quote:Op maandag 18 mei 2020 10:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
???? je trackpad zit toch op macbook???
@Caland is het hier niet mee eens.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gezien zijn eet obsessie lijkt @:onlogisch ultrawide ook wel wat.
Op de zaak hebben sommige collega's die. Ik blijf de voorkeur geven aan 2 schermen.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
zo'n ultrawide lijkt me wel wat maar mokerduur
Ja?quote:Op maandag 18 mei 2020 10:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
???? je trackpad zit toch op macbook???
Zoveel beeldschermen, zoveel gerechten. Groot gelijk maat.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op de zaak hebben sommige collega's die. Ik blijf de voorkeur geven aan 2 schermen.
mission control zit ook in windowsquote:Op maandag 18 mei 2020 10:18 schreef Doublepain het volgende:
Drie vinger swipe whoop whoop @:scrummie2.1 weet
Mission control is ook genot
Dit filmpje komt nu ook eindelijk aan in de achterhoek ja.quote:
Ik vind het wel een vermakelijke clown.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
Hoeveel geld zouden jullie in een crowdfunding stoppen om GenerationAlpha van dit forum te krijgen?
Nee, de Feyenoord Reddit.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit filmpje komt nu ook eindelijk aan in de achterhoek ja.
@Generationalphaquote:Op maandag 18 mei 2020 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
Hoeveel geld zouden jullie in een crowdfunding stoppen om GenerationAlpha van dit forum te krijgen?
Mimimimimimiquote:Op maandag 18 mei 2020 10:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
FOK is weer heerlijk traag.
Klote forum.
Een beetje FOK!autist gebruikt wel Mycroft. En ik graaf liever de kloof dan dat jij de debieltjes alsnog over het dode punt heen helpt.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:GenerationAlpha
Hier wordt niet geroddeld.
Dat KNVB-beker gejank in het Feijenoordtopic is toch wel aandoenlijk.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
Dit is een rare post.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
lolquote:Op maandag 18 mei 2020 10:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit is een rare post.Bij deze gerapporteerd.
Leugenaar.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit is een rare post.Bij deze gerapporteerd.
al was die Gudde gisteren toch weer dommer dan dom om er wat over te zeggenquote:Op maandag 18 mei 2020 10:40 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Dat KNVB-beker gejank in het Feijenoordtopic is toch wel aandoenlijk.
Ken je trouwens de app brawl stars?quote:Op maandag 18 mei 2020 10:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
FOK is weer heerlijk traag.
Klote forum.
Nooit gedaan, wel voorbij zien komen. Zal 'm eens installeren.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ken je trouwens de app brawl stars?
Ik speel dat met mijn 2 kleine neefjes, tering grappig 😂
Is dat net zo kinderachtig als Animal Crossing?quote:Op maandag 18 mei 2020 10:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ken je trouwens de app brawl stars?
Ik speel dat met mijn 2 kleine neefjes, tering grappig 😂
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dat net zo kinderachtig als Animal Crossing?
Niet geklikt.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aluitzending-geweerd
lol
Stukje reusquote:Op maandag 18 mei 2020 10:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aluitzending-geweerd
lol
Hoezo?quote:Op maandag 18 mei 2020 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
al was die Gudde gisteren toch weer dommer dan dom om er wat over te zeggen
@Scrummie2.1 is van de verkeerde kaent.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:elan @:atypisch
[..]
Niet geklikt.
Je houdt je wel erg vaak bezig met die Nikkie.
Ik zou voor vis gaan.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:59 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat ik vandaag echt een uitgebreide lunchgenot ga klaarmaken. Maar ik heb nog geen inspiratie wat het moet worden.
Boterham met kaasquote:Op maandag 18 mei 2020 10:59 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat ik vandaag echt een uitgebreide lunchgenot ga klaarmaken. Maar ik heb nog geen inspiratie wat het moet worden.
Ik ben een badkamertje aan het maken, zo heb je het zelden gezien. Ondertussen staan mijn perzikbomen in bloei. Het is een groot feest op mijn eiland.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:00 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:buitendam is ziedend omdat ik zijn kinderachtige spelletje aanval
Broodje tonijn.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:59 schreef Buitendam het volgende:
Wel leuk, ze bellen me elke keer of ik weer wil spelen. Ze zijn 4 en 6, maar domineren wel zwaar onlinequote:Op maandag 18 mei 2020 10:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nooit gedaan, wel voorbij zien komen. Zal 'm eens installeren.
Alsof je echt zoveel verschil proeft (lol)quote:Op maandag 18 mei 2020 11:09 schreef Buitendam het volgende:
Wordt tijd dat de nieuwe haring er is. Hoef ik me 50% minder druk te maken om mijn lunch.
Niet? Weet ik het. Ik eet alleen haring als er hollandse nieuwe is.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof je echt zoveel verschil proeft (lol)
Die is er eigenlijk het hele jaar door.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet? Weet ik het. Ik eet alleen haring als er hollandse nieuwe is.
hij had gewoon moeten wachten tot de rust is weer gekeerd en Utrecht bakzeil heeft gehaald, dan kan je voorzichtig opperen om zo'n wedstrijd toch te organiseren.quote:
Dat ben ik wel met je eens ja.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij had gewoon moeten wachten tot de rust is weer gekeerd en Utrecht bakzeil heeft gehaald, dan kan je voorzichtig opperen om zo'n wedstrijd toch te organiseren.
Laat zien wat een onzin die lockdownregels zijn.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)doe-de-test~v385828/
[..]
Eens.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Laat zien wat een onzin die lockdownregels zijn.
quote:
Rare tweet allen.twitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 18-05-2020 om 11:07:05....en ja, deze Weski is een zij. Voordat er weer mensen zijn die denken dat ik in de war ben. #Marengo reageer retweet
Er zijn twee Weski's.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]Rare tweet allen.twitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 18-05-2020 om 11:07:05....en ja, deze Weski is een zij. Voordat er weer mensen zijn die denken dat ik in de war ben. #Marengo reageer retweet
Of hoe dom Scrummie is.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niks van aantrekken joh.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
maar dan heet het gewoon haring?quote:Op maandag 18 mei 2020 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is er eigenlijk het hele jaar door.
Daar hebben we niet een quiz van de volkskrant voor nodig.quote:
Gewoon een marketingding. Die zooi wordt toch allemaal ingevroren.quote:
voor paupersquote:Op maandag 18 mei 2020 11:32 schreef Coco. het volgende:
Wat vinden jullie van bbq'en op het balkon? (met bovenburen)
Ligt eraan hoe gezellig je bovenburen zijn, maar als ze aardig zijn kan je ze rustig uitnodigen.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:32 schreef Coco. het volgende:
Domquote:Op maandag 18 mei 2020 11:32 schreef Coco. het volgende:
Scherpquote:Op maandag 18 mei 2020 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe gezellig je bovenburen zijn, maar als ze aardig zijn kan je ze rustig uitnodigen.
Ik spreek al 2 weken weer af met mensen, afgelopen weekend zaten we ook met 6/7 man ofzoquote:Op maandag 18 mei 2020 11:32 schreef Coco. het volgende:
Dat mag ook, als je maar afstand houdtquote:Op maandag 18 mei 2020 11:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik spreek al 2 weken weer af met mensen, afgelopen weekend zaten we ook met 6/7 man ofzo
Moet weer kunnen toch
Heb jij zo'n groot balkon dan?quote:Op maandag 18 mei 2020 11:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik spreek al 2 weken weer af met mensen, afgelopen weekend zaten we ook met 6/7 man ofzo
Moet weer kunnen toch
Hopelijk per direct een einde aan alle maatregelen.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet weer kunnen toch
Nee dag mag niet (Scrummie lees je mee)quote:Op maandag 18 mei 2020 11:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat mag ook, als je maar afstand houdt
ik dacht maximaal 3 mensen die niet bij je wonen?quote:Op maandag 18 mei 2020 11:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ah die ga ik terugkijken. KvW vind ik echt een leuk programma.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een marketingding. Die zooi wordt toch allemaal ingevroren.
Volgens mij mag het feitelijk maar een half jaar ofzo Hollandse nieuwe heten maar daar houdt vrijwel niemand zich aan (dit heb ik ooit gezien in de keuringsdienst van waarde)
2 zelfs maar tochquote:Op maandag 18 mei 2020 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht maximaal 3 mensen die niet bij je wonen?
Dan moet je de quiz doen.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kabinet heeft een oproep gedaan om maximaal drie mensen thuis te ontvangen en anderhalve meter afstand te houden. Maar dat is geen verbod. Je bent dus niet in overtreding als je meer mensen ontvangt.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
OKquote:Op maandag 18 mei 2020 11:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het kabinet heeft een oproep gedaan om maximaal drie mensen thuis te ontvangen en anderhalve meter afstand te houden. Maar dat is geen verbod. Je bent dus niet in overtreding als je meer mensen ontvangt.
ik hield me er voor de lockdown al aan, moet wel overzichtelijk blijvenquote:Op maandag 18 mei 2020 11:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het kabinet heeft een oproep gedaan om maximaal drie mensen thuis te ontvangen en anderhalve meter afstand te houden. Maar dat is geen verbod. Je bent dus niet in overtreding als je meer mensen ontvangt.
Waarom nodig je mensen uit als die behoren tot je huishouden?quote:Op maandag 18 mei 2020 11:38 schreef JanCees het volgende:
je mag ook meer dan drie uitnodigen als die behoren tot je huishouden @:scrummie2.1
snap je
Dat kan ik niet belovenquote:Op maandag 18 mei 2020 11:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon een ander huis voor je vrouw en kinderenquote:Op maandag 18 mei 2020 11:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom nodig je mensen uit als die behoren tot je huishouden?
geen idee maar het kan welquote:Op maandag 18 mei 2020 11:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom nodig je mensen uit als die behoren tot je huishouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |