sorbet laat ik smeltend staan voor @Strani,quote:Op woensdag 27 mei 2020 03:08 schreef skysherrif het volgende:
Dan sluit ik wel af.
Ik zet alvast koffie klaar voor morgenochtend, naast de sorbet van strani
Was je nu geïnspireerd door mijn ijsrecept van gisteren?quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:25 schreef Strani het volgende:
Nou ik laat jullie ESF-duifjes lekker doorkletsen over het ESF-verleden
Tot morgen!!
*Laat een ijssorbet achter voor degene die hier in de ochtend het eerst is
Dat vind ik nogal wat om in de ochtend op te eten hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Was je nu geïnspireerd door mijn ijsrecept van gisteren?
[ afbeelding ]
Tevens een goedemorgen allen!
quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:13 schreef usagi414 het volgende:
Vanochtend even een wtf momentje gehad. Ik zette de tv aan en viel in een herhaling van de Graham Norton show en daar was iemand behoorlijk goed aan het zingen.
Dacht meteen, het VK zou haar een keer moeten vragen. Was het dus gewoon Lucie Jones met "never give up on you"Het nummer en haar totaal vergeten.
Bohhquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Was je nu geïnspireerd door mijn ijsrecept van gisteren?
[ afbeelding ]
Tevens een goedemorgen allen!
Dat denk ik ook, en bij de jury's deed het volgens mij nog niet eens zo heel slecht als ik me het kan herinneren. Misschien komt het gewoon omdat de UK uit de EU is gestaptquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Denk ook wel dat er veel meer in die inzending had gezeten met net een wat andere revamp en als ze minder theatraal had gedaan.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, en bij de jury's deed het volgens mij nog niet eens zo heel slecht als ik me het kan herinneren. Misschien komt het gewoon omdat de UK uit de EU is gestapt
quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat iedereen het toen vooral over haar gezichtsuitdrukkingen had.
Je kan er ook met zo'n 4 tot 6 man van eten.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal wat om in de ochtend op te eten hoor.
Nee geen kanshebber voor winst; daar was het liedje dan toch niet bijzonder genoeg voor. Maar ik denk dat er meer televote punten in hadden kunnen zitten.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:03 schreef molloot200 het volgende:
Never Give Up On You was ook geschreven door Emmelie de Forest zie ik net, dat wist ik helemaal nietStaging was ook wel mooi hoor. Had misschien nog wat plaatsen kunnen pakken door niet als 18e in de running order te zijn, maar 23-24-25e. Maar ik heb dit eigenlijk nooit gezien als een kanshebber voor de winst.
Jaaaaaquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:25 schreef Prisha het volgende:
De allerlaatste poffertjes update: ze zijn allemaal op. Alle 75![]()
Ik zag dat ze ook kant en klare pannenkoeken hadden. Misschien die eens proberen. Als het er maar geen 75 zijn
Ze kunnen prima in de pan hoor!quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:29 schreef F1gamer het volgende:
Door jullie krijg ik zin in poffertjes. Alleen heb geen magnetron.
Zal zien of die van de Aldi ook in de pan kunnen. De AH is in mijn buurt dicht vanwege verbouwing en dat gaat 2 weken duren. Dus alleen de Aldi beschikbaar voor een buurt met zo'n 3000 huishoudens.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze kunnen prima in de pan hoor!Doe ik ook altijd met kant en klare poffertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |