quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:34 schreef skysherrif het volgende:
hoi strani waarmee krijgen we jobi op de kast?
Ja dat is niet slim hequote:
+1 tip toevoegen aan 2423 Netflixseries die ik nog moet kijken, je wordt bedanktquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Community! Die serie is geweldig. Staat ook op netflix
Nou vooruit, ik heb wel een voorstel om een compromis te sluiten.quote:
Eigenlijk boeit het me niet zo heel veelquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik heb wel een voorstel om een compromis te sluiten.
Kijk, de Catalaanse separatisten willen vooral van Spanje af omdat ze vinden dat Spanje de dienst uitmaakt en omdat ze geen zin hebben om geld te delen met arme Spaanse regio's. Prima.
Catalonië bestaat uit vier provincies. Girona en Lleida zijn de provincies waarin een meerderheid onafhankelijkheid wil. Laat die twee dan onafhankelijk worden zónder de provincies Barcelona en Tarragona, waar de meerderheid géén onafhankelijkheid wil. Toevallig zit het meeste geld ook in die laatste twee provincies, vooral in Barcelona natuurlijk, maar dat moet voor LLeida en Girona geen probleem zijn want het gaat om het principe van zelfbeschikking.
Deal?
Welke staan er het hoogst op?quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
+1 tip toevoegen aan 2423 Netflixseries die ik nog moet kijken, je wordt bedankt
Heb ik inspraak?quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:36 schreef Strani het volgende:
Nou dit is dan vast een pact voor de Catalaanse kwestie en voor Jobi verzinnen we ook wel wat
Nee maar je hebt je nou in de hele ellende gemengd dus nou moet je de deal sluiten ook!quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit het me niet zo heel veel
Geen idee, ben niet zo van het rangschikkenquote:
Natuurlijk nietquote:
Ik snapte hem al nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:39 schreef skysherrif het volgende:
oh volgens mij nu dus gehad dat ik een dm over iemand naar diegene stuurde
We delen Barcelona op?quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar je hebt je nou in de hele ellende gemengd dus nou moet je de deal sluiten ook!
Nee hoor die over dat Jobi er zo leuk uitziet kwam gewoon bij mij terecht.quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:39 schreef skysherrif het volgende:
oh volgens mij nu dus gehad dat ik een dm over iemand naar diegene stuurde
Vlakte he?quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Goh, maar wat irriteert jou nou echt... Je houdt je in de SC over de meeste dingen redelijk op de vlakte
Ja daar had ik nog een 2e keer voor gekeken om er zeker van te zijnquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor die over dat Jobi er zo leuk uitziet kwam gewoon bij mij terecht.
Komop jij moet toch wel iets kunnen bedenkenquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Goh, maar wat irriteert jou nou echt... Je houdt je in de SC over de meeste dingen redelijk op de vlakte
Niks aan joh, die hele stad. Valencia is veel leuker en minder toeristischquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wil wel een deel van Barcelona. Heb ik gelijk een vakantieoord voor mezelf
Ja maar daar woon jijquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks aan joh, die hele stad. Valencia is veel leuker en minder toeristisch
Dat is het nou juist, ze is altijd nogal neutraal hier!quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Komop jij moet toch wel iets kunnen bedenken
Succes met zoekenquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja da's te makkelijk... Ik vind wel iets, vast wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |