Is gewoon kippensoep met dingetjes erinquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wow![]()
Die bakkeljauw wil ik nog een keer proberen![]()
En die rare Surinaamse soep ook
Saotoquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wow![]()
Die bakkeljauw wil ik nog een keer proberen![]()
En die rare Surinaamse soep ook
Kip kerriequote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
Wat is iedereen zijn lievelingsgerecht?
Ik vraag dit voor Karzai die ons dorpsrestaurant bestiert.
Hoop dat die geen auto heeft :pquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga nou geen koekjes zitten knabbelen in de auto van Claus
Ja ik ook denk ik maar ik sluit niet uit dat ik eens per week de wei insluip om een koe te bijten.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is gewoon kippensoep met dingetjes erin![]()
Kan ik iedere dag wel eten
misschien dat weekend daar op? Al is het wat ver om dat te voorspellenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.buienradar.nl/weer/valkenburg/nl/2745874/14daagse
Dus
Mag jij hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook denk ik maar ik sluit niet uit dat ik eens per week de wei insluip om een koe te bijten.
De meer Indo variant, dus lekker pittig.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voorn kerrie want daar zit nogal een verschil in?
Ja gezien, daarom nog even afwachten, misschien valt het wel meequote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.buienradar.nl/weer/valkenburg/nl/2745874/14daagse
Dus
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:55 schreef liesje1979 het volgende:
Als het komend weekend een beetje lekker weer wordt gaan we een weekendje Valkenburg.
Ik ben alleen van de kerrie als die gelaagd en rijk van smaak is, kan niet zo goed uitleggen maar als die zout.zuur en zoet is, alleen een vlakke kerriesmaak vind ik net hondenvoer.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De meer Indo variant, dus lekker pittig.
Bitterbal is gewoon een beetje 'raar'.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |