Zout water met een smaakje ofzo.quote:
Ja en een witte boterham met hagelslag is best een avontuur als je tien jaar oud bent.quote:
Bruin brood. Dat passievol brood van de AHquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en een witte boterham met hagelslag is best een avontuur als je tien jaar oud bent.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, wauw!
Bitterballen zijn ook een soort van soepeten
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:23 schreef Karzai het volgende:
[..]heb ik heel erg mijn best op gedaan om die smaak te benaderen
Doe mij maar een smakelijke pastaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:22 schreef UitStraling het volgende:
Totaal onsexy als vrouwen amper wat lusten of de smaak van een pikey hebben
quote:
Mijn broer is ook een beetje zo. Ik ben blij dat ik wel een brede smaak hebquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
Had een keer een dinnetje en die lustte alleen maar tomatensoep, nog niet eens alle tomatensoep maar die ene specifieke........was supergezellig die vijf dagen
Ik was vroeger ook wel een moeilijke eter, werd de laatste jaren al wel wat beter, maar na 2 maanden ziekenhuisvoer ben ik amper meer een lastige eterquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer is ook een beetje zo. Ik ben blij dat ik wel een brede smaak heb
Ik dwing die mensen gewoon tot een andere en bredere smaak, duurt vaak jaren maar daarna heb ik weer wat af te strepen van mijn bucket list.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer is ook een beetje zo. Ik ben blij dat ik wel een brede smaak heb
Zal inmiddels wel doodtverhongerd zijn. Zonder FRIET red je het NIET.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had een vriendje dat alleen rauwe wortels, gebakken aardappels (of patat), komkommer en kipfilet at
Gewoon stamppot en geen flauwekulletjes.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
ik lust wel veel hoor maar ben vaak niet zo van die hele sterke smaken
Die had vast sprotjes?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had een vriendje dat alleen rauwe wortels, gebakken aardappels (of patat), komkommer en kipfilet at
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |