Och, 10 types moet lukken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, als je er toch 10 kan krijgen, wil je toch niet 10x exact dezelfde..
Je gaat toch ook geen 10 Lamborghini's in de garage zetten..
kloptquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, 10 types moet lukken.
Al vind ik de meeste Lambo's echt hondslelijk.
Ik heb meer met klassiekers dan met moderne auto's.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:24 schreef Koen66 het volgende:
sowieso heb ik weinig met de auto's waar menigeen een strakke plasser van krijgt
Het is sowieso niet het type auto dat ik graag zou kopen, maar voor zo'n suv slagschip vind ik hem best mooi.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Lopen patsen met je Lambo Urus. Wat een idioot ding is dat.
Ik vind geloof ik vooral de Countach leuk, maar da's meer omdat dat toen een rete-futuristisch ogend ding was.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:24 schreef Koen66 het volgende:
sowieso heb ik weinig met de auto's waar menigeen een strakke plasser van krijgt
Ik vind het net zo'n 18e eeuws grietje dat d'r hoepelrok optilt om door plassen te kunnen lopen zonder dat d'r jurk nat wordt.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is sowieso niet het type auto dat ik graag zou kopen, maar voor zo'n suv slagschip vind ik hem best mooi.
ik heb helemaal niks met auto's, snap de lol erin echt niet, het is niet meer dan een potentieel metalen grafkist op wielenquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:24 schreef Koen66 het volgende:
leuk bakkiequote:Op woensdag 27 mei 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Liever zoiets. Al vraag ik me af of ik daar mijn twee meter in kwijt kan
auto is voor mij de manier om van A naar B te komen en ik wil er een beetje comfortabel in zittenquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks met auto's, snap de lol erin echt niet, het is niet meer dan een potentieel metalen grafkist op wielen
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ook bang van niet. Dan krijg je weer van die taferelen als in de Fiat Panda van mijn moeder vroeger. Dan moest ik de pook onder mijn knie doortrekken om te kunnen schakelen.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het net zo'n 18e eeuws grietje dat d'r hoepelrok optilt om door plassen te kunnen lopen zonder dat d'r jurk nat wordt.
zo lang je het dak niet dicht hoeft te maken..quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Totdat ze UitStraling tegenkomt, dan is die jurk alsnog natquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het net zo'n 18e eeuws grietje dat d'r hoepelrok optilt om door plassen te kunnen lopen zonder dat d'r jurk nat wordt.
Of zoals m'n pa (1.95 oid) in je Mini maar gewoon op de achterbank gaan zitten.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben ook bang van niet. Dan krijg je weer van die taferelen als in de Fiat Panda van mijn moeder vroeger. Dan moest ik de pook onder mijn knie doortrekken om te kunnen schakelen.
quote:
Merciquote:
Dat is ook een dingetje. Maar benen kwijt kunnen ookquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang je het dak niet dicht hoeft te maken..
quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of zoals m'n pa (1.95 oid) in je Mini maar gewoon op de achterbank gaan zitten.
Ik houd echt van auto'squote:Op woensdag 27 mei 2020 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks met auto's, snap de lol erin echt niet, het is niet meer dan een potentieel metalen grafkist op wielen
Toch jammer dat even snel fotootjes maken toen nog niet zo'n ding was.quote:
Ah jawel joh. Kun je er nogeens eentje kort rijden met je dronken kontquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, als je er toch 10 kan krijgen, wil je toch niet 10x exact dezelfde..
Je gaat toch ook geen 10 Lamborghini's in de garage zetten..
Ik vind het ook wel leuk, zeker in de bergenquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik houd echt van auto'sOndanks dat het me al bijna fataal is geworden vind ik autorijden echt geweldig
Ik heb nog ergens een foto van een jonge Buda achter het stuur van een Trabant. Dat was ook krapquote:Op woensdag 27 mei 2020 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch jammer dat even snel fotootjes maken toen nog niet zo'n ding was.
Ik vond de Ardennen met m'n Ka maar kut. Die auto houdt níet van heuvels.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ook wel leuk, zeker in de bergenSnelweg is wat minder interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |