Random video's kunnen prima vermaak bezorgen hoor!quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:50 schreef skysherrif het volgende:
Typisch zo'n nacht waar ik nog wel beetje zin heb om een film te kijken, beetje zin om te gamen en beetje motivatie om nog iets aan de studie te doen. Maar niets dat er uitspringt en ik dus eindig met 2 uur lang random videos op youtube kijken en dan maar naar bed
Ja maar nu nietquote:
Ik ben er nog, maar op deze manier denk ik niet dat ik iets ga achterlaten hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Strani heeft helemaal niks lekkers achtergelatenDie etterbak wil er onderuit komen
I told you; etterbakquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:52 schreef skysherrif het volgende:
EN NIEMAND DIE MIJN V V V VIER OP EEN RIJ NU GAAT STELEN
Ik heb zeer zeker teruggelezen! Dan moet ik dus echt posts niet doorkrijgen hierquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier in de SC bedoel ik! Ik dacht dat jij altijd alles teruglas
PAK HEMquote:
Ja maar hallooooooo de kans is behoorlijk klein dat ik de lekkernij ga krijgen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben er nog, maar op deze manier denk ik niet dat ik iets ga achterlaten hoor
even mijn koffie pakken en inschenken en als die @Strani er dan nog eens gaat hij wat beleven!quote:
Oh spannend!! Kom maar op!quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
even mijn koffie pakken en inschenken en als die @:strani er dan nog eens gaat hij wat beleven!
Da's waar, en ik kan de arme ochtendmensen ook niet de dupe laten worden natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar hallooooooo de kans is behoorlijk klein dat ik de lekkernij ga krijgen hoor
Geen koffie aanbieden, daar doe je Strani alleen maar een plezier mee!quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
even mijn koffie pakken en inschenken en als die @:strani er dan nog eens gaat hij wat beleven!
Ja precies!quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar, en ik kan de arme ochtendmensen ook niet de dupe laten worden natuurlijk.
Hij noemt kuilen nog heuvelsquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij gelooft toch toevallig niet in de mythe die heuvels heten?
Volgens mij is hij meteen opzoek gegaan met zijn camera voor bewijs.quote:
Tja, geloof je in stenen, of in de lucht?quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij gelooft toch toevallig niet in de mythe die heuvels heten?
Ik geloof maar in 1 ding en dat is de onafhankelijkheid van Cataloniaquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, geloof je in stenen, of in de lucht?
Stenen, met daarboven lucht. En die stenen zijn vooral vlak. Tenzij het bergen zijnquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, geloof je in stenen, of in de lucht?
quote:Op woensdag 27 mei 2020 01:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik geloof maar in 1 ding en dat is de onafhankelijkheid van Catalonia
In tegenstelling tot stenen en lucht kunnen de Catalanen inderdaad wel wat geloof gebruikenquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik geloof maar in 1 ding en dat is de onafhankelijkheid van Catalonia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |