Je mensenkennis is ook dik in ordequote:Op woensdag 27 mei 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van US verwacht ik dit soort uitspraken, maar niet van iemand die vrij in de maatschappij mag rondlopen
liever dat dan mn penis er af knippenquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm ze loopt hier dagelijks te roepen hoe ze hoofden er af wil hakken en die op een stok prikken ...
Je mag van alles willen tochquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm ze loopt hier dagelijks te roepen hoe ze hoofden er af wil hakken en die op een stok prikken ...
eensquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag van alles willen tochIk wil ook 10 miljoen euro en een lekker wijf. Je mag van alles willen
Heb je geen grotere dromen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag van alles willen tochIk wil ook 10 miljoen euro en een lekker wijf. Je mag van alles willen
10 miljard en een haremquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo heel spannend, vanavond beetje borrelen en eten met de ouders en dat is het wel zo'n beetje
Minder erg dan Marco. Serieus.quote:
Een harem klinkt maar vermoeiend.quote:
hmm, nee, als je er toch 10 kan krijgen, wil je toch niet 10x exact dezelfde..quote:
Och, 10 types moet lukken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, als je er toch 10 kan krijgen, wil je toch niet 10x exact dezelfde..
Je gaat toch ook geen 10 Lamborghini's in de garage zetten..
kloptquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, 10 types moet lukken.
Al vind ik de meeste Lambo's echt hondslelijk.
Ik heb meer met klassiekers dan met moderne auto's.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:24 schreef Koen66 het volgende:
sowieso heb ik weinig met de auto's waar menigeen een strakke plasser van krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |