SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Same shit, different day
SC hopper present
Verdikkie mijn grapje kwam niet overquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik kan moeilijk in mijn uppie zitten te lullen en Koen is weg, dus...
Ja, en dan heb je duidelijk niet teruggelezen vandaagquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb jij een topic geopend?
[ afbeelding ]
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen, truste allemaalquote:
droom zachtquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen, truste allemaal![]()
![]()
En mij naar een verre uithoek van Fok meegetrokkenquote:
Oh ja ik zie hem nu ookquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Verdikkie mijn grapje kwam niet over
Jaweeeeeel, maar die was recent gestartquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je duidelijk niet teruggelezen vandaag
Trusten!quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen, truste allemaal![]()
![]()
KSC een uithoek noemenquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En mij naar een verre uithoek van Fok meegetrokkenJe gaat lekker
Hindernissen gooienquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:38 schreef skysherrif het volgende:
Vanaf morgen zijn mijn huisgenoten weer thuis. Ik mis ze toch stiekem niet
Ik had er nog nooit van gehoordquote:
Wat is de KSC?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:40 schreef Koen66 het volgende:
KSC is al 10 jaar mijn thuis SC in goede en slechte tijden, soms heeft de topposter maar 20 posts per dag, momenteel gaat het soms harder dan hier zelfs
Nee die eer gaat zelfs voor mij te ver. Het is de Koffie Slow chatquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord![]()
Staat het voor Koen's Slow Chat?
oh daar heb ik 1x een dag gepostquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee die eer gaat zelfs voor mij te ver. Het is de Koffie Slow chat
Volgens mij heb jij er toch ook wel eens een verdwaald post gezet?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is de KSC?
En dat kan echt niet, stelletje luilakken hier
Nee ik moet slapenquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:42 schreef skysherrif het volgende:
ik ga gelijk een kopje zetten, nog meer liefhebbers???
Wekker zal hier niet veel later gaan. Maar dan van de bouwvakker die hier al 2 weken om 07:30 beginnen. Vandaag stuiterde ik letterlijk uit mijn bed door een drilboor aan de andere kant van de muur.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee ik moet slapen
Wekker gaat weer om 6:00/6;30
Fijn zo'n thuis hebben op Fokquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:40 schreef Koen66 het volgende:
KSC is al 10 jaar mijn thuis SC in goede en slechte tijden, soms heeft de topposter maar 20 posts per dag, momenteel gaat het soms harder dan hier zelfs
Jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
En @:Koen66 psssst je zou toch gaan slapen?![]()
Neeee ze moeten niet eens tot de voordeur kunnen komen!quote:
Koffie nog wel!quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee die eer gaat zelfs voor mij te ver. Het is de Koffie Slow chat
quote:
Bijna exact gelijk ookquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij er toch ook wel eens een verdwaald post gezet?
Zet er maar eentje klaar voor morgenochtend!quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:42 schreef skysherrif het volgende:
ik ga gelijk een kopje zetten, nog meer liefhebbers???
Goede smoes om huisgenoten langer buiten te houdenquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wekker zal hier niet veel later gaan. Maar dan van de bouwvakker die hier al 2 weken om 07:30 beginnen. Vandaag stuiterde ik letterlijk uit mijn bed door een drilboor aan de andere kant van de muur.![]()
Dat was een dikke 11000 topics geleden de reden tot starten, zijn er zat daar die geen koffie lustenquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koffie nog wel!En een hele Slowchat ervoor. Wauw
Zet het neer bij de lekkernij van straniquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zet er maar eentje klaar voor morgenochtend!
Trusten!quote:
En zijn jullie al een beetje succesvol in het bekeren?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat was een dikke 11000 topics geleden de reden tot starten, zijn er zat daar die geen koffie lusten
Jay, voor mij ookquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zet er maar eentje klaar voor morgenochtend!
hahaha de doerakquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jay, voor mij ook
Nu echt laatste post, doeiiiiii
maar komt goedquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jay, voor mij ook
Strani heeft helemaal niks lekkers achtergelatenquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zet het neer bij de lekkernij van strani
Die ik niet mag hebben
Oké even testen of je nog gaat reageren...quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jay, voor mij ook
Vanochtend had hij pannenkoeken !quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Strani heeft helemaal niks lekkers achtergelatenDie etterbak wil er onderuit komen
Hier in de SC bedoel ik! Ik dacht dat jij altijd alles teruglasquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaweeeeeel, maar die was recent gestart
Random video's kunnen prima vermaak bezorgen hoor!quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:50 schreef skysherrif het volgende:
Typisch zo'n nacht waar ik nog wel beetje zin heb om een film te kijken, beetje zin om te gamen en beetje motivatie om nog iets aan de studie te doen. Maar niets dat er uitspringt en ik dus eindig met 2 uur lang random videos op youtube kijken en dan maar naar bed
Ja maar nu nietquote:
Ik ben er nog, maar op deze manier denk ik niet dat ik iets ga achterlaten hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Strani heeft helemaal niks lekkers achtergelatenDie etterbak wil er onderuit komen
I told you; etterbakquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:52 schreef skysherrif het volgende:
EN NIEMAND DIE MIJN V V V VIER OP EEN RIJ NU GAAT STELEN
Ik heb zeer zeker teruggelezen! Dan moet ik dus echt posts niet doorkrijgen hierquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier in de SC bedoel ik! Ik dacht dat jij altijd alles teruglas
PAK HEMquote:
Ja maar hallooooooo de kans is behoorlijk klein dat ik de lekkernij ga krijgen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben er nog, maar op deze manier denk ik niet dat ik iets ga achterlaten hoor
even mijn koffie pakken en inschenken en als die @Strani er dan nog eens gaat hij wat beleven!quote:
Oh spannend!! Kom maar op!quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
even mijn koffie pakken en inschenken en als die @:strani er dan nog eens gaat hij wat beleven!
Da's waar, en ik kan de arme ochtendmensen ook niet de dupe laten worden natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar hallooooooo de kans is behoorlijk klein dat ik de lekkernij ga krijgen hoor
Geen koffie aanbieden, daar doe je Strani alleen maar een plezier mee!quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
even mijn koffie pakken en inschenken en als die @:strani er dan nog eens gaat hij wat beleven!
Ja precies!quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar, en ik kan de arme ochtendmensen ook niet de dupe laten worden natuurlijk.
Hij noemt kuilen nog heuvelsquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij gelooft toch toevallig niet in de mythe die heuvels heten?
Volgens mij is hij meteen opzoek gegaan met zijn camera voor bewijs.quote:
Tja, geloof je in stenen, of in de lucht?quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij gelooft toch toevallig niet in de mythe die heuvels heten?
Ik geloof maar in 1 ding en dat is de onafhankelijkheid van Cataloniaquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, geloof je in stenen, of in de lucht?
Stenen, met daarboven lucht. En die stenen zijn vooral vlak. Tenzij het bergen zijnquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, geloof je in stenen, of in de lucht?
quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik geloof maar in 1 ding en dat is de onafhankelijkheid van Catalonia
In tegenstelling tot stenen en lucht kunnen de Catalanen inderdaad wel wat geloof gebruikenquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik geloof maar in 1 ding en dat is de onafhankelijkheid van Catalonia
Help ze eens op weg dan!quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:22 schreef Strani het volgende:
[..]
In tegenstelling tot stenen en lucht kunnen de Catalanen inderdaad wel wat geloof gebruiken
Is dit een Daveje of snap ik de grap niet?quote:
Dat wordt eruit geramd door de ijzeren vuist van madridquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:22 schreef Strani het volgende:
[..]
In tegenstelling tot stenen en lucht kunnen de Catalanen inderdaad wel wat geloof gebruiken
quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is dit een Daveje of snap ik de grap niet?
Ja maar dat is gewoon het volkslied van Catalonië, ook van de Catalanen die geen onafhankelijkheid willenquote:
Binnenkort een mooie grens tussen het klei van Franco en het onafhankelijke Catalonie!quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:25 schreef Strani het volgende:
[..]Nee hier was niks dubbelzinnigs aan. Die jongen kent z'n grenzen gewoon niet.
Je begeeft je op levensgevaarlijk terrein inderdaad.quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:27 schreef skysherrif het volgende:
Oke ik hou wel op ik heb eigenlijk geen idee waarom ik dit ter discussie bracht
Spannend, kom maar opquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Je begeeft je op levensgevaarlijk terrein inderdaad.
Ah, letterlijk en figuurlijk zeker he?quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:25 schreef Strani het volgende:
[..]Nee hier was niks dubbelzinnigs aan. Die jongen kent z'n grenzen gewoon niet.
Jij durftquote:
Try mequote:Op woensdag 27 mei 2020 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zou huilend en trillend de SC uitlopen, laten we daar maar niet aan beginnen
Oh ik heb wel zin hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zou huilend en trillend de SC uitlopen, laten we daar maar niet aan beginnen
Ah ja Greda, vervelend mens is datquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:33 schreef skysherrif het volgende:
@:strani
Wat dacht je van een pact, volgens mij hebben we een common enemy
Die onruststookster
Oh ik heb geen idee waar dat gifje vandaan komt, alleen maar dat het een running gag is hier in de SC voor als iets uit de hand looptquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oeh dat is een goeie een rewatch van community
Ik ken hem alleen als "de pizzameneer" en dan weet iedereen hier over wie ik het hebquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik heb geen idee waar dat gifje vandaan komt, alleen maar dat het een running gag is hier in de SC voor als iets uit de hand loopt
Community! Die serie is geweldig. Staat ook op netflixquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik heb geen idee waar dat gifje vandaan komt, alleen maar dat het een running gag is hier in de SC voor als iets uit de hand loopt
quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:34 schreef skysherrif het volgende:
hoi strani waarmee krijgen we jobi op de kast?
Ja dat is niet slim hequote:
+1 tip toevoegen aan 2423 Netflixseries die ik nog moet kijken, je wordt bedanktquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Community! Die serie is geweldig. Staat ook op netflix
Nou vooruit, ik heb wel een voorstel om een compromis te sluiten.quote:
Eigenlijk boeit het me niet zo heel veelquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik heb wel een voorstel om een compromis te sluiten.
Kijk, de Catalaanse separatisten willen vooral van Spanje af omdat ze vinden dat Spanje de dienst uitmaakt en omdat ze geen zin hebben om geld te delen met arme Spaanse regio's. Prima.
Catalonië bestaat uit vier provincies. Girona en Lleida zijn de provincies waarin een meerderheid onafhankelijkheid wil. Laat die twee dan onafhankelijk worden zónder de provincies Barcelona en Tarragona, waar de meerderheid géén onafhankelijkheid wil. Toevallig zit het meeste geld ook in die laatste twee provincies, vooral in Barcelona natuurlijk, maar dat moet voor LLeida en Girona geen probleem zijn want het gaat om het principe van zelfbeschikking.
Deal?
Welke staan er het hoogst op?quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
+1 tip toevoegen aan 2423 Netflixseries die ik nog moet kijken, je wordt bedankt
Heb ik inspraak?quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:36 schreef Strani het volgende:
Nou dit is dan vast een pact voor de Catalaanse kwestie en voor Jobi verzinnen we ook wel wat
Nee maar je hebt je nou in de hele ellende gemengd dus nou moet je de deal sluiten ook!quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit het me niet zo heel veel
Geen idee, ben niet zo van het rangschikkenquote:
Natuurlijk nietquote:
Ik snapte hem al nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:39 schreef skysherrif het volgende:
oh volgens mij nu dus gehad dat ik een dm over iemand naar diegene stuurde
We delen Barcelona op?quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar je hebt je nou in de hele ellende gemengd dus nou moet je de deal sluiten ook!
Nee hoor die over dat Jobi er zo leuk uitziet kwam gewoon bij mij terecht.quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:39 schreef skysherrif het volgende:
oh volgens mij nu dus gehad dat ik een dm over iemand naar diegene stuurde
Vlakte he?quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Goh, maar wat irriteert jou nou echt... Je houdt je in de SC over de meeste dingen redelijk op de vlakte
Ja daar had ik nog een 2e keer voor gekeken om er zeker van te zijnquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor die over dat Jobi er zo leuk uitziet kwam gewoon bij mij terecht.
Komop jij moet toch wel iets kunnen bedenkenquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Goh, maar wat irriteert jou nou echt... Je houdt je in de SC over de meeste dingen redelijk op de vlakte
Niks aan joh, die hele stad. Valencia is veel leuker en minder toeristischquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wil wel een deel van Barcelona. Heb ik gelijk een vakantieoord voor mezelf
Ja maar daar woon jijquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks aan joh, die hele stad. Valencia is veel leuker en minder toeristisch
Dat is het nou juist, ze is altijd nogal neutraal hier!quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Komop jij moet toch wel iets kunnen bedenken
Succes met zoekenquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja da's te makkelijk... Ik vind wel iets, vast wel!
@aiobhin waarmee krijgen we jou nou echt op de kast vertel eensquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, ze is altijd nogal neutraal hier!
Kijk maar uit, met de informatie die ik nu heb zou ik jouw huisadres al terug kunnen brengen tot een select aantal.quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Succes met zoekenEen beetje jouw zoek-skills kennende kan het nog wel even duren
Ook goed. Maar dan moet jij wel mede-financierenquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks aan joh, die hele stad. Valencia is veel leuker en minder toeristisch
Maar ook wat dronken misbehavende Britten die ik op hem af kan sturen als hij vervelend doet. Ik heb in Engeland gewoond, dus ik heb al een soort-van band met zequote:
En ik post nog wel zoveeeeeeeeelquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, ze is altijd nogal neutraal hier!
quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ook wat dronken misbehavende Britten die ik op hem af kan sturen als hij vervelend doet. Ik heb in Engeland gewoond, dus ik heb al een soort-van band met ze
Nou, prachtigquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:46 schreef Strani het volgende:
Ohhh ik heb wat gevonden @:Skysherrif, we kunnen zeggen dat ze niks van Engeland afweet
Riskant, maar zéér effectief!
En gewoon waar, wat weet zij daar nou vanquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:46 schreef Strani het volgende:
Ohhh ik heb wat gevonden @:Skysherrif, we kunnen zeggen dat ze niks van Engeland afweet
Als je zegt dat er een spin over de vloer loopt. Dan kruip ik op elke kast die aanwezig isquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
@:aiobhin waarmee krijgen we jou nou echt op de kast vertel eens
quote:
Ja, is amper een week op vakantie geweest daar en noemt zichzelf een expertquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En gewoon waar, wat weet zij daar nou van![]()
![]()
Ja maar dan kruip ik op een nog hogere kast dusjaaaaaaquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je zegt dat er een spin over de vloer loopt. Dan kruip ik op elke kast die aanwezig is
Wie zegt dat ik niet gewoon glashard gelogen heb?quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk maar uit, met de informatie die ik nu heb zou ik jouw huisadres al terug kunnen brengen tot een select aantal.
Oh ik hoor vaker Aoili eigenlijkquote:
Soms sta ik best versteld over die Engelsen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:46 schreef Strani het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms sta ik best versteld over die Engelsen hoorAls je mijn reisverslag van 2018 nog weet
Zo rond de 52 procent scumquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:49 schreef Strani het volgende:
[..]Nou om er wel serieus op in te gaan, ik heb momenteel zeer gemengde gevoelens over ze. Ik ken een hoop leuke Engelsen via werk, maar ik ken er toch ook wel bovengemiddeld veel die pure scum zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo rond de 52 procent scumHaha, prima afspiegeling inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan voor een inburgeringscursus slagen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En gewoon waar, wat weet zij daar nou van![]()
![]()
quote:
Zie je! Al bijna op de kastquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan voor een inburgeringscursus slagen hoor
quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, is amper een week op vakantie geweest daar en noemt zichzelf een expert
Van mij mag je hoor. Haalt @Strani die spin gewoon wegquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja maar dan kruip ik op een nog hogere kast dusjaaaaaa
Ik andersom. Tot 2017 nooit in Engeland geweest en sindsdien 5 keer in Londen, altijd voor werk. Tijdens het WK 2018 was ik er zelfs twee keerquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:52 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben 2 keer in engeland geweest. 1x in wales en 1x in cambridge (beide keren met school)
Nog nooit in london tho
Nee hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:47 schreef Strani het volgende:
Weten dat ze mijn post over Engeland bijna gaat lezen is als wachten op een tsunami na een aardbeving.
Zat je niet per ongeluk in de Boat Race?quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:52 schreef skysherrif het volgende:
In cambridge weet ik nog vooral dat ik doodsbang dat die gondel waarin we zaten omsloeg en ik had net een nieuw mobieltje gekocht
Durft hij datquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor. Haalt @:Strani die spin gewoon weg
Oh maar die ken ik ookquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:49 schreef Strani het volgende:
[..]Nou om er wel serieus op in te gaan, ik heb momenteel zeer gemengde gevoelens over ze. Ik ken een hoop leuke Engelsen via werk, maar ik ken er toch ook wel bovengemiddeld veel die pure scum zijn.
Nouuuu ik zie de irritatie al oplopen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hoorIk reageer gewoon met common sense
De titel zei me niets, maar toen ik hem aanklikte herkende ik hem wel!quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:50 schreef Strani het volgende:
Ken je deze trouwens wel, @:Aoibhin, omdat je die andere niet kende?
Ah okayquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De titel zei me niets, maar toen ik hem aanklikte herkende ik hem wel!
Ik hoop voor je dat je niet in Wales hebt gezegd dat je in Engeland wasquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:52 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben 2 keer in engeland geweest. 1x in wales en 1x in cambridge (beide keren met school)
Nog nooit in london tho
Wat weet jij daar nou vanquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet in Wales hebt gezegd dat je in Engeland was
quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:52 schreef skysherrif het volgende:
In cambridge weet ik nog vooral dat ik doodsbang dat die gondel waarin we zaten omsloeg en ik had net een nieuw mobieltje gekocht
Eensquote:
Mja de échte kenners gaan toch meer voor het noorden natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
EensIn 2010 geweest. Alleen in het Zuiden trouwens
DRIE FUCKING JAAAAAARquote:
Boat Racequote:Op woensdag 27 mei 2020 01:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Zat je niet per ongeluk in de Boat Race?
Hij had even terug (niet lang geleden) nog een heel stoer betoog dat hij spinnen altijd netjes in een glas vangt en ze dan van zoveel-hoog naar beneden uit het raam pleurtquote:
quote:
Wat is datquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Zat je niet per ongeluk in de Boat Race?
Ze zijn nogal nationalistischquote:
Dat is wel stoerquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij had even terug (niet lang geleden) nog een heel stoer betoog dat hij spinnen altijd netjes in een glas vangt en ze dan van zoveel-hoog naar beneden uit het raam pleurt
Klinkt wel tof!quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:56 schreef skysherrif het volgende:
Haha nee, geen idee, zo gevoelig ja?
Was wel tof, we waren daar met de eerste klas (deed TTO dus gingen in principe elk jaar naar engeland alleen derde jaar werd het ineens finland?) en daar gingen we een weekje survivallen in wales en meelopen op een kostschool daar waar ze nog verplicht in uniform moesten.
Kenners zijn overrated. Het gaat om de mensen die het snappen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja de échte kenners gaan toch meer voor het noorden natuurlijk.
Nee hoor, ik ben gewoon duidelijkquote:
Een race met botenquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Wat is dat
(inb4 een race met boten)
quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is wel stoer
Ik durf ze niet eens op te zuigen
Strani is ook al afgetaaidquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Strani zal er dus wel niets mee hebben.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Victory is ours!!!
Dat betekent 'de overwinning behoort ons toe', @:Aoibhin
Ohhh dat is wel leuk! Stiekem is zo een beetje traditie best wel mooi dat dat er nog is.quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt wel tof!![]()
Ik ben ook nog echt in uniform gekleed geweest voor het behalen van mijn bachelor. Met zo'n toga en een kwasthoedjeSowieso zie je ook onder schoolkinderen daar ook dat veel verplicht in uniform lopen.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Victory is ours!!!
Dat betekent 'de overwinning behoort ons toe', @:Aoibhin
Nee Strani was een kerstliedje aan het kijken door een Noors dameskoor welke hij een keer live in actie heeft gezien voor een ABBA-show.quote:
Ja ik ga het niet ontkennen als het op spinnen aankomt ben ik echt een watjequote:Op woensdag 27 mei 2020 02:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Watje. Dat durf ik zelfs.
Ook alleen maar omdat ik wel moest toen ik in mijn uppie woonde
Ik zie zóveel mogelijkheden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Schattig dat jullie hier zo'n lolletje aan beleven
I kdoe mijn ogen dicht tot ik hem niet meer zie en dan is hij gewoon weg. WEG!quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Watje. Dat durf ik zelfs.
Ook alleen maar omdat ik wel moest toen ik in mijn uppie woonde
Is dat niet de varsity of zeg ik nu iets heel geksquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:03 schreef Strani het volgende:
En The Boat Race is de jaarlijkse race tussen de roeiers van Oxford en Cambridge op de Thames, @:skysherrif
De term bestaat daar ook in die zin, maar ik geloof dat de term in de VS groter is eerlijk gezegd. Maar ik kan er naast zitten hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:05 schreef skysherrif het volgende:
Oh dat is alleen in Nederland, dacht dat wij die term juist hadden gekopieerd vanuit daar
Hahaquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:07 schreef skysherrif het volgende:
Weeet ook nog wel dat ik in Cambridge een chelsea petje had gekocht (sorry jong en onbezonnen) en toen ik terug kwam bij die school was er een tutor die hem afpakte en weggooide
geen idee, maar deze was iig geen fan van chelseaquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:08 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaVan wie zijn ze daar gemiddeld fan dan? Of gewoon sowieso niet zo van voetbal? Ze hebben er wel een club, in Cambridge.
Jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohhh dat is wel leuk! Stiekem is zo een beetje traditie best wel mooi dat dat er nog is.
Nou zeg wat leerzaam zo op het late uur!quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee Strani was een kerstliedje aan het kijken door een Noors dameskoor welke hij een keer live in actie heeft gezien voor een ABBA-show.
Zo leer je nog eens wat over mij!
Ik ook hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik ga het niet ontkennen als het op spinnen aankomt ben ik echt een watje
Ja aan een van die miljoenen hartaanvallen die die beesten me hebben bezorgd had ik net zo goed dood kunnen gaan!quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:03 schreef skysherrif het volgende:
Maar die beesten zijn ook levensgevaarlijk dus het is niet raar of gek ofzo
Och hemelquote:
Ik wil je even wat realiteitszin inpraten, maar doe het toch maar niet, want dan durf je je ogen niet meer dicht te doenquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
I kdoe mijn ogen dicht tot ik hem niet meer zie en dan is hij gewoon weg. WEG!
Zo leuk altijdquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:03 schreef Strani het volgende:
En The Boat Race is de jaarlijkse race tussen de roeiers van Oxford en Cambridge op de Thames, @:skysherrif
Ja toch?quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou zeg wat leerzaam zo op het late uur!
Of juist niet meer openquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil je even wat realiteitszin inpraten, maar doe het toch maar niet, want dan durf je je ogen niet meer dicht te doen
Lijerquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:07 schreef skysherrif het volgende:
Weeet ook nog wel dat ik in Cambridge een chelsea petje had gekocht (sorry jong en onbezonnen) en toen ik terug kwam bij die school was er een tutor die hem afpakte en weggooide
Zou het?quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja toch?
Was wel een topavond hoor, hier in het lokale cultuurhuis. Echt leuk gedaan. Een tijdje later trad Alexander Rybak er ook op (want mijn dorp heeft de op één (Londen) na grootste agglomeratie van Noren buiten Noorwegen), maar dat vonden we op dat moment nog net wat te duur. Hij zal vast nog wel eens terugkomen.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou het?Misschien heeft Alexander wel gehoord van die Noren in jouw kelder. Die is gauw weggevlucht.
Ik ben meer een voorstander van openhouden en weten wat je krijgt, dan dichthouden en voor altijd blijven tobben wat had kunnen gebeuren terwijl je niet keekquote:
Jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Is leuk om naar te kijken jaOok als ze onder water lopen
Ja zeker!quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:16 schreef Strani het volgende:
[..]Zal toch niet!
Lijkt me wel gaaf om 'm een keer in actie te zien
2009. Ja, ik vind 'm ook één van de leukere winnaarsquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:18 schreef skysherrif het volgende:
Alexander Rybak is wel de vroegste herinnering die ik aan een ESF heb![]()
vond het toen wel echt een leuk nummer, dat was 2007 ofzo?
Hier heb ik eigenlijk nog een kopje koffie voor nodig.quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben meer een voorstander van openhouden en weten wat je krijgt, dan dichthouden en voor altijd blijven tobben wat had kunnen gebeuren terwijl je niet keek
quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd wel voor Cambridge eigenlijk
2009, jij amateurquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:18 schreef skysherrif het volgende:
Alexander Rybak is wel de vroegste herinnering die ik aan een ESF heb![]()
vond het toen wel echt een leuk nummer, dat was 2007 ofzo?
Als je straks de drilboor in stuitert heb ik het niet gedaan!quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hier heb ik eigenlijk nog een kopje koffie voor nodig.
Ik kan nu wel schijtlollig doen en vragen MAAR WIE WERD ER 14e in 2006??quote:
Duitsland, met de cactussen op het podiumquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kan nu wel schijtlollig doen en vragen MAAR WIE WERD ER 14e in 2006??
Maar wss weet je dat ook gewoon
Technisch gezien ook Noorwegen volgens mij (of die werd 13e, kan ookquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Duitsland, met de cactussen op het podium
quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Duitsland, met de cactussen op het podium
Gedeelde plaats inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Technisch gezien ook Noorwegen volgens mij (of die werd 13e, kan ook), maar dat is mijn favoriet van de twee, dus die reken ik als nummer 13
Amateurquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:24 schreef Aoibhin het volgende:
Maar niks vragen van 'wie werd 12e in 1987' ofzo, want dat weet ik echt niet
Nou goed onthouden dan!quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gedeelde plaats inderdaad![]()
Ik weet het nog goed.
Oehh dat was dat jaar dus zeker dat Lordi won?quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou goed onthouden dan!![]()
En beide leuke nummers, al was Noorwegen wel met Finland en Bosnië hier favoriet
Tot hoelaat is de bescherming?quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:25 schreef Strani het volgende:
Nou ik laat jullie ESF-duifjes lekker doorkletsen over het ESF-verleden
Tot morgen!!
*Laat een ijssorbet achter voor degene die hier in de ochtend het eerst is
Altijd leuk om nog iets te kunnen leren!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:25 schreef Strani het volgende:
Tot morgen!!
quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oehh dat was dat jaar dus zeker dat Lordi won?
Ook het jaar van mijn uitwisseling in Finland dus.
Hoe heeft dat nummer kunnen winnen
Wie zegt dat hij gaat slapen? Hij zegt alleen 'Tot morgen'quote:
Even luisteren eigenlijk, ik ken het niet zo goed meer.quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik was op een slaapfeestje toen
Vond het een tof nummer juist
Oja vergeten hij moet zijn nachtelijke rondje met 5g verdrijver nog maken rond zijn heuvelquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij gaat slapen? Hij zegt alleen 'Tot morgen'
Heuvel? Breng hem niet op ideeënquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja vergeten hij moet zijn nachtelijke rondje met 5g verdrijver nog maken rond zijn heuvel
sorbet laat ik smeltend staan voor @Strani,quote:Op woensdag 27 mei 2020 03:08 schreef skysherrif het volgende:
Dan sluit ik wel af.
Ik zet alvast koffie klaar voor morgenochtend, naast de sorbet van strani
Was je nu geïnspireerd door mijn ijsrecept van gisteren?quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:25 schreef Strani het volgende:
Tot morgen!!
Dat vind ik nogal wat om in de ochtend op te eten hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Was je nu geïnspireerd door mijn ijsrecept van gisteren?
[ afbeelding ]
Tevens een goedemorgen allen!
quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:13 schreef usagi414 het volgende:
Vanochtend even een wtf momentje gehad. Ik zette de tv aan en viel in een herhaling van de Graham Norton show en daar was iemand behoorlijk goed aan het zingen.
Dacht meteen, het VK zou haar een keer moeten vragen. Was het dus gewoon Lucie Jones met "never give up on you"Het nummer en haar totaal vergeten.
Bohhquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook, en bij de jury's deed het volgens mij nog niet eens zo heel slecht als ik me het kan herinneren. Misschien komt het gewoon omdat de UK uit de EU is gestaptquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Denk ook wel dat er veel meer in die inzending had gezeten met net een wat andere revamp en als ze minder theatraal had gedaan.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, en bij de jury's deed het volgens mij nog niet eens zo heel slecht als ik me het kan herinneren. Misschien komt het gewoon omdat de UK uit de EU is gestapt
quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat iedereen het toen vooral over haar gezichtsuitdrukkingen had.
Je kan er ook met zo'n 4 tot 6 man van eten.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal wat om in de ochtend op te eten hoor.
Nee geen kanshebber voor winst; daar was het liedje dan toch niet bijzonder genoeg voor. Maar ik denk dat er meer televote punten in hadden kunnen zitten.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:03 schreef molloot200 het volgende:
Never Give Up On You was ook geschreven door Emmelie de Forest zie ik net, dat wist ik helemaal nietStaging was ook wel mooi hoor. Had misschien nog wat plaatsen kunnen pakken door niet als 18e in de running order te zijn, maar 23-24-25e. Maar ik heb dit eigenlijk nooit gezien als een kanshebber voor de winst.
Jaaaaaquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:25 schreef Prisha het volgende:
De allerlaatste poffertjes update: ze zijn allemaal op. Alle 75![]()
Ik zag dat ze ook kant en klare pannenkoeken hadden. Misschien die eens proberen. Als het er maar geen 75 zijn
Ze kunnen prima in de pan hoor!quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:29 schreef F1gamer het volgende:
Door jullie krijg ik zin in poffertjes. Alleen heb geen magnetron.
Zal zien of die van de Aldi ook in de pan kunnen. De AH is in mijn buurt dicht vanwege verbouwing en dat gaat 2 weken duren. Dus alleen de Aldi beschikbaar voor een buurt met zo'n 3000 huishoudens.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze kunnen prima in de pan hoor!Doe ik ook altijd met kant en klare poffertjes
quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:37 schreef Arizona het volgende:
Lekker hoor, poffertjes
Aangezien @:strani zovaak zorgt voor het ontbijt, heb ik besloten maar eens voor de lunch hier in het topic te zorgen. Ik heb een berg tosti's gemaakt, tast toe!
Ik denk toch onbewust wel jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeh lekker!quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:37 schreef Arizona het volgende:
Lekker hoor, poffertjes
Aangezien @:strani zovaak zorgt voor het ontbijt, heb ik besloten maar eens voor de lunch hier in het topic te zorgen. Ik heb een berg tosti's gemaakt, tast toe!
...quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:40 schreef Strani het volgende:
[..]neemt een paar tosti's en doet er pindasaus bij
Lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:40 schreef Strani het volgende:
[..]neemt een paar tosti's en doet er pindasaus bij
Blijf kalm en je gaat de toets halen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:46 schreef molloot200 het volgende:
Normaal staan alle online toetsen gewoon aanwezig in het computerprogramma wat daarvoor wordt gebruikt maar nu staat hij er nog niet in, de dag voor de toets en daar word ik toch wel zenuwachtig vanToch maar even een mailtje achteraan gedaan, wellicht komt het dat ik dit als extra vak volg en dus niet bij deze studie hoor. Zou toch wat zijn dat ik straks helemaal klaar zit en geleerd heb en ik dan de toets niet kan openen.
Ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:52 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Blijf kalm en je gaat de toets halen.
Oh dat soort dingen geven je wel de zenuwen ja. Als ze niet snel op de mail reageren, dan ook maar even bellen om er van af te zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:46 schreef molloot200 het volgende:
Normaal staan alle online toetsen gewoon aanwezig in het computerprogramma wat daarvoor wordt gebruikt maar nu staat hij er nog niet in, de dag voor de toets en daar word ik toch wel zenuwachtig vanToch maar even een mailtje achteraan gedaan, wellicht komt het dat ik dit als extra vak volg en dus niet bij deze studie hoor. Zou toch wat zijn dat ik straks helemaal klaar zit en geleerd heb en ik dan de toets niet kan openen.
Gisteren ook al gehad, maar... BOEIEN!quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:37 schreef Arizona het volgende:
Lekker hoor, poffertjes
Ja, gooi het maar op de opvoeding!quote:
Dat zou wel zuur zijn dan jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:46 schreef molloot200 het volgende:
Gewoon eens proberenquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, gooi het maar op de opvoeding!
Al lijkt het mij ook niet echt vies eigenlijk![]()
Al hou ik het meestal bij ketchup ofzo
Maar als het mis gaat dan ben je afhankelijk van al die procedures.quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou wel zuur zijn dan jaGoed dat je er een mailtje over hebt gestuurd! Maar als zoiets niet online wordt geplaatst is het sowieso niet jouw fout natuurlijk.
Proberen kan altijd!quote:
Probeer na het kijken van tempation island bij te zijnquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:10 schreef Strani het volgende:
Wie doen er vanavond allemaal mee in de call?
quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:10 schreef Strani het volgende:
Wie doen er vanavond allemaal mee in de call?
Zou leuk zijn!!quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:12 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Probeer na het kijken van tempation island bij te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |