quote:
Zie je! Al bijna op de kastquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan voor een inburgeringscursus slagen hoor
quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, is amper een week op vakantie geweest daar en noemt zichzelf een expert
Van mij mag je hoor. Haalt @Strani die spin gewoon wegquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja maar dan kruip ik op een nog hogere kast dusjaaaaaa
Ik andersom. Tot 2017 nooit in Engeland geweest en sindsdien 5 keer in Londen, altijd voor werk. Tijdens het WK 2018 was ik er zelfs twee keerquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:52 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben 2 keer in engeland geweest. 1x in wales en 1x in cambridge (beide keren met school)
Nog nooit in london tho
Nee hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:47 schreef Strani het volgende:
Weten dat ze mijn post over Engeland bijna gaat lezen is als wachten op een tsunami na een aardbeving.
Zat je niet per ongeluk in de Boat Race?quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:52 schreef skysherrif het volgende:
In cambridge weet ik nog vooral dat ik doodsbang dat die gondel waarin we zaten omsloeg en ik had net een nieuw mobieltje gekocht
Durft hij datquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor. Haalt @:Strani die spin gewoon weg
Oh maar die ken ik ookquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:49 schreef Strani het volgende:
[..]Nou om er wel serieus op in te gaan, ik heb momenteel zeer gemengde gevoelens over ze. Ik ken een hoop leuke Engelsen via werk, maar ik ken er toch ook wel bovengemiddeld veel die pure scum zijn.
Nouuuu ik zie de irritatie al oplopen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hoorIk reageer gewoon met common sense
De titel zei me niets, maar toen ik hem aanklikte herkende ik hem wel!quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:50 schreef Strani het volgende:
Ken je deze trouwens wel, @:Aoibhin, omdat je die andere niet kende?
Ah okayquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De titel zei me niets, maar toen ik hem aanklikte herkende ik hem wel!
Ik hoop voor je dat je niet in Wales hebt gezegd dat je in Engeland wasquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:52 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben 2 keer in engeland geweest. 1x in wales en 1x in cambridge (beide keren met school)
Nog nooit in london tho
Wat weet jij daar nou vanquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet in Wales hebt gezegd dat je in Engeland was
quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:52 schreef skysherrif het volgende:
In cambridge weet ik nog vooral dat ik doodsbang dat die gondel waarin we zaten omsloeg en ik had net een nieuw mobieltje gekocht
Eensquote:
Mja de échte kenners gaan toch meer voor het noorden natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
EensIn 2010 geweest. Alleen in het Zuiden trouwens
DRIE FUCKING JAAAAAARquote:
Boat Racequote:Op woensdag 27 mei 2020 01:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Zat je niet per ongeluk in de Boat Race?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |