@aiobhin waarmee krijgen we jou nou echt op de kast vertel eensquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, ze is altijd nogal neutraal hier!
Kijk maar uit, met de informatie die ik nu heb zou ik jouw huisadres al terug kunnen brengen tot een select aantal.quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Succes met zoekenEen beetje jouw zoek-skills kennende kan het nog wel even duren
Ook goed. Maar dan moet jij wel mede-financierenquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks aan joh, die hele stad. Valencia is veel leuker en minder toeristisch
Maar ook wat dronken misbehavende Britten die ik op hem af kan sturen als hij vervelend doet. Ik heb in Engeland gewoond, dus ik heb al een soort-van band met zequote:
En ik post nog wel zoveeeeeeeeelquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, ze is altijd nogal neutraal hier!
quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ook wat dronken misbehavende Britten die ik op hem af kan sturen als hij vervelend doet. Ik heb in Engeland gewoond, dus ik heb al een soort-van band met ze
Nou, prachtigquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:46 schreef Strani het volgende:
Ohhh ik heb wat gevonden @:Skysherrif, we kunnen zeggen dat ze niks van Engeland afweet
Riskant, maar zéér effectief!
En gewoon waar, wat weet zij daar nou vanquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:46 schreef Strani het volgende:
Ohhh ik heb wat gevonden @:Skysherrif, we kunnen zeggen dat ze niks van Engeland afweet
Als je zegt dat er een spin over de vloer loopt. Dan kruip ik op elke kast die aanwezig isquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
@:aiobhin waarmee krijgen we jou nou echt op de kast vertel eens
quote:
Ja, is amper een week op vakantie geweest daar en noemt zichzelf een expertquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En gewoon waar, wat weet zij daar nou van![]()
![]()
Ja maar dan kruip ik op een nog hogere kast dusjaaaaaaquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je zegt dat er een spin over de vloer loopt. Dan kruip ik op elke kast die aanwezig is
Wie zegt dat ik niet gewoon glashard gelogen heb?quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk maar uit, met de informatie die ik nu heb zou ik jouw huisadres al terug kunnen brengen tot een select aantal.
Oh ik hoor vaker Aoili eigenlijkquote:
Soms sta ik best versteld over die Engelsen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:46 schreef Strani het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms sta ik best versteld over die Engelsen hoorAls je mijn reisverslag van 2018 nog weet
Zo rond de 52 procent scumquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:49 schreef Strani het volgende:
[..]Nou om er wel serieus op in te gaan, ik heb momenteel zeer gemengde gevoelens over ze. Ik ken een hoop leuke Engelsen via werk, maar ik ken er toch ook wel bovengemiddeld veel die pure scum zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo rond de 52 procent scumHaha, prima afspiegeling inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan voor een inburgeringscursus slagen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En gewoon waar, wat weet zij daar nou van![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |