quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal is zichzelf gaan opdienen op een schaaltje met mosterd.
Aan die vrouwen heb ik dan weer niet zoveel, maar ik kan me vinden in de settingquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, in die omgeving na een zwoele stranddag, iets koeler, vrouwen in mooie luchtige jurkjes, salsa op de achtergrond en op een terras nog even sardienes eten.
Een week?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel
Jammer dat je handen nog een week naar vis ruiken als je een makreel ontleed.
Grote sardines? Volgens mij heb ik die hier één keer gezien bij de Jumbo oid.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:23 schreef Karzai het volgende:
Bij de lidl verkopen ze die grote, maar daar is de smaak vanaf, je moet die kleintjes hebben
ja die moeten ze niet in zuid europaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Grote sardines? Volgens mij heb ik die hier één keer gezien bij de Jumbo oid.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:24 schreef Karzai het volgende:
Shit al half zeven, ik kan ook gewoon wat bestellen
Kebab spiesjes en Junior spiesjes op de plaat zomedalekquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:24 schreef Karzai het volgende:
Shit al half zeven, ik kan ook gewoon wat bestellen
Ik koop weleens zon hele gerookte makreel. Doe ik dan paar dagen mee. Is wel errug lekker, maar hoop werk altijd.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een week?![]()
Sowieso, laten ontleden en de rest met mes en vork doen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alle vette vis.
Weet je wat ook heerlijk is. Sardientjes uit zo’n vuurtje in Barcelona (en andere delen van Spanje).
Dacht dat het niet te vreten zou zijn maar heerlijk zout en vet
Maar is het zó waardquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik koop weleens zon hele gerookte makreel. Doe ik dan paar dagen mee. Is wel errug lekker, maar hoop werk altijd.
Heerlijk!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
ik ga in september naar Lissabon en ik ben me nu al aan het verheugen op de sardines
Zakjes om je handen doenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel
Jammer dat je handen nog een week naar vis ruiken als je een makreel ontleed.
Ik vreet die dus echt in een half uur opquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik koop weleens zon hele gerookte makreel. Doe ik dan paar dagen mee. Is wel errug lekker, maar hoop werk altijd.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:29 schreef Molo het volgende:
Ben niet zo'n visliefhebber maar makreel of pepermakreel is wel erg lekker ja![]()
Toen ik koolhydraatarm at nam ik weleens een hele (gefileerde) mee naar werk voor de lunch
goed bezig!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:32 schreef Karzai het volgende:
nee ik geef mijzelf een schop onder de kont en ga aan de gang, genoeg eten in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |