Ze hebben aan de Zeeuwse kust wel eens vers gevangen Tarbot, van die kleintjes gebakken in truffelboter en als je dan je neus in de zeelucht en je voorhoofd in de ondergaande zon hebt kan daar niets tegenopquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:29 schreef Molo het volgende:
Ben niet zo'n visliefhebber maar makreel of pepermakreel is wel erg lekker ja![]()
Toen ik koolhydraatarm at nam ik weleens een hele (gefileerde) mee naar werk voor de lunch
Lekker!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben aan de Zeeuwse kust wel eens vers gevangen Tarbot, van die kleintjes gebakken in truffelboter en als je dan je neus in de zeelucht en je voorhoofd in de ondergaande zon hebt kan daar niets tegenop
Ik smelt buiten man jezus. Half 8 is vroeg genoeg om te gaan grillenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:32 schreef Karzai het volgende:
nee ik geef mijzelf een schop onder de kont en ga aan de gang, genoeg eten in huis
Ik heb er niet maar éénquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
Wat is iedereen zijn lievelingsgerecht?
Ik vraag dit voor Karzai die ons dorpsrestaurant bestiert.
wie is we? :pquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:55 schreef liesje1979 het volgende:
Als het komend weekend een beetje lekker weer wordt gaan we een weekendje Valkenburg.
Te weinig!quote:
boterslaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Te weinig!
Risotto
Saotosoep
Massaman curry
Gado Gado
Rendang
Gegrilde sardines
Bakje bakkeljauw (Op z'n Surinaams dan natuurlijk)
Oh en de supersimpele salade van botersla (?), groene olijven, tomaten en burrata van de Italiaan hier om de hoek.
Zijn lekkerquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En goeie aardbeien zag ik langskomen.
Wowquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Te weinig!
Risotto
Saotosoep
Massaman curry
Gado Gado
Rendang
Gegrilde sardines
Bakje bakkeljauw (Op z'n Surinaams dan natuurlijk)
Oh en de supersimpele salade van botersla (?), groene olijven, tomaten en burrata van de Italiaan hier om de hoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |