Je weet nooit wat er uit de broek komt...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:18 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zou het een niet met het andere verwarren
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:18 schreef Karzai het volgende:
Die vis lijkt wel een beetje op die gast van de prodigy
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:18 schreef Karzai het volgende:
Die vis lijkt wel een beetje op die gast van de prodigy
Oh god, een overload aan MI's nuquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er uit de broek komt...
quote:
Of gewoon voorkeur.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
Keith Flint The Prodigy was geen extreem lelijke jongen, nooit begrepen waarom hij zijn haren 65+ schoor maar goed image en toch iets teveel drugs denk ik
Tsja, stel je voor dat iedereen hetzelfde mooi vindtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
Keith Flint The Prodigy was geen extreem lelijke jongen, nooit begrepen waarom hij zijn haren 65+ schoor maar goed image en toch iets teveel drugs denk ik
Dit is ook wel weer waar, anders zouden sommige mensen een extreem druk leven hebben en anderen niks te doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, stel je voor dat iedereen hetzelfde mooi vindt
Omdat er een gat aanwezig is zekerquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:41 schreef UitStraling het volgende:
Verliefd op een plaat die mijn moeder vroeger prachtig vond.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat er een gat aanwezig is zeker
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat er een gat aanwezig is zeker
Niks mis mee. Ook de gewone benedikter weizen vind ik een van de betere weizen bieren.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh lekker biertje zeg. Benediktiner Dunkel
Zeker lekker. Maar voor nu in de zon misschien wat zwaarquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar een paar gewone trippel Karmaliet gehaald maar die blijven lekker
In het geval van Flint klopt dat wel ja.quote:
Ik heb eerst een gewoon biertje.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zeker lekker. Maar voor nu in de zon misschien wat zwaar
Ik hoef vandaag niet te koken. Alleen opwarmen. Dat scheeltquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik zit met water. Alcohol komt na het voeren wel.
Ja, van de axolotls. Joop kookt in het weekend.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoef vandaag niet te koken. Alleen opwarmen. Dat scheelt
Mwa, een koud pilsje drink ik nog steeds graag, maar als er andere keuzes zijn dan heb ik die vaak lieverquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb eerst een gewoon biertje.
Vind jij ook gewoon bier zo matig sinds al die zwaardere en speciaalbieren?
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou wel eens zo'n echt middeleeuws biertje willen proeven, met gist en klonten brood, toen bier zelfs voor kinderen veiliger was dan water uit de sloot en de put, hele maaitijden waren dat destijds in plaats van een hipster- of ANWB mannenhobby.
Hmm, ik val meer in de ANWB-mannenhobby categorie vrees ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou wel eens zo'n echt middeleeuws biertje willen proeven, met gist en klonten brood, toen bier zelfs voor kinderen veiliger was dan water uit de sloot en de put, hele maaitijden waren dat destijds in plaats van een hipster- of ANWB mannenhobby.
De oorsprong van bier is een ontbijt wel, denk dat er toen niet veel alcohol in zat., ja genoeg om de bacteriën te doden.quote:
Nee want jij hebt mooie zachte benen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, ik val meer in de ANWB-mannenhobby categorie vrees ik.
Gewoon een dikke smoothie met wat extra's joh.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:54 schreef bitterbal het volgende:
klonten brood in je drankje
gatverdamme zeg
Na een dag verbouwen of verhuizen is er niks zo lekker als gewoon flesjes pils en pizza of friet en snacks van de snackbar.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
En een simpel pilsje na een dag fysiek bezig geweest te zijn.Of iets van een Weizen ofzo. Zo'n zwaar bier hoeft dan écht niet.
Hoe kom je hierbij?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De oorsprong van bier is een ontbijt wel, denk dat er toen niet veel alcohol in zat., ja genoeg om de bacteriën te doden.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Na een dag verbouwen of verhuizen is er niks zo lekker als gewoon flesjes pils en pizza of friet en snacks van de snackbar.
Daar ga ik niet elitair over doen
Past niet bij het beeld wat ik heb van jou. Dat is vrij elitair namelijk!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Na een dag verbouwen of verhuizen is er niks zo lekker als gewoon flesjes pils en pizza of friet en snacks van de snackbar.
Heujquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Past niet bij het beeld wat ik heb van jou. Dat is vrij elitair namelijk!
Tevens las ik worst?![]()
Ik ga lekker ene stuk fuet scoren
Dat!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is dat hoe je die van Koos noemt?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hallo!quote:
Droge harde worst, awyeahquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat hoe je die van Koos noemt?
Echt?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Vervelend.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
k als swieberte naar buiten om de plantjes water te geven, zitten er allemaal halfnaakte mannen beneden in de tuin
Voorn is ook niet lekkerquote:
En toen werd je wakker?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
k als swieberte naar buiten om de plantjes water te geven, zitten er allemaal halfnaakte mannen beneden in de tuin
Welke helft?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
Dierenwinkelquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gvd, verse of supermarkt of tuincentrum?
Of kampeerwinkel. Theoretisch mogelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gvd, verse of supermarkt of tuincentrum?
Snel terug in bikini!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze zitten er echt. vrienden van de beneden buren. 6 stuks.
Ik ook niet. Alleen van horen zeggen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, maar nooit gegeten.
Slakkenspoor op je terras nu zeker?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze zitten er echt. vrienden van de beneden buren. 6 stuks.
Zeer zeker niet! Daar zul je mij niet vinden namelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of kampeerwinkel. Theoretisch mogelijk
Hmmm.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen van horen zeggen.
Wel vaak gevangen vroegah, maar altijd terug gegooid
Veel graatjes en smaakt naar modderquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen van horen zeggen.
Wel vaak gevangen vroegah, maar altijd terug gegooid
Shit, nu ook zin inquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Viswinkel, met de naam Tol of Schilder oid.
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit, nu ook zin in![]()
Overdosis uitjes erbij?
Vind dit zo'n zwakte dat wij altijd naar borsten, billen en rondingen zitten te staren als we een gaatje van 00,01 seconden denken te zien om te staren en dat gaatje bestaat eigenlijk nietquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben die mannen ook nog wat te gluren over de bovenkant vh glas.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal is zichzelf gaan opdienen op een schaaltje met mosterd.
Alle vette vis.quote:
Nou nog iemand die er een kaak op zetquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Huh?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dit zo'n zwakte dat wij altijd naar borsten, billen en rondingen zitten te staren als we een gaatje van 00,01 seconden denken te zien om te staren en dat gaatje bestaat eigenlijk niet
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alle vette vis.
Weet je wat ook heerlijk is. Sardientjes uit zo’n vuurtje in Barcelona (en andere delen van Spanje).
Dacht dat het niet te vreten zou zijn maar heerlijk zout en vet
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
ik ga in september naar Lissabon en ik ben me nu al aan het verheugen op de sardines
yesssssss!!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
ik ga in september naar Lissabon en ik ben me nu al aan het verheugen op de sardines
Ja lekker hoor, in die omgeving na een zwoele stranddag, iets koeler, vrouwen in mooie luchtige jurkjes, salsa op de achtergrond en op een terras nog even sardienes eten.quote:
Welquote:
Prrrrima!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
mwoah wel de hele dag makreel boertjes
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Aan die vrouwen heb ik dan weer niet zoveel, maar ik kan me vinden in de settingquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, in die omgeving na een zwoele stranddag, iets koeler, vrouwen in mooie luchtige jurkjes, salsa op de achtergrond en op een terras nog even sardienes eten.
Een week?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel
Jammer dat je handen nog een week naar vis ruiken als je een makreel ontleed.
Grote sardines? Volgens mij heb ik die hier één keer gezien bij de Jumbo oid.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:23 schreef Karzai het volgende:
Bij de lidl verkopen ze die grote, maar daar is de smaak vanaf, je moet die kleintjes hebben
ja die moeten ze niet in zuid europaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Grote sardines? Volgens mij heb ik die hier één keer gezien bij de Jumbo oid.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:24 schreef Karzai het volgende:
Shit al half zeven, ik kan ook gewoon wat bestellen
Kebab spiesjes en Junior spiesjes op de plaat zomedalekquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:24 schreef Karzai het volgende:
Shit al half zeven, ik kan ook gewoon wat bestellen
Ik koop weleens zon hele gerookte makreel. Doe ik dan paar dagen mee. Is wel errug lekker, maar hoop werk altijd.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een week?![]()
Sowieso, laten ontleden en de rest met mes en vork doen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alle vette vis.
Weet je wat ook heerlijk is. Sardientjes uit zo’n vuurtje in Barcelona (en andere delen van Spanje).
Dacht dat het niet te vreten zou zijn maar heerlijk zout en vet
Maar is het zó waardquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik koop weleens zon hele gerookte makreel. Doe ik dan paar dagen mee. Is wel errug lekker, maar hoop werk altijd.
Heerlijk!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
Zakjes om je handen doenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel
Jammer dat je handen nog een week naar vis ruiken als je een makreel ontleed.
Ik vreet die dus echt in een half uur opquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik koop weleens zon hele gerookte makreel. Doe ik dan paar dagen mee. Is wel errug lekker, maar hoop werk altijd.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:29 schreef Molo het volgende:
Ben niet zo'n visliefhebber maar makreel of pepermakreel is wel erg lekker ja![]()
Toen ik koolhydraatarm at nam ik weleens een hele (gefileerde) mee naar werk voor de lunch
goed bezig!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:32 schreef Karzai het volgende:
nee ik geef mijzelf een schop onder de kont en ga aan de gang, genoeg eten in huis
Ze hebben aan de Zeeuwse kust wel eens vers gevangen Tarbot, van die kleintjes gebakken in truffelboter en als je dan je neus in de zeelucht en je voorhoofd in de ondergaande zon hebt kan daar niets tegenopquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:29 schreef Molo het volgende:
Ben niet zo'n visliefhebber maar makreel of pepermakreel is wel erg lekker ja![]()
Toen ik koolhydraatarm at nam ik weleens een hele (gefileerde) mee naar werk voor de lunch
Lekker!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben aan de Zeeuwse kust wel eens vers gevangen Tarbot, van die kleintjes gebakken in truffelboter en als je dan je neus in de zeelucht en je voorhoofd in de ondergaande zon hebt kan daar niets tegenop
Ik smelt buiten man jezus. Half 8 is vroeg genoeg om te gaan grillenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:32 schreef Karzai het volgende:
nee ik geef mijzelf een schop onder de kont en ga aan de gang, genoeg eten in huis
Ik heb er niet maar éénquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
Wat is iedereen zijn lievelingsgerecht?
Ik vraag dit voor Karzai die ons dorpsrestaurant bestiert.
wie is we? :pquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:55 schreef liesje1979 het volgende:
Als het komend weekend een beetje lekker weer wordt gaan we een weekendje Valkenburg.
Te weinig!quote:
boterslaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Te weinig!
Risotto
Saotosoep
Massaman curry
Gado Gado
Rendang
Gegrilde sardines
Bakje bakkeljauw (Op z'n Surinaams dan natuurlijk)
Oh en de supersimpele salade van botersla (?), groene olijven, tomaten en burrata van de Italiaan hier om de hoek.
Zijn lekkerquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En goeie aardbeien zag ik langskomen.
Wowquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Te weinig!
Risotto
Saotosoep
Massaman curry
Gado Gado
Rendang
Gegrilde sardines
Bakje bakkeljauw (Op z'n Surinaams dan natuurlijk)
Oh en de supersimpele salade van botersla (?), groene olijven, tomaten en burrata van de Italiaan hier om de hoek.
Is gewoon kippensoep met dingetjes erinquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wow![]()
Die bakkeljauw wil ik nog een keer proberen![]()
En die rare Surinaamse soep ook
Saotoquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wow![]()
Die bakkeljauw wil ik nog een keer proberen![]()
En die rare Surinaamse soep ook
Kip kerriequote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
Wat is iedereen zijn lievelingsgerecht?
Ik vraag dit voor Karzai die ons dorpsrestaurant bestiert.
Hoop dat die geen auto heeft :pquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga nou geen koekjes zitten knabbelen in de auto van Claus
Ja ik ook denk ik maar ik sluit niet uit dat ik eens per week de wei insluip om een koe te bijten.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is gewoon kippensoep met dingetjes erin![]()
Kan ik iedere dag wel eten
misschien dat weekend daar op? Al is het wat ver om dat te voorspellenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.buienradar.nl/weer/valkenburg/nl/2745874/14daagse
Dus
Mag jij hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook denk ik maar ik sluit niet uit dat ik eens per week de wei insluip om een koe te bijten.
De meer Indo variant, dus lekker pittig.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voorn kerrie want daar zit nogal een verschil in?
Ja gezien, daarom nog even afwachten, misschien valt het wel meequote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.buienradar.nl/weer/valkenburg/nl/2745874/14daagse
Dus
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:55 schreef liesje1979 het volgende:
Als het komend weekend een beetje lekker weer wordt gaan we een weekendje Valkenburg.
Ik ben alleen van de kerrie als die gelaagd en rijk van smaak is, kan niet zo goed uitleggen maar als die zout.zuur en zoet is, alleen een vlakke kerriesmaak vind ik net hondenvoer.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De meer Indo variant, dus lekker pittig.
Bitterbal is gewoon een beetje 'raar'.quote:
Ik begrijp wat je bedoeltquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben alleen van de kerrie als die gelaagd en rijk van smaak is, kan niet zo goed uitleggen maar als die zout.zuur en zoet is, alleen een vlakke kerriesmaak vind ik net hondenvoer.
Ja daarom gewoon de lekkere volle indo variant, niet zo'n kleffe roux saus voor over je bloemkoolquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben alleen van de kerrie als die gelaagd en rijk van smaak is, kan niet zo goed uitleggen maar als die zout.zuur en zoet is, alleen een vlakke kerriesmaak vind ik net hondenvoer.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom gewoon de lekkere volle indo variant, niet zo'n kleffe roux saus voor over je bloemkool
Beetje heel erg, maar vooruit.quote:
Bloemkool met een papjequote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom gewoon de lekkere volle indo variant, niet zo'n kleffe roux saus voor over je bloemkool
ontmussenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:10 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal; Ich will dich gerne ontmussen und spater ficken aber wann du ein auto hasst dan smurf mar eind eind opf.
Ja dat waterige wat alleen maar naar kerrie smaaktquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt![]()
Zakje 'kipkerriesaus'.
Nou dat eigenlijk zelfs niet eens.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat waterige wat alleen maar naar kerrie smaakt
Beetje zoals in een bara zit? Lekker.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beste woordje is vlak, dat je maar een smaak proeft en dat meteen alles daarna ruikt, proeft en smaakt.quote:
Weet niet of ik dat wel eens op hebquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje zoals in een bara zit? Lekker.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje zoals in een bara zit? Lekker.
Denk kipkerriesalade van Johma.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beste woordje is vlak, dat je maar een smaak proeft en dat meteen alles daarna ruikt, proeft en smaakt.
Maak zelf ook wel eens kerrie maar moet idd flink smaakvol zijn. Ik vind kerrie lekkerder dan curry.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat wel eens op hebMaar de kip kerrie hier bij de Chinees is erg smakelijk, en ook goed pittig met pepers die er in drijven en zulks.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk kipkerriesalade van Johma.
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling
- Saté
- Gado Gado
- Thom Yam Kai
- Wiener Kalfsschnitzel
Die saladedingen zijn sowieso pure aids, mayo met zooi er doorheenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk kipkerriesalade van Johma.
Curry kan soms ook wel lekker zijn, maar op een gegeven moment ben je dan dat romige ervan beuquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maak zelf ook wel eens kerrie maar moet idd flink smaakvol zijn. Ik vind kerrie lekkerder dan curry.
Ja, eens wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die saladedingen zijn sowieso pure aids, mayo met zooi er doorheen![]()
![]()
Soep classificeer ik ook niet als etenquote:
Ja nog steeds Shakshuka.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat ga jij eten?
[..]
Kiwi's, ook lekker![]()
Hallo
Zout water met een smaakje ofzo.quote:
Bruin brood. Dat passievol brood van de AHquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en een witte boterham met hagelslag is best een avontuur als je tien jaar oud bent.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, wauw!
Bitterballen zijn ook een soort van soepeten
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:23 schreef Karzai het volgende:
[..]heb ik heel erg mijn best op gedaan om die smaak te benaderen
Doe mij maar een smakelijke pastaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:22 schreef UitStraling het volgende:
Totaal onsexy als vrouwen amper wat lusten of de smaak van een pikey hebben
quote:
Mijn broer is ook een beetje zo. Ik ben blij dat ik wel een brede smaak hebquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
Had een keer een dinnetje en die lustte alleen maar tomatensoep, nog niet eens alle tomatensoep maar die ene specifieke........was supergezellig die vijf dagen
Ik was vroeger ook wel een moeilijke eter, werd de laatste jaren al wel wat beter, maar na 2 maanden ziekenhuisvoer ben ik amper meer een lastige eterquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer is ook een beetje zo. Ik ben blij dat ik wel een brede smaak heb
Ik dwing die mensen gewoon tot een andere en bredere smaak, duurt vaak jaren maar daarna heb ik weer wat af te strepen van mijn bucket list.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer is ook een beetje zo. Ik ben blij dat ik wel een brede smaak heb
Zal inmiddels wel doodtverhongerd zijn. Zonder FRIET red je het NIET.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had een vriendje dat alleen rauwe wortels, gebakken aardappels (of patat), komkommer en kipfilet at
Gewoon stamppot en geen flauwekulletjes.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
ik lust wel veel hoor maar ben vaak niet zo van die hele sterke smaken
Die had vast sprotjes?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had een vriendje dat alleen rauwe wortels, gebakken aardappels (of patat), komkommer en kipfilet at
Opmerkelijk lijstjequote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
Vreemde buitenlander jijquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
ik lust wel veel hoor maar ben vaak niet zo van die hele sterke smaken
Op een gegeven moment is hij meer gaan proberen en nu eet hij geloof ik ook rijst en taco's.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal inmiddels wel doodtverhongerd zijn. Zonder FRIET red je het NIET.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon stamppot en geen flauwekulletjes.
Bloemkool en kikkererwten moet ik niet. Verder eet ik alles wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook wel een moeilijke eter, werd de laatste jaren al wel wat beter, maar na 2 maanden ziekenhuisvoer ben ik amper meer een lastige eter
Sprotjes?quote:
Oja en bloody appelmoes erbij.quote:
Ik geen kaas en al helemaal geen mayoquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bloemkool en kikkererwten moet ik niet. Verder eet ik alles wel.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dwing die mensen gewoon tot een andere en bredere smaak, duurt vaak jaren maar daarna heb ik weer wat af te strepen van mijn bucket list.
Voor mij de Thom Ka Khai en voor mijn vriend menu Roodkapjequote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sprotjes?
[..]
Oja en bloody appelmoes erbij.
Als we ergens gingen eten kon ik voor hem het kindermenu bestellen.
Echt, het deed me wel wat
Ja wat raar voor een Hollander hequote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja hij heeft wel constant over vlees met een wink smiley er achter
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mij de Thom Ka Khai en voor mijn vriend menu Roodkapje
Ja die heeft zin om te neuken maar heeft verder geen zin om het te hebben over hoe je planten groeien.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja hij heeft wel constant over vlees met een wink smiley er achter
Hij was lang en superslank maar niet zó gespierd.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:33 schreef UitStraling het volgende:
Sprotjes zijn die horizontale spieren die je op de buik ziet bij fitte mannen, een wasbordje zeg maar.
Ja klopt maar dan zit ik daar met mijn driegangen terwijl meneer een pannenkoek en een kinderijsje eetquote:
Heb ik nog 2 pakken van liggenquote:
Welke heb je?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik nog 2 pakken van liggenEn een eenpersoons genietpannetje
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Claus appt steeds "I want to meat" en Bitterbal maar terugschrijven dat hij de Bezorgbeer moet bellen
Wat is een genietpannetje?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik nog 2 pakken van liggenEn een eenpersoons genietpannetje
Het noemt zichzelf "Fondü Original"quote:
Gezellig!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt hè, zal ik naast je komen wonen anders?
Meat in the tub?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee ik heb zelf veroorzaakt door te zeggend dat ik eerst moest checken wat voor vlees ik in de kuip had.
Misschien wil hij barbecueën?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Claus appt steeds "I want to meat" en Bitterbal maar terugschrijven dat hij de Bezorgbeer moet bellen
ja vond hem wel vermakelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:39 schreef Karzai het volgende:
is die koreaanse zombie serie kingdom wat op netflix?
Volgens mij heb ik daar ook nog twee pakken van liggen, ik flikker er meestal kaas die ik nog in huis heb bij.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het noemt zichzelf "Fondü Original"![]()
Nee ik heb niet het Emmenthaler Gruyere Nogwatpakket met kirsch en witte wijn wat natuurlijk beter is nee.
Hue huequote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat hij andere plannen heeft met Duitse worst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |