quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:07 schreef RockNijntje het volgende:
Het onmogelijke is gebeurd: we kunnen volledig verhuizen naar onze nieuwe woning![]()
![]()
![]()
. Er zijn nog een stuk of vier lopende problemen
, maar we kunnen in ieder geval eindelijk echt verhuizen en op één plek wonen.
Jeeeeejquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:07 schreef RockNijntje het volgende:
Het onmogelijke is gebeurd: we kunnen volledig verhuizen naar onze nieuwe woning![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:07 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:07 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
![]()
Gaatje gevuld huehue?quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:17 schreef Karzai het volgende:
Wel zin in nog een bakkie, maar ik mag een uur niets eten of drinken
Ai.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:22 schreef Koen66 het volgende:
Well, uiteindelijk is dus een van de project managers overleden is vanochtend bekend geworden. Hij was al wel een week zoek dus HR probeerde hem te vangen.
Zelfmoord
Ach jeetje, wat naar. Gecondoleerd.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:22 schreef Koen66 het volgende:
Well, uiteindelijk is dus een van de project managers overleden is vanochtend bekend geworden. Hij was al wel een week zoek dus HR probeerde hem te vangen.
Zelfmoord
gatverdamme, zitten in dat soort dieren ook niet de meest ranzige ziekte veroorzakende bacterienquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:23 schreef liesje1979 het volgende:
Collega vertelde me dat ze aan het invallen was op een peutergroep en dat ze lekker buiten aan het spelen waren toen ze een kind iets zag en hoorde eten. Zij kijken, was het kind een slak aan het eten, met huisje en al. Tot 2x toe. Nu zie ik dat steeds voor me, bleegh.
Geen idee. Zelf nog nooit meegemaakt dat een kind die behoefte voelde geloof ik.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gatverdamme, zitten in dat soort dieren ook niet de meest ranzige ziekte veroorzakende bacterien
quote:
Was een jaar als externe verbonden en net een half jaar terug in dienst gekomen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach jeetje, wat naar. Gecondoleerd.
O jeetjequote:Op woensdag 27 mei 2020 10:22 schreef Koen66 het volgende:
Zelfmoord
quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Was een jaar als externe verbonden en net een half jaar terug in dienst gekomen.
Erg praatgrage Brabo, als je "even" iets met hem moest bespreken dan was je zo een uur verder.
nope, vond hem hooguit iets stiller de weken voordat we door Corona van kantoor af moestenquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jeetjeWisten jullie dat hij issues had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |