Ik denk dat Jaap niet verder komt dan 1.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:23 schreef Coco. het volgende:
Hoeveel kapsalons zou die Jaap in 1 keer kunnen opeten?
@:onlogisch
Zijn buik heeft 2 ogen en een mond LOLquote:Op maandag 18 mei 2020 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je het verschil zo nog steeds opmerken?
LOLquote:Op maandag 18 mei 2020 09:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn buik heeft 2 ogen en een mond LOL
[..]
[..]
😂😂😂😂quote:Op maandag 18 mei 2020 09:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
xDquote:Op maandag 18 mei 2020 09:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rare OPquote:Op maandag 18 mei 2020 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt voor je feedback. Aangepast.
Goeie OPquote:Op maandag 18 mei 2020 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt voor je feedback. Aangepast.
Hij heeft 25 minuten lang gezocht naar de kano's.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:41 schreef Caland het volgende:
Ah
User @:onlogisch loopt weer eens rond in een supermarkt
Kleur en prijzen geven weg dat het Dirkgod isquote:Op maandag 18 mei 2020 09:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het is de Dirk aan de belettering te zien.
Lekker op zaterdag en maandag naar de supermarkt.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft 25 minuten lang gezocht naar de kano's.
Zaterdag koffie vergeten gvd.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker op zaterdag en maandag naar de supermarkt.
Link van aanschaf aubquote:Op maandag 18 mei 2020 09:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb voor 20eu matzwarte earpods gehaald, en het geluid is echt tantje goed voor de prijs
Einde bericht @:scrummie2.1
Ik had hem via Ibood maar dit is hem als het goed isquote:
Dus je had zaterdag al kano's gekocht en vandaag moest je weer 25 minuten zoeken?quote:Op maandag 18 mei 2020 09:50 schreef onlogisch het volgende:
(En mijn kano's waren eerder op dan gepland)
waarom geen airpods pauperquote:Op maandag 18 mei 2020 09:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb voor 20eu matzwarte earpods gehaald, en het geluid is echt tantje goed voor de prijs
Einde bericht @:scrummie2.1
Ben geen leipquote:
Was het maar een smoesquote:Op maandag 18 mei 2020 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is erg vervelend ja
Smoes geaccepteerd.
Ik heb daar bij mijn airpods geen last vanquote:Op maandag 18 mei 2020 09:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben geen leip
Maar heb alleen nodig voor calls, maar blijkbaar hoort niemand mij goed omdat die shit bij je oor zit, dus moet ff normale headsetje halen denk
gewoon laptop microfoonquote:Op maandag 18 mei 2020 09:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben geen leip
Maar heb alleen nodig voor calls, maar blijkbaar hoort niemand mij goed omdat die shit bij je oor zit, dus moet ff normale headsetje halen denk
Oke maar ze moeten in je oren hequote:Op maandag 18 mei 2020 09:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dingen zitten al snel in je nieuwe stofzuiger. Zonde geld.
Misschien wel. Maar ik haal mijn kapsalons altijd bij dezelfde zaak. Dus erg uitgebreid zal het niet worden.quote:
Nee, ik speel in een bierteam dus wij trainen sowieso al niet.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was het maar een smoes
Vanavond onlo jr. weer trainen ( @:Lange_Lans)
Sta jij inmiddels al weer op het veld?
Dit is geen antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 18 mei 2020 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar ik haal mijn kapsalons altijd bij dezelfde zaak. Dus erg uitgebreid zal het niet worden.
Ik hoorde van airpods gebruikers dat ze dat probleem ook hadden, vooral als ze buiten waren.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb daar bij mijn airpods geen last van
Beter haal je ze af en toe er ook uit. Slinger de slinger, je moeder is een swinger. Je weet wel. En dan zitten ze plots in je stofzuiger.quote:
Hij is rechts maar oefent alleen maar met linksquote:Op maandag 18 mei 2020 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik speel in een bierteam dus wij trainen sowieso al niet.
Vanaf komend seizoen waarschijnlijk wel een keer per week. Maar dat wordt in augustus pas weer opstarten ofzo.
Is de kleine links of rechts?
Ah, jammer.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:58 schreef onlogisch het volgende:
Hij is rechts maar oefent alleen maar met links
Nee Windows maat, werk niet op apple (HELAAS KK LEEF)quote:Op maandag 18 mei 2020 09:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
bij videocalls?? een apple zeker lol met die thermals van 90+ graden
De Persgodquote:Op maandag 18 mei 2020 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, jammer.
Natuurlijke linkspoten zijn vaak wel beter.
niet mijn probleemquote:Op maandag 18 mei 2020 09:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op mijn vraag
Het is grappig dat je dat ook vaak bij kinderen wel ziet. Zullen vast studies naar gedaan zijn.quote:
ik ben de uitzondering danquote:Op maandag 18 mei 2020 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, jammer.
Natuurlijke linkspoten zijn vaak wel beter.
Ik weet eigenlijk nog steeds niet echt of ik links of rechts ben (lol)quote:
Mijn neefje (die ook tijdje jeug ajax speelde) was ook linkspoot, maar de rest deed ie alles met rechtsquote:Op maandag 18 mei 2020 09:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is grappig dat je dat ook vaak bij kinderen wel ziet. Zullen vast studies naar gedaan zijn.
die HP van mn werk is ook net een vliegtuig af en toequote:Op maandag 18 mei 2020 09:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee Windows maat, werk niet op apple (HELAAS KK LEEF)
quote:Op maandag 18 mei 2020 09:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgende baan wordt Apple only maat, anders mag je mij van een brug gooien
Als je rechtshandig bent, ben je linksdragend.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nog steeds niet echt of ik links of rechts ben (lol)
ik kan soms een bal aannemen of kaatsen met rechts voor de rest kan ik er alleen op staanquote:Op maandag 18 mei 2020 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
stemwijzer.nlquote:Op maandag 18 mei 2020 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik ben linkshandig maar rechts met bowlen en darten. Bij het voetbal voelt rechts iets natuurlijker aan, dus daar neem ik vaak mee aan maar ik ben weer een stuk preciezer in de passing met links.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als je rechtshandig bent, ben je linksdragend.
Thinkpad is wel prima, maar krijg vingeraids van de touchpadquote:Op maandag 18 mei 2020 10:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
die HP van mn werk is ook net een vliegtuig af en toe
thinkpad geen last van
desktop ook niet
Heb je meteen een rechtse gegeven neem ik aan?quote:Op maandag 18 mei 2020 10:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Was laatst op visite bij de grote baas, hij opperde of we misschien niet naar PC konden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
muisquote:Op maandag 18 mei 2020 10:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Thinkpad is wel prima, maar krijg vingeraids van de touchpad
Uiteraard. Windows gebruikt ie maar in zijn vrije tijd.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je meteen een rechtse gegeven neem ik aan?
Wat een verhaal! Niet gelezen.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:04 schreef onlogisch het volgende:
Dat Marengo-proces wordt ook wel een farce op deze manier. Er wordt vanuit de rechtbank een dringend verzoek gedaan op verdachten om niet bij de zaak aanwezig te zijn i.v.m. Corona.
Dan hangt er levenslang boven je hoofd en zegt de rechtbank doodleuk dat het beter is als je even niet langs komt
je gaat toch niet hele dag op laptop schermpje werkenquote:
Ik heb toetsenbord en trackpad los.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
je gaat toch niet hele dag op laptop schermpje werken
gewoon 2x 24 inch minimaal en muis+toetsenbord los
Deze man weet.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
3 schermen genotquote:Op maandag 18 mei 2020 10:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet gelezen.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:04 schreef onlogisch het volgende:
Dat Marengo-proces wordt ook wel een farce op deze manier. Er wordt vanuit de rechtbank een dringend verzoek gedaan op verdachten om niet bij de zaak aanwezig te zijn i.v.m. Corona.
Dan hangt er levenslang boven je hoofd en zegt de rechtbank doodleuk dat het beter is als je even niet langs komt
Gezien zijn eet obsessie lijkt @onlogisch ultrawide ook wel wat.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
zo'n ultrawide lijkt me wel wat maar mokerduur
@onlogisch is een superspreaderquote:Op maandag 18 mei 2020 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker op zaterdag en maandag naar de supermarkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, goeiequote:Op maandag 18 mei 2020 10:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gezien zijn eet obsessie lijkt @:onlogisch ultrawide ook wel wat.
Hoe bedoel je? Met schermen werkt Apple’s trackpad tantje goedquote:Op maandag 18 mei 2020 10:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
???? je trackpad zit toch op macbook???quote:Op maandag 18 mei 2020 10:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Met schermen werkt Apple’s trackpad tantje goed
Eens. Met een trackpad van Apple is het alsof je vingers allemaal toverstokjes zijn, Gandalf zou jaloers zijn.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:18 schreef Doublepain het volgende:
Drie vinger swipe whoop whoop @:scrummie2.1 weet
Mission control is ook genot
quote:Op maandag 18 mei 2020 10:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
???? je trackpad zit toch op macbook???
@Caland is het hier niet mee eens.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gezien zijn eet obsessie lijkt @:onlogisch ultrawide ook wel wat.
Op de zaak hebben sommige collega's die. Ik blijf de voorkeur geven aan 2 schermen.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
zo'n ultrawide lijkt me wel wat maar mokerduur
Ja?quote:Op maandag 18 mei 2020 10:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
???? je trackpad zit toch op macbook???
Zoveel beeldschermen, zoveel gerechten. Groot gelijk maat.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op de zaak hebben sommige collega's die. Ik blijf de voorkeur geven aan 2 schermen.
mission control zit ook in windowsquote:Op maandag 18 mei 2020 10:18 schreef Doublepain het volgende:
Drie vinger swipe whoop whoop @:scrummie2.1 weet
Mission control is ook genot
Dit filmpje komt nu ook eindelijk aan in de achterhoek ja.quote:
Ik vind het wel een vermakelijke clown.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
Hoeveel geld zouden jullie in een crowdfunding stoppen om GenerationAlpha van dit forum te krijgen?
Nee, de Feyenoord Reddit.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit filmpje komt nu ook eindelijk aan in de achterhoek ja.
@Generationalphaquote:Op maandag 18 mei 2020 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
Hoeveel geld zouden jullie in een crowdfunding stoppen om GenerationAlpha van dit forum te krijgen?
Mimimimimimiquote:Op maandag 18 mei 2020 10:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
FOK is weer heerlijk traag.
Klote forum.
Een beetje FOK!autist gebruikt wel Mycroft. En ik graaf liever de kloof dan dat jij de debieltjes alsnog over het dode punt heen helpt.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:GenerationAlpha
Hier wordt niet geroddeld.
Dat KNVB-beker gejank in het Feijenoordtopic is toch wel aandoenlijk.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
Dit is een rare post.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
lolquote:Op maandag 18 mei 2020 10:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit is een rare post.Bij deze gerapporteerd.
Leugenaar.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit is een rare post.Bij deze gerapporteerd.
al was die Gudde gisteren toch weer dommer dan dom om er wat over te zeggenquote:Op maandag 18 mei 2020 10:40 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Dat KNVB-beker gejank in het Feijenoordtopic is toch wel aandoenlijk.
Ken je trouwens de app brawl stars?quote:Op maandag 18 mei 2020 10:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
FOK is weer heerlijk traag.
Klote forum.
Nooit gedaan, wel voorbij zien komen. Zal 'm eens installeren.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ken je trouwens de app brawl stars?
Ik speel dat met mijn 2 kleine neefjes, tering grappig 😂
Is dat net zo kinderachtig als Animal Crossing?quote:Op maandag 18 mei 2020 10:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ken je trouwens de app brawl stars?
Ik speel dat met mijn 2 kleine neefjes, tering grappig 😂
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dat net zo kinderachtig als Animal Crossing?
Niet geklikt.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aluitzending-geweerd
lol
Stukje reusquote:Op maandag 18 mei 2020 10:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aluitzending-geweerd
lol
Hoezo?quote:Op maandag 18 mei 2020 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
al was die Gudde gisteren toch weer dommer dan dom om er wat over te zeggen
@Scrummie2.1 is van de verkeerde kaent.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:elan @:atypisch
[..]
Niet geklikt.
Je houdt je wel erg vaak bezig met die Nikkie.
Ik zou voor vis gaan.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:59 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat ik vandaag echt een uitgebreide lunchgenot ga klaarmaken. Maar ik heb nog geen inspiratie wat het moet worden.
Boterham met kaasquote:Op maandag 18 mei 2020 10:59 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat ik vandaag echt een uitgebreide lunchgenot ga klaarmaken. Maar ik heb nog geen inspiratie wat het moet worden.
Ik ben een badkamertje aan het maken, zo heb je het zelden gezien. Ondertussen staan mijn perzikbomen in bloei. Het is een groot feest op mijn eiland.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:00 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:buitendam is ziedend omdat ik zijn kinderachtige spelletje aanval
Broodje tonijn.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:59 schreef Buitendam het volgende:
Wel leuk, ze bellen me elke keer of ik weer wil spelen. Ze zijn 4 en 6, maar domineren wel zwaar onlinequote:Op maandag 18 mei 2020 10:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nooit gedaan, wel voorbij zien komen. Zal 'm eens installeren.
Alsof je echt zoveel verschil proeft (lol)quote:Op maandag 18 mei 2020 11:09 schreef Buitendam het volgende:
Wordt tijd dat de nieuwe haring er is. Hoef ik me 50% minder druk te maken om mijn lunch.
Niet? Weet ik het. Ik eet alleen haring als er hollandse nieuwe is.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof je echt zoveel verschil proeft (lol)
Die is er eigenlijk het hele jaar door.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet? Weet ik het. Ik eet alleen haring als er hollandse nieuwe is.
hij had gewoon moeten wachten tot de rust is weer gekeerd en Utrecht bakzeil heeft gehaald, dan kan je voorzichtig opperen om zo'n wedstrijd toch te organiseren.quote:
Dat ben ik wel met je eens ja.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij had gewoon moeten wachten tot de rust is weer gekeerd en Utrecht bakzeil heeft gehaald, dan kan je voorzichtig opperen om zo'n wedstrijd toch te organiseren.
Laat zien wat een onzin die lockdownregels zijn.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)doe-de-test~v385828/
[..]
Eens.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Laat zien wat een onzin die lockdownregels zijn.
quote:
Rare tweet allen.twitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 18-05-2020 om 11:07:05....en ja, deze Weski is een zij. Voordat er weer mensen zijn die denken dat ik in de war ben. #Marengo reageer retweet
Er zijn twee Weski's.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]Rare tweet allen.twitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 18-05-2020 om 11:07:05....en ja, deze Weski is een zij. Voordat er weer mensen zijn die denken dat ik in de war ben. #Marengo reageer retweet
Of hoe dom Scrummie is.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niks van aantrekken joh.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
maar dan heet het gewoon haring?quote:Op maandag 18 mei 2020 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is er eigenlijk het hele jaar door.
Daar hebben we niet een quiz van de volkskrant voor nodig.quote:
Gewoon een marketingding. Die zooi wordt toch allemaal ingevroren.quote:
voor paupersquote:Op maandag 18 mei 2020 11:32 schreef Coco. het volgende:
Wat vinden jullie van bbq'en op het balkon? (met bovenburen)
Ligt eraan hoe gezellig je bovenburen zijn, maar als ze aardig zijn kan je ze rustig uitnodigen.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:32 schreef Coco. het volgende:
Domquote:Op maandag 18 mei 2020 11:32 schreef Coco. het volgende:
Scherpquote:Op maandag 18 mei 2020 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe gezellig je bovenburen zijn, maar als ze aardig zijn kan je ze rustig uitnodigen.
Ik spreek al 2 weken weer af met mensen, afgelopen weekend zaten we ook met 6/7 man ofzoquote:Op maandag 18 mei 2020 11:32 schreef Coco. het volgende:
Dat mag ook, als je maar afstand houdtquote:Op maandag 18 mei 2020 11:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik spreek al 2 weken weer af met mensen, afgelopen weekend zaten we ook met 6/7 man ofzo
Moet weer kunnen toch
Heb jij zo'n groot balkon dan?quote:Op maandag 18 mei 2020 11:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik spreek al 2 weken weer af met mensen, afgelopen weekend zaten we ook met 6/7 man ofzo
Moet weer kunnen toch
Hopelijk per direct een einde aan alle maatregelen.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet weer kunnen toch
Nee dag mag niet (Scrummie lees je mee)quote:Op maandag 18 mei 2020 11:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat mag ook, als je maar afstand houdt
ik dacht maximaal 3 mensen die niet bij je wonen?quote:Op maandag 18 mei 2020 11:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ah die ga ik terugkijken. KvW vind ik echt een leuk programma.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een marketingding. Die zooi wordt toch allemaal ingevroren.
Volgens mij mag het feitelijk maar een half jaar ofzo Hollandse nieuwe heten maar daar houdt vrijwel niemand zich aan (dit heb ik ooit gezien in de keuringsdienst van waarde)
2 zelfs maar tochquote:Op maandag 18 mei 2020 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht maximaal 3 mensen die niet bij je wonen?
Dan moet je de quiz doen.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kabinet heeft een oproep gedaan om maximaal drie mensen thuis te ontvangen en anderhalve meter afstand te houden. Maar dat is geen verbod. Je bent dus niet in overtreding als je meer mensen ontvangt.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
OKquote:Op maandag 18 mei 2020 11:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het kabinet heeft een oproep gedaan om maximaal drie mensen thuis te ontvangen en anderhalve meter afstand te houden. Maar dat is geen verbod. Je bent dus niet in overtreding als je meer mensen ontvangt.
ik hield me er voor de lockdown al aan, moet wel overzichtelijk blijvenquote:Op maandag 18 mei 2020 11:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het kabinet heeft een oproep gedaan om maximaal drie mensen thuis te ontvangen en anderhalve meter afstand te houden. Maar dat is geen verbod. Je bent dus niet in overtreding als je meer mensen ontvangt.
Waarom nodig je mensen uit als die behoren tot je huishouden?quote:Op maandag 18 mei 2020 11:38 schreef JanCees het volgende:
je mag ook meer dan drie uitnodigen als die behoren tot je huishouden @:scrummie2.1
snap je
Dat kan ik niet belovenquote:Op maandag 18 mei 2020 11:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon een ander huis voor je vrouw en kinderenquote:Op maandag 18 mei 2020 11:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom nodig je mensen uit als die behoren tot je huishouden?
geen idee maar het kan welquote:Op maandag 18 mei 2020 11:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom nodig je mensen uit als die behoren tot je huishouden?
quote:Op maandag 18 mei 2020 11:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah die ga ik terugkijken. KvW vind ik echt een leuk programma.
Is inderdaad een leuk programma, echter op een gegeven moment heb ik wel zoiets van niks is meer echtquote:Op maandag 18 mei 2020 11:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah die ga ik terugkijken. KvW vind ik echt een leuk programma.
Moet jij weten.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is inderdaad een leuk programma, echter op een gegeven moment heb ik wel zoiets van niks is meer echt
Boohh nu zin in haringquote:
Normaal is vrijdag mijn visdag (helemaal nu ik de wekelijkse bezoekjes aan de moeder van user @3rr0r moet missen) maar ik begin nu toch ook wel weer trek te krijgen.quote:
Bij mij is donderdag visdag, want dan staat de kraam er. @De_Kraamquote:Op maandag 18 mei 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Normaal is vrijdag mijn visdag (helemaal nu ik de wekelijkse bezoekjes aan de moeder van user @:3rr0r moet missen) maar ik begin nu toch ook wel weer trek te krijgen.
Hier komt er eentje langsrijden op donderdagquote:Op maandag 18 mei 2020 11:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Bij mij is donderdag visdag, want dan staat de kraam er. @:de_kraam
als zij het zeggen moet het wel waar zijnquote:
wat zeggen ze?quote:Op maandag 18 mei 2020 11:54 schreef Adames het volgende:
[..]
als zij het zeggen moet het wel waar zijn
Stop maar weer een paling in je reetquote:Op maandag 18 mei 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Normaal is vrijdag mijn visdag (helemaal nu ik de wekelijkse bezoekjes aan de moeder van user @:3rr0r moet missen) maar ik begin nu toch ook wel weer trek te krijgen.
Nouja dat niet zo zeer, maar dat heel veel van die visboeren het hele jaar door Hollandse nieuwe verkopen terwijl dat onzin is. Zoiets was het.quote:
oud nieuws, moet altijd wel lachen in dat CUL topic als de fijnproevers hun oordeel hebben, die dingen worden zo snel en diep ingevroren dat het geen moer uitmaakt, al is de haring bij de ene visboer wel beter dan bij de andere.quote:
Dat sowieso ja.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
oud nieuws, moet altijd wel lachen in dat CUL topic als de fijnproevers hun oordeel hebben, die dingen worden zo snel en diep ingevroren dat het geen moer uitmaakt, al is de haring bij de ene visboer wel beter dan bij de andere.
Gekliktquote:
quote:Wandpanelen van het spoorviaduct bij knooppunt Watergraafsmeer zijn op het wegdek gevallen.
zo wordt de harde kern nog harderquote:Op maandag 18 mei 2020 12:31 schreef Doublepain het volgende:
FC Seoul biedt excuses aan voor sekspoppen op tribune
@:kingroland
Zit jouw vriendin hier ook tussen??
Zeker. Weer bijna business as usual eigenlijkquote:Op maandag 18 mei 2020 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overleef je de corona beetje maat?
Zag van het weekend in Duitsland alweer biergardens open.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker. Weer bijna business as usual eigenlijk
Nu nog de kroegen open
quote:Op maandag 18 mei 2020 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier bewaakt ie de plantjes geen ripdeals hier
Molten Corequote:Op maandag 18 mei 2020 12:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hallo knut, hoe is het ermee? En stream je nog wel eens?
AQ40 man man man duurde uren.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Molten Core
Black Wing Liar
Straks AQ40
Alles jongen. Grootste twitchstreamer op het moment.
quote:Op maandag 18 mei 2020 10:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dat net zo kinderachtig als Animal Crossing?
@PicoMMPquote:Op maandag 18 mei 2020 13:02 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een hond
[ afbeelding ]
Dit is een cavia
Haten op HarrieGODquote:Op maandag 18 mei 2020 13:02 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een hond
[ afbeelding ]
Dit is een cavia
Als je Kuma een 10 vindt, wat voor rating zou je dan aan Harrie (of hoe heet dat mormel?) geven?quote:Op maandag 18 mei 2020 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een schitterende hond zeg.
Niet geklikt.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:15 schreef Doublepain het volgende:
http://open.spotify.com/track/1gUakci7HwPcImtp0i79N3
Wanne lelijke hond heeft Messi @Taradoquote:Op maandag 18 mei 2020 13:16 schreef Coco. het volgende:
De hond van Messi
[ afbeelding ]
De hond Messi
[ afbeelding ]
Gelijk even kijken welk TOP-nieuws Mick van Wely nou bedoelde.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:19 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat de Telegraaf weer druk bezig is topnieuws te produceren.
trieste werkgever danquote:Op maandag 18 mei 2020 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doet mijn werkgever (en dat is niet Danny).
quote:Op maandag 18 mei 2020 13:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanne lelijke hond heeft Messi @:tarado
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Eensquote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 13:21 schreef Coco. het volgende:
[..]blauwe tong genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie hondquote:Op maandag 18 mei 2020 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier bewaakt ie de plantjes geen ripdeals hier
en welke is de grotere chick magnet....quote:Op maandag 18 mei 2020 13:02 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een hond
[ afbeelding ]
Dit is een cavia
quote:Op maandag 18 mei 2020 13:16 schreef Coco. het volgende:
De hond van Messi
[ afbeelding ]
De hond Messi
[ afbeelding ]
Het ligt er een beetje aan. Wil je een borderliner die na het uitgaan van de relatie een omgangsregeling met een fucking hond als een optie ziet moet je voor die onderste gaan heb ik ooit begrepen.quote:
@PicoMMPquote:Op maandag 18 mei 2020 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan. Wil je een borderliner die na het uitgaan van de relatie een omgangsregeling met een fucking hond als een optie ziet moet je voor die onderste gaan heb ik ooit begrepen.
quote:Op maandag 18 mei 2020 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan. Wil je een borderliner die na het uitgaan van de relatie een omgangsregeling met een fucking hond als een optie ziet moet je voor die onderste gaan heb ik ooit begrepen.
Alsnog MOET @Danny het maar fixenquote:Op maandag 18 mei 2020 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doet mijn werkgever (en dat is niet Danny).
krijgt wel een leuk bedrag voor die reclames denk ikquote:Op maandag 18 mei 2020 13:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit gifjeWat is die Froger toch een WALGELIJK figuur.
wat werden we er toen mee doodgegooid zegquote:Op maandag 18 mei 2020 13:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit gifjeWat is die Froger toch een WALGELIJK figuur.
Oh ik dacht dat hij het gratis deedquote:Op maandag 18 mei 2020 13:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
krijgt wel een leuk bedrag voor die reclames denk ik
Gekliktquote:
Waarom maak je niet snel wat vrienden zodat je ze er alles over kan vertellenquote:Op maandag 18 mei 2020 13:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Friends. Ik heb daar een pittige mening over.
@DonRajaquote:McIlroy en Johnson wonnen de ludieke golfwedstrijd van Fowler en Wolff via een tiebreak. Alle vier droegen ze microfoons en moesten ze hun eigen tas met clubs dragen, iets wat een caddie normaal gesproken voor hen doet.
Moet je niet werken?quote:Op maandag 18 mei 2020 13:54 schreef Ifrane het volgende:
Net een uur gesportNu een eiwitreep van Body & Fit aan het eten.
@:Caland
@:GGMM
@:Elan
Trots op je maatquote:Op maandag 18 mei 2020 13:54 schreef Ifrane het volgende:
Net een uur gesportNu een eiwitreep van Body & Fit aan het eten.
@:Caland
@:GGMM
@:Elan
Als dit je niveau van spitsvondigheid tegenwoordig is zou ik het niet meer gebruiken, René.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom maak je niet snel wat vrienden zodat je ze er alles over kan vertellen
Ik heb gelukkig de vrijheid om te doen wat ik wil op de vergaderingen na, zolang ik maar mijn deadlines haal.quote:
Iemand die dagelijks 200 gram aardbeien vreet en denkt goed bezig te zijn neem ik niet serieus.quote:
Ik heb nergens maar dan ook NERGENS gezegd dat ik dagelijks 200 gram aardbeien eet. Alleen een totale idioot zou dat doen.quote:Op maandag 18 mei 2020 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand die dagelijks 200 gram aardbeien vreet en denkt goed bezig te zijn neem ik niet serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |