quote:Op maandag 18 mei 2020 10:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
???? je trackpad zit toch op macbook???
@Caland is het hier niet mee eens.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gezien zijn eet obsessie lijkt @:onlogisch ultrawide ook wel wat.
Op de zaak hebben sommige collega's die. Ik blijf de voorkeur geven aan 2 schermen.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
zo'n ultrawide lijkt me wel wat maar mokerduur
Ja?quote:Op maandag 18 mei 2020 10:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
???? je trackpad zit toch op macbook???
Zoveel beeldschermen, zoveel gerechten. Groot gelijk maat.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op de zaak hebben sommige collega's die. Ik blijf de voorkeur geven aan 2 schermen.
mission control zit ook in windowsquote:Op maandag 18 mei 2020 10:18 schreef Doublepain het volgende:
Drie vinger swipe whoop whoop @:scrummie2.1 weet
Mission control is ook genot
Dit filmpje komt nu ook eindelijk aan in de achterhoek ja.quote:
Ik vind het wel een vermakelijke clown.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
Hoeveel geld zouden jullie in een crowdfunding stoppen om GenerationAlpha van dit forum te krijgen?
Nee, de Feyenoord Reddit.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit filmpje komt nu ook eindelijk aan in de achterhoek ja.
@Generationalphaquote:Op maandag 18 mei 2020 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
Hoeveel geld zouden jullie in een crowdfunding stoppen om GenerationAlpha van dit forum te krijgen?
Mimimimimimiquote:Op maandag 18 mei 2020 10:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
FOK is weer heerlijk traag.
Klote forum.
Een beetje FOK!autist gebruikt wel Mycroft. En ik graaf liever de kloof dan dat jij de debieltjes alsnog over het dode punt heen helpt.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:GenerationAlpha
Hier wordt niet geroddeld.
Dat KNVB-beker gejank in het Feijenoordtopic is toch wel aandoenlijk.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
Dit is een rare post.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
lolquote:Op maandag 18 mei 2020 10:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit is een rare post.Bij deze gerapporteerd.
Leugenaar.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit is een rare post.Bij deze gerapporteerd.
al was die Gudde gisteren toch weer dommer dan dom om er wat over te zeggenquote:Op maandag 18 mei 2020 10:40 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Dat KNVB-beker gejank in het Feijenoordtopic is toch wel aandoenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |