Je weet nooit wat er uit de broek komt...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:18 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zou het een niet met het andere verwarren
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:18 schreef Karzai het volgende:
Die vis lijkt wel een beetje op die gast van de prodigy
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:18 schreef Karzai het volgende:
Die vis lijkt wel een beetje op die gast van de prodigy
Oh god, een overload aan MI's nuquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er uit de broek komt...
quote:
Of gewoon voorkeur.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
Keith Flint The Prodigy was geen extreem lelijke jongen, nooit begrepen waarom hij zijn haren 65+ schoor maar goed image en toch iets teveel drugs denk ik
Tsja, stel je voor dat iedereen hetzelfde mooi vindtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
Keith Flint The Prodigy was geen extreem lelijke jongen, nooit begrepen waarom hij zijn haren 65+ schoor maar goed image en toch iets teveel drugs denk ik
Dit is ook wel weer waar, anders zouden sommige mensen een extreem druk leven hebben en anderen niks te doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, stel je voor dat iedereen hetzelfde mooi vindt
Omdat er een gat aanwezig is zekerquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:41 schreef UitStraling het volgende:
Verliefd op een plaat die mijn moeder vroeger prachtig vond.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat er een gat aanwezig is zeker
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat er een gat aanwezig is zeker
Niks mis mee. Ook de gewone benedikter weizen vind ik een van de betere weizen bieren.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh lekker biertje zeg. Benediktiner Dunkel
Zeker lekker. Maar voor nu in de zon misschien wat zwaarquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar een paar gewone trippel Karmaliet gehaald maar die blijven lekker
In het geval van Flint klopt dat wel ja.quote:
Ik heb eerst een gewoon biertje.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zeker lekker. Maar voor nu in de zon misschien wat zwaar
Ik hoef vandaag niet te koken. Alleen opwarmen. Dat scheeltquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik zit met water. Alcohol komt na het voeren wel.
Ja, van de axolotls. Joop kookt in het weekend.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoef vandaag niet te koken. Alleen opwarmen. Dat scheelt
Mwa, een koud pilsje drink ik nog steeds graag, maar als er andere keuzes zijn dan heb ik die vaak lieverquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb eerst een gewoon biertje.
Vind jij ook gewoon bier zo matig sinds al die zwaardere en speciaalbieren?
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou wel eens zo'n echt middeleeuws biertje willen proeven, met gist en klonten brood, toen bier zelfs voor kinderen veiliger was dan water uit de sloot en de put, hele maaitijden waren dat destijds in plaats van een hipster- of ANWB mannenhobby.
Hmm, ik val meer in de ANWB-mannenhobby categorie vrees ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou wel eens zo'n echt middeleeuws biertje willen proeven, met gist en klonten brood, toen bier zelfs voor kinderen veiliger was dan water uit de sloot en de put, hele maaitijden waren dat destijds in plaats van een hipster- of ANWB mannenhobby.
De oorsprong van bier is een ontbijt wel, denk dat er toen niet veel alcohol in zat., ja genoeg om de bacteriën te doden.quote:
Nee want jij hebt mooie zachte benen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, ik val meer in de ANWB-mannenhobby categorie vrees ik.
Gewoon een dikke smoothie met wat extra's joh.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:54 schreef bitterbal het volgende:
klonten brood in je drankje
gatverdamme zeg
Na een dag verbouwen of verhuizen is er niks zo lekker als gewoon flesjes pils en pizza of friet en snacks van de snackbar.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
En een simpel pilsje na een dag fysiek bezig geweest te zijn.Of iets van een Weizen ofzo. Zo'n zwaar bier hoeft dan écht niet.
Hoe kom je hierbij?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De oorsprong van bier is een ontbijt wel, denk dat er toen niet veel alcohol in zat., ja genoeg om de bacteriën te doden.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Na een dag verbouwen of verhuizen is er niks zo lekker als gewoon flesjes pils en pizza of friet en snacks van de snackbar.
Daar ga ik niet elitair over doen
Past niet bij het beeld wat ik heb van jou. Dat is vrij elitair namelijk!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Na een dag verbouwen of verhuizen is er niks zo lekker als gewoon flesjes pils en pizza of friet en snacks van de snackbar.
Heujquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Past niet bij het beeld wat ik heb van jou. Dat is vrij elitair namelijk!
Tevens las ik worst?![]()
Ik ga lekker ene stuk fuet scoren
Dat!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is dat hoe je die van Koos noemt?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hallo!quote:
Droge harde worst, awyeahquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat hoe je die van Koos noemt?
Echt?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Vervelend.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
k als swieberte naar buiten om de plantjes water te geven, zitten er allemaal halfnaakte mannen beneden in de tuin
Voorn is ook niet lekkerquote:
En toen werd je wakker?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
k als swieberte naar buiten om de plantjes water te geven, zitten er allemaal halfnaakte mannen beneden in de tuin
Welke helft?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
Dierenwinkelquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gvd, verse of supermarkt of tuincentrum?
Of kampeerwinkel. Theoretisch mogelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gvd, verse of supermarkt of tuincentrum?
Snel terug in bikini!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze zitten er echt. vrienden van de beneden buren. 6 stuks.
Ik ook niet. Alleen van horen zeggen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, maar nooit gegeten.
Slakkenspoor op je terras nu zeker?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze zitten er echt. vrienden van de beneden buren. 6 stuks.
Zeer zeker niet! Daar zul je mij niet vinden namelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of kampeerwinkel. Theoretisch mogelijk
Hmmm.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen van horen zeggen.
Wel vaak gevangen vroegah, maar altijd terug gegooid
Veel graatjes en smaakt naar modderquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen van horen zeggen.
Wel vaak gevangen vroegah, maar altijd terug gegooid
Shit, nu ook zin inquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Viswinkel, met de naam Tol of Schilder oid.
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit, nu ook zin in![]()
Overdosis uitjes erbij?
Vind dit zo'n zwakte dat wij altijd naar borsten, billen en rondingen zitten te staren als we een gaatje van 00,01 seconden denken te zien om te staren en dat gaatje bestaat eigenlijk nietquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben die mannen ook nog wat te gluren over de bovenkant vh glas.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal is zichzelf gaan opdienen op een schaaltje met mosterd.
Alle vette vis.quote:
Nou nog iemand die er een kaak op zetquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal is zichzelf gaan opdienen op een schaaltje met mosterd.
Huh?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dit zo'n zwakte dat wij altijd naar borsten, billen en rondingen zitten te staren als we een gaatje van 00,01 seconden denken te zien om te staren en dat gaatje bestaat eigenlijk niet
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alle vette vis.
Weet je wat ook heerlijk is. Sardientjes uit zo’n vuurtje in Barcelona (en andere delen van Spanje).
Dacht dat het niet te vreten zou zijn maar heerlijk zout en vet
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
ik ga in september naar Lissabon en ik ben me nu al aan het verheugen op de sardines
yesssssss!!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
ik ga in september naar Lissabon en ik ben me nu al aan het verheugen op de sardines
Ja lekker hoor, in die omgeving na een zwoele stranddag, iets koeler, vrouwen in mooie luchtige jurkjes, salsa op de achtergrond en op een terras nog even sardienes eten.quote:
Welquote:
Prrrrima!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
mwoah wel de hele dag makreel boertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |