Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen, truste allemaalquote:
Waar ben ik nooooouuu weer belandquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen, truste allemaal![]()
![]()
En het is nog licht!quote:
nou, welterusten dan maar iddquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
En het is nog licht!
Maar truste dan maar...
Ik zou wel wat handiger willen zijn op het gebied van klussenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht dat moemoe een vrouw van de wereld was
Ik ben wel handig. Maar heb er vaak geen zin inquote:Op woensdag 27 mei 2020 06:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zou het wel wat handiger willen zijn op het gebied van klussen.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag! @:LTVDK
🥳🍾🎁🎂💐
Was het leuk op kantoor? Dat was toch gisteren?quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:52 schreef kwiwi het volgende:
Gefeliciteerd LTVDK!
Vanavond dorps bbq op het plein om het te vieren?
ik snapte niet waarom het niet lukte jou te mentionen maar ik bleef volharden in @Boedapestenaar....quote:
jammer dat dat gifje niet verder gaatquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:23 schreef bitterbal het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa feest.![]()
Gefeliciteerd HRTYS
[ afbeelding ]
ik weet niet wat er nog komtquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:23 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerd HRTYS
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:23 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerd HRTYS
[ afbeelding ]
ik zou willen dat dat irritante grietje een pompert op d'r porem krijgtquote:
Nee vandaag, zit nu in de trein. Met m’n kwaneelbroodjes. Weer even goede punten scoren bij m’n baas hequote:Op woensdag 27 mei 2020 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was het leuk op kantoor? Dat was toch gisteren?
quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik snapte niet waarom het niet lukte jou te mentionen maar ik bleef volharden in @:Boedapestenaar....
oeh lwekkerquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee vandaag, zit nu in de trein. Met m’n kwaneelbroodjes. Weer even goede punten scoren bij m’n baas he
quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik snapte niet waarom het niet lukte jou te mentionen maar ik bleef volharden in @:Boedapestenaar....
O ja, die coronadagen gaan allemaal op elkaar lijkenquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee vandaag, zit nu in de trein. Met m’n kwaneelbroodjes. Weer even goede punten scoren bij m’n baas he
mag niet he, kinderen slaanquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou willen dat dat irritante grietje een pompert op d'r porem krijgt
Zal straks het recept even posten als ik weer thuis ben. Als ik het vergeet dan herinner me er even aanquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Kaneelbroodjeszelf gemaakt? Hoe? Vertel het mij!
quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:33 schreef kwiwi het volgende:
Oeh gisteren m’n nieuwe salaris voor het eerst gestortHad begin Feb om een flinke verhoging gevraagd, en eind Feb getekend. Wat een bizar goede timing achteraf, was er een week later nooit meer doorgekomen
Nou de CEO had me tussen neus en lippen door even verteld dat ik onderbetaald werdquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor ze bij ons al lachen als je om zoiets vraagt
en niemand de blauwe plekken achteraf zietquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
🥳🍾🎁🎂💐
quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:32 schreef FranticDJ het volgende:
Dat je nog maar veel Gegbruineerrde gerbils mag eten.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:33 schreef UitStraling het volgende:
LTVDK jarig?
Duizend perfect gefrituurde bitterballen voor LTVDK
quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:44 schreef Lospedrosa het volgende:
🥳🍾🎁🎂💐
quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja van harte @:ltvdk!![]()
Dat je nog vele jaren je hoofd erbij mag houden en zo
quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:52 schreef kwiwi het volgende:
Gefeliciteerd LTVDK!
Vanavond dorps bbq op het plein om het te vieren?
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:58 schreef Koen66 het volgende:
gefeliciteerd @:ltvdk![]()
![]()
En goedemorgen allemaal
quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:23 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerd HRTYS
[ afbeelding ]
Merci!quote:
Mijn manager zei dat vorig jaar ook tegen mij. Maar alsnog maak je hooguit stapjes van 1,75% omdat het “beloningssysteem niet anders toelaat”quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou de CEO had me tussen neus en lippen door even verteld dat ik onderbetaald werdDus als ze hadden gelachen bij de vraag was ik per direct opgestapt. Ben ik alsnog van plan, maar even kijken hoe andere bedrijven hier uit gaan komen.
Bij ons sta je op het verkeerde briefje als je niet constant achter je salarisverhoging aan jaagt, wordt gezien als een zwakte, als je al niet voor je eigen centen op kunt komen dan schort er een heleboel aan je karakter en ambitie om het te redden in de snelle harde wereld.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor ze bij ons al lachen als je om zoiets vraagt
Bij ons doen ze daar helemaal niet aan. Zelfs als je een hogere functie krijgt kun je maximaal 10% salarisverhoging krijgen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons sta je op het verkeerde briefje als je niet constant achter je salarisverhoging aan jaagt, wordt gezien als een zwakte, als je al niet voor je eigen centen op kunt komen dan schort er een heleboel aan je karakter en ambitie om het te redden in de snelle harde wereld.
Is wel eens lastig voor de meer introverte werknemers.
Nou ja 10 procent per jaar is vrij forsquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons doen ze daar helemaal niet aan. Zelfs als je een hogere functie krijgt kun je maximaal 10% salarisverhoging krijgen.
Wat een kut beloningssysteem.. En zeker niet in lijn met de markt in NL, maar goed dat weten ze zelf ook. Moet ik even een nieuwe komen ontwerpen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn manager zei dat vorig jaar ook tegen mij. Maar alsnog maak je hooguit stapjes van 1,75% omdat het “beloningssysteem niet anders toelaat”
En de komende tijd hoef je er sowieso niet over te beginnen.
Bij ons is het compleet random volgens mijquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons doen ze daar helemaal niet aan. Zelfs als je een hogere functie krijgt kun je maximaal 10% salarisverhoging krijgen.
Ik had afgelopen jaar +20%quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij ons is het compleet random volgens mijMaar goed daardoor wel +15% gekregen
he, daar istie.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Merci!
Nicequote:Op woensdag 27 mei 2020 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had afgelopen jaar +20%
Daarvoor moest ik wel mijn reiskostenvergoeding en pensioenopbouw opgeven
zo is je vlaai extra versquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:43 schreef LTVDK het volgende:
Moet je soms een matig gevoel voor timing hebben om bezorger te worden in het algemeen ofzo. Nu ook weer met de AH, normaal ben ik er gewoon bijtijds uit en zit ik de halve dag te wachten tot ze er eindelijk eens zijn en nu wordt je om 8 uur wakker gebeld omdat 'de bezorger zegt dat er niet wordt opengedaan'
Dat ligt er maar net aan. Als jij een modaal salaris hebt en je maakt de stap naar een managementfunctie valt dat echt vies tegen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja 10 procent per jaar is vrij fors
quote:
Graciasquote:
Ja dan lossen ze dat maar tijdelijk voor een jaartje op met bonussen en andere foefjesquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan. Als jij een modaal salaris hebt en je maakt de stap naar een managementfunctie valt dat echt vies tegen.
Ja, we staan er echt om bekend dat je niet lekker door kunt groeien. Maar goed, crisis uitzingen en dan wil ik weg.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een kut beloningssysteem.. En zeker niet in lijn met de markt in NL, maar goed dat weten ze zelf ook. Moet ik even een nieuwe komen ontwerpen?
quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan lossen ze dat maar tijdelijk voor een jaartje op met bonussen en andere foefjes
Niet zo heel spannend, vanavond beetje borrelen en eten met de ouders en dat is het wel zo'n beetjequote:Op woensdag 27 mei 2020 08:50 schreef kwiwi het volgende:
Wat zijn de verjaardagsplannen @:jarigejob ?
Junimoorden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
wat een feest he dat bouterse gaat verliezen. Benieuwd hoe dta verloopt
Staatsgreepje? Hebben we eerder gezienquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
wat een feest he dat bouterse gaat verliezen. Benieuwd hoe dta verloopt
Beetje het effect van geef een chimpansee een stok en hij zal je blijven proberen te slaan ook al zaag je zijn benen en knip je zijn piemel eraf.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
denk niet dat die zonder tegenstribbelen verliest
dacht precies het zelfdequote:Op woensdag 27 mei 2020 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje het effect van geef een chimpansee een stok en hij zal je blijven proberen te slaan ook al zaag je zijn benen en knip je zijn piemel eraf.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje het effect van geef een chimpansee een stok en hij zal je blijven proberen te slaan ook al zaag je zijn benen en knip je zijn piemel eraf.
Als er nooit meer een morgen zou zijn?quote:
echt precies hetzelfde??quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt precies hetzelfde??
want ik vind dit vrij luguber...
Ik zou wel een sociale dictator zijn en goede mensen om me heen verzamelen die deugen maar ja wel een dictator, democratie is me te eng met de gemiddelde mentale toestand van de mens, misschien dat we over 1000 jaar aan democratie toe zijnquote:
Meteen kutnummer in mijn hoofd.quote:
van US verwacht ik dit soort uitspraken, maar niet van iemand die vrij in de maatschappij mag rondlopenquote:
quote:
vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van US verwacht ik dit soort uitspraken, maar niet van iemand die vrij in de maatschappij mag rondlopen
Eehm ze loopt hier dagelijks te roepen hoe ze hoofden er af wil hakken en die op een stok prikken ...quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van US verwacht ik dit soort uitspraken, maar niet van iemand die vrij in de maatschappij mag rondlopen
Je mensenkennis is ook dik in ordequote:Op woensdag 27 mei 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liever dat dan mn penis er af knippenquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm ze loopt hier dagelijks te roepen hoe ze hoofden er af wil hakken en die op een stok prikken ...
Je mag van alles willen tochquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm ze loopt hier dagelijks te roepen hoe ze hoofden er af wil hakken en die op een stok prikken ...
eensquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag van alles willen tochIk wil ook 10 miljoen euro en een lekker wijf. Je mag van alles willen
Heb je geen grotere dromen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag van alles willen tochIk wil ook 10 miljoen euro en een lekker wijf. Je mag van alles willen
10 miljard en een haremquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo heel spannend, vanavond beetje borrelen en eten met de ouders en dat is het wel zo'n beetje
Minder erg dan Marco. Serieus.quote:
Een harem klinkt maar vermoeiend.quote:
hmm, nee, als je er toch 10 kan krijgen, wil je toch niet 10x exact dezelfde..quote:
Och, 10 types moet lukken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, als je er toch 10 kan krijgen, wil je toch niet 10x exact dezelfde..
Je gaat toch ook geen 10 Lamborghini's in de garage zetten..
kloptquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, 10 types moet lukken.
Al vind ik de meeste Lambo's echt hondslelijk.
Ik heb meer met klassiekers dan met moderne auto's.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:24 schreef Koen66 het volgende:
sowieso heb ik weinig met de auto's waar menigeen een strakke plasser van krijgt
Het is sowieso niet het type auto dat ik graag zou kopen, maar voor zo'n suv slagschip vind ik hem best mooi.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Lopen patsen met je Lambo Urus. Wat een idioot ding is dat.
Ik vind geloof ik vooral de Countach leuk, maar da's meer omdat dat toen een rete-futuristisch ogend ding was.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:24 schreef Koen66 het volgende:
sowieso heb ik weinig met de auto's waar menigeen een strakke plasser van krijgt
Ik vind het net zo'n 18e eeuws grietje dat d'r hoepelrok optilt om door plassen te kunnen lopen zonder dat d'r jurk nat wordt.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is sowieso niet het type auto dat ik graag zou kopen, maar voor zo'n suv slagschip vind ik hem best mooi.
ik heb helemaal niks met auto's, snap de lol erin echt niet, het is niet meer dan een potentieel metalen grafkist op wielenquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:24 schreef Koen66 het volgende:
leuk bakkiequote:Op woensdag 27 mei 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Liever zoiets. Al vraag ik me af of ik daar mijn twee meter in kwijt kan
auto is voor mij de manier om van A naar B te komen en ik wil er een beetje comfortabel in zittenquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks met auto's, snap de lol erin echt niet, het is niet meer dan een potentieel metalen grafkist op wielen
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ook bang van niet. Dan krijg je weer van die taferelen als in de Fiat Panda van mijn moeder vroeger. Dan moest ik de pook onder mijn knie doortrekken om te kunnen schakelen.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het net zo'n 18e eeuws grietje dat d'r hoepelrok optilt om door plassen te kunnen lopen zonder dat d'r jurk nat wordt.
zo lang je het dak niet dicht hoeft te maken..quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Totdat ze UitStraling tegenkomt, dan is die jurk alsnog natquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het net zo'n 18e eeuws grietje dat d'r hoepelrok optilt om door plassen te kunnen lopen zonder dat d'r jurk nat wordt.
Of zoals m'n pa (1.95 oid) in je Mini maar gewoon op de achterbank gaan zitten.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben ook bang van niet. Dan krijg je weer van die taferelen als in de Fiat Panda van mijn moeder vroeger. Dan moest ik de pook onder mijn knie doortrekken om te kunnen schakelen.
quote:
Merciquote:
Dat is ook een dingetje. Maar benen kwijt kunnen ookquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang je het dak niet dicht hoeft te maken..
quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of zoals m'n pa (1.95 oid) in je Mini maar gewoon op de achterbank gaan zitten.
Ik houd echt van auto'squote:Op woensdag 27 mei 2020 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks met auto's, snap de lol erin echt niet, het is niet meer dan een potentieel metalen grafkist op wielen
Toch jammer dat even snel fotootjes maken toen nog niet zo'n ding was.quote:
Ah jawel joh. Kun je er nogeens eentje kort rijden met je dronken kontquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, als je er toch 10 kan krijgen, wil je toch niet 10x exact dezelfde..
Je gaat toch ook geen 10 Lamborghini's in de garage zetten..
Ik vind het ook wel leuk, zeker in de bergenquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik houd echt van auto'sOndanks dat het me al bijna fataal is geworden vind ik autorijden echt geweldig
Ik heb nog ergens een foto van een jonge Buda achter het stuur van een Trabant. Dat was ook krapquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch jammer dat even snel fotootjes maken toen nog niet zo'n ding was.
Ik vond de Ardennen met m'n Ka maar kut. Die auto houdt níet van heuvels.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ook wel leuk, zeker in de bergenSnelweg is wat minder interessant.
Loeiend in z'n twee tegen de berg op?quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond de Ardennen met m'n Ka maar kut. Die auto houdt níet van heuvels.
en dan ook vol met bagage en mensen zeker?quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoiets ja.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Loeiend in z'n twee tegen de berg op?
Twee personen en de rest volgeladen met kampeerspul ja.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan ook vol met bagage en mensen zeker?
ik zat ooit met een Fiat 500 automaat (nieuw model) vast in een parkeergarage op Ibiza, kwam de helling bij de uitgang niet meer opquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee personen en de rest volgeladen met kampeerspul ja.
Op tijd terugschakelen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoiets ja.Moet ik toegeven dat ik (toen helemaal) niet echt snap hoe heuvels rijden werkt, dus het had waarschijnlijk optimaler gekund.
Auto met meer vermogen kopenquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En toen? Uitgestapt en geduwd?quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat ooit met een Fiat 500 automaat (nieuw model) vast in een parkeergarage op Ibiza, kwam de helling bij de uitgang niet meer op
Mijn grootouders hebben de Alpen bedwongen met een Kevertje, dus vermogen is doorgaans niet het issue.quote:
uiteindelijk bleek dat de versnelling stuk was, ding schakelde niet meer naar z'n 1. Weggesleeptquote:
Ik had gelukkig Joop mee, die is iets beter in mechanisch spul. Dus ik heb de auto niet heel erg gesloopt gelukkig.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op tijd terugschakelen.En naar beneden afremmen op je motor om je remmen te sparen.
Beetje dat idee, maar de helling kwam ik op.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat ooit met een Fiat 500 automaat (nieuw model) vast in een parkeergarage op Ibiza, kwam de helling bij de uitgang niet meer op
Tuurlijk kan het, maar het is ook wel fijn als het zonder gedoe gaatquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn grootouders hebben de Alpen bedwongen met een Kevertje, dus vermogen is doorgaans niet het issue.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uiteindelijk bleek dat de versnelling stuk was, ding schakelde niet meer naar z'n 1. Weggesleept
We hebben er nu een 4x4 bij inclusief lage gearing, dus de Ka hoeft de heuvels niet meer in.quote:
en vervolgens 2 jaar gedoe gehad met de malafide (bleek uiteindelijk achteraf dus uiteraard) verhuurderquote:
Ach, het ging vooral wat langzamer. Maar ze kwamen overal.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het, maar het is ook wel fijn als het zonder gedoe gaat
Oh jee.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:53 schreef Koen66 het volgende:
oei, urgente projectmeeting ingeschoten om 9:53 voor 10:00
klinkt urgentquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:53 schreef Koen66 het volgende:
En op tijd geaccepteerdquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:53 schreef Koen66 het volgende:
Ik had nog een kever uit 1969 in 2015 of zo, heerlijk autootje om mee te verdwalen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn grootouders hebben de Alpen bedwongen met een Kevertje, dus vermogen is doorgaans niet het issue.
Dat zijn leuke autootjes. Vond ik ook van de Panda van mijn ouders. Heel basic. Elke plas water was goed voor een partijtje aquaplaining. Maar heerlijk om in rond te scheurenquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had nog een kever uit 1969 in 2015 of zo, heerlijk autootje om mee te verdwalen.
Backfire bij het terugschakelenquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zijn leuke autootjes. Vond ik ook van de Panda van mijn ouders. Heel basic. Elke plas water was goed voor een partijtje aquaplaining. Maar heerlijk om in rond te scheuren
quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:07 schreef RockNijntje het volgende:
Het onmogelijke is gebeurd: we kunnen volledig verhuizen naar onze nieuwe woning![]()
![]()
![]()
. Er zijn nog een stuk of vier lopende problemen
, maar we kunnen in ieder geval eindelijk echt verhuizen en op één plek wonen.
Jeeeeejquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:07 schreef RockNijntje het volgende:
Het onmogelijke is gebeurd: we kunnen volledig verhuizen naar onze nieuwe woning![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:07 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:07 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
![]()
Gaatje gevuld huehue?quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:17 schreef Karzai het volgende:
Wel zin in nog een bakkie, maar ik mag een uur niets eten of drinken
Ai.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:22 schreef Koen66 het volgende:
Well, uiteindelijk is dus een van de project managers overleden is vanochtend bekend geworden. Hij was al wel een week zoek dus HR probeerde hem te vangen.
Zelfmoord
Ach jeetje, wat naar. Gecondoleerd.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:22 schreef Koen66 het volgende:
Well, uiteindelijk is dus een van de project managers overleden is vanochtend bekend geworden. Hij was al wel een week zoek dus HR probeerde hem te vangen.
Zelfmoord
gatverdamme, zitten in dat soort dieren ook niet de meest ranzige ziekte veroorzakende bacterienquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:23 schreef liesje1979 het volgende:
Collega vertelde me dat ze aan het invallen was op een peutergroep en dat ze lekker buiten aan het spelen waren toen ze een kind iets zag en hoorde eten. Zij kijken, was het kind een slak aan het eten, met huisje en al. Tot 2x toe. Nu zie ik dat steeds voor me, bleegh.
Geen idee. Zelf nog nooit meegemaakt dat een kind die behoefte voelde geloof ik.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gatverdamme, zitten in dat soort dieren ook niet de meest ranzige ziekte veroorzakende bacterien
quote:
Was een jaar als externe verbonden en net een half jaar terug in dienst gekomen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach jeetje, wat naar. Gecondoleerd.
O jeetjequote:Op woensdag 27 mei 2020 10:22 schreef Koen66 het volgende:
Zelfmoord
quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Was een jaar als externe verbonden en net een half jaar terug in dienst gekomen.
Erg praatgrage Brabo, als je "even" iets met hem moest bespreken dan was je zo een uur verder.
nope, vond hem hooguit iets stiller de weken voordat we door Corona van kantoor af moestenquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jeetjeWisten jullie dat hij issues had?
Begrijpelijk, zou eerder raar zijn denk ik als die er wel zou zijnquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:31 schreef Koen66 het volgende:
de werksfeer is er voor vandaag ff niet echt
gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:15 schreef Karzai het volgende:
En Gefeliciteerd ltdvk!
Mijn vader is vandaag ook jarig
Niet qua verhuizen want alles is al daar, wel qua bezoek. Niet té druk natuurlijk, het moet geen coronahaard wordenquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus dat wordt een druk Pinksterweekeinde?
ohquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:22 schreef Koen66 het volgende:
Zelfmoord
Wat rot joh.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, vond hem hooguit iets stiller de weken voordat we door Corona van kantoor af moesten
quote:
Niet extreem goed, maar afgelopen 2 jaar redelijk vaak met hem gesproken en samengewerkt.quote:
wist dat ie kinderen had, hoorde daarstraks pas dat ie een autistische zoon hadquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat rot joh.Laat hij een gezin achter?
Meh.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wist dat ie kinderen had, hoorde daarstraks pas dat ie een autistische zoon had
heeft haags zo'n grote invloed op jouw gemoed?quote:
Nee, geen zin in Daar mot een piemol inquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft haags zo'n grote invloed op jouw gemoed?
begrijpelijkquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, geen zin in Daar mot een piemol in
quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik verklaar ontbijtgenot voor geopend
Het is al bijna lunchgenottijd joh.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah gister was haags ook flink te laatquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is al bijna lunchgenottijd joh.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:22 schreef Koen66 het volgende:
Zelfmoord
kom je ontbijt brengen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ontbijt in je nekquote:
Nice.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet qua verhuizen want alles is al daar, wel qua bezoek. Niet té druk natuurlijk, het moet geen coronahaard worden.
voor de zekerheid maar geen havermoutpap bestellen.quote:
Oh god, de bende.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de zekerheid maar geen havermoutpap bestellen.
thanks m8quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Wauw
![]()
Dan ben je wel even van slag jaSterkte ermee!
nomzzzquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanavond pikante kippenpotengenot.![]()
Misschien dat ik er al eentje opwarm voor de lunch
Noisquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
ga je d'r opeten?quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
ik ga straks met stiefmonster naar een tuincentrum
lang laten sudderen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ... taai oud vlees.
nee de plantjes
Langer stovenquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ... taai oud vlees.
nee de plantjes
ja het is ook een monster :pquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lang laten sudderen.
ik vind het toch opmerkelijk hoeveel contact je hebt met iemand die je monster noemt
https://keesmakers.nl/blog/negen-prachtige-eetbare-bloemen/quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ... taai oud vlees.
nee de plantjes
trekt me nou helemaal niet ;Pquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://keesmakers.nl/blog/negen-prachtige-eetbare-bloemen/
??
not sure if serious.quote:
iew.quote:
Viooltjes zijn wel gezellig.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://keesmakers.nl/blog/negen-prachtige-eetbare-bloemen/
??
botjes worden wel een probleem denk ikquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
als je daar genoeg van zou kopen zouden ze dan een heel lichaam op kunnen eten?
quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
trekt me nou helemaal niet ;P
misschien hebben ze wel vleesetende planten
De plantjes, AI, de plantjes.quote:
hmm daar kan je dan een varken voor nemenquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
botjes worden wel een probleem denk ik
Waaarom zou ik een varken nemen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm daar kan je dan een varken voor nemen
Dan kan je de planten ook wel overslaan.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor de botten. Tenminste dat zegt deze specialist
[ afbeelding ]
Soms ben je een beetje verontrustendquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor de botten. Tenminste dat zegt deze specialist
[ afbeelding ]
Takes one to know onequote:Op woensdag 27 mei 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms ben je een beetje verontrustend
ja denk dat je ook wel echt fucking veel van dieplanten nodig hebt dan.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kan je de planten ook wel overslaan.
liefst in reepjes van de barbecue.quote:
Paar oude onderbroeken eronder leggen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh kut, geen alumniumfolie. Dat gaat een bende geven in mijn oven
glas of plasticquote:
plastic, 1 liter. zonder dop, kunnen opvangen maar toen werd het een cola fontijnquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
glas of plastic
met of zonder dop
0,5 of 2,0
vragen, zoveel vragen..
quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar oude onderbroeken eronder leggen?
Tiswat. Ga je in een grote stad wonen, wonen er MENSENquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
beneden buren doen iets met een fietsbelletje ofzo. godver wat irritant
ping ping ping ping ping
mensenquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tiswat. Ga je in een grote stad wonen, wonen er MENSEN![]()
Mensen
Dank voor dit mental image.quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
plastic, 1 liter. zonder dop, kunnen opvangen maar toen werd het een cola fontijn
Ik maak het wel schoon en het rooster kan de vaatwasser in.quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar oude onderbroeken eronder leggen?
quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wasnog zo trots dat ik hem had gevangen. naast de schone afwas gezet
quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wasnog zo trots dat ik hem had gevangen. naast de schone afwas gezet
quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik maak het wel schoon en het rooster kan de vaatwasser in.
Goeie kippenpoten
Ik heb ook een fles uit mijn handen laten vallen, weliswaar geen cola maar Lego ...quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook een fles uit mijn handen laten vallen, weliswaar geen cola maar Lego ...
Dit ding:
[ afbeelding ]
Zitten dus een miljoen van die kleine stukjes in die overal door de woonkamer zijn gevlogen
Fu!quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook een fles uit mijn handen laten vallen, weliswaar geen cola maar Lego ...
Dit ding:
[ afbeelding ]
Zitten dus een miljoen van die kleine stukjes in die overal door de woonkamer zijn gevlogen
Nee gelukkig niet, de grote delen kon ik nog opvangen maar al die kleine blauwe steentjes liggen overal, zal ik over jaren nog steeds wel overal tegenkomenquote:
Stofzuigerzak vervangen en even grondig stofzuigen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, de grote delen kon ik nog opvangen maar al die kleine blauwe steentjes liggen overal, zal ik over jaren nog steeds wel overal tegenkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |