 2020 17:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou, toevallig kwam ik vandaag ook op dat kanaal. Ik omdat ik meer wil leren over de slavernij in Amerika. Zat al te kijken of daar geen interessante boeken over zijn.
quote:Op zondag 7 juni 2020 17:46 schreef Strani het volgende:
Over discriminatie gesproken, @:Cee, in de laatste Jitsi hebben we het zelfs over Brabantshaming gehad! Was een goed gesprek en we hebben veel geleerd.
Over hoe een complete annihilatie het beste is zeker.quote:Op zondag 7 juni 2020 17:46 schreef Strani het volgende:
Over discriminatie gesproken, @:Cee, in de laatste Jitsi hebben we het zelfs over Brabantshaming gehad! Was een goed gesprek en we hebben veel geleerd.
Hahaha nee (want we hadden een Brabander in de call). Maar het was eigenlijk best een serieus gesprek hoor! Ik vroeg @MMF93 erover en zodoende.quote:Op zondag 7 juni 2020 17:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Over hoe een complete annihilatie het beste is zeker.
Hier heb ik het de afgelopen week ook nog over gehad! Wat een toeval, er is niets raars in het nieuws gekomen, voor zover ik weetquote:Op zondag 7 juni 2020 17:46 schreef Strani het volgende:
Ohquote:Op zondag 7 juni 2020 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier heb ik het de afgelopen week ook nog over gehad! Wat een toeval, er is niets raars in het nieuws gekomen, voor zover ik weet
Maar anders!quote:Op zondag 7 juni 2020 17:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha nee (want we hadden een Brabander in de call). Maar het was eigenlijk best een serieus gesprek hoor! Ik vroeg @:MMF93 erover en zodoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |