Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen, truste allemaalquote:
Waar ben ik nooooouuu weer belandquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen, truste allemaal![]()
![]()
En het is nog licht!quote:
nou, welterusten dan maar iddquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
En het is nog licht!
Maar truste dan maar...
Ik zou wel wat handiger willen zijn op het gebied van klussenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht dat moemoe een vrouw van de wereld was
Ik ben wel handig. Maar heb er vaak geen zin inquote:Op woensdag 27 mei 2020 06:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zou het wel wat handiger willen zijn op het gebied van klussen.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag! @:LTVDK
🥳🍾🎁🎂💐
Was het leuk op kantoor? Dat was toch gisteren?quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:52 schreef kwiwi het volgende:
Gefeliciteerd LTVDK!
Vanavond dorps bbq op het plein om het te vieren?
ik snapte niet waarom het niet lukte jou te mentionen maar ik bleef volharden in @Boedapestenaar....quote:
jammer dat dat gifje niet verder gaatquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:23 schreef bitterbal het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa feest.![]()
Gefeliciteerd HRTYS
[ afbeelding ]
ik weet niet wat er nog komtquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:23 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerd HRTYS
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:23 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerd HRTYS
[ afbeelding ]
ik zou willen dat dat irritante grietje een pompert op d'r porem krijgtquote:
Nee vandaag, zit nu in de trein. Met m’n kwaneelbroodjes. Weer even goede punten scoren bij m’n baas hequote:Op woensdag 27 mei 2020 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was het leuk op kantoor? Dat was toch gisteren?
quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik snapte niet waarom het niet lukte jou te mentionen maar ik bleef volharden in @:Boedapestenaar....
oeh lwekkerquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee vandaag, zit nu in de trein. Met m’n kwaneelbroodjes. Weer even goede punten scoren bij m’n baas he
quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik snapte niet waarom het niet lukte jou te mentionen maar ik bleef volharden in @:Boedapestenaar....
O ja, die coronadagen gaan allemaal op elkaar lijkenquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee vandaag, zit nu in de trein. Met m’n kwaneelbroodjes. Weer even goede punten scoren bij m’n baas he
mag niet he, kinderen slaanquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou willen dat dat irritante grietje een pompert op d'r porem krijgt
Zal straks het recept even posten als ik weer thuis ben. Als ik het vergeet dan herinner me er even aanquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Kaneelbroodjeszelf gemaakt? Hoe? Vertel het mij!
quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:33 schreef kwiwi het volgende:
Oeh gisteren m’n nieuwe salaris voor het eerst gestortHad begin Feb om een flinke verhoging gevraagd, en eind Feb getekend. Wat een bizar goede timing achteraf, was er een week later nooit meer doorgekomen
Nou de CEO had me tussen neus en lippen door even verteld dat ik onderbetaald werdquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor ze bij ons al lachen als je om zoiets vraagt
en niemand de blauwe plekken achteraf zietquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
🥳🍾🎁🎂💐
quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:32 schreef FranticDJ het volgende:
Dat je nog maar veel Gegbruineerrde gerbils mag eten.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:33 schreef UitStraling het volgende:
LTVDK jarig?
Duizend perfect gefrituurde bitterballen voor LTVDK
quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:44 schreef Lospedrosa het volgende:
🥳🍾🎁🎂💐
quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja van harte @:ltvdk!![]()
Dat je nog vele jaren je hoofd erbij mag houden en zo
quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:52 schreef kwiwi het volgende:
Gefeliciteerd LTVDK!
Vanavond dorps bbq op het plein om het te vieren?
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:58 schreef Koen66 het volgende:
gefeliciteerd @:ltvdk![]()
![]()
En goedemorgen allemaal
quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:23 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerd HRTYS
[ afbeelding ]
Merci!quote:
Mijn manager zei dat vorig jaar ook tegen mij. Maar alsnog maak je hooguit stapjes van 1,75% omdat het “beloningssysteem niet anders toelaat”quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou de CEO had me tussen neus en lippen door even verteld dat ik onderbetaald werdDus als ze hadden gelachen bij de vraag was ik per direct opgestapt. Ben ik alsnog van plan, maar even kijken hoe andere bedrijven hier uit gaan komen.
Bij ons sta je op het verkeerde briefje als je niet constant achter je salarisverhoging aan jaagt, wordt gezien als een zwakte, als je al niet voor je eigen centen op kunt komen dan schort er een heleboel aan je karakter en ambitie om het te redden in de snelle harde wereld.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor ze bij ons al lachen als je om zoiets vraagt
Bij ons doen ze daar helemaal niet aan. Zelfs als je een hogere functie krijgt kun je maximaal 10% salarisverhoging krijgen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons sta je op het verkeerde briefje als je niet constant achter je salarisverhoging aan jaagt, wordt gezien als een zwakte, als je al niet voor je eigen centen op kunt komen dan schort er een heleboel aan je karakter en ambitie om het te redden in de snelle harde wereld.
Is wel eens lastig voor de meer introverte werknemers.
Nou ja 10 procent per jaar is vrij forsquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons doen ze daar helemaal niet aan. Zelfs als je een hogere functie krijgt kun je maximaal 10% salarisverhoging krijgen.
Wat een kut beloningssysteem.. En zeker niet in lijn met de markt in NL, maar goed dat weten ze zelf ook. Moet ik even een nieuwe komen ontwerpen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn manager zei dat vorig jaar ook tegen mij. Maar alsnog maak je hooguit stapjes van 1,75% omdat het “beloningssysteem niet anders toelaat”
En de komende tijd hoef je er sowieso niet over te beginnen.
Bij ons is het compleet random volgens mijquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons doen ze daar helemaal niet aan. Zelfs als je een hogere functie krijgt kun je maximaal 10% salarisverhoging krijgen.
Ik had afgelopen jaar +20%quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij ons is het compleet random volgens mijMaar goed daardoor wel +15% gekregen
he, daar istie.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Merci!
Nicequote:Op woensdag 27 mei 2020 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had afgelopen jaar +20%
Daarvoor moest ik wel mijn reiskostenvergoeding en pensioenopbouw opgeven
zo is je vlaai extra versquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:43 schreef LTVDK het volgende:
Moet je soms een matig gevoel voor timing hebben om bezorger te worden in het algemeen ofzo. Nu ook weer met de AH, normaal ben ik er gewoon bijtijds uit en zit ik de halve dag te wachten tot ze er eindelijk eens zijn en nu wordt je om 8 uur wakker gebeld omdat 'de bezorger zegt dat er niet wordt opengedaan'
Dat ligt er maar net aan. Als jij een modaal salaris hebt en je maakt de stap naar een managementfunctie valt dat echt vies tegen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja 10 procent per jaar is vrij fors
quote:
Graciasquote:
Ja dan lossen ze dat maar tijdelijk voor een jaartje op met bonussen en andere foefjesquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan. Als jij een modaal salaris hebt en je maakt de stap naar een managementfunctie valt dat echt vies tegen.
Ja, we staan er echt om bekend dat je niet lekker door kunt groeien. Maar goed, crisis uitzingen en dan wil ik weg.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een kut beloningssysteem.. En zeker niet in lijn met de markt in NL, maar goed dat weten ze zelf ook. Moet ik even een nieuwe komen ontwerpen?
quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan lossen ze dat maar tijdelijk voor een jaartje op met bonussen en andere foefjes
Niet zo heel spannend, vanavond beetje borrelen en eten met de ouders en dat is het wel zo'n beetjequote:Op woensdag 27 mei 2020 08:50 schreef kwiwi het volgende:
Wat zijn de verjaardagsplannen @:jarigejob ?
Junimoorden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
wat een feest he dat bouterse gaat verliezen. Benieuwd hoe dta verloopt
Staatsgreepje? Hebben we eerder gezienquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
wat een feest he dat bouterse gaat verliezen. Benieuwd hoe dta verloopt
Beetje het effect van geef een chimpansee een stok en hij zal je blijven proberen te slaan ook al zaag je zijn benen en knip je zijn piemel eraf.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
denk niet dat die zonder tegenstribbelen verliest
dacht precies het zelfdequote:Op woensdag 27 mei 2020 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje het effect van geef een chimpansee een stok en hij zal je blijven proberen te slaan ook al zaag je zijn benen en knip je zijn piemel eraf.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje het effect van geef een chimpansee een stok en hij zal je blijven proberen te slaan ook al zaag je zijn benen en knip je zijn piemel eraf.
Als er nooit meer een morgen zou zijn?quote:
echt precies hetzelfde??quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt precies hetzelfde??
want ik vind dit vrij luguber...
Ik zou wel een sociale dictator zijn en goede mensen om me heen verzamelen die deugen maar ja wel een dictator, democratie is me te eng met de gemiddelde mentale toestand van de mens, misschien dat we over 1000 jaar aan democratie toe zijnquote:
Meteen kutnummer in mijn hoofd.quote:
van US verwacht ik dit soort uitspraken, maar niet van iemand die vrij in de maatschappij mag rondlopenquote:
quote:
vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van US verwacht ik dit soort uitspraken, maar niet van iemand die vrij in de maatschappij mag rondlopen
Eehm ze loopt hier dagelijks te roepen hoe ze hoofden er af wil hakken en die op een stok prikken ...quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van US verwacht ik dit soort uitspraken, maar niet van iemand die vrij in de maatschappij mag rondlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |