Ja hallo!quote:
Droge harde worst, awyeahquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat hoe je die van Koos noemt?
Echt?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Past niet bij het beeld wat ik heb van jou. Dat is vrij elitair namelijk!
Tevens las ik worst?![]()
Ik ga lekker ene stuk fuet scoren
Vervelend.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
k als swieberte naar buiten om de plantjes water te geven, zitten er allemaal halfnaakte mannen beneden in de tuin
En toen werd je wakker?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
k als swieberte naar buiten om de plantjes water te geven, zitten er allemaal halfnaakte mannen beneden in de tuin
Welke helft?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
Dierenwinkelquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gvd, verse of supermarkt of tuincentrum?
Of kampeerwinkel. Theoretisch mogelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gvd, verse of supermarkt of tuincentrum?
Snel terug in bikini!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze zitten er echt. vrienden van de beneden buren. 6 stuks.
Ik ook niet. Alleen van horen zeggen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, maar nooit gegeten.
Slakkenspoor op je terras nu zeker?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze zitten er echt. vrienden van de beneden buren. 6 stuks.
Zeer zeker niet! Daar zul je mij niet vinden namelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of kampeerwinkel. Theoretisch mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |