quote:
Graciasquote:
Ja dan lossen ze dat maar tijdelijk voor een jaartje op met bonussen en andere foefjesquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan. Als jij een modaal salaris hebt en je maakt de stap naar een managementfunctie valt dat echt vies tegen.
Ja, we staan er echt om bekend dat je niet lekker door kunt groeien. Maar goed, crisis uitzingen en dan wil ik weg.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een kut beloningssysteem.. En zeker niet in lijn met de markt in NL, maar goed dat weten ze zelf ook. Moet ik even een nieuwe komen ontwerpen?
quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan lossen ze dat maar tijdelijk voor een jaartje op met bonussen en andere foefjes
Niet zo heel spannend, vanavond beetje borrelen en eten met de ouders en dat is het wel zo'n beetjequote:Op woensdag 27 mei 2020 08:50 schreef kwiwi het volgende:
Wat zijn de verjaardagsplannen @:jarigejob ?
Junimoorden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
wat een feest he dat bouterse gaat verliezen. Benieuwd hoe dta verloopt
Staatsgreepje? Hebben we eerder gezienquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
wat een feest he dat bouterse gaat verliezen. Benieuwd hoe dta verloopt
Beetje het effect van geef een chimpansee een stok en hij zal je blijven proberen te slaan ook al zaag je zijn benen en knip je zijn piemel eraf.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
denk niet dat die zonder tegenstribbelen verliest
dacht precies het zelfdequote:Op woensdag 27 mei 2020 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje het effect van geef een chimpansee een stok en hij zal je blijven proberen te slaan ook al zaag je zijn benen en knip je zijn piemel eraf.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje het effect van geef een chimpansee een stok en hij zal je blijven proberen te slaan ook al zaag je zijn benen en knip je zijn piemel eraf.
Als er nooit meer een morgen zou zijn?quote:
echt precies hetzelfde??quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt precies hetzelfde??
want ik vind dit vrij luguber...
Ik zou wel een sociale dictator zijn en goede mensen om me heen verzamelen die deugen maar ja wel een dictator, democratie is me te eng met de gemiddelde mentale toestand van de mens, misschien dat we over 1000 jaar aan democratie toe zijnquote:
Meteen kutnummer in mijn hoofd.quote:
van US verwacht ik dit soort uitspraken, maar niet van iemand die vrij in de maatschappij mag rondlopenquote:
quote:
vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van US verwacht ik dit soort uitspraken, maar niet van iemand die vrij in de maatschappij mag rondlopen
Eehm ze loopt hier dagelijks te roepen hoe ze hoofden er af wil hakken en die op een stok prikken ...quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van US verwacht ik dit soort uitspraken, maar niet van iemand die vrij in de maatschappij mag rondlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |