Paar oude onderbroeken eronder leggen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh kut, geen alumniumfolie. Dat gaat een bende geven in mijn oven
glas of plasticquote:
plastic, 1 liter. zonder dop, kunnen opvangen maar toen werd het een cola fontijnquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
glas of plastic
met of zonder dop
0,5 of 2,0
vragen, zoveel vragen..
quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar oude onderbroeken eronder leggen?
Tiswat. Ga je in een grote stad wonen, wonen er MENSENquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
beneden buren doen iets met een fietsbelletje ofzo. godver wat irritant
ping ping ping ping ping
mensenquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tiswat. Ga je in een grote stad wonen, wonen er MENSEN![]()
Mensen
Dank voor dit mental image.quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
plastic, 1 liter. zonder dop, kunnen opvangen maar toen werd het een cola fontijn
Ik maak het wel schoon en het rooster kan de vaatwasser in.quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar oude onderbroeken eronder leggen?
quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wasnog zo trots dat ik hem had gevangen. naast de schone afwas gezet
quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wasnog zo trots dat ik hem had gevangen. naast de schone afwas gezet
quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik maak het wel schoon en het rooster kan de vaatwasser in.
Goeie kippenpoten
Ik heb ook een fles uit mijn handen laten vallen, weliswaar geen cola maar Lego ...quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook een fles uit mijn handen laten vallen, weliswaar geen cola maar Lego ...
Dit ding:
[ afbeelding ]
Zitten dus een miljoen van die kleine stukjes in die overal door de woonkamer zijn gevlogen
Fu!quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook een fles uit mijn handen laten vallen, weliswaar geen cola maar Lego ...
Dit ding:
[ afbeelding ]
Zitten dus een miljoen van die kleine stukjes in die overal door de woonkamer zijn gevlogen
Nee gelukkig niet, de grote delen kon ik nog opvangen maar al die kleine blauwe steentjes liggen overal, zal ik over jaren nog steeds wel overal tegenkomenquote:
Stofzuigerzak vervangen en even grondig stofzuigen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, de grote delen kon ik nog opvangen maar al die kleine blauwe steentjes liggen overal, zal ik over jaren nog steeds wel overal tegenkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |