Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen, truste allemaalquote:
Waar ben ik nooooouuu weer belandquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen, truste allemaal![]()
![]()
En het is nog licht!quote:
nou, welterusten dan maar iddquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
En het is nog licht!
Maar truste dan maar...
Ik zou wel wat handiger willen zijn op het gebied van klussenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht dat moemoe een vrouw van de wereld was
Ik ben wel handig. Maar heb er vaak geen zin inquote:Op woensdag 27 mei 2020 06:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zou het wel wat handiger willen zijn op het gebied van klussen.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag! @:LTVDK
🥳🍾🎁🎂💐
Was het leuk op kantoor? Dat was toch gisteren?quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:52 schreef kwiwi het volgende:
Gefeliciteerd LTVDK!
Vanavond dorps bbq op het plein om het te vieren?
ik snapte niet waarom het niet lukte jou te mentionen maar ik bleef volharden in @Boedapestenaar....quote:
jammer dat dat gifje niet verder gaatquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:23 schreef bitterbal het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa feest.![]()
Gefeliciteerd HRTYS
[ afbeelding ]
ik weet niet wat er nog komtquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:23 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerd HRTYS
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:23 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerd HRTYS
[ afbeelding ]
ik zou willen dat dat irritante grietje een pompert op d'r porem krijgtquote:
Nee vandaag, zit nu in de trein. Met m’n kwaneelbroodjes. Weer even goede punten scoren bij m’n baas hequote:Op woensdag 27 mei 2020 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was het leuk op kantoor? Dat was toch gisteren?
quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik snapte niet waarom het niet lukte jou te mentionen maar ik bleef volharden in @:Boedapestenaar....
oeh lwekkerquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee vandaag, zit nu in de trein. Met m’n kwaneelbroodjes. Weer even goede punten scoren bij m’n baas he
quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik snapte niet waarom het niet lukte jou te mentionen maar ik bleef volharden in @:Boedapestenaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |