Opmerkelijk lijstjequote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had een vriendje dat alleen rauwe wortels, gebakken aardappels (of patat), komkommer en kipfilet at
Vreemde buitenlander jijquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
ik lust wel veel hoor maar ben vaak niet zo van die hele sterke smaken
Op een gegeven moment is hij meer gaan proberen en nu eet hij geloof ik ook rijst en taco's.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal inmiddels wel doodtverhongerd zijn. Zonder FRIET red je het NIET.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon stamppot en geen flauwekulletjes.
Bloemkool en kikkererwten moet ik niet. Verder eet ik alles wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook wel een moeilijke eter, werd de laatste jaren al wel wat beter, maar na 2 maanden ziekenhuisvoer ben ik amper meer een lastige eter
Sprotjes?quote:
Oja en bloody appelmoes erbij.quote:
Ik geen kaas en al helemaal geen mayoquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bloemkool en kikkererwten moet ik niet. Verder eet ik alles wel.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dwing die mensen gewoon tot een andere en bredere smaak, duurt vaak jaren maar daarna heb ik weer wat af te strepen van mijn bucket list.
Voor mij de Thom Ka Khai en voor mijn vriend menu Roodkapjequote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sprotjes?
[..]
Oja en bloody appelmoes erbij.
Als we ergens gingen eten kon ik voor hem het kindermenu bestellen.
Echt, het deed me wel wat
Ja wat raar voor een Hollander hequote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja hij heeft wel constant over vlees met een wink smiley er achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |