SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Same shit, different day
SC hopper present
Verdikkie mijn grapje kwam niet overquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik kan moeilijk in mijn uppie zitten te lullen en Koen is weg, dus...
Ja, en dan heb je duidelijk niet teruggelezen vandaagquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb jij een topic geopend?
[ afbeelding ]
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen, truste allemaalquote:
droom zachtquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen, truste allemaal![]()
![]()
En mij naar een verre uithoek van Fok meegetrokkenquote:
Oh ja ik zie hem nu ookquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Verdikkie mijn grapje kwam niet over
Jaweeeeeel, maar die was recent gestartquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je duidelijk niet teruggelezen vandaag
Trusten!quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen, truste allemaal![]()
![]()
KSC een uithoek noemenquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En mij naar een verre uithoek van Fok meegetrokkenJe gaat lekker
Hindernissen gooienquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:38 schreef skysherrif het volgende:
Vanaf morgen zijn mijn huisgenoten weer thuis. Ik mis ze toch stiekem niet
Ik had er nog nooit van gehoordquote:
Wat is de KSC?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:40 schreef Koen66 het volgende:
KSC is al 10 jaar mijn thuis SC in goede en slechte tijden, soms heeft de topposter maar 20 posts per dag, momenteel gaat het soms harder dan hier zelfs
Nee die eer gaat zelfs voor mij te ver. Het is de Koffie Slow chatquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord![]()
Staat het voor Koen's Slow Chat?
oh daar heb ik 1x een dag gepostquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee die eer gaat zelfs voor mij te ver. Het is de Koffie Slow chat
Volgens mij heb jij er toch ook wel eens een verdwaald post gezet?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is de KSC?
En dat kan echt niet, stelletje luilakken hier
Nee ik moet slapenquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:42 schreef skysherrif het volgende:
ik ga gelijk een kopje zetten, nog meer liefhebbers???
Wekker zal hier niet veel later gaan. Maar dan van de bouwvakker die hier al 2 weken om 07:30 beginnen. Vandaag stuiterde ik letterlijk uit mijn bed door een drilboor aan de andere kant van de muur.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee ik moet slapen
Wekker gaat weer om 6:00/6;30
Fijn zo'n thuis hebben op Fokquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:40 schreef Koen66 het volgende:
KSC is al 10 jaar mijn thuis SC in goede en slechte tijden, soms heeft de topposter maar 20 posts per dag, momenteel gaat het soms harder dan hier zelfs
Jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
En @:Koen66 psssst je zou toch gaan slapen?![]()
Neeee ze moeten niet eens tot de voordeur kunnen komen!quote:
Koffie nog wel!quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee die eer gaat zelfs voor mij te ver. Het is de Koffie Slow chat
quote:
Bijna exact gelijk ookquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij er toch ook wel eens een verdwaald post gezet?
Zet er maar eentje klaar voor morgenochtend!quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:42 schreef skysherrif het volgende:
ik ga gelijk een kopje zetten, nog meer liefhebbers???
Goede smoes om huisgenoten langer buiten te houdenquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wekker zal hier niet veel later gaan. Maar dan van de bouwvakker die hier al 2 weken om 07:30 beginnen. Vandaag stuiterde ik letterlijk uit mijn bed door een drilboor aan de andere kant van de muur.![]()
Dat was een dikke 11000 topics geleden de reden tot starten, zijn er zat daar die geen koffie lustenquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koffie nog wel!En een hele Slowchat ervoor. Wauw
Zet het neer bij de lekkernij van straniquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zet er maar eentje klaar voor morgenochtend!
Trusten!quote:
En zijn jullie al een beetje succesvol in het bekeren?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat was een dikke 11000 topics geleden de reden tot starten, zijn er zat daar die geen koffie lusten
Jay, voor mij ookquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zet er maar eentje klaar voor morgenochtend!
hahaha de doerakquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jay, voor mij ook
Nu echt laatste post, doeiiiiii
maar komt goedquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jay, voor mij ook
Strani heeft helemaal niks lekkers achtergelatenquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zet het neer bij de lekkernij van strani
Die ik niet mag hebben
Oké even testen of je nog gaat reageren...quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jay, voor mij ook
Vanochtend had hij pannenkoeken !quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Strani heeft helemaal niks lekkers achtergelatenDie etterbak wil er onderuit komen
Hier in de SC bedoel ik! Ik dacht dat jij altijd alles teruglasquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaweeeeeel, maar die was recent gestart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |