SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
[ Bericht 4% gewijzigd door ijs_beer op 18-05-2020 22:21:19 ]De Sahara is zonder meer erg droog.
Nou ja, als je tenminste maar niks tegen de betrokken dames zegtquote:Op maandag 18 mei 2020 21:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit nog in geld te compenseren is
Ja, maar we hebben je nu wel op een idee gebracht!quote:
Ja, niet alles heeft een bijbedoeling hèquote:Op maandag 18 mei 2020 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
We eindigden met Pa Vol en zijn tienervriendin en ik dacht even 'och hemel, gaan die trouwen ofzo', maar het was gewoon de VOL-post
Ja maar ik weet niet hoe we dat hier dan gaan doen want mensen willen ook gewoon hun was ophangen op het dakterrasquote:Op maandag 18 mei 2020 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben je nu wel op een idee gebracht!
Ja maar ik schrok me toch even de tyfus!quote:Op maandag 18 mei 2020 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, niet alles heeft een bijbedoeling hè
Mooi! Dan zien ze ons allemaal niet!quote:Op maandag 18 mei 2020 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet hoe we dat hier dan gaan doen want mensen willen ook gewoon hun was ophangen op het dakterras
Ja halloooo dat hangen ze maar bij de onderburenquote:Op maandag 18 mei 2020 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wij het scherm ook niet met al die was ertussen!
Ja maar het is ook m'n eigen was hè! Die ga ik niet boven al die troep hangen daarquote:Op maandag 18 mei 2020 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja halloooo dat hangen ze maar bij de onderburen
Dat helpt juist wel goed om het zonlicht van het scherm af te houden.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet hoe we dat hier dan gaan doen want mensen willen ook gewoon hun was ophangen op het dakterras
Hmm okay ja hier kan ik wat mee. Dit is constructief denken!quote:Op maandag 18 mei 2020 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat helpt juist wel goed om het zonlicht van het scherm af te houden.
Het tikt wel lekker door voor je postcount.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja een mod die de OP quote, dan gaat er zéker iets mis Beertje.
We hebben het hier toch bijna nooit over het ESF gekkie!quote:Op maandag 18 mei 2020 22:26 schreef Fred_B het volgende:
Waar gaan we het eigenlijk over hebben tot het eind van het jaar, nu het ESF-technisch nogal rustig wordt?
Ik vond seizoen 1 geweldig, seizoen 2 was ingewikkelder omdat er weinig progressie is en het nog donkerder is dan seizoen 1.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:27 schreef Meke het volgende:
Ik kijk nu After Life maar ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind.. Zitten hier wel fans van toch? Vonden jullie het meteen fantastisch?
Er hangt nog een heel subforum onder ouwe reus.quote:Op maandag 18 mei 2020 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
We hebben het hier toch bijna nooit over het ESF gekkie!
Nou dan mag jouw was wel boven hangen!quote:Op maandag 18 mei 2020 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar het is ook m'n eigen was hè! Die ga ik niet boven al die troep hangen daar
DAT BEDOELDE IK!quote:Op maandag 18 mei 2020 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm okay ja hier kan ik wat mee. Dit is constructief denken!
Oh dus dat gebeurde erquote:Op maandag 18 mei 2020 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja een mod die de OP quote, dan gaat er zéker iets mis Beertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |