Ik begrijp wat je bedoeltquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben alleen van de kerrie als die gelaagd en rijk van smaak is, kan niet zo goed uitleggen maar als die zout.zuur en zoet is, alleen een vlakke kerriesmaak vind ik net hondenvoer.
Ja daarom gewoon de lekkere volle indo variant, niet zo'n kleffe roux saus voor over je bloemkoolquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben alleen van de kerrie als die gelaagd en rijk van smaak is, kan niet zo goed uitleggen maar als die zout.zuur en zoet is, alleen een vlakke kerriesmaak vind ik net hondenvoer.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom gewoon de lekkere volle indo variant, niet zo'n kleffe roux saus voor over je bloemkool
Beetje heel erg, maar vooruit.quote:
Bloemkool met een papjequote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom gewoon de lekkere volle indo variant, niet zo'n kleffe roux saus voor over je bloemkool
ontmussenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:10 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal; Ich will dich gerne ontmussen und spater ficken aber wann du ein auto hasst dan smurf mar eind eind opf.
Ja dat waterige wat alleen maar naar kerrie smaaktquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt![]()
Zakje 'kipkerriesaus'.
Nou dat eigenlijk zelfs niet eens.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat waterige wat alleen maar naar kerrie smaakt
Beetje zoals in een bara zit? Lekker.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beste woordje is vlak, dat je maar een smaak proeft en dat meteen alles daarna ruikt, proeft en smaakt.quote:
Weet niet of ik dat wel eens op hebquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje zoals in een bara zit? Lekker.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje zoals in een bara zit? Lekker.
Denk kipkerriesalade van Johma.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beste woordje is vlak, dat je maar een smaak proeft en dat meteen alles daarna ruikt, proeft en smaakt.
Maak zelf ook wel eens kerrie maar moet idd flink smaakvol zijn. Ik vind kerrie lekkerder dan curry.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat wel eens op hebMaar de kip kerrie hier bij de Chinees is erg smakelijk, en ook goed pittig met pepers die er in drijven en zulks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |