quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk kipkerriesalade van Johma.
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling
- Saté
- Gado Gado
- Thom Yam Kai
- Wiener Kalfsschnitzel
Die saladedingen zijn sowieso pure aids, mayo met zooi er doorheenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk kipkerriesalade van Johma.
Curry kan soms ook wel lekker zijn, maar op een gegeven moment ben je dan dat romige ervan beuquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maak zelf ook wel eens kerrie maar moet idd flink smaakvol zijn. Ik vind kerrie lekkerder dan curry.
Ja, eens wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die saladedingen zijn sowieso pure aids, mayo met zooi er doorheen![]()
![]()
Soep classificeer ik ook niet als etenquote:
Ja nog steeds Shakshuka.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat ga jij eten?
[..]
Kiwi's, ook lekker![]()
Hallo
Zout water met een smaakje ofzo.quote:
Ja en een witte boterham met hagelslag is best een avontuur als je tien jaar oud bent.quote:
Bruin brood. Dat passievol brood van de AHquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en een witte boterham met hagelslag is best een avontuur als je tien jaar oud bent.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, wauw!
Bitterballen zijn ook een soort van soepeten
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:23 schreef Karzai het volgende:
[..]heb ik heel erg mijn best op gedaan om die smaak te benaderen
Doe mij maar een smakelijke pastaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:22 schreef UitStraling het volgende:
Totaal onsexy als vrouwen amper wat lusten of de smaak van een pikey hebben
quote:
Mijn broer is ook een beetje zo. Ik ben blij dat ik wel een brede smaak hebquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
Had een keer een dinnetje en die lustte alleen maar tomatensoep, nog niet eens alle tomatensoep maar die ene specifieke........was supergezellig die vijf dagen
Ik was vroeger ook wel een moeilijke eter, werd de laatste jaren al wel wat beter, maar na 2 maanden ziekenhuisvoer ben ik amper meer een lastige eterquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer is ook een beetje zo. Ik ben blij dat ik wel een brede smaak heb
Ik dwing die mensen gewoon tot een andere en bredere smaak, duurt vaak jaren maar daarna heb ik weer wat af te strepen van mijn bucket list.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer is ook een beetje zo. Ik ben blij dat ik wel een brede smaak heb
Zal inmiddels wel doodtverhongerd zijn. Zonder FRIET red je het NIET.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had een vriendje dat alleen rauwe wortels, gebakken aardappels (of patat), komkommer en kipfilet at
Gewoon stamppot en geen flauwekulletjes.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
ik lust wel veel hoor maar ben vaak niet zo van die hele sterke smaken
Die had vast sprotjes?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had een vriendje dat alleen rauwe wortels, gebakken aardappels (of patat), komkommer en kipfilet at
Opmerkelijk lijstjequote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
Vreemde buitenlander jijquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
ik lust wel veel hoor maar ben vaak niet zo van die hele sterke smaken
Op een gegeven moment is hij meer gaan proberen en nu eet hij geloof ik ook rijst en taco's.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal inmiddels wel doodtverhongerd zijn. Zonder FRIET red je het NIET.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon stamppot en geen flauwekulletjes.
Bloemkool en kikkererwten moet ik niet. Verder eet ik alles wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook wel een moeilijke eter, werd de laatste jaren al wel wat beter, maar na 2 maanden ziekenhuisvoer ben ik amper meer een lastige eter
Sprotjes?quote:
Oja en bloody appelmoes erbij.quote:
Ik geen kaas en al helemaal geen mayoquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bloemkool en kikkererwten moet ik niet. Verder eet ik alles wel.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dwing die mensen gewoon tot een andere en bredere smaak, duurt vaak jaren maar daarna heb ik weer wat af te strepen van mijn bucket list.
Voor mij de Thom Ka Khai en voor mijn vriend menu Roodkapjequote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sprotjes?
[..]
Oja en bloody appelmoes erbij.
Als we ergens gingen eten kon ik voor hem het kindermenu bestellen.
Echt, het deed me wel wat
Ja wat raar voor een Hollander hequote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja hij heeft wel constant over vlees met een wink smiley er achter
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mij de Thom Ka Khai en voor mijn vriend menu Roodkapje
Ja die heeft zin om te neuken maar heeft verder geen zin om het te hebben over hoe je planten groeien.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja hij heeft wel constant over vlees met een wink smiley er achter
Hij was lang en superslank maar niet zó gespierd.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:33 schreef UitStraling het volgende:
Sprotjes zijn die horizontale spieren die je op de buik ziet bij fitte mannen, een wasbordje zeg maar.
Ja klopt maar dan zit ik daar met mijn driegangen terwijl meneer een pannenkoek en een kinderijsje eetquote:
Heb ik nog 2 pakken van liggenquote:
Welke heb je?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik nog 2 pakken van liggenEn een eenpersoons genietpannetje
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Claus appt steeds "I want to meat" en Bitterbal maar terugschrijven dat hij de Bezorgbeer moet bellen
Wat is een genietpannetje?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik nog 2 pakken van liggenEn een eenpersoons genietpannetje
Het noemt zichzelf "Fondü Original"quote:
Gezellig!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt hè, zal ik naast je komen wonen anders?
Meat in the tub?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee ik heb zelf veroorzaakt door te zeggend dat ik eerst moest checken wat voor vlees ik in de kuip had.
Misschien wil hij barbecueën?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Claus appt steeds "I want to meat" en Bitterbal maar terugschrijven dat hij de Bezorgbeer moet bellen
ja vond hem wel vermakelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:39 schreef Karzai het volgende:
is die koreaanse zombie serie kingdom wat op netflix?
Volgens mij heb ik daar ook nog twee pakken van liggen, ik flikker er meestal kaas die ik nog in huis heb bij.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het noemt zichzelf "Fondü Original"![]()
Nee ik heb niet het Emmenthaler Gruyere Nogwatpakket met kirsch en witte wijn wat natuurlijk beter is nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |