quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal is zichzelf gaan opdienen op een schaaltje met mosterd.
Aan die vrouwen heb ik dan weer niet zoveel, maar ik kan me vinden in de settingquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, in die omgeving na een zwoele stranddag, iets koeler, vrouwen in mooie luchtige jurkjes, salsa op de achtergrond en op een terras nog even sardienes eten.
Een week?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel
Jammer dat je handen nog een week naar vis ruiken als je een makreel ontleed.
Grote sardines? Volgens mij heb ik die hier één keer gezien bij de Jumbo oid.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:23 schreef Karzai het volgende:
Bij de lidl verkopen ze die grote, maar daar is de smaak vanaf, je moet die kleintjes hebben
ja die moeten ze niet in zuid europaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Grote sardines? Volgens mij heb ik die hier één keer gezien bij de Jumbo oid.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:24 schreef Karzai het volgende:
Shit al half zeven, ik kan ook gewoon wat bestellen
Kebab spiesjes en Junior spiesjes op de plaat zomedalekquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:24 schreef Karzai het volgende:
Shit al half zeven, ik kan ook gewoon wat bestellen
Ik koop weleens zon hele gerookte makreel. Doe ik dan paar dagen mee. Is wel errug lekker, maar hoop werk altijd.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een week?![]()
Sowieso, laten ontleden en de rest met mes en vork doen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alle vette vis.
Weet je wat ook heerlijk is. Sardientjes uit zo’n vuurtje in Barcelona (en andere delen van Spanje).
Dacht dat het niet te vreten zou zijn maar heerlijk zout en vet
Maar is het zó waardquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik koop weleens zon hele gerookte makreel. Doe ik dan paar dagen mee. Is wel errug lekker, maar hoop werk altijd.
Heerlijk!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
ik ga in september naar Lissabon en ik ben me nu al aan het verheugen op de sardines
Zakjes om je handen doenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel
Jammer dat je handen nog een week naar vis ruiken als je een makreel ontleed.
Ik vreet die dus echt in een half uur opquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik koop weleens zon hele gerookte makreel. Doe ik dan paar dagen mee. Is wel errug lekker, maar hoop werk altijd.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:29 schreef Molo het volgende:
Ben niet zo'n visliefhebber maar makreel of pepermakreel is wel erg lekker ja![]()
Toen ik koolhydraatarm at nam ik weleens een hele (gefileerde) mee naar werk voor de lunch
goed bezig!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:32 schreef Karzai het volgende:
nee ik geef mijzelf een schop onder de kont en ga aan de gang, genoeg eten in huis
Ze hebben aan de Zeeuwse kust wel eens vers gevangen Tarbot, van die kleintjes gebakken in truffelboter en als je dan je neus in de zeelucht en je voorhoofd in de ondergaande zon hebt kan daar niets tegenopquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:29 schreef Molo het volgende:
Ben niet zo'n visliefhebber maar makreel of pepermakreel is wel erg lekker ja![]()
Toen ik koolhydraatarm at nam ik weleens een hele (gefileerde) mee naar werk voor de lunch
Lekker!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben aan de Zeeuwse kust wel eens vers gevangen Tarbot, van die kleintjes gebakken in truffelboter en als je dan je neus in de zeelucht en je voorhoofd in de ondergaande zon hebt kan daar niets tegenop
Ik smelt buiten man jezus. Half 8 is vroeg genoeg om te gaan grillenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:32 schreef Karzai het volgende:
nee ik geef mijzelf een schop onder de kont en ga aan de gang, genoeg eten in huis
Ik heb er niet maar éénquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
Wat is iedereen zijn lievelingsgerecht?
Ik vraag dit voor Karzai die ons dorpsrestaurant bestiert.
wie is we? :pquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:55 schreef liesje1979 het volgende:
Als het komend weekend een beetje lekker weer wordt gaan we een weekendje Valkenburg.
Te weinig!quote:
boterslaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Te weinig!
Risotto
Saotosoep
Massaman curry
Gado Gado
Rendang
Gegrilde sardines
Bakje bakkeljauw (Op z'n Surinaams dan natuurlijk)
Oh en de supersimpele salade van botersla (?), groene olijven, tomaten en burrata van de Italiaan hier om de hoek.
Zijn lekkerquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En goeie aardbeien zag ik langskomen.
Wowquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Te weinig!
Risotto
Saotosoep
Massaman curry
Gado Gado
Rendang
Gegrilde sardines
Bakje bakkeljauw (Op z'n Surinaams dan natuurlijk)
Oh en de supersimpele salade van botersla (?), groene olijven, tomaten en burrata van de Italiaan hier om de hoek.
Is gewoon kippensoep met dingetjes erinquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wow![]()
Die bakkeljauw wil ik nog een keer proberen![]()
En die rare Surinaamse soep ook
Saotoquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wow![]()
Die bakkeljauw wil ik nog een keer proberen![]()
En die rare Surinaamse soep ook
Kip kerriequote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
Wat is iedereen zijn lievelingsgerecht?
Ik vraag dit voor Karzai die ons dorpsrestaurant bestiert.
Hoop dat die geen auto heeft :pquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga nou geen koekjes zitten knabbelen in de auto van Claus
Ja ik ook denk ik maar ik sluit niet uit dat ik eens per week de wei insluip om een koe te bijten.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is gewoon kippensoep met dingetjes erin![]()
Kan ik iedere dag wel eten
misschien dat weekend daar op? Al is het wat ver om dat te voorspellenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.buienradar.nl/weer/valkenburg/nl/2745874/14daagse
Dus
Mag jij hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook denk ik maar ik sluit niet uit dat ik eens per week de wei insluip om een koe te bijten.
De meer Indo variant, dus lekker pittig.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voorn kerrie want daar zit nogal een verschil in?
Ja gezien, daarom nog even afwachten, misschien valt het wel meequote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.buienradar.nl/weer/valkenburg/nl/2745874/14daagse
Dus
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:55 schreef liesje1979 het volgende:
Als het komend weekend een beetje lekker weer wordt gaan we een weekendje Valkenburg.
Ik ben alleen van de kerrie als die gelaagd en rijk van smaak is, kan niet zo goed uitleggen maar als die zout.zuur en zoet is, alleen een vlakke kerriesmaak vind ik net hondenvoer.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De meer Indo variant, dus lekker pittig.
Bitterbal is gewoon een beetje 'raar'.quote:
Ik begrijp wat je bedoeltquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben alleen van de kerrie als die gelaagd en rijk van smaak is, kan niet zo goed uitleggen maar als die zout.zuur en zoet is, alleen een vlakke kerriesmaak vind ik net hondenvoer.
Ja daarom gewoon de lekkere volle indo variant, niet zo'n kleffe roux saus voor over je bloemkoolquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben alleen van de kerrie als die gelaagd en rijk van smaak is, kan niet zo goed uitleggen maar als die zout.zuur en zoet is, alleen een vlakke kerriesmaak vind ik net hondenvoer.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom gewoon de lekkere volle indo variant, niet zo'n kleffe roux saus voor over je bloemkool
Beetje heel erg, maar vooruit.quote:
Bloemkool met een papjequote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom gewoon de lekkere volle indo variant, niet zo'n kleffe roux saus voor over je bloemkool
ontmussenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:10 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal; Ich will dich gerne ontmussen und spater ficken aber wann du ein auto hasst dan smurf mar eind eind opf.
Ja dat waterige wat alleen maar naar kerrie smaaktquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt![]()
Zakje 'kipkerriesaus'.
Nou dat eigenlijk zelfs niet eens.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat waterige wat alleen maar naar kerrie smaakt
Beetje zoals in een bara zit? Lekker.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beste woordje is vlak, dat je maar een smaak proeft en dat meteen alles daarna ruikt, proeft en smaakt.quote:
Weet niet of ik dat wel eens op hebquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje zoals in een bara zit? Lekker.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje zoals in een bara zit? Lekker.
Denk kipkerriesalade van Johma.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beste woordje is vlak, dat je maar een smaak proeft en dat meteen alles daarna ruikt, proeft en smaakt.
Maak zelf ook wel eens kerrie maar moet idd flink smaakvol zijn. Ik vind kerrie lekkerder dan curry.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat wel eens op hebMaar de kip kerrie hier bij de Chinees is erg smakelijk, en ook goed pittig met pepers die er in drijven en zulks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |